Forum > A C A P U L C O   G O L D - Ratingen

LIVE FROM ACAPULCO GOLD

<< < (2/8) > >>

KanariePiet:
High tech camera's my ass... Weet je wie ze daarnet aan de kant zetten: jonge mannen met een iets donkerdere huidskleur en een baard. Alle anderen mochten zonder pardon door. Tja...

RyuHayabusa:

--- Citaat van: KanariePiet op 23 maart 2016, 12:59:37 ---High tech camera's my ass... Weet je wie ze daarnet aan de kant zetten: jonge mannen met een iets donkerdere huidskleur en een baard. Alle anderen mochten zonder pardon door. Tja...

--- Einde van citaat ---

Tja is in deze tijden toch het meest praktische en logische? Als ik de beelden deze zie van de controles deze morgen in Brussel centraal waar jonge blonde meisjes hun koffer moeten opendoen voor de politie dan moest ik toch mijn ogen es fronsen.

sexmachine:

--- Citaat van: KanariePiet op 23 maart 2016, 12:59:37 ---High tech camera's my ass... Weet je wie ze daarnet aan de kant zetten: jonge mannen met een iets donkerdere huidskleur en een baard. Alle anderen mochten zonder pardon door. Tja...

--- Einde van citaat ---
Dat is nu eenmaal het (spijtige)  gevolg, KP, van wat er gisteren is gebeurd ....  ze zijn op zoek naar een terrorist, en ik denk dat in deze situatie die controles moeten, al was het maar om de vluchtwegen te beperken van die lafaard die ze zoeken .....
Alle middelen mogen van mij, al word ik nu op iedere hoek van de straat gecontroleerd, in deze tijden neem ik dat er zeer graag bij .....


We kunnen op alles kritiek hebben, maar indien ze niets doen, klagen wij namelijk ook .... je kan deze aanslagen niet voorkomen, je kan wel maatregelen treffen en de daders opsporen ... en dat mag van mij dan ook op deze manier .... alle middelen inzetten die ze hebben ... ze zijn volgens mij toch zeer gericht aan het zoeken en het controleren ....


Na de aanslagen in Parijs is namelijk die bonobo drie maal gecontroleerd op de terugweg naar Belgenland en drie keer door de controles gekomen .... ze mogen best IEDEREEN controleren die zij verdacht vinden (en ze zoeken echt niet naar een Chinese vrouw met kaalgeschoren poes)  ;)

sexmachine:

--- Citaat van: KanariePiet op 23 maart 2016, 12:57:34 ---Je weet wat mijn job in het normale leven is SM. Geloof me vrij: van bovenstaande klopt er jammer genoeg weinig tot niets... Dat noemen ze: de bevolking sussen.

--- Einde van citaat ---
Jij test de dames in de hoerententen voor RB, KP, ga nu niet vertellen dat jij nog een bijbroep uitoefent  ;D ;) ::)

KanariePiet:

--- Citaat van: sexmachine op 23 maart 2016, 13:19:31 ---
--- Citaat van: KanariePiet op 23 maart 2016, 12:59:37 ---High tech camera's my ass... Weet je wie ze daarnet aan de kant zetten: jonge mannen met een iets donkerdere huidskleur en een baard. Alle anderen mochten zonder pardon door. Tja...

--- Einde van citaat ---
Dat is nu eenmaal het (spijtige)  gevolg, KP, van wat er gisteren is gebeurd ....  ze zijn op zoek naar een terrorist, en ik denk dat in deze situatie die controles moeten, al was het maar om de vluchtwegen te beperken van die lafaard die ze zoeken .....
Alle middelen mogen van mij, al word ik nu op iedere hoek van de straat gecontroleerd, in deze tijden neem ik dat er zeer graag bij .....


We kunnen op alles kritiek hebben, maar indien ze niets doen, klagen wij namelijk ook .... je kan deze aanslagen niet voorkomen, je kan wel maatregelen treffen en de daders opsporen ... en dat mag van mij dan ook op deze manier .... alle middelen inzetten die ze hebben ... ze zijn volgens mij toch zeer gericht aan het zoeken en het controleren ....


Na de aanslagen in Parijs is namelijk die bonobo drie maal gecontroleerd op de terugweg naar Belgenland en drie keer door de controles gekomen .... ze mogen best IEDEREEN controleren die zij verdacht vinden (en ze zoeken echt niet naar een Chinese vrouw met kaalgeschoren poes)  ;)

--- Einde van citaat ---

Ik zeg niet dat er niet mag gecontroleerd worden he. Ik zeg enkel dat er niet zo selectief mag gecontroleerd worden. Ofwel controleer je iedereen, ofwel niemand. Terroristen zijn ook niet dom he. Wat als ze hun baard afscheren? Laten doorrijden die handel!? Enfin, ik ga het mij vandaag niet in mijn hoofd steken. Vandaag wil ik relaxen 8).

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie