Auteur Topic: Cindy, Roemeens  (gelezen 1381 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline boy69

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 157
    • Bekijk profiel
Cindy, Roemeens
« Gepost op: 1 augustus 2010, 00:44:56 »
Haarkleur/-lengte : zwart, lang
Lengte dame : 170 cm
Postuur/Cupmaat : lanc slang / A
Nationaliteit/Taal : Roemeens / zeer goed engels
Leeftijd : 20 jaar
Tatoeages/Piercings : volgens mij niet
Service: PZC, NMC, Kussen, Massage
Voordelen: leuk en lief meisje
Nadelen: geen kunnen ontdekken
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek: gezellige meid op en buiten de kamer

Tot mijn verbazing zag ik dat er nog geen draadje was van deze Roemeense dame.
Cindy vertoeft sinds enkele weken in LR en sindsdien heb ik reeds enkele malen met haar gekamerd.
Ze valt direct op door haar postuur, lang en slank, hetgeen nog eens wordt geaccentueerd door haar lengte.

Haar vriendin Andrea stelde me op 3 juli voor aan deze meid en ik was meteen onder de indruk.
Ze was voor mijn doen wat aan de lange kant, maar nadat we een poosje gekletst hadden besloot ik haar uit te nodigen voor een kamerbezoek.
Uiterst voldaan kwam ik van de kamer en ik wist zeker dat het niet bij die ene keer zou blijven.

Zoals al geschreven volgden er sindsdien nog een stuk of 4 sessies, welke allemaal (zeer) goed waren.

Gisteren, aan het einde van een vermoeiend dagje LR liep ik door de woonkamer en zag Cindy zitten in de voor haar typerende houding, namelijk languit liggend / hangend in de sofa.
Normaal gesproken duidt een dergelijke lichaamstaal niet direct uit tot een kamerbezoek, maar omdat ik wist welke kwaliteiten Cindy heeft ben ik toch op haar afgestapt en zijn we uiteindelijk op een van de kamers van LR terecht gekomen.

Op de kamer liet ze maar weer eens zien waarom ik zo gek ben op deze meid.
Niets was te zien van het vermoeid ogende meisje op de sofa, en ze liet zich lekker gaan.
kort voor sluitingstijd verliet ik dan ook moegestreden de kamer en reed niet veel later voldaan naar huis.

Het zal zeker niet lang duren voordat ik weer zal genieten van deze Roemeense meid.