Auteur Topic: Leni (Bulgarije)  (gelezen 2630 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Leni (Bulgarije)
« Gepost op: 1 juni 2010, 15:55:17 »

[box title=LENI]
Land:        Bulgaarse
Taal:         Duits
Leeftijd:    25
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:      1,52m
Model:        zeer slank
BH:             A
Kontje:       
Haarkleur:   kastanjebruin
Haarlengte: lang krullend
[/box]
[box title=JA NEEN]
TZ PZC NMC FT AV Likken Vingeren GFE PSE Massage
[/box]
« Laatst bewerkt op: 28 juni 2010, 19:49:25 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest35

  • Gast
Leni
« Reactie #1 Gepost op: 4 juni 2010, 22:14:01 »
Naam:        Leni
Land/Taal:   Bulgarije / Redelijk duits         
Leeftijd:        plusminus 25         
Lengte/Model:  154 cm / slank
Cup/Kont:         A/B-cup / zeer slank 
Haarkleur/-lengte:   Kastanjebruin, lang
Service:       PZC, FT, NMC, Beffen
Pre:     
Contra:     
Extra:   

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Leni (Bulgarije)
« Reactie #2 Gepost op: 1 december 2010, 00:48:19 »
Speciaal voor foots om te laten zien dat het ook anders kan:

Na steeds de voor mij verkeerde dames te treffen voor een praatje, kwam deze dame een half uur voor etenstijd de bar binnengewandeld. Ik zag haar meteen en vond het af. Ze klampte aan bij een beer aan de bar maar die hapte niet toe. Ik keek haar doordringend aan in haar ogen en het werkte. Ze kwam bij me geploefd in de sofa. Al gauw lagen we tongzoenend en strelend in mekaar gestrengeld. Samen gegeten. Samen een klein uurtje ge-HWP. Was héél geil. Daarna een halfuurtje op kamer eindigend op FT na behoorlijk wat andere geile dingen. Deze dame heeft geen taboes, vermoed ik. Daarna gedouched en in de bar gehangen en wat met de automaten gespeeld. Ook daar is ze top en snel in. Op het moment dat ik weer over van alles en nog wat begon te dromen (met haar), vraagt ze of ik zin had om een filmpje te gaan bekijken. Ik wist het natuurlijk op voorhand dat ik verloren zou zijn. In de kino een irl-show gegeven gedurende een halfuur. Omdat ze zo fijn en klein is ben ik nog eens een keertje voor anaal gegaan. Nadat ik was klaargekomen stond ik nog steeds botergeil van deze dame en zijn we toch maar weer een kamer gaan opzoeken. Na de kamer nog effe samen een pizza gegeten en afscheid genomen van dit hebbedingetje.


Een andere keer met Leni:

het hebbedingetje opnieuw

Na een hele dag relaxen en genieten (voornamelijk in de zon, van de meiden) kwam ik na het avondeten een ciderke halen aan de bar. Plots komt Leni binnengewandeld. Ze had blijkbaar de late vandaag. We keken mekaar in de ogen en ze kwam naar mij gesneld, recht in mijn armen.
Ze vroeg of ik mee wat in een sofa wou flaneren. Daar had ik uiteraard geen bezwaar tegen. Zo hingen we even later in mekaar verslingerd, terwijl we kusten en tongzoenden. Rex en Timjava konden er in de sofa over ons maar van genieten.

Op haar voorstel doken we na een half uurke in de hete broebels. Daar warmden we mekaar verder heerlijk op, hoewel we daar overbodig veel moeite voor deden, gezien de watertemperatuur alleen al voor hete lichamen zorgde. Maar om één en ander ook nog in brand te steken is natuurlijk toch wel net iets meer nodig dan warm water alleen .

De het broebelen werd het boenzen in bed op de kamer. Ook hier intens van Leni haar gfe kunnen genieten. Leni combineert super gfe met seks met een hoog gehalte aan: "hoe vettiger, hoe prettiger".

Leni, ze is lief en stout tegelijk.
Leni, ze is tip-top hygiënisch en toch van niets vies
Leni, ... zo zijn er geen twee!



Nu die Jacky nog  ;D  ;D  ;D  ;).
« Laatst bewerkt op: 1 december 2010, 00:52:44 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man