Auteur Topic: WERKUREN DAMES IN LR (en andere clubs)  (gelezen 9785 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WERKUREN DAMES IN LR (en andere clubs)
« Gepost op: 14 augustus 2016, 13:48:27 »
Mooie recensie, pret, maar aan enkele dingen zie ik dat je toch een "bleu" bent in het vak. Nog een klein beetje nat achter de oortjes, en daar is niks mis mee :lol
En neen, dit is niet bedoeld als kritiek .... maar dat begrijp je binnen afzienbare tijd zelf wel ....


Dames zullen altijd klagen, en hoewel ik ook vind dat ze heel lange dagen kloppen in clubs, waarvoor respect (en daartegenover VEEL MEER verdienen dan jij en ik, waarvoor hulde) zou het nogal een soepje worden als de clubs geen uren kunnen (of zouden mogen wegens zelfstandige sexwerksters) opleggen aan dames ....... zelfstandig of niet, inkom betalen of niet .... is nogal irrelevant in die kwestie ... noem het maar huisregels die je aanvaardt als je als dame de club betreedt.


Van zodra de meiden zelf zouden kunnen bepalen op welke dagen, en dan nog eens hoe lang ze aanwezig zijn ....... gaan jij en ik de eerste zijn die klagen, want dan zal er geen dame te bespeuren zijn op ma, di, wo en zondag, en zullen de clubs volzitten op donderdagavond, vrijdagavond en zaterdag vanin de late namiddag tot iets na middernacht ......
En dan kunnen ALLE clubs buiten Golden Time de deuren sluiten ..... zonder uitzondering.


De clubs (en dan praten we echt niet over LR alleen) hebben elk hun individuele huisregels (en voor dames is dat bepaalde uren en dames aanwezig zijn) en zowel mannelijke klanten als vrouwelijke klanten moeten zich schikken naar die huisregels ... en dat lijkt me redelijk ok ...... niet dat ik me steeds akkoord verklaar met wat iedere club afzonderlijk beslist maar dat zijn domweg onze zaken niet ... wij kunnen gaan naar de club waar wij die regels goed vinden, en dat kunnen de dames ook.... klagende dames zal je zelfs nog hebben indien ze allen zelf hun uren en dagen zouden kunnen bepalen - dan is het eerst dat je van de dames gaat horen dat de concurrentie de dagen en uren dat zij net willen komen veel te groot is, aangezien ze dan allen dezelfde dagen en uren kiezen.


Dan heb je ook nog het fenomeen Steuer - indien de "boze boze clubs" dat deel van de dames niet uit handen zouden nemen, en dat niet zouden bijrekenen in de toegangsprijs en het in hun plaats afdragen, had het ambt werk en waren er nog veel meer jankende dames ..... ik ken er persoonlijk eentje die (weliswaar vroeger) drie keer bij de lurven gevat is en een achterstallige bijdrage aan Steuer van 80 000 euro op 10 jaar moest neerleggen ....... zulke dingen worden nu ook vermeden omdat de clubs daar zorg voor dragen.


En nog meer .... dames zijn vrij te gaan "verdienen" waar zij dat willen ..... en of het op een ander beter is, is nog maar de vraag (en ook dat geldt weer voor iedere club afzonderlijk)
Vandaar ook dat dames zo veel clubhoppen, en velen keren ook na omzwervingen weer terug naar het oude nest ......


Beschouw dit eerder als "een kijk op het gebeuren om de clubs levende en draaiende" te houden dan kritiek op jouw kritiek
... en mijn grootmoeder zei altijd: "Zolang ze kunnen klagen, gaat het goed .... het wordt pas echt triestig als ze niet meer klagen, dan is er een groot probleem"  ;D ;)


Wij (als klant) horen meestal enkel de zijde van de meiden, en foots indachtig ...... als een meid tegen mij te veel praat, is dat een teken dat er iets niet in haar mond zit wat daar hoort te zitten ... dat is een wijze raad die ik altijd ter harte neem  ::) 8) :king:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Re: WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #1 Gepost op: 14 augustus 2016, 16:03:10 »
SM ik begrijp je punten heel goed. Uiteraard kun je als management een bepaalde beleid uitvoeren, maar als het niet werkt, werkt het niet dus moet je je beleid weer herzien. Voorheen was een dergelijke regel niet aanwezig, de dames kwamen en gingen wanneer ze wilden. Dit heeft ook geen effect gehad op de populariteit van LR. Ik denk ook niet dat rakkers zitten te wachten op dames die er als zombies hun opgelegde tijd uitzitten in de nacht.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Re: WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #2 Gepost op: 14 augustus 2016, 16:17:09 »
SM ik begrijp je punten heel goed. Uiteraard kun je als management een bepaalde beleid uitvoeren, maar als het niet werkt, werkt het niet dus moet je je beleid weer herzien. Voorheen was een dergelijke regel niet aanwezig, de dames kwamen en gingen wanneer ze wilden. Dit heeft ook geen effect gehad op de populariteit van LR. Ik denk ook niet dat rakkers zitten te wachten op dames die er als zombies hun opgelegde tijd uitzitten in de nacht.
beste pret het zijn vaak de damens van roemeense komaf die er vermoeid uit zien omdat ze in de club leven de dergelijke regel is al jaren in LR begin je vroeg mag je vroeg na huis ma dan moet je wel een huis hebben en let wel het is vakantie tijd dat wil zeggen dat de club zal proberen zoveel mogelijk dames langer te houden in de club als de vermoeide damens na huis waren gegaan hadden we zeker een gay fuif  ;)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WERKUREN DAMES IN LR (en andere clubs)
« Reactie #3 Gepost op: 14 augustus 2016, 16:53:46 »
SM ik begrijp je punten heel goed. Uiteraard kun je als management een bepaalde beleid uitvoeren, maar als het niet werkt, werkt het niet dus moet je je beleid weer herzien. Voorheen was een dergelijke regel niet aanwezig, de dames kwamen en gingen wanneer ze wilden. Dit heeft ook geen effect gehad op de populariteit van LR. Ik denk ook niet dat rakkers zitten te wachten op dames die er als zombies hun opgelegde tijd uitzitten in de nacht.
Echt niet, pret, ik weet bij jezeke niet wie je dat heeft wijsgemaakt ....... dames kwamen en gingen wanneer ze willen ..... echt niet ......
De clubs moeten een gezond evenwicht vinden tussen tevreden klanten en tevreden dames, want dat bepaalt de graad van succes van hun clubs, en ze hebben allemaal managers in dienst die de beste weg zoeken voor hun club.
Wat betreft LR dan .....
Zolang LR bestaat, hebben ze al regels in verband met de uren van de dames .....
Het was zelfs zo dat Uwe ( de dagmanager van 2008-2015) ons (foots en mij) perfect wist te vertellen welke dame op welk uur zou verschijnen en tot hoe laat ze die dag zou werken .... simpelweg omdat de manager daar een lijst van had, zoals in de fabrieken een bord hing met de shiften, was (en is) dat net zo in de clubs ..... nooit anders geweest.
Een klein voorbeeldje dan maar?
Als dames komen en gaan wanneer ze willen, kan het zo maar zijn dat LR op een Messe-dag 300 bezoekers trekt en dat de meiden geen zin hebben die dag te komen, en er 20 komen opdagen? 't Gaat lang duren met LR dan ...... echt niet, pret, die vrijheid hadden de meiden nooit, en zullen ze (gelukkig maar) nooit krijgen.
Nog een voorbeeldje? De meiden werken zeer goed in de dag op zaterdag in LR en besluiten gezamenlijk de keet te verlaten tegen 22u ..... en dan? Een hoerentent zonder hoeren, dat is al even erg als een cafe zonder bier.....


Ik denk dat je je vergist met dat ze vroeger (vooraller de clubs besloten langere openingstijden in te voeren) eerder naar huis konden, das stimmt, maar dat kan nu domweg niet meer door de langere openingsuren.
In het begin (ik praat nu van 2008 en de jaren daaropvolgend) waren de meeste clubs geopend van 11-13u tot een uur of 2 's nachts ..... toen was er ook al een vroege en een late, de vroege dames kwamen om 11u en mochten de keet verlaten rond 9u, de late ploeg kwam dan toe voor het avondeten tot sluitingstijd. (ik kan er hier en dar een uurtje naast zitten, maar meer niet)
Nadat alle clubs hebben besloten de uren aan te passen van 11u - tot een kot in de nacht, waren er domweg andere werkuren voor de meiden nodig, namelijk die van de vroege shift een paar uur langer blijven, en die van de late shift tot sluitingstijd blijven.


Wij zitten niet te wachten op zombies van dames, maar de problematiek stelt zich niet bij de langere werkuren, die zijn een rechtstreeks gevolg van de langere openingsuren ...... en dat is nu eenmaal omdat clubs langer inkomsten willen binnenkrijgen van bijvoorbeeld laatkomers ..... mannen komen voor de dames naar de club, dus het logische gevolg is .... langere werkuren voor beide shiften.


Ik zeg hier helemaal niet dat ik het goed vind of niet, ik heb hier namelijk geen mening over, ik stel alleen dat het altijd zo geweest is, en dat het niet onze taak is om clubs te managen, daar zitten in alle clubs mensen die daar over nadenken en die daar ook voor betaald worden  ;D


Misschien eens een voorstel doen, pret, maar als de clubs (die er moeten van leven) geen pasklare oplossing hebben, vrees ik dat onze voorstellen gaan beter zijn .... tenzij je de dames aan de macht wil, en geloof me maar, alle clubs binnen de 3 maand dicht ...... die dames zijn namelijk een bende ongeregeld en als je hen te veel vrijheid laat is het hek van de dam.


Regels, regels en nog eens regels, en die laten naleven, dat is de enige manier voor eender welke club om te overleven, en eigenlijk zijn dat onze zorgen niet ....... en ontevreden dames ..... die zijn vrij naar een andere weide te trekken, waar het gras even geel is ::)


Sommige clubs hebben iets lossere regels dan anderen, jij komt af en toe in Babylon ... eens aan den Ed vragen wat er gebeurt als je de dames los laat en zelf hun werktijden laat kiezen, hij zal je dat graag met hand en tand uitleggen ......
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WERKUREN DAMES IN LR (en andere clubs)
« Reactie #4 Gepost op: 14 augustus 2016, 17:25:19 »
Het probleem voor de meiden zijn niet zozeer de lange werkdagen, de grootste problemen zijn:

-De vele opeenvolgende werkdagen. Meiden die 30 dagen en meer op een rij werken zijn geen uitzondering
-Het slapen in de club: meiden die in een club blijven slapen, slapen weinig tot niet. Als ze pakweg om 3u stoppen met werken, duurt het niet zelden tot 6u eer ze gaan slapen (roddelen met de andere meiden, appen met de vriendjes...) en ze moeten er meestal rond 10 of 11u al weer uit
-Het vele neuken. Toch zeker voor de populaire meiden. Niet onderschatten wat 10 tot 15 keer op een dag neuken met een meid haar lichaam doet
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
WERKUREN DAMES IN LR (en andere clubs)
« Reactie #5 Gepost op: 14 augustus 2016, 18:37:29 »
Ik heb alleen maar gepost wat ik ervaren heb en wat mij is mee gegeven. Het is nu verder aan de leiding of management van LR om te bepalen of ze er iets mee doen of niet. Verder zal het mij ook een biet zijn.

Persoonlijk zal ik niet met een dame op kamer gaan die er als een zombie bij zit. De gasten die laat komen zorgen wel voor omzet maar bederven ook het sfeer. Meestal komen deze gasten van kroegen dan wel disco of zo waar ze niks hebben kunnen scoren en nu als een last minute actie hun lusten willen botvieren in een hoerentent.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
WERKUREN DAMES IN LR (en andere clubs)
« Reactie #6 Gepost op: 16 augustus 2016, 09:06:54 »
SM wat is er met mijn laatste post gebeurt?  Als dit tegen beleid van forum gaat, kun je net zo goed deze topic inclusief mijn recencie erover verwijderen. Verder zijn we even goede vrienden hoor.  :lol_hitting:
« Laatst bewerkt op: 16 augustus 2016, 12:20:09 door pret »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WERKUREN DAMES IN LR (en andere clubs)
« Reactie #7 Gepost op: 16 augustus 2016, 16:37:19 »
SM wat is er met mijn laatste post gebeurt?  Als dit tegen beleid van forum gaat, kun je net zo goed deze topic inclusief mijn recencie erover verwijderen. Verder zijn we even goede vrienden hoor.  :lol_hitting:
Gewist ..... heeft namelijk helemaal niks van doen met "nominaties nuttige recensies", wel met je kritiek op het management van LR, en daarover kan jij hier je ei kwijt.


Dus er is geen forumbeleid over wat leden denken van de clubs, ik heb speciaal een topic hiervoor aangemaakt, zodat jij hier lekker je ei daarover kwijt kan .... maar als jij wilt dat het managment iets doet, houdt het dan bij één enkel topic .
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
WERKUREN DAMES IN LR (en andere clubs)
« Reactie #8 Gepost op: 16 augustus 2016, 18:13:40 »
SM wat is er met mijn laatste post gebeurt?  Als dit tegen beleid van forum gaat, kun je net zo goed deze topic inclusief mijn recencie erover verwijderen. Verder zijn we even goede vrienden hoor.  :lol_hitting:
Gewist ..... heeft namelijk helemaal niks van doen met "nominaties nuttige recensies", wel met je kritiek op het management van LR, en daarover kan jij hier je ei kwijt.


Dus er is geen forumbeleid over wat leden denken van de clubs, ik heb speciaal een topic hiervoor aangemaakt, zodat jij hier lekker je ei daarover kwijt kan .... maar als jij wilt dat het managment iets doet, houdt het dan bij één enkel topic .

Ik had het hier gepost. Toch? Pfff weet het niet meer ik ben het helemaal kwijt.  :banghead: :017:

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
WERKUREN DAMES IN LR (en andere clubs)
« Reactie #9 Gepost op: 16 augustus 2016, 19:05:39 »
Ik denk dat je de lengte van de dagen niet moet onderschatten, zeker niet in combinatie met de kwaliteit van de slaap. Ook dat laatste is erg belangrijk.

In de club slapen: om 5 uur de dagelijkse routine voor het slapen gaan: wasje, plasje, etc en dan met meerdere op een kamer. 6 uur slapen, 11 uur weer wakker.  Tussendoor gaan er telefoons, etc. Kortom: weinig slaap en ook nog eens kwalitatief slechte slaap.

Dat dan ook nog eens in combinatie met een dieet van veel sigaretten, liters energiedrankjes (als ze al geen andere "energiegevende middeltjes" gebruiken, goedkoop rommelvoer en veel neuken (sommige dames). Dat zal het lichaam, het humeur en het energieniveau allemaal geen goed doen.

Overigens denk ik dat vrijheid blijheid qua rooster ook geen oplossing is. Dan wordt het een bende. Laat het aan de dames over en die club is binnen de kortste keren failliet. Persoonlijk zou ik wel liever zien dat clubs kiezen voor
kwaliteit i.p.v. kwantiteit qua openingsuren. Liever 12 uur open met een goede lineup en gemotiveerde dames dan 18 uur open met helft van de tijd een matige line up en ongemotiveerde dames.

Het is nu teveel gericht op de zes tientjes van elke mogelijke klant, of hij nu graag om 11 uur 's ochtends al binnen wil zijn of dat hij om half 5 's ochtends nog even wil naaien.

Ook het maar mee proberen te pakken en allerhande acties om klanten  maar zo vroeg mogelijk in de club te krijgen. Bijvangst zijn allerlei beren die alleen maar komen om te zuipen of om te hangen (thuis moet het licht ook branden). In veel clubs zullen dit soort acties amper of zelfs niet renderen.  Het komt de sfeer ook allemaal niet ten goede. Ik zou liever zien dat wat meer clubs zich gaan richten op de kwaliteit van een bezoekje. Ik ga veel en veel liever dan maar 2 uurtjes later, wetende dat ik me die dag perfect ga amuseren dan dat ik ergens
nog voor het ontbijt aan de poort kan gaan staan rammelen in de wetenschap dat het vermoedelijk weer helemaal niets gaat worden. Waarbij kwaliteit dan niet per definitie zit in de faciliteiten. Ook dat is natuurlijk mode geweest. Kleine clubs die ongebreideld gingen uitbreiden, kino's bouwen, etc. Ik kom daar echter primair voor de dames.

Ik betaal ook liever 60 euro entree voor een goede line-up en goede sfeer dan dat ik ergens voor 13:00 gratis naar binnen kan glippen om dan terecht te komen in een toko waar dames zich gedragen als hotelgasten.
Mensen die bereid zijn om te betalen voor iets goeds, zowel aan de club als de dames, dat zou op langere termijn voor sommige clubs en dames toch ook veel beter uit moeten pakken dan het beleid gericht op gratis hangberen en die paar beren die heel erg vroeg komen of doordeweeks juist heel erg laat.

"Vroeger" waren er minder clubs. Ook wel minder beren, maar een relatief groter deel van de beren waren "consumerend" dan nu het geval is. Je had toen wel clubs met twee volwaardige shifts. Dat zie je nu helemaal niet meer. Maar je ziet sowieso wel verschuivingen. Van wellness naar wat meer party. De vroegere openingstijden
waren gericht op de wellnessbeer, die om 1 uur al lang en breed weer bij moeder de vrouw in bed lag. De huidige openingstijden zijn aangepast aan de partybeer, die de club als alternatief ziet voor de disco.

De meeste clubs maken vervolgens geen keuze. Ze willen van alles een beetje. Dat werkt niet. Ik zou altijd kiezen voor of wellness of party. Die twee passen ook totaal niet bij elkaar. Het vergt een heel andere aanpak qua deurbeleid, openingsuren, type dames, personeel, eten, etc. Het trekt ook een heel ander publiek. Kortom:
dat zijn twee heel verschillende werelden. Gek eigenlijk dat bijna iedereen het in één club probeert te stoppen.


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WERKUREN DAMES IN LR (en andere clubs)
« Reactie #10 Gepost op: 16 augustus 2016, 19:06:07 »
SM wat is er met mijn laatste post gebeurt?  Als dit tegen beleid van forum gaat, kun je net zo goed deze topic inclusief mijn recencie erover verwijderen. Verder zijn we even goede vrienden hoor.  :lol_hitting:
Gewist ..... heeft namelijk helemaal niks van doen met "nominaties nuttige recensies", wel met je kritiek op het management van LR, en daarover kan jij hier je ei kwijt.


Dus er is geen forumbeleid over wat leden denken van de clubs, ik heb speciaal een topic hiervoor aangemaakt, zodat jij hier lekker je ei daarover kwijt kan .... maar als jij wilt dat het managment iets doet, houdt het dan bij één enkel topic .

Ik had het hier gepost. Toch? Pfff weet het niet meer ik ben het helemaal kwijt.  :banghead: :017:
Soms moet je genieten van de dingen die je graag doet in je leven .....
En genieten van de clubs die jij graag bezoekt, en je niet opwinden in andere dingen, of de wereld proberen te verbeteren.


Ik heb ook zo mijn favoriete clubs, en probeer daar dan naartoe te gaan, valt een club tegen, dan is het misschien even balen, maar dan heb je nog tig andere om naartoe te gaan.


En vooral niet proberen te lang stil blijven staan bij dingen die je niet aanstaan, dat wekt alleen maar frustraties op .... wij zijn namelijk hoerenlopers, en gelukkig mogen wij allen de clubs zelf uitkiezen waar wij de inkom betalen en ja, zelfs kiezen met welke meiden we de kamer op gaan.....
Is een club niet je ding, dan kan je dat eens schrijven, maar neus vooruit naar de volgende en niet achterom kijken ..... clubs proberen te managen of het management dingen verwijten ..... kijk .... zij worden vet betaald, dat ze het lekker zelf maar uitzoeken toch ....


Mooi toch, geniet, geniet, geniet, want iedere dag (en dat komt van een goede vriend) is een dag dichter bij je einde .... en hij kon het weten. No regrets.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WERKUREN DAMES IN LR (en andere clubs)
« Reactie #11 Gepost op: 16 augustus 2016, 19:08:49 »
Ik denk dat je de lengte van de dagen niet moet onderschatten, zeker niet in combinatie met de kwaliteit van de slaap. Ook dat laatste is erg belangrijk.

In de club slapen: om 5 uur de dagelijkse routine voor het slapen gaan: wasje, plasje, etc en dan met meerdere op een kamer. 6 uur slapen, 11 uur weer wakker.  Tussendoor gaan er telefoons, etc. Kortom: weinig slaap en ook nog eens kwalitatief slechte slaap.

Dat dan ook nog eens in combinatie met een dieet van veel sigaretten, liters energiedrankjes (als ze al geen andere "energiegevende middeltjes" gebruiken, goedkoop rommelvoer en veel neuken (sommige dames). Dat zal het lichaam, het humeur en het energieniveau allemaal geen goed doen.

Overigens denk ik dat vrijheid blijheid qua rooster ook geen oplossing is. Dan wordt het een bende. Laat het aan de dames over en die club is binnen de kortste keren failliet. Persoonlijk zou ik wel liever zien dat clubs kiezen voor
kwaliteit i.p.v. kwantiteit qua openingsuren. Liever 12 uur open met een goede lineup en gemotiveerde dames dan 18 uur open met helft van de tijd een matige line up en ongemotiveerde dames.

Het is nu teveel gericht op de zes tientjes van elke mogelijke klant, of hij nu graag om 11 uur 's ochtends al binnen wil zijn of dat hij om half 5 's ochtends nog even wil naaien.

Ook het maar mee proberen te pakken en allerhande acties om klanten  maar zo vroeg mogelijk in de club te krijgen. Bijvangst zijn allerlei beren die alleen maar komen om te zuipen of om te hangen (thuis moet het licht ook branden). In veel clubs zullen dit soort acties amper of zelfs niet renderen.  Het komt de sfeer ook allemaal niet ten goede. Ik zou liever zien dat wat meer clubs zich gaan richten op de kwaliteit van een bezoekje. Ik ga veel en veel liever dan maar 2 uurtjes later, wetende dat ik me die dag perfect ga amuseren dan dat ik ergens
nog voor het ontbijt aan de poort kan gaan staan rammelen in de wetenschap dat het vermoedelijk weer helemaal niets gaat worden. Waarbij kwaliteit dan niet per definitie zit in de faciliteiten. Ook dat is natuurlijk mode geweest. Kleine clubs die ongebreideld gingen uitbreiden, kino's bouwen, etc. Ik kom daar echter primair voor de dames.

Ik betaal ook liever 60 euro entree voor een goede line-up en goede sfeer dan dat ik ergens voor 13:00 gratis naar binnen kan glippen om dan terecht te komen in een toko waar dames zich gedragen als hotelgasten.
Mensen die bereid zijn om te betalen voor iets goeds, zowel aan de club als de dames, dat zou op langere termijn voor sommige clubs en dames toch ook veel beter uit moeten pakken dan het beleid gericht op gratis hangberen en die paar beren die heel erg vroeg komen of doordeweeks juist heel erg laat.

"Vroeger" waren er minder clubs. Ook wel minder beren, maar een relatief groter deel van de beren waren "consumerend" dan nu het geval is. Je had toen wel clubs met twee volwaardige shifts. Dat zie je nu helemaal niet meer. Maar je ziet sowieso wel verschuivingen. Van wellness naar wat meer party. De vroegere openingstijden
waren gericht op de wellnessbeer, die om 1 uur al lang en breed weer bij moeder de vrouw in bed lag. De huidige openingstijden zijn aangepast aan de partybeer, die de club als alternatief ziet voor de disco.

De meeste clubs maken vervolgens geen keuze. Ze willen van alles een beetje. Dat werkt niet. Ik zou altijd kiezen voor of wellness of party. Die twee passen ook totaal niet bij elkaar. Het vergt een heel andere aanpak qua deurbeleid, openingsuren, type dames, personeel, eten, etc. Het trekt ook een heel ander publiek. Kortom:
dat zijn twee heel verschillende werelden. Gek eigenlijk dat bijna iedereen het in één club probeert te stoppen.
+100  ;D
Zo is het maar net, Bal  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
WERKUREN DAMES IN LR (en andere clubs)
« Reactie #12 Gepost op: 16 augustus 2016, 19:32:22 »
SM wat is er met mijn laatste post gebeurt?  Als dit tegen beleid van forum gaat, kun je net zo goed deze topic inclusief mijn recencie erover verwijderen. Verder zijn we even goede vrienden hoor.  :lol_hitting:
Gewist ..... heeft namelijk helemaal niks van doen met "nominaties nuttige recensies", wel met je kritiek op het management van LR, en daarover kan jij hier je ei kwijt.


Dus er is geen forumbeleid over wat leden denken van de clubs, ik heb speciaal een topic hiervoor aangemaakt, zodat jij hier lekker je ei daarover kwijt kan .... maar als jij wilt dat het managment iets doet, houdt het dan bij één enkel topic .

Ik had het hier gepost. Toch? Pfff weet het niet meer ik ben het helemaal kwijt.  :banghead: :017:
Soms moet je genieten van de dingen die je graag doet in je leven .....
En genieten van de clubs die jij graag bezoekt, en je niet opwinden in andere dingen, of de wereld proberen te verbeteren.


Ik heb ook zo mijn favoriete clubs, en probeer daar dan naartoe te gaan, valt een club tegen, dan is het misschien even balen, maar dan heb je nog tig andere om naartoe te gaan.


En vooral niet proberen te lang stil blijven staan bij dingen die je niet aanstaan, dat wekt alleen maar frustraties op .... wij zijn namelijk hoerenlopers, en gelukkig mogen wij allen de clubs zelf uitkiezen waar wij de inkom betalen en ja, zelfs kiezen met welke meiden we de kamer op gaan.....
Is een club niet je ding, dan kan je dat eens schrijven, maar neus vooruit naar de volgende en niet achterom kijken ..... clubs proberen te managen of het management dingen verwijten ..... kijk .... zij worden vet betaald, dat ze het lekker zelf maar uitzoeken toch ....


Mooi toch, geniet, geniet, geniet, want iedere dag (en dat komt van een goede vriend) is een dag dichter bij je einde .... en hij kon het weten. No regrets.

Ow ik ben absoluut een levensgenieter, heet immers niet voor niets pret he.  :lol  Dus maak je daar maar geen zorgen over.

Ik zit er absoluut niet mee en heb enkele mis beleid (dus naast uitgeputte dames, ook het eten dat niet meer beschikbaar was en aanwezige vliegen) aangekaart in mijn recensie. Of het management van LR al dan hiermee wat doet zal mij verder een biet zijn. Bovendien blijf ik er absoluut niet stil bij, immers ik heb deze topic niet geopend. Aangezien mindere line up zoals gesteld door Balthazar mogelijk gerelateerd is aan de werkuren heb ik het hier gepost, maar ja die is dan weer verwijderd. Dit is ook het laatste wat ik erover zeg. Wat mij betreft case closed.  :mistress

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
WERKUREN DAMES IN LR (en andere clubs)
« Reactie #13 Gepost op: 16 augustus 2016, 19:37:45 »
volgens mijn zijn er wel clubs die niet mee doe aan de lange openingstijden babylon geopend zondag tm donderdag 11 tm 0.00 uur vrijdag en zaterdag 11 tm 1.00 uur- H7 krijg nieuwe openingstijden per 01-09 maandag tm donderdag 10 tot 22 uur vrijdag tm zondag 10 tm 0.00 uur- sixsens Maandag - donderdag 11.00 tot 01.00 uur
Vrijdag en zaterdag van 11.00 uur tot 03.00 uur Zondag van 13.00 tot 01.00 uur

dus Rakers die uitgeruste dames willen treven er is keus genoeg :039: