Auteur Topic: Schippersstraat 25/4, Daisy  (gelezen 1971 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/4, Daisy
« Gepost op: 4 juli 2010, 19:27:37 »
Gisterenmiddag langs geweest in mijn wekelijkse uitstapje.Tot mijn bewondering zag ik nieuw vlees op het menu,ze zat op een stoeltje met een felgroene bikini en een netbook(mini laptop) op haar schoot wat ik wel vreemd vond maar het enige dat me toch binnen trok waren die dikke tieten van haar ,moet toch een dubbel d zijn en ze zijn echt.
Eens aan haar deur zei ze 50 euro suck fuck positions lick pussy als je nog eens 40 euro bovenop legde dan mag je zonder condoom tussen haar tieten pakken .Ze praatte engels maar eens binnen sprak ze het liefste frans.Op het bed heb ik die lekkere meloenen gesabbeld en daarna haar pussy gelikt terwijl ik haar vingerde, maar na een tijdje trok ze mijn vinger eruit.Het pijpen op zich was heel matig want ze gebruikte veel haar hand en het neuken was te goed want ik kon alleen maar tot missionaris geraken omwille dat die boezems heen en weer schudde. Daarna heeft ze netjes het condoom afgehaald wat heel weinig dvp doen.


ps;ben niet helemaal zeker of haar naam daisy was maar daar ga ik volgende week zowieso nog terug.Ze zei dat ze 2.5 jaar in brussel heeft gewerkt en daardoor sprak ze goed frans.
« Laatst bewerkt op: 26 september 2012, 20:23:47 door mechelen »
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/4, Daisy
« Reactie #1 Gepost op: 26 september 2012, 20:24:16 »
Dame is niet meer actief. Topic op slot.