Auteur Topic: RHEINGOLD, Willich  (gelezen 602726 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #390 Gepost op: 26 november 2017, 20:58:21 »
Zaterdag 18 November. Heaven Seven, een club die er niet om bekend staat dat het er bruist van de party-sfeer. Het is meer een club om even een paar uurtjes te relaxen, saunatjje, kamertje met de over het algemeen erg vriendelijke en goede dames, etc.

Vandaag zou er toch een ander sfeertje hangen. Rond een uur of 12 's middags kwam ik aan in de club. Er waren toen al best veel rakkers aanwezig, maar dat komt ook door het happy-hour-tarief akls je voor 12 uur binnen komt. Meestal blijven veel van deze rakkers een paar uurtjes in de club, maar vandaag viel op dat er veel wat langer bleven. En rond een uur of 8 's avonds kwam er ineens een grote golf nieuwe rakkers, waardoor 's avonds, voor Heaven Seven begrippen, het er best druk was.

Na me gedoucht en m'n berenvel omgeslagen te hebben, eerst een ontbijtje genuttigd. Daarna een saunaatje gepakt, waar een Duitser zat, die ik nog kende van een vorige keer. Deze Duitser heeft altijd z'n eigen opgietconcentraten en mintkristallen bij zich. Vaak is hij er elke zaterdag. Heerlijk om met z'n sauna de dag te beginnen.

Maria
Na deze sauna Maria opgezocht. Met haar een tijdje bijgepraat aan de bar en daarna een kamer opgezocht. Op de kamer hadden we een combinatie van GFE en kinky. Maria is altijd een garantie voor een goede kamer.

[attachimg=4]

Nationaliteit/Taal: Spaanse / Engels, Duits en Spaans
Leeftijd: 25
Haarkleur/-lengte: Donkerblond
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal/romig, 55 Kg, maat 36/ B-cup

Later op de avond bleek 1 van de dames haar verjaardag te vieren. Hierdoor kwam er een erg leuke sfeer in Heaven Seven. Feestende dames. De Champagne en  Tequila vloeiden rijkelijk.

[attachimg=3]
[attachimg=2]

Dansende dames, striptease, paaldansacts, Heaven Seven begon lekker los te komen. Kwa rakkers was het ook drukker dan gebruikelijk.

Er liepen ook een paar opvallende dames in Heaven Seven. De 1 een blonde Kroatische dame, met een zeer mooi figuurtje en erg lekkere kont. Een aantal rakkers kenden haar van GT. Hoe haar naam is, weet ik niet, maar een erg lekker ding.

Gina
De tweede opvallende dame had ik al een keer eerder gezien in Heaven Seven. Haar naam is Gina, een 26-jarige Roemeense. Het is een dame met een ongelovelijk mooie bubble butt.



En allemaal puur natuur. De rest van haar lichaam heeft gewoon een normaal postuur, alleen haar kont steekt behoorlijk uit. Als zij de bar binnen komt lopen, volgt haar kont 2 seconden later ;) ;D Ik vroeg haar nog of ze tevreden was met haar kont en ze zei opzich wel, maar dat ze vaak problemen had om een passende broek te kopen.

Met haar aan het eind van de avond een kamertje mee genomen. Helaas een kamertje van een half uur, want ze is zeker een uur waardig, maar omdat mijn geldbuidel helaas leeg was, kon ik maar een half uurtje. Ondanks maar een half uurtje een zeer goede kamer gehad met deze meid en volop genoten van die bubble butt.

[attachimg=1]

Gina is een echte aanrader, zeker als je van een heerlijk derrière houdt. Daarnaast is ze 1 van de weinige dames die niet rookt. Een groot pluspunt voor mij.

[attachimg=5]

Nationaliteit/Taal: Roemeense / redelijk Engels, matig Duits
Leeftijd: 26
Haarkleur/-lengte: Zwart
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal/romig, 60 Kg, maat 36/ B-cup
« Laatst bewerkt op: 26 november 2017, 21:04:42 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #391 Gepost op: 5 december 2017, 22:59:16 »
Vandaag eerder klaar met het werk, hmmm wat ga ik doen!
Ach, laat mij nog eens naar Heaven 7 gaan, misschien is Sabrina aanwezig.
Mijn rit naar Willich duurde wat langer, door weg omleiding(lees verkeerd gereden.) :wtf:
Aangekomen bij H7, stonden al wat auto's daar.
Netjes ontvangen, berenvel gekregen en douchen maar.
Een verlaat ontbijtje genuttigd en ondertusssen al het schone bekeken.
De line up blijft ik toch erg goed vinden, voor ieder wat wils.
Koffie tappen in de bar en daar kwam Caroo(dacht Cora) mij verwelkomen. :039:
Een oudere stevigere dame, mooie groene ogen, slik aan haar had ik niet gedacht!
Voor ik het wist zat ik al onder de lippenstift. :-\
Nu heb ik met haar ooit een geile sessie gehad, genaamd: buiten was het nat, maar binnen ook.
Hmm, Sabrina nergens te bekennen,afgesproken met haar om wat later een kamer te bezoeken.
Naar buiten in de rookruimte, werd ik al geattendeerd dat ik onder de lippenstift zat. :o

Trouwens de warmte lampen waren weg, stond nu een warmte lamp zoals in Babylon.
Tevens hadden ze een whiteboard opgehangen, dacht raar wat moeten ze hier mee.
Maar het schijnt een verwarming te zijn, gevoeld idd, goed dat ik niet mijn stiften mee had! ;D
Al snel kwam mijn afspraak naast mij zitten, wat gekeuveld en mij ff opfrissen, hoppa naar de kamer.

Het spelletje begon weer als destijds, als snel begon ze zich te vingeren, niet snel daarna zat er een vinger in.
En dat was niet van haar  :lol_hitting:, het vocht klotste naar alle kanten, dus moest dat toch van heel dichtbij bekijken.
Al likkend hielp ik haar naar een hoogte punt, maar dat was niet genoeg, ze bleef maar doorgaan.
Al strelend hielp ik haar, daar kwam ze weer, echt of niet echt, het was een geile toestaand. :-P
Al snel werd mijn bbztje onder handen genomen, al pijpend en trekkend met veel spuug, genoot ik er van.
Dat ging zo een tijdje door, een mooi gezicht die geile toestand.
Maar ja, ze heeft heerlijke flinke billen, dus het werd tijd om bereden te worden.
In reverse cowgirll, ging ze flink te keer, haar helpen ermee hoefde niet.
Goed met druk en knijpende kut op mijn stam, werd het een mooi feestje,condoom werd goed gevuld.
Ff nog met haar wat na kletssen en strelen, werd het tijd om de kamer te verlaten.
Toch weer een klein uurtje, was het net zo goed als toen ,nee maar was tevreden.
Caro is een dame die voor zichzelf opkomt, dat merkte ik later, bij een discussie, gelijk had ze.
Maar toch de volgende keer haar eens overslaan, want er loopt genoeg moois rond daaro.

Lucy, Melanie, Maria,Victoria en een hoop andere waar ik de naam niet van ken.
Op Victoria kom ik terug!

Tijd om wat van het buffet te nuttigen, Vandaag was het pizza en pasta dag.
Diverse pasta waaronder, tortellini, lasagne, spaghetti enz....
De pizza was met salami, dat zag ik pas toen ik hem nuttigde, niet goed voor bbz, salami en bbz geeft problemen. :-[
Dus die maar laten liggen en op wat anders gestort, kwaliteit erg goed, ok eenvoudig maar wel vers.

Ff pijpje buiten en uitbuiken boven, maar kwam Victoria tegen, een dvp die mij steeds aantrok, mooi lichaam lekkere soepele volle hangertjes.  :movingtits
Ze vroeg hoe gaat het met mij, ik zeg oh je bent niet meer kwaad opmij, nee waarom, nou van toen nog.
Neenee, zo was het niet bedoelt, nou weet ik wel dat ze dacht toen die gaat met mij, maar zag dat ik met een ander (Caro) op de kamer ging. :040:
Nouja, weet ook wel dat jaloezie bij de dvp's mee speelt.
Maar het ijs was snel gebroken, toen ik zei dat ze de vorige keer dat ik daar was, ze eerder naar huis was, omdat ze last had van de rug.
Dat ik haar met die mooie lingerie had zien zitten en dat het Victoria avond zou worden eigenlijk.
Nou het koppie ging meer stralen en gezegd tegen haar de volgende is met jou, maar het moet geen vechtpartij worden. :17:
Maak je maar niet druk, komt goed.

Dus ff uitbuiken boven bij de sauna, die nu wel aanstond, vond dat wel jammer dat die onder niet in gebruik was.
Niks lekkerder dan na sauna gang ff koud afdouchen en afkoelen in de kou!
Ze heeft niks te klagen van klandizie, ik lag net of ze ging een kamer op met een klant.
En ja, lag ernog toen ze ervan af kwam, zwaaiend naar mij!
Tijd voor een pijpje onder de overkaping, ze stond tegen de raam waar ze altijd is, wat gein naar mij aan het maken.
Kwam ff later bij mij zitten te roken en doe maar rustig, ik wacht op jou, nou een pijpje roken duurt gauw een half uur.
Maar ze houd woord en ging op het bankje zitten bij de deur, niet verveeld zeker niet ,mooi uitzicht is altijd goed.
Achja , zeg tegen haar ga me ff opfrissen en kom zo.

Toen ik bij haar kwam werd het al gelijk een stevige tz partij, dacht bingo, goed gelezen op dit forum, waarvoor dank!
Knuffelend en zoenend werd het tijd voor een kamer.
Dacht nog shit had ik maar met Caro een half uur gedaan en met haar een uur. :banghead:
Boven de panter kamer had ze uit gekozen, mooie kamer.(kon ik al hehe)
Ze vroeg me nog onder wat ik wilde, nouja een nieuwe meid voor mij, ben ik niet altijd erg spraakzaam.
Wat gfe of zo, goed zij ze.
Nou op de kamer dus werd het een heerlijke vrij partij, zittend aan haar borsten en achterwerk genoot ik zo intens.
Ook balend dat ik nooit eerder met haar was geweest, dit is wat bbz wilt!
Ze ging over naar blowjob, dit werd een waar feest, wat kan ze gevarieerd pijpen.
Heerlijk nat dat het tussen mijn billen stroomde, de ballen erbij en haar hand overal.
Ze moest af en toe wat weg dippen, weer terug tz strelen en weer in volle overgave werd mijn knots afgekluifd.  :pica
Met veel spuug tussen door, het koppie strelen zacht en met haar nagels :-\, man ik werd echt totaal gek, een topsessie.
Ik baalde dat ik niet meer dan een half uur kon, anders was het een knalfuif geworden.
Tijd werd het om het af te maken op bbz manier :censored, daar kreeg ik van haar te horen waarom zeg je niet wat je lekker vindt, nou ik zeg het je nu, ben ook nooit met je geweest.
Daar kwam de gel te voorschijn, wat op mijn knots en zij naast mij liggend heeft ze me een geweldige handjob gegeven
Wel ondertussen aan mijn tepel zitten te kluiven, harder zeg ik en bang dat ze mij pijn deed, kwam ik geweldig klaar. :rubbel
Jij moet mij de volgende keer zeggen wat je wilt, ik zeg daar hebben we het zeker nog over ,want dit is niet de laatste keer.
Ze kwam tegen mij aanliggen, strelend en kussend hebben we nog een tijdje wat verteld.
Ik dacht ik ben over mijn tijd maar nee zegt ze, doe maar rustig.
Haar belooft voor de volgende keer weer, Maar dat wilde ze niet horen, je weet nooit wat je tegen komt, nouja geloof mij maar, dat word een langere sessie.
wat we gaan doen hoort ze dan wel, ze herkent mij niet dan, als ze die stockings aan heeft, hehe. :lostit

Ok, ab nach hause!



« Laatst bewerkt op: 5 december 2017, 23:34:20 door brombeerzuid »

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #392 Gepost op: 5 december 2017, 23:58:10 »
Maandag met een free pass (waarvoor mijn dank!) langs Petrus de hemel binnen gekomen.

De club lag er weer netjes bij. Lekker hapje gedaan en daarna wat in het restaurant gewerkt. Het blijft er voor mijn gevoel wat fris. Dus snel erna m'n toevlucht gezocht richting de lounge.

Op weg er naartoe werd ik vreemd aangekeken door een dame. Okay... rare meid die met een hakje me tegen probeerde te houden. Daar kronkel ik me moeiteloos langs.
Eenmaal boven kom ik tot m'n verrassing achter dat de sauna aanstaan. Perfect want deze ijsbeer houdt juist wel van wat warmte. En de lounge werd er gelijk Door verwarmd. Ideaal. Ik gelijk in het ligbedje er pal naast genesteld en wat liggen werken.
Even later komt die griet met die rare blik me opzoeken. De dame oogt al wat ouder, maar heeft nog een prima figuur. Julia blijkt ze te heten en kwam er gezellig bij liggen voor een praatje. En tot m'n verrassing zegt ze me te herkennen. Ze keek me zo raar aan, omdat ik d'r bekend voorkwam maar ze me niet gelijk kon plaatsen. Bij mij ging er geen lampje branden. Ook niet na het noemen van de club. Het was ook alweer zo een half jaartje geleden en zoveel dames de revue gepasseerd. Ze wist me ook nog op te sommen wat ze allemaal had gekregen. Okay betrapt, dat moest ik wel zijn geweest.
Nou, fijn dus dat ik m'n dagboekje heb, even terugzoeken en waarempel. Ze heeft gelijk ook. Begin van m'n vakantie met haar gekamerd en een goeie kamergang gehad. En hoe langer we lagen te kletsen, hoe meer details ik ook weet wist. Zo ook dat ik Chupa Chups die dag uitdeelde. En als een duveltje uit een doosje haalde ik er 1 tevoorschijn die ze gretig aannam.
Gezellig praatje met haar gemaakt en hoe wel elkaar telkens alle weken gemist hadden.
Ik beken haar eerlijk dat ik eigenlijk Maja in m'n gedachte had toen ik naar de club kwam. Maar het leek me ook leuk om weer es met Julia te kameren. Ik wist echter ook dat Maja binnenkort zou vertrekken. Dus even met haar afgestemd en er blijkt nog tijd te zijn. Dus aangegeven met Julia te zullen kameren, maar dat ik nog wel even moest uitbuiken en even wat werk wilde verzetten.

Terwijl ik even lag te werken, ging Maja even een de sauna in. Potverdorie, wat een prachtig uitzicht Had ik. Ik Had zin om erbij te duiken. Maar daarmee zou ik me 'in gevaar' brengen met al dat moois onder m'n snuit. Bovendien kon ze de rust goed gebruiken, dus heb d'r maar verder met rust gelaten.
Luci kwam ook even gezellig praatje maken.
Tussendoor kwam ineens een bekend gezicht de lounge binnen. Moest even denken, hij Had me laatst nog in de Villa gezien... oh ja, de man met de lange nickname: forgetskinnyletsgetfatty Click and drag to move​
Gezellig praatje gemaakt over een andere hobby van hem en een andere hobby van mij.

Intussen Was ik op oorlogssterkte, dus na een poosje begaf me omlaag naar de bar om Julia op te zoeken. Aangegeven dat ik me even ging opfrissen en dat We daarna wat stoute dingen konden gaan doen. Een lekkere kamergang volgde erop.

M'n maag begon erna behoorlijk te knorren, dus gevraagd of het ok was dat ik eerst zou gaan eten en daarna wat presentjes voor d'r zou halen. Dat was geen probleem, vooral omdat het ook niet zo heel druk was.

In hun restaurant wat boerenkool met worst en een desertie (heerlijk dat ze voor een gekoeld desert zorgen) genuttigd. Moet zeggen dat de temperatuur een stuk aangenamer was. Ik weet niet of het komt Door het warme buffet of hun whiteboard.
Ik dacht ook dat het er was om promoties ofzo erop te zetten of hun dag menu. Maar las net van brombeerzuid dat het voor warmte moest zorgen. Lijkt mij niet handig zo een hoge plek. Warme lucht stijgt immers omhoog. Maar alle beetjes helpen...

Enfin, na het eten gezellig in de lounge met Julia de presentjes uitgepakt en wat gekletst. Na een paar dikke kussen Namen We afscheid en lag ik nog wat na te genieten.
Komt daar Maja weer even langs voor een praatje. Gezellige meid. Ze maakt het meestal niet zo laat en gaat helaas vroeg weer tussenuit.

Voor mij werd het ook weer tijd om de warme dream te verlaten en de kouwe werkelijkheid op te zoeken. Erg jammer dat zo weinig beren de club lijken te vinden. Enerzijds snap ik het wel, omdat er niet zo veel gefeest wordt als in sommige andere clubs. Maar dat maakt het voor mij het wel een lekker relaxte club om een dagje Door te brengen.


Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #393 Gepost op: 6 december 2017, 21:15:29 »
Heaven7 maandag 4 december 2017

Maandag net voor de klok van 15:00 met een vrijkaartje in de hand op de bel gedrukt bij Heaven7, Kaartje werd met enige goedkeuring geaccepteerd. Relaxxxboard en H7 bedankt.

Een voorspoedige transformatie naar ijsbeer gedaan. Een rondje door de club levert een aantal bekende gezichten op, die ik herken van mijn vorige bezoek. In de lounge boven, nog een veelpleger gespot die iets heeft met mentos snoepjes. En toen verscheen daar: “cur mare Anna”.
[attach=1]

Een dame met wie ik de vorige keer een aangename sessie had. Kleine 20 minuten spelen in de kino en dan voor bijna een uur naar de kamer.  000006 :017a

Een bordje opgeschept van het warme buffet, dat er nagenoeg hetzelfde uitzag als bij mijn vorige bezoek, maar door de mogelijkheden, kan je wel tot 8 verschillende maaltijden creëren.  koch

Hierna effen chillen in de lounge, om tot rust te komen. Een Duitssprekende stamgast, komt met een vraag of ik interesse heb, om met 4 personen, 2 dames en 2 heren, als aparte koppels (m+v), seks in een kamer te hebben. Een beetje “old school” partytreff idee, zal ik maar zeggen.  :bonken

De stamgast spreekt 2 dames aan, die er wel voor open staan, een van de 2 spreekt mij wel aan, type slanke Bulgaarse gipsy, en niet veel later lig samen met, ik dacht Angie verstaan te hebben, op het bed met naast ons het andere stel. Angie haar diensten laten junior niet onberoerd, na oraal, cowgirl, doggy en missio, belandt de lavastroom over haar buik. Bij het andere stel, lijkt het alsof de man spontaan podiumvrees heeft gekregen, een weigerende junior lijkt hem te overvallen. Na een ruime 20 minuten de kamer verlaten, het andere stel achterlatend, Angie een donatie gegeven voor haar diensten.  :happy

Even tot rust komen in de lounge boven, en met die andere Hollandse beer gesproken, tot het tijd was om te gaan.  :039:

Nogmaals Heaven7 en Relaxxxboard bedankt.  :13:

Ik kan zeggen hier kom ik nog een keer terug.  8)
« Laatst bewerkt op: 6 december 2017, 21:58:34 door forgetskinnyletsgetfatty »
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #394 Gepost op: 9 december 2017, 17:06:14 »
De heer sprak to mij en riep "Ga en vermenigvuldig je" en overhandigde me een vrijkaartje voor H7. Bij deze dank voor het vertrouwen om deze toch wel gevaarlijke missie tot een succesvol einde te brengen.

Vol goede moed zette ik koers richting Willich. De gevaren op de weg trotserend bereikte ik mijn bestemming voorspoedig.
Het ijzeren hek hield de boze demonen uit Heaven buiten en een volgende proef diende zich aan. Zou mijn vinger trouwenswaardig bevonden worden en mij toelaten tot
het rijk der engelen. Mijn magische vinger beroerde de knop en even later werd ik gewikt en gewogen door de blauwharige Beata.
De vrijkaart van de heer bezorgde me een vlotte entree en ik kreeg nog een drankenkaart mee om eventuele spirituele dranken te nuttigen tussen de vermenigvuldigingsfasen door.

De zoektocht naar een geschikte copulatie partner begon. Enkele sollicitatie gesprekken werden afgenomen maar een vastberadenheid om de enige ware te vinden maakt het de engeltjes niet makkelijk.
Toen ik even later wat lui zweet was gaan kwijtspelen kwam ik onder de douche een verschijning tegen die me zeer aangenaam aankeek. Wat later probeerde ze een puntje te zuigen aan mijn stokje welke een metamorphose onderging en zijn hoofdje rechte en richting haar grotje wees.

Klaar voor duty bereed ik haar en wanneer de tijd rijp was plantte ik mijn voetzoekers diep in haar. Wat later belanden deze in prullenbak naast het liefdesnest.
Vermenigvuldigingsfase mislukt maar het was alvast een goede testrun. Voor de latere analen werkte ik mijn dossier bij en gaf het mapje de naam "H7 - Julia : testrun 1".

Missie wordt vervolgd.
 

 

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #395 Gepost op: 13 december 2017, 15:54:31 »
Deze week nog een keertje van de diensten van de H7 dames gebruik kunnen maken voordat ze naar alle windstreken uitwaaieren zoals te doen gebruikelijk in het midden van december. Ochtendmens, dus klokslag tien aangebeld, een RB kaartje ingeleverd wat een nul euro entree plus een tien euro drankkaartje opleverde, met mijn erkentelijkheid aan de board of directors van dit forum en de raad van bestuur van Heaven 7.

Hartelijk begroet door het lekkere strakke Ves-naatje, hey meid, leuk dat je er bent, we zien elkaar zo meteen. Dat duurde iets langer, want eenmaal in de badjas gehesen liep ik pardoes in de handen van het niet minder strakke Ol-gaatje. Het heeft zo zijn voordelen als je in club x of y je stamdames hebt zitten.

Nadat het Ol-gaatje gevuld was en ik er druipend van het zweet vanaf rolde, ging ik eens zien wat de kok schaftte. Het gebruikelijke ontbijt, roerei, broodjes, worst- en kaassoorten en de goed gevulde saladebar. Niks mis mee. Daarna gemerkt dat ze de sauna’s gewisseld hebben, nu is die cabine boven weer in bedrijf. Wel goed op temperatuur, maar niet de kick om rechtstreeks met je heetgestookte lichaam in de sneeuw te stappen. Daarna zag ik in het rookhol een mij bekende ranke gestalte.

Even wat bijgekletst met Vesna, de gezelligste babbelaarster van de club. Olga is er ook, meldde ze. Ja, dat weet ik, ik was net met haar op kamer. In een officiële truttenbollenverhouding in het burgerleven zou nu de hel open breken. En zou, als je zo stom was geweest om je handtekening te zetten, de echtscheidingsadvocaat handenwrijvend gaan berekenen hoeveel euro’s hij uit die sukkel kan persen. In de wereld van de saunaclubs krijg je een stomp tegen je schouder en valt de dame in kwestie schaterlachend tegen je aan. No hard feelings als je een andere meid hebt geneukt, en zo hoort het ook, waarom het leven gecompliceerder maken dan het is, what the fuck.

Tijdens de tweede ronde ging het er heet aan toe, want haar voorgangster had me de zak al goed leeg gemolken. Maar met een meid die het precies zo doet zoals ik het graag heb lukt het altijd wel. Met de blaren op de tong gezogen strompelde ik naar de locker. 

Inmiddels raakte mijn tijdvenster op, er kwam al een appje vanaf de werkplek wanneer ik er zou kunnen zijn. Dus maar weer braaf gehoor gegeven aan de wensen van de klanten. Wat dat betreft ben ik redelijk consciëntieus. Als alle clubdames dat zouden zijn dan waren fora als dit minder noodzakelijk. Maar de clubwereld steekt nu eenmaal zo in elkaar dat soms het kaf van het koren gescheiden moet worden. Ik ging weer back on the job, met een heel wat leger gevoel in het kruis dan wanneer ik van thuis kom bij dat mens van Uitgewandeld.


Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #396 Gepost op: 13 december 2017, 19:03:51 »
Goed dat je van Vesna nog ff genoten hebt, dat kon zo maar eens de laatste keer zijn.
Ach, als alles mee zit, ga ik van het weekend nog eens op onderzoek uit in H7.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #397 Gepost op: 14 december 2017, 22:06:42 »
Maandag code rood in Nederland. Mijn Bermuda driehoek was echter enigzins gespaard gebleven. En later op de middag was de meeste sneeuw alweer weg en de wegen weer redelijk begaanbaar. Voorzichtig richting Willich gereden, zonder problemen kwa gladheid.

Binnen werd mijn vrjikaartje van een ander forum (waarvoor mijn dank!) even raar bekeken. Op vakantie heb ik geen printer bij me. Doch The Joker was zo behulpzaam om mijn vrijkaartjes uit te printen. Alleen stond m'n Heaven 7 kaartje samen met die van Babylon. Na wat aanwijzingen zag ze gelukkig dat alles in orde was en kreeg ik m'n ijsberenvel.

Na een opfrisbeurt even gegeten en daarna de sauna in.

Heb nog even geprobeerd in het restaurant te werken. Ondanks hun witte 'schoolbord', verwarmde ie niet genoeg de ruimte. Dus terug de lounge in. Intussen overwegen hoe m'n 'dansboekje' in te vullen. Want zowel Maja als Luci gaan zondag met vakantie...
Maar goed, Luci werkt ook dinsdag en Maja niet. Dus besloten vandaag met Maja vandaag de tango te doen, en de volgende dag met Luci de salsa.

Na korte uitgebuikt te hebben, Maja gaan zoeken. Dat koste weinig moeite, want het was niet druk in de club. Verhouding was misschien 0,7 mannen tot dames. Dus we hadden het voor 't uitkiezen. Leuk Denk je misschien, maar minder voor de dames. Want even fast forward, Luci is helaas verhuist uit Heaven. Ik vermoed omdat het zo rustig was. Dus op termijn doet dat de club geen goed. Ik hoop dat ze meer klandizie weten te trekken, want ik vind het voor 3 tientjes en met happy hour slechts 2 tientjes een goed verzorgde club. Ze hebben geen barbeque zoals Happy Garden of onbeperkt gamba dagen zoals in Villa Vertigo, maar er Is genoeg variatie aan hun warme en koude buffet om je eigen portie samen te 2 tellen.

Enfin, met Maja even gekletst en daarna een heerlijke kamergang gehad.
Na gedouched te hebben, kwam ze nog even bij me, waarna ik verder ging werken in de lounge. Zo eventjes voor ze zou vertrekken kwam ze nog bij me zitten. Goeie after sales heeft ze.

Nog net op tijd nog een late hap kunnen nemen, omdat ze iets na 21:00 het buffet alweer begonnen op te ruimen. Dus om 21:30 zou het kruimels zoeken worden. Blijkbaar wilt iedereen rond 22:00 de tent kunnen verlaten.

Ik wachte daar niet op, en vertrok ruim voor feierabend. Het was me weer een geslaagde club dag.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #398 Gepost op: 16 december 2017, 16:08:10 »
Dinsdagochtend me opnieuw gemeld aan de hemelpoort.
Ditmaals voor fraaie Lucie. Na me voorzien te hebben van een licht ontbijtje, me neus achterna gegaan om die blonde deerne op te zoeken. Prachtig hoe ze er in fkk stijl bijloopt. Vind ik echt een goeie zet van Heaven dat ze die afwisseling hebben.

Na even een gezellig praatje gemaakt te hebben, zijn we een kamertje gaan opzoeken om elkaar weer te verwennen met een geweldige sessie.
Aangezien ze er met vakantie tussenuit gaat, heb ik haar voor de zekerheid maar alvast alle cadeautjes van dit jaar meegegeven. Dat deed ik de laatste tijd bij alle dames. Waar voorheen ze na elke kamer een presentje ontvingen, krijgen ze nu een Mentholbeat kerstpakket ;)
En dat was een goeie zet. Want hoewel ik Lucie beloofd had haar zaterdag nog op te zoeken, aangezien ze zondag pas zou vertrekken, is ze zelf eerder uit de Hemel vertrokken.

Enfin, die dag heb ik me daarna lekker op m'n werk kunnen concentreren. Het was ook een rustige, ik denk dat de verhouding van bezetting ongeveer 0,7 beren op dvp was. Dus niemand hoefde te dringen.
Bovendien is het eigenlijk best een lekker gevoel om al gekamerd te hebben en niet met de stress te zitten dat misschien de dame die ik in gedachte heb niet meer beschikbaar is.
Dus het grijpen wanneer je grijpen kunt werkt prima voor mij.

Eind van de avond na nog een klein hapje de hemelpoorten weer achter mij gesloten en back to the Mentholcave.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #399 Gepost op: 17 december 2017, 11:56:26 »
Het werd weer eens tijd om wat duikvluchten te maken.
Rond een uur of 10.30 aangekomen in Willich, de poorten werden geopend en het kaartje aangenomen.
Een velletje mee en omkleden maar.
Vesna zat in het restaurant met een andere rakker al aan het ontbijt, proefde al dat ze een date aan het regelen waren.
Dus netjes me aan een andere tafel gezet.
Ontbijtje genuttigd en wat roken.
Het was rustig kwa aantal dames 10/15 dames en in verloop van de dag evenveel rakkers.

Opfrissen en op onderzoek uit, Victoria en een donkere dvp zatten op hun standaard plek.
Ach ff wat uitrusten bij de sauna boven.
Na verloop van tijd me bij Victoria genesteld, een leuk gesprek en al snel lag ze in mijn armen.
Mijn knuffelbeer zegt ze, snel werd onze speeksel al uitgewisseld. :happy

Een kamertje boven ging ze regelen.
De laatste keer met haar was top, maar nu wilde ik toch meer van haar mooie body genieten.
Op de kamer heerlijk zoenend en strelend, ging ik al snel naar haar prachtige zachte borsten. :tietjes
Tepels werden lekker hard en kon er niet van afblijven. ;D
Ook nu werd het tijd om een duikvlucht tussen haar benen.
Mooi zwelde haar schaamlippen op en genoot ze ervan.
Daarna stimuleerde ik haar mossel met mijn hand, waarbij ze mij lekker diep pijpte.
Ook nu weer lekker nat en haar handen overal.
Tijd om te neuken, nu heeft ze haar eigen condooms(roode), zag al dat die wel dikker als normaal waren. :-\
Vakkundig begon ze me te berijden, maar haar poesje was niet goed geschoren, de stoppels schuurde over mijn schaamstreek. :-[
Niet aangenaam, dus gezegd niet zo, over in doggy, maar die condoom en die stoppels nee ,het gevoel was weg.
Erg jammer, denk dat ik kwam in een stress mode(en stress heb ik al genoeg)hebben we de sessie knuffeld zonder klaarkomen afgemaakt.
Geen verkeerd woord, ze is top, maar uit ervaring weet ik dat het beter is om dan niet te verlengen.

Douchen en wat roken, vesna berichte me dat kaasie(forumloze) er ook was en ja, lachend kwam hij eraan.
Ik wist dat hij de avond ervoor, ook hier was geweest met Marcello(forumloze),
We hadden veel bij te kletsen, net twee ouwe wijven, haha. :ecomcity:
Hij wat met Vesna an het kloten en ik met Helen een hele mooie meid met lange benen.
Was er nog nooit mee geweest.
Kaasie knikte doen. :great:

Nou hoppa naar een kamer en ja het werd een heerlijke gfe.
Voor het bed staand, lange tz en betasten, precies hoe bbz het wilt. :lol
Langzaam haar bh geprobeerd af te doen, maar die sluitingen zijn volgens mij door een vrouw uitgevonden. :o
lachend helpte ze mij, met respect duwde ik haar op het bed en daar kwam duikvlucht twee!
Haar een goede wasbeurt gegeven, weer veel tz en ze pijpte mij diep.
Ze kwam op mij zitten en een lange pussysliding sessie volgde, ik genoot in volle overtuiging,top!!!!!! :13:
Haar ook on top mij laten berijden en dat was erg goed, zij regelmatig kussend en voelend , kwam ik knallend klaar.
Topservice en met een smile van oor tot oor, haar betaald met fooi.
Wat een mooie meid !

Weer wat zitten te kletsen met Kaasie en Vesna, waar ik door Vesna uitgebreid overhoord werd.
Mooie meid Vesna maar niet mijn type!

Ach wat eten en naar huis, dacht ik.
Nu was ik op zoek naar die donkere dame, niet meer gezien.
Maar er liep een kleine blonde dvp, die mij steeds opviel.
In de bar stond ze en een gesprekje aangeknoopt.
Het was een Hongaarse, diverse maal haar naam gevraagd ,maar kon dat niet goed verstaan, iets van Mila. :17:
Klein en b cup vol achterwerk en leuke lach, ze werkte er nu 5 weken.
Al snel werd er geknuffeld en bbztje reageerde, nou laten we maar eens proberen.
Normaal na een goede sessie is een nieuw meisje meestal minder, dat nam ik voor lief.
Eenmaal op de kamer ging ze zich eerst ff verfrissen, voelde dat ze wat zenuwachtig was.
In eva kostuum kwam ze terug en ja ik was blij, lekker vol figuur, met hele mooie borsten. :bud
Haar wat gerust gesteld en staand wat staan te tz ,dat ze was redelijk goed, ze zakte naar onder en pijpte mij.
Wel met gevoel en diep, deed haar stinkende best.
Ook haar een stevige wasbeurt gegeven(duikvlucht 3) waar ze kletsnat werd. :-\
Haar een tijd lang gevingerd en zij mijn bbztje aan het verwennen.
Haar hand naar mijn hand, merkte dat ze wat ongemakkelijk werd, zeg nog stoppen en ja zegt ze.
Volgens mij , wilde ze haar gevoelens niet te veel laten merken, want ze genoot. :lol_hitting:
Geen probleem, tz en zij mij ook op veel andere plaatsen an het teasen.
Weer on top, waar ik merkte dat ze wat bedenkingen had, met wat gehannes en moeite ging bbztje in haar grotje.
Goed heeft ze me geprobeerd te berijden, maar zag aan haar gezicht, dat ze het niet fijn vond. :amazone
Dus kom maar langs me liggen en op bbz zijn manier een heerlijke handjob klaargekomen.
Daarna met haar nog voor de spiegel gestaan en ze is denk ik 1.55/1.60 ik 1.78 mooi gezicht.
Ze moest ermee lachen, haar bedankt voor haar diensten en betaald..

Daarna op zoek naar Kaasie maar nergens meer te bekennen, daar komt die donkere dvp aanlopen.
ik zeg waar was je ,nu ben ik klaar en ga naar huis.
Ze had een hele lange sessie gehad met een klant, die klant keek uit zijn ogen alsof  hij ik weet niet wat genomen had.(volgen Kaasie)
Ach zeg ik tegen haar tot de volgende keer en ze omhelsende me en met een kus, nam ik afscheid.
Bij het omkleden kwam kaasie, he waar was jij, ff een wip nog gemaakt met Vesna.
samen afscheid genomen en afgesproken dat we in het nieuwe jaar eens samen naar ss gaan.
Oja er loopt nu een nieuwe meid rond in h7 erg lang en prachtige lange benen en prachtige c cup borsten, jammer dat ze niet echt een mooi gezicht heeft.
Rebecca was haar naam, dacht 22 jaar top body, hmmmmm! :039:

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #400 Gepost op: 18 december 2017, 22:19:48 »
Iemand nog belang bij een vrijkaart van H7? Hij is geldig t/m 25-12-2017. Gewonnen via de jackpot van Heaven 7, maar heb geen mogelijkheid om op korte termijn er naartoe te gaan. De eerste die zich aanmeldt, stuur ik de code per interne mail.

[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #401 Gepost op: 18 december 2017, 22:39:00 »
H7 16december

Afgelopen zaterdag was het weer goed genoeg om koers richting Willich te zetten. Ik kwam rond 12.30 aan en er was nog plaats op de parkeerplaats tussen de Duitse en Nederlandse kentekenplaten.
Mijn oktoberkaartje van dit forum dat nog tot 31/12 geldig was werd zonder aarzelen geaccepteerd. Ik kreeg er ook nog een drankkaart bij. H7 en RB bedankt!

Eerst maar even rondkijken, het was immers al weer een paar maanden geleden dat ik er was geweest. Een aantal bekende gezichten (Vesna, Olga, Bianca) en een aantal nieuwe gezichten voor me. Er zaten zeker enkele begerenswaardige dames tussen.
Ik had echter mijn zinnen op Vesna gezet. Daar had ik niet eerder mee gekamerd. Misschien vanwege de tattoo's waar ik niet echt op val. Maar ze heeft een heel leuk koppie en een mooi figuur. Ze heeft aan belangstelling niet te klagen. Ik trof haar pas na een tijdje alleen aan en we gingen op een bankje zitten. Deze Bulgaarse kletst lekker maar na een tijdje was het zimmer-time.

Ook op de kamer is Vesna aangenaam gezelschap ;D Ze kan als de beste tongzoenen, wat zeg ik, soms zelfs keelzoenen.
Ze bood haar borsten aan ter verwenning. Dat sloeg ik niet af :)). Niet geheel natuur, maar voor de rest om te smikkelen.

Het pijpen van haar was klasse. Ze had me zo geil gemaakt dat ik bij het neuken na niet al te lange tijd explodeerde.
Nog lekker even na-gerelaxed met Vesna. Een prima meid.

Ik zag zaterdag een 15-tal mannen rondlopen en ongeveer net zo veel dames.  Het zag er overal weer schoon en goed verzorgd uit. De beste douches van alle clubs als je het mij vraagt.

De sauna boven was goed op temperatuur, wat na afloop tegenviel was dat een of andere eikel mijn sandalen had meegenomen en er kaboutersandalen voor had achter gelaten.  :wtf: Zo strompelde Scrotum dus terug naar het kleedgedeelte om daar weer passend schoeisel te halen.

Ik was elders nodig en daarom na een paar uurtjes weer het pand verlaten.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #402 Gepost op: 18 december 2017, 23:15:36 »
Dan heb je zaterdag geluk gehad, ze had van aandacht niks te klagen.
En ja, ze is een waterval, kwa spreken dan ;)
Niet mijn type en een klein heren accoord, dat ik ook respecteer :039:

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #403 Gepost op: 19 december 2017, 02:38:13 »
Hoi Taylor,

indien nog beschikbaar, kan ik em goed gebruiken.

Grt,
Mb



Iemand nog belang bij een vrijkaart van H7? Hij is geldig t/m 25-12-2017. Gewonnen via de jackpot van Heaven 7, maar heb geen mogelijkheid om op korte termijn er naartoe te gaan. De eerste die zich aanmeldt, stuur ik de code per interne mail.

[attachimg=1]

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #404 Gepost op: 19 december 2017, 02:40:37 »
Zaterdag weer bij de hemelpoort aangekomen. Lucie Is helaas weggevlogen. Maar Maja zou er wel zijn. Helaas was ze niet beschikbaar.

Doch wel een god alternatief gevonden, namelijk Victoria. Ze vertelde me Italiaans te zijn. Maar als ik andere info mag geloven, is ze ook Roemeens... Mij maakt het niet uit, als ik me aangetrokken voel, dan boeit het me weinig waar ze vandaan komt.
Tijdens het praatje leek de klik er wel te zijn. Een passerende gast stak zn duim nog omhoog bij haar, als teken dat ik aan haar een goeie zou hebben. En dat heb ik geweten ook. Geweldige kamergang gemaakt.

Door de dag heen wel gezellig samen met een Duitse gast en Maja gekletst.
De dag verder rustig kunnen eten en lekker relaxt kunnen werken in de lounge. In de avond kwam ik in de sauna een net gearriveerde gast tegen die er voor de eerste keer kwam. Hij was echter behoorlijk teleurgesteld over de beperkte line up. Dat kan ik me wel voorstellen, want Lucie was al vertrokken, Maja, Julia en volgens mij nog andere gingen eerder op de avond ook weg voor hun vakantie. Dus tja, dat zorgde dat het aantal beschikbare dames een stuk beperkter is geworden. Hopelijk komt er nog wel weer wat bij...

Verhouding eerder op de dag was denk ik 0,8 mannen op 1 dvp. Later werd dat een stukje minder. Het was een vrij rustig. Het was voor mij de eerste keer. En ook rond 21:30 toen ik vertrok bleef het rustig, ondanks dat de club tot middernacht open zou zijn.
Die gast vond de sfeer ook wat saai. Tja er draait geen luide disco muziek, aantal heren en dames was nogal laag. Zoals meer mensen zeggen, Heaven 7 is meer een dagclub.

Voor mij perfect om lekker te werken en tussendoor wat te relaxen en fun te hebben.