Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1119796 keer)

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1125 Gepost op: 30 maart 2018, 09:01:53 »
Een bezoekje op witte donderdag.
Een dag die niet zo goed begon met een parkeerticket achter de ruitenwisser en 2 lange files die gemeld werden op de verkeersinfo.
Ik heb dan maar gewacht totdat de files opgelost geraakten.  Met enige vertraging in ss aangekomen maar toch nog voor 14H.
Aan de receptie stonden er ook files, met meiden die zich kwamen melden en dat ging maar door tot zo een  16 uur.   De zaak draait en dat was ook te zien aan de weinige kamersleutels die in de vakjes lagen, er waren geen wachttijden  maar de mooiere kamers waren bezet.
In de lockerrroom probeerde ik tevergeefs '69' te kraken, tot wat een getallenfobie leiden kan ....  :lol

Het aantal beren was niet gering, er waren voldoende gfe s aanwezig.   Meer nieuwe gezichten gezien dan de gekende.
Violetta en vriendin waren dauergebucht met veel rose wijn erbij.   
Kennis gemaakt met Gabrielle  een Domenicaanse extotische schoonheid, met Victoria.ro   een mooi timide meisje met blond haar,   een Griekse Mara die nogal opdringerig was.     :sign0144:

Verder gespot : Simona, Victoria.bu, mara.ro en vriendinnen, eva, amira uit Bab, NIcky.cz  deze keer in SS, de immer kwebbelende Yasmin,  .....   Alexandra.ro achter de bar.   

Domenika.bu was de eerste kamer, ze had nieuwe lingerie mee uit haar verlof.    Prima sessie.
Daarna met  Lydia.ro   ook gehuld in mooe lingerie, blijkbaar begint ze het te begrijpen om klanten te lokken.    Ze had die namiddag veel klanten.    :PDT_Armataz_01_37:

Een rustmoment  was  welkom  en enkele streekgenoten zorgden voor de aangename gesprekken.    Het avondeten was zeer lekker en zorgde voor de nodige vitamintjes voor een volgende kamer.

Eerder had ik de kleine Vietnamese Emy     :littleangelx  gespot, doch ook dauergebucht.  Met wat geduld had ik een date.    Een kamer van 1uur met deze exotische engel bevestigde haar kwaliteiten die ik reeds eerder omschreef als CL niveau.
Toen ik met haar op het terras verbleef omdat ze een sigaretje wou roken, draaiden menig hoofd in de onze richting en deze rakkers vroegen zich waarschijnlijk af ,   :wtf:  waar komt die vandaan.    De kleine Emy is moeilijk te grijpen, in GT werd ze reeds vanonder de douche gehaald.    :great:

Het was juist nog geen terrasweer noch zwem weer, maar het beloofd in komende weken in SS.   

Zo eindigt de dat met een brede glimlach op mijn gezicht.    :dance2

Groeten
Doc

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1126 Gepost op: 31 maart 2018, 00:47:09 »
Welke club zou het worden!

Na een erg  indrukwekkende klus, die me nog lang zal heugen, had ik ff wat ontspanning nodig.
Dus op tijd naar H7, nee babylon of toch SS.
H7, ach daar kom ik nog vaak genoeg, Babylon om persoonlijke reden ff niet.
Door naar SS, daar om 12.45 aangekomen, omkleden en douchen, ja heerlijk!

Mijn verlaat ontbijtje genomen, en wie zie ik daar een verliefd koppeltje, Sjeufke en Violetta. ;)
Hun begroet en mij gestort op het ontbijt, nouja brunch was het meer.
Maar wat is SS nu toch een mooie snoepwinkel geworden, zoveel moois wat er rond loopt. :-\

Ff wat drinken aan de bar, he daar zit Eva, dacht dat ze weg zou gaan, maar dat klopt niet.
Zou een andere Eva betreffen, maargoed ik blij, want dat wicht staat al lang op mijn todo list!
Ff wat vertelt en ze ging de sleutel halen, blij dat ik was, het is een mooie meid.
Op de kamer starte een fijne tz sessie, wat aan haar borstjes gezeten en ze ging al te snel over op neuken.
Had haar nog gezegd, we zien wel hoe lang, dus free ticket.
Schijnbaar wilde er snel van af, althans dat gevoel had ik, een condoom om bbztje en ze deed een flinke kwak gel aan haar prutje.
Nu moet ik @shakir gelijk geven, dat is niks, zeker niet een halve winkellading gel. :17:
On top bereed zij mij, met volle overgave, reverse on top het ging maar door, dan maar doggy.
Totaal geen gevoel met al die gel, nou ja als doggy al lang duurt dan weet ik genoeg.
De zin was over,zodoende het erbij gelaten, misschien had ik me teveel er van voorgesteld.
Haar betaald voor haar diensten, waar ze me vroeg om later op de dag nog eens te gaan.
Maar er loopt zoveel moois rond in SS.

Tijd voor koffie en ja daar kreeg ik al van en dvp een opmerking over, jij drinkt veel koffie.
Daar heeft ze gelijk in, ben een echte koffieleut!

Me onder in de grote zithoek gaan zitten en daar komt Natasja aan gehuppelt.
Ondertussen zag ik ook een wat oudere brunette, die dacht volgens mij shit, ben te laat.
Natasja kwam naast me zitten en een gesprek volgde, wat snel overging op tz.
Dus werd het tijd voor een kamertje met haar.
Nou die kamer starte heet en werd nog heter, tz, lange wasbeurt haar gegeven.
Mijn bbztje werd door haar mondje, goed verwend en zeg tegen haar dit keer neuken.
En ja, voor ik het wist zat het condoom er al op, wat ben ik toch een luie donder.
Ze beklom mij en al tz bereed ze mij, ff later haar geholpen met de tempo en haar daarna het laten afmaken.
Ik had totaal geen idee hoelang we op de kamer waren, maar het was meer als een half uur. :o
Vroeg haar wat ik verschuldig was, 50,- zegte ze en haar een aardige fooi gegeven! :))

Ach ja tijd om van de whirlpool gebruik te maken.
Na een poos was ik weer opgeladen, weer in die hoek gaan zitten en genoten van het uitzicht.
Nou ja er zat een man bij zijn harem en ja die bedoel ik, dat verstoorde de uitzicht wat. ;D
Zag wel dat die wat uitgebreid was, later besefte ik dat het Amira was.

Daar komt die brunette tegenover mij zitten, ze had haar kans afgewacht en al snel kwam ze naast mij zitten.
Ik vroeg haar naam, Luna.fr ik dach die naam ken ik van een recencie.
Het gesprek verliep erg soepel en zag toen pas, dat ze een tintje had.
Mooie benen en figuur, al snel lag ze in mijn armen een  presale volgde.
Ik zeg tegen haar een kamer boven met een raam en ze ging dat regelen.
Het werd 3a, toen ik daar aankwam, dacht ik daar ben ik met Nikki geweest.
Op de kamer volgde een heerlijke sessie, naughty tz en al snel had ze door dat ik heel wat kon hebben van tepel bijten of trekken. :dance2
Dat deed volop, haar beffen dan weer over op pijpen, op gegeven moment lagen we in een houding, tsja hoe geen idee ,maar was wel apart. :lol_hitting:
Op zijn Frans bleef ze maar schuine taal zeggen, wat geen idee, maar klonk goed ;D
De ballen werden niet over geslagen, nee moest haar zelfs wat af remmen :-\, wat een kinky wijf.
Als ze zich vingerde ,stak ze daarna haar vinger in mijn mond, lik maar af. :bud
Een meid die nikst te gek is, ze bleef maar kluiven en trekken aan mij tepels.
Volop aandacht van haar, wat wil je, dit dat en zo maar door.
Kletsnat was ze en hebben het samen  met hj en vingerend het afgemaakt.
Samen tot een hoogte punt, voor mij wel, hoe fake het was van haar geen idee ,maar was een erg geile bedoening. :pica
Haar betaald voor het uurtje, geile sex!

Daarna twijfelde ik naar huis of toch nog een kamer.
Zag veel optie's ,maar eentje die ik al de vorige keer gezien had, bleef mij maar in mijn hoofd spoken.
Een slanke niet heel grote meid, meestal met fel rode lippenstift en een geweldig achterwerk, wat verstopt zit in een hotpant.
Eens kijken waar ze is, shit niet te vinden, nog eens kijken bij de bar.
En ja daar zat ze, dus er maar naar toe en haar naam gevraagd.
Amalia, 28 jaar en zwart/rood haar, klonk erg vriendelijke en ons gaan settelen op een bankje.
Wat een mooi figuur die benen en slank, niet te slank, gewoon voor mij perfect.
Op naar de kamer,daar ging ze zicht uitgebreid haar prutje op de bidet wassen(wel mooi dat ze dat op bijna elke kamer hebben).
En lang deed ze dat, ik dacht daar gaat mijn tijd, maar nee ze staat op en pakt de telefoon en zegt vanaf nu gaat de tijd in, ik was erg aangenaamd verrast.
Erg netjes van haar en de sessie starte, heerlijk genoten van haar lijf en haar kont die is echt zo mooi.
Tz doet ze niet ,veel zoenen, via haar borstjes ,gedaald naar haar spleetje en haar een flinke wasbeurt gegeven.
Over gegaan op 69 waar ze mijn helaas niet op volle oorlogssterkte zijnde bbztje diep en nat verwende, dat deed ze erg goed. ;D
Had me al ingesteld op genieten van haar lichaam en zei, kom maar eens op je buik liggen.
dan geef ik je een massage ,want klaarkomen lukt mij nu toch niet.
Verbaast ,maar ook verheugt keek ze me aan, lig maar ik geniet zo ook van jou.
Haar met creme, gemasseert waar ze van genoot, af en toe een plaagstoot tussen haar benen.
Doe mijn benen ook en mijn voeten zei ze, geen probleem mij massage kunsten zijn van aardig nivo. :lol
De tijd verstrek en ik wilde eigenlijk stoppen en naar huis.
Nu ga liggen zegt ze, uh ok, en ze ging me nog ff pussysliding geven en warempel, een stevige tz  sessie volgde . :))
Zo zegt ze de volgende keer krijg jij tz van mij, ok graag, want ik voelde me erg op mijn gemak bij haar, wordt vervolgt dus.
Haar betaald, douchen en als de vliegende brandweerman, naar huis!
« Laatst bewerkt op: 31 maart 2018, 00:55:31 door brombeerzuid »

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1127 Gepost op: 31 maart 2018, 10:01:23 »
Gisteren ook naar Sixsens geweest en dit voor de eerste keer op een weekdag. Ga normaal altijd op zondag. Toegekomen rond 1300 u en al vrij veel autos op de parking. Ook het aantal meiden was duidelijk meer dan op een zondag, dat beloofde dus veel goeds. Helaas mijn 2 eerste kamers waren de slechtste in jaren waarbij ik zelfs de tweede kamer na 10 minuten afgebroken heb. Bij beide dames was er veel mogelijk, in de bar, maar eens op de kamer was het allemaal zeer terughoudend en heel passief. Daarvoor hoef ik geen 130 km te rijden (...)
Ik wilde echter niet vertrekken zonder een deftige sessie gedaan te hebben en de 2 vorige in het achterhoofd, was het dus opletten geblazen bij mijn volgende keuze. Wat gepraat met ene Mara, ex Babylon, kwam me vrij sympathiek over maar toch maar niet gedaan. Wat heen en weer gelopen tussen de bar en de kino en uiteindelijk mij laten overhalen door Natasha. Dit bleek een zeer goede keuze ook al was het inmiddels 2030 u en had zij er al heel wat kamers opzitten.
Ach ja, de twee slechte kamers waren met Daria (Bulgaarse, waarvan ik niet zo direct iets kan terugvinden op het forum) en met Sonja (Roemeense, gisteren met een wit shortje en rood topje).
Natasha vertelde me nog dat ze tot maandag aanwezig zal zijn en dan tot ca midden mei met vakantie is.
Ik denk dat ik de volgende weken eens elders ga kijken want ik blijf vinden dat de dames in Sixsens vrij arrogant zijn. Wat me gisteren ook opviel was dat de bediening aan de bar niet goed was. Voor mijn eerste drankje heb ik zeker 5 minuten moeten wachten (...)

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1128 Gepost op: 31 maart 2018, 10:17:29 »
Jammer van je eerste twee kamers, ik zou ook gebaald hebben.
Gelukkig heb je voor Natasja gekozen,van uitgaande de russische met grote nep tieten.
Volle service vrijwel geen taboe's.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1129 Gepost op: 2 april 2018, 00:34:06 »
Op 16, 24 en 30 maart richting Sixsens getogen.
16 en 30 zonder alibi, dus op tijd naar huis. 24 Maart stond in het teken van de verjaardag van mister Taylor. Een zaterdag, altijd moeilijk! Maar voor sommige leden grijp ik graag in de hoed met nog niet verzonnen alibi's.

Laat ik maar beginnen met het volgende citaat dat ik schreef in mijn verslag van 12 maart:
Dan hebben we nog Dani, Veronica en Stacy. Jammer dat ze er een agressieve kamerwerving op na zijn gaan houden. Met Stacy meermaals gekamerd, maar op deze wijze gaat dat bij mij niet werken. Iedere keer weer: "Heute machen wir een Trio!". Ze zouden beter moeten weten.
Dani! Dit citaat is niet onopvallend gebleven bij Dani. Of getipt door..... of gelezen door Dani zelf?! Het zal me overigens worst wezen. Maar Dani is boos! Niet een beetje boos maar heel erg boos. Op 16 maart was ik koud binnen. Ze wilde me meteen apart nemen. Ik zat met een niet schrijvende maat in een enerverend gesprek en had op dat moment geen tijd om Dani aan te horen. Ik gaf aan later op de dag wel tijd te hebben. Daar kwam het die dag niet van. Was lang op kamer met mijn clubwife. Na deze kamer heb ik Dani niet meer gezien in de bar en ben uiteindelijk rond half 7 naar huis gegaan.
Op de verjaardag van Taylor ben ik meteen naar Dani toe gegaan. Aangezien Dani het verjaardagscadeautje van Taylor is (ook als hij niet jarig is), had Dani geen tijd. Wel even gesproken, maar niet 'diepgaand'.
Afgelopen vrijdag, kwam ze even verhaal halen. De stoom kwam nog net niet uit haar oren. Het begon met zoiets als 'bad boy'. Na een paar keer te hebben gehoord 'I kill you!' vond ik het wel goed zo. Forse woorden van een dame die het toch van de klanten in de club moet hebben. Niet verwacht van een professional!

Wat is mij verder opgevallen de laatste drie bezoekjes.
Vivian! Een kleine Roemeense met een mooi gevormde body. Halflang zwart haar. Ik schat in een B-cub. De naam moest ik van Violetta vernemen en warempel werd Vivian ook nog eens door haar aangeraden. Ik zie Vivian de laatste tijd vaker bij de ex-bab girls rondhangen. Een kamer ligt in het verschiet als ik met alibi in SS ben.
Isa! Met isa een paar keer contact gehad. Leuke uitstraling. Zit altijd rustig aan de bar tot dat ze geschaakt wordt. Haar recensies zijn goed, dus ook voor Zukunft is een kamer zeker een optie.
Sofia! Dat is me toch een geval apart. Samen met Violetta, Eva, Laura (Bul) en Kinga (Pol) behoort Sofia tot mijn top 5 van Sixsens op dit moment. Ik had op de verjaardag van Taylor 'weer' een Termin afgesproken met Sofia om 21 uur. 'Weer', omdat ze op datzelfde tijdstip op 23 feb met de noorderzon was vertrokken. De geschiedenis herhaalde zich. Sofia was nergens zichtbaar. Wellicht op kamer? Ik begreep niet veel later: een emergency voor Sofia.......! No prob! Komt zeker goed. Onze sexmachine had meer geluk, die was al eerder met deze vrolijke doos aan het kickboksen geweest. De gelukspik!
Het was op dat moment wel een kleine domper op deze gezellig dag. Het is op de verjaardag van Taylor maar bij één kamer gebleven met Violetta. De goesting was over. Na de Pizza richting gebreide broek.
Kinga! Kinga geeft soms aan wanneer ze aanwezig is. Ze is er met perioden lang niet. Dus maak ik graag van de schaarse momenten gebruik. Ze zou vanaf afgelopen donderdag aanwezig zijn, maar helaas was ze er donderdag en vrijdag niet.

Ik kom al zo'n dikke 5 jaren in Sixsens. Zelden wachttijden mee gemaakt voor een kamer. Op de verjaardag van Taylor waren er forse wachttijden. Een bekende moest in de avond 40 minuten wachten. Dat geeft aan dat Sixsens goed draait. Ik wilde er niet op wachten en met Violetta naar room 8 met whirlpool. Het kost dan wat extra, maar als ik op temperatuur ben wil ik ook meteen 'aon de geng'! Lekker ruim bed en tussen de explosies door ff lekker afsoppen.

Violetta! Enfin, zo kan het raar lopen als ik teruglijk. Met het plotse vertrek van Sofia vorige week en de afwezigheid van Kinga afgelopen vrijdag werd ik de afgelopen 3 bezoekjes 'noodgedwongen' in de armen van mijn 'clubwife' gedreven. Wat een straf!  ;)
Afgelopen vrijdag na de kamer met Violetta met Sofia, Eva en Vivian een fles wijn besteld. Een andere gast bestelde er ook een. We zijn de rest van de middag gemakkelijk doorgekomen........... :party0036:  :pica

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Mijn verjaardagsfeest 24 maart Sixsens
« Reactie #1130 Gepost op: 2 april 2018, 20:04:10 »
24 maart was het zover, mijn verjaardagfeest in Sixsens en tevens mijn 160ste clubbezoek sinds 2013. De dag ervoor was ik ook al in Sixsens, want vanwege mijn werk was ik in de buurt en ik kon niet langer wachten :D

's Morgens eerst even een paar vlaaien halen bij de Limburgse bakker. Die zagen er goed uit en smaakten ook zeer goed. Ik kreeg van veel gasten complimenten. En ook van een aantal dames.

[attachimg=1]

Iets na 11 uur kwam ik aan bij de club. Met 3 vlaaien liep ik naar binnen en ging naar de Theke. Aangeven dat ik de jarige Job was vandaag, way even werd gecontroleerd aan mijn  nickname en rijbewijs. Er werd aangeven dat de vlaaien in de koeling zouden worden gezet en ik met de kok kon bespreken waar en wanneer ik ze wilde gaan serveren. De eigenaresse had ook te horen gekregen dat ik was gearriveerd en feliciteerde me persoonlijk en bod mij een jacuzzikamer aan voor een uur. Een leuk verjaardagscadeau, waar ik later zeer van heb genoten.

Nadat ik mijn witte maatpak had meegekregen van de Theke, ben ik me gaan omkleden en heb eerst een rondje sauna gedaan. Dani zou pas om een uur of 12 komen en het plan was om met haar te gaan ontbijten. Per slot van rekening had ik haar voor mij alleen de gehele dag :D Na de sauna en de jacuzzi beneden naar de bar gegaan om wat te drinken en niet veel later kwam Dani de bar al in. Met een paar intense zoenen feliciteerde ze me en hebben we samen nog wat gedronken aan de bar. Een aantal gasten waren ook reeds aanwezig, zoals Sjeufke. Nadat we aan de bar wat gedronken hadden, zijn Dani en ik een ontbijtje gaan nuttigen in het restaurant. De kok had me weer een perfecte omelet gemaakt.

Na het ontbijt zijn we weer terug naar de bar gegaan, waar al meer gasten aanwezig waren. Met Biged even gesproken. Ik had 'm wel vaker gezien in Sixsens, maar wirst niet dat hij Biged was. Leuke vent. Reagan was er inmiddels ook en ook even mee gesproken met Sexmachine en een paar andere Frans sprekende gasten. Dani vond het tijd worden om eens naar de kamer te gaan, of was ik dat zelf die dat vond? :P

Afijn, Dani en ik vertrokken  naar een kamer. Het was nog relatief rustig in Sixsens en er waren nog voldoende kamers vrij. Een erg leuke kamer met Dani gehad, waarbij ze zelfs nog een verjaardagscadeau voor me had. Heel erg attent van haar en in de meer dan 5 jaar dat ik clubs bezoek heeft geen enkele dame dat nog gedaan, ondanks dat er wel een aantal dames weten wanneer mijn verjaardag is. Geeft toch aan dat Dani een bijzondere meid is.

Op de kamer hadden we een heerlijk sekspartij en alles lekker relaxt. Waarom zou ik het ook overhaasten vandaag :D. Dani heeft me oa in cowgirl bereden en daarbij kon ik me goed vasthouden aan haar derriére. Echt heerlijk. Extreem lang zijn we niet op kamer geweest. Hoelang durf ik niet te zeggen, want heb de tijd niet bijgehouden.

[attachimg=2]

Na de kamer weer de bar opgezocht. Me weer begeven tussen de gasten, want wilde niet dat ze me net als vorig jaar kunnen verwijten dat ik alleen op kamer was. Oa Boy69 en Ricardo Banana gesproken en de Vulkaan was inmiddels ook gearriveerd. Na een tijdje hadden Dani en ik wel honger en zijn we wat gaan eten in het restaurant. De steak was weer erg goed in Sixsens.

Na het eten wilden  Dani en ik weer naar een kamer. Het was inmiddels behoorlijk druk en we moesten even wachten op een kamer. Ik stelde voor om een duik in het zwembad te nemen, maar Dani vond dat niet zo'n goed idee. De koukleum :D Dani houdt van lekker warm en vaak is het lastig voor mij om samen met haar te douchen, zo warm als die meid het water zet :D Ik toen maar alleen even een duik genomen. Het water vond ik niet koud, maar erg lekker. Alleen toen ik er uit ging voelde het koud aan door de wind. Dani zat ondertussen op het overdekte en verwarmde terras en ik kwam bij haar zitten. Niet veel later was de kamer beschikbaar. Op de kamer uiteraard weer een erg goede sessie gehad, dit keer met een kinky twist ;D

Ik had aangegeven aan de kok om om 8 uur de vlaaien te serveren op het overdekte terras, dus deze kamer moesten we de tijd wel in de gaten houden. Ik schat dat we nog geen 2 uur op kamer zijn geweest. Iets na 8 uur stonden we op het buitenterras. De vlaaien waren net gearriveerd en de eerste gasten kwamen ook al. Een aantal dames kwam me ook feliciteren en lusten ook wel een stukje. Geen probleem, neem maar :D Ik had daar al rekening mee gehouden dat een aantal dames ook gebak wilden. De vlaaien gingen er goed in, want het duurde niet lang of ze waren bijna allemaal weg. Met een aantal gasten nog wat bijgepraat, waaronder Reagen en een paar andere gasten. Ook een gast die zich niet had aangemeld, maar die ik wel kende van verschillende clubs.

Na de vlaaien probeerden Dani en ik een jacuzzikamer te bemachtigen, maar beide bleken bezet te zijn. We zijn toen naar beneden gegaan om wat te drinken. Dani wilde wel een Vodka Mojito en ik dacht, dan neem ik er zelf ook 1. We hebben zeker een uur moeten wachten voor er een kamer vrij was en in de tussentijd wat bijgekletst met Firehawk en Reagen. Toen de jacuzzikamer beschikbaar was, zijn we daar naartoe gegaan. 2 uur hebben we genoten en gerelaxt.

[attachimg=3]

De enige kamer waarvan ik exact weet hoe lang we er zijn geweest. 1 uur had ik van het huis en de andere bijbetaald. 25 Euro, dat is nog te doen. Na de jaccuzikamer de bar weer opgezocht. Nog met verschillende gasten gesproken en met Dani nog een drankje gedaan.

Aan het eind van de avond hebben we nog een laatste kamer gedaan. Weer erg goed, zoals ik die altijd heb met Dani.  Na de laatste kamer hebben we samen nog een laatste drankje genomen aan de bar. De meeste gasten waren toen al vertrokken.

[attachimg=4]

Dani
Uiteindelijk 4 kamers met Dani gedaan op mijn verjaardag. Qua duur per kamer niet veel langer dan ik normaal met Dani doe per kamer. De jaccuzikamer was lekker ontspannen en de andere 3 kamers goede seks, met soms een vleugje kinky. Daarnaast was alles uiteraard lekker ontspannen. Niet voor niets zoek ik haar altijd op, want ik weet dat het goed zit bij haar en vandaag voor deze speciale gelegenheid  ervoor gezorgd dat ze de gehele dag beschikbaar zou zijn voor mij. Dat is voor mij lekker ontspannen, maar ook voor haar. Ze heeft geen stress om klantjes te zoeken die dag en ze kan die dag doen waar ze zin in heeft, want ik laat haar daar vrij in. De enige restrictie was om niet met andere gasten naar de kamer te gaan. Het koste me wel een paar tientjes meer, maar je bent maar 1 keer jarig in het jaar zullen we maar zeggen. En het is ook een kwestie van gunnen. Ik gun Dani een goede dag, met als bijkomend voordeel dat ze zich ook helemaal kan ontspannen.

[attachimg=5]

Naam: Dani
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels en Duits
Leeftijd: 23
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,67 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup

[verwijderd door de beheerder]

[verwijderd door de beheerder]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline paultje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1131 Gepost op: 6 april 2018, 14:21:30 »
Afgelopen woensdag 4 april naar Lemiers afgezakt.
Ik had mij nog niet in mijn "pakje" gehesen, of ik had al een date. Het was alsof Cindy op mij wachtte... :039:
Douchen en hopla...weg voor een dik uur.
Na deze, toch wel weer sublieme sessie, mocht ik vaststellen dat de politie haar intrede had gedaan.
Ik heb absoluut niets tegen deze acties, maar ik vind dat ze zich toch wel wat vriendelijker mogen opstellen. Ik had de indruk dat er enkele "groentjes" bij waren die een rondleiding kregen.
Jammer, maar de sfeer was gebroken en de zin naar "meer" was weg.

Voor het overige kan ik enkel maar positieve dingen zeggen...

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1132 Gepost op: 7 april 2018, 19:07:26 »
SchietGraag en mezelf hadden het plan aangevat om nog eens het Nederlandse heuvelland te bezoeken.
Twee oude hanen maar vroeg van stok en zo arriveerden we vroeg aan het kippenhok.

11:07 ging de poort open en deze werdt weer vlug gesloten zodat de aanwezige hennen niet konden vluchten.
We smeerden wat deo onder onze vleugels en gingen al kakelend op verkenning.

Een drumstick hier en daar maar voor de rest nog niet veel kippensoep.

Dan maar eerst ons pluimen een badje geven en op zoek naar wat ontbijtgranen.

In de bar spotte ik een sassy kippetje en wat later nog een mooi gevederde verschijning. Doch ik bleef nog even op mijn eieren zitten.

Even later ruilde Schietgraag mijn aanwezigheid voor die van Victoria en zochten zij een nestje op.

Ikzelf besloot dan nog maar even wat opties door te nemen. Buiten één irritante kippenbout was er niets te zien in de bar.
Dan maar een rondje gelopen en even later zat er wel wat te broeden in de bar waar ik wel een stukje van wou.

Het Sassy kippetje keek me uitdagend aan. Ik zou haar schaken naar haar sigaretje.
Ondertussen had SchietGraag zijn Victoria hennetje gedekt en kwam nu even voor een rust pauze.
Ikzelf excuseerde me en zocht met Eva [het Sassy kippetje) een rustig plaatsje uit.
Deze Eva is om van te smullen echt een kippetje naar mijn hart met een prima service.

SchietGraag was ondertussen vertrokken maar ik had nog wel zin.
Een trio met Dahlia en Eva werd voorgesteld. Deze haan twijfelde even maar besloot om die ander mooie gevederde verschijning op te zoeken.

Daar zat Lucy aan de bar. Ze speelde wat met de hanenswans die al reageerde. Op naar de kamer dan maar.
Ok dit was dus een foutje en 15min later koos ik eieren voor mijn geld en we verlieten de kamer.

Soms zit er een leuke verrassings in je ei en soms valt het wat tegen.
Had ik toch maar voor dat olijke duo [Dahlia en Eva) gekozen. Hier denk ik nog wel eens aan terug.

Nog even een bordje kippensnitzel veroberd en weer naar huis.
Was weer een aangenaam dagje.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1133 Gepost op: 7 april 2018, 21:45:46 »
Sixsens het kippenhok  :lol :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1134 Gepost op: 8 april 2018, 22:09:02 »
Vrijdag 6 april - Alibi day

Om 11 uur ingecheckt en niet veel later met een bak koffie in de bar. Helemaal gereed voor een lange dag fun!
Ik had afgesproken met een niet (meer) schrijvende ijsbeer en Bearke, die ik regelmatig tref en waarmee het altijd goed toeven is.

Met mijn stapmaat, Bearke, Violetta en Vivian in het restaurant van een lichte brunch genoten.

Het hoeft geen betoog, een kamer met Violetta staat altijd op het programma. Echter, ook Kinga zou haar opwachting maken. Mijn waarde clubmaat waar ik mee had afgesproken heeft dezelfde dames interesse. Dus even kort overleg. We waren er al snel uit.
Tijdens mijn laatste bezoek met twee onbekende meiden kennis gemaakt en op mijn wensenlijstje geplaatst: Isa en Vivian. Isa niet gespot, maar Vivian gaf acte de présence! Hoe dan ook, zekerheden geeft het niet in een club en dat zou ook weer blijken deze vrijdag.

VIOLETTA
Ik deed de aftrap met the Queen in room 11. Tja.....room 11 is geen kamer voor 30 minuten. En met the Queen er bij al helemaal niet. Met Violetta weer een uitstekende kamer gehad.  :censored

Toen ik van de kamer kwam met Violetta zag ik mijn clubmaat met Kinga in de armen verstrengeld liggen op het terras. De geluksvogel  ;D. Later kwam ik beiden nog tegen in de bar. Kort bijkletsen! Kinga is toch wel een wonder in de wereld van de P6. Kinga, een dame waar ik graag wat eurootjes achterlaat, qua optiek én super goede service! Enfin, mijn stapmaat en Kinga (a la tortelduifjes) alleen gelaten. Zelf houd ik er ook niet van als ik constant word gestoord door hitsige potentiële klanten.

Met Laura nog even bijgekletst, nadat ze me eerder op afstand een 'lange neus' had gemaakt. Geen idee wat ze er mee bedoelde. Shit ja, een kamer had ik haar toegezegd de vorige keer. Deze belofte ging ik vandaag niet inlossen. Laura blijft professioneel.
Aan de andere kant van de Bar een leuke dame zien staan en daar wat oogcontact mee gemaakt. Later kwam ze naast me staan. Het bleek te gaan over de Roemeense Adi. Ze trok me niet over de streep. Later thuis wat recensies over haar gelezen. Die zijn niet verkeerd. Dus wie weet.
Melissa is en blijft een warrige doos. Altijd gezellig en vooral een beetje gestoord.
Waar ik mij deze keer een beetje aan heb gestoord is dat meiden vragen om een drankje. Als ik kamerplannen heb, maakt het me geen donder uit. Maar zo uit het niets vragen werkt bij mij averechts. Waarom ik er aandacht aan besteed is het feit, dat de Bulgaarse Lina en de Roemeense Emma er ook nog eens een punt van maakten dit bezoek, nadat ik netjes 'nee' had aangegeven.
Later op de dag zag ik mijn stapmaat naast een mooie dame zitten. Hij wenkte me er even bij. Een leuke conversatie. Het was de Duitste Liz. Pas 4 dagen in het vak (?). Meiden zijn zelfstandig en mogen zelf bepalen welke prijzen ze hanteren. Niets mis mee. Het is natuurlijk wel de vraag of zo iemand aan de bak komt als voor TZ en PZC fors moet worden bij betaald. Het deed me denken aan die andere Duitse Tayra die een soortgelijke prijzen hanteerde.
Een kamer met Kinga zou het vandaag niet worden, want ze verliet Sixsens aan het begin van de avond.

Bij grove schatting een 40-tal meiden in de club. Een uitstekende bezetting voor het weekend van Orthodox Pasen.
Het terras was weliswaar open, maar het was nog iets te koud voor een lang verblijf. De Zaterdag en de zondag zullen ongetwijfeld een vol terras hebben opgeleverd.

EVA
Zowel Eva als Vivian waren vrij. Twijfel bij deze ijsbeer. Eva kwam het eerst langs gehuppeld. Een lucky day vandaag, want ook met Eva streek ik neer op kamer 11. Wellicht te overvloede. Eva is er voor de lieve, knuffelige kamers. Uitstekende service!

Het was ruim over zevenen toen ik met Eva van de kamer kwam. Van alle inspanning grote honger gekregen. Mezelf te goed gedaan aan een heerlijk stukje zalm, frites en broccoli! Top weer!

De paar vino's van afgelopen middag moesten worden verdund met spa rood. Langzaam kwam de gedachte het deze keer, ondanks het alibi, niet zo heel laat te maken. Dat liep toch anders.

recensie => VIVIAN
Ik was in the smoking corner toen Vivian ook een shotje nicotine kwam opsnuiven. Het bankje in dat hok was leeg en ze stelde voor daar even te gaan zitten. Ik voelde de bui al hangen als ik 'ja ' zou zeggen. En het werd 'ja'! Ze stond tenslotte op mijn verlanglijstje. Na een stevige opwarmertje toog Sjeuf richting douche, want ik moest dus nog een keer aan de bak in kamer 2a.
Vivian is zo'n Eva-type. Ze gedraagt zich in de bar ook op een gelijke wijze. Daar beeld je je dan ook een soortgelijke 100% GFE kamer bij in. Dat bleek een totale misvatting te zijn. Al tijdens de presales kwam naar voor voren dat Vivian een tong- en tepelpiercing heeft. Interessant! Die tongpiercing houdt ze normaal in de bar goed verborgen.
Op de kamer zeker ook GFE, maar haar pornokant overheerste. Die tongpiercing deed goed werk  ;). Vivian heeft zo haar servicepakket aangegeven. Nou, stille wateren hebben diepe gronden. Een uitstekende kamer met een gegarandeerde herhaling voor de toekomst.

Terug in de bar was ik precies op tijd voor een stukje pizza. Ik had er wel trek in na de kamer met Vivian. Het waren ook mijn laatste pasjes binnen de muren van de club. Tijd om de N278 richting Sjengencity te nemen!

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1135 Gepost op: 8 april 2018, 22:13:37 »
Sixsens am 07.04.18

Zur Eröffnung der Freiluftsaison 2018 sollte es wieder mal ins benachbarte Ausland gehen. Drei nette Fk hatten sich ebenfalls angesagt, einem vergnügten Clubtag stand also nichts im Wege.

Reges Treiben rund um den beheizten Außenpool, Dls und Gäste zog es bei angenehmen 22 Gard unweigerlich ins Freie.

Line-up im Vergleich zum letzten Besuch vor paar Wochen etwas reduziert, was eventuell auch auf das rumänische Osterfest zurückzuführen ist. Für mich leider nicht viele Optionen, aber irgendwas findet sich ja meistens.

Buchung 1: Gabrielle – DomRep

Freudiges Wiedersehen mit der heißblütigen Domrepperin, die seit Jahresbeginn im Sixsens werkelt und sich hier Gabrielle nennt. Fincagästen dürfte sie vielleicht noch als Elli, den Babylonstammis als Gaby in Erinnerung sein.

So wie damals in der Finca spielte es sich in etwas auch gestern ab:
"Elli, dunkelhäutige Ü30-Domrepperin, 34/36er-Topbody, vorher wohl in der World als Gabrielle tätig. Bereits in der Kennenlernphase gibt’s heftiges Geknutsche und Gefummele, in der Finca auch nicht gerade an der Tagesordnung.

Auf dem Zimmer zunächst wieder massives Zungenversenken, dann folgt ein phänomenales Blaskonzert, wo sie in jedem Porno eine mehr als gute Figur machen würde. Saugen bis zum Anschlagwahnsinn mit vielen Umdrehungen. Ohne Ende nass, langsames Auf- und Abzüngeln, immer wieder unterbrochen von Ausflügen in die unteren Regionen. Fast permanenter Augenkontakt. Musste sie paar Mal ausbremsen, um nicht vorzeitig abzuschießen.

Ficken war nicht minder intensiv: in der Reiter hat sie das „Wippen“ allerbestens drauf, variiert immer wieder zwischen „Slowmotion“ und „heftig“, hält dabei ständig Blickkontakt. Zum Abschluss ging es in die Doggy, bei der sie es optimal verstand, mich mit sanftem Stöhnen und dezentem Dirty-Talk zum Höhepunkt zu begleiten. Tolles Finale einer Nummer, die auch einen verwöhnten Clubber recht sprachlos zurücklässt. Ganz klar unter den Top 3 im bisherigen Jahresverlauf.

Fazit:
Knutsch-, Blas- und Fickmonster. Dafür kann es nur die Höchstwertung geben.

Kurzübersicht Elli/Gabrielle

DOM, Ü30
Lange gelockte schwarze Haare (zum Zopf gebunden), KF 34/36, A/B-Cups (fest)
Ca. 165 cm, gutes Deutsch


OV: Granatenbläserin ohne Wenn und ohne Aber, Referenz!
EL: Siehe OV, besser geht’s nicht
Augenkontakt: Ja, permanent geiler Hammerblick
ZK: Intensiv und gefühlvoll, Knutschmonster
Lecken: Hochgenuss; wer gerne und ausgiebig leckt wird reichlich belohnt
Fingern: Kein Problem
GV: Gefühlvoll und härter, sie bringt alles mit
GF6-Faktor: Mittel
Porno-Faktor: Mittel
Professionalitätsfaktor: 70%
Illusionsfaktor Optik: Attraktive Domrepperin mit Topbody
Illusionsfaktor Nähe: Mehr geht kaum"

Powerservice, verbunden mit höchster Qualität. Da bleiben auch für verwöhnte Clubber keine Wünsche offen. 


Buchung 2: Liz – Deutschland

GER, 21
Lange glatte rotbraune Haare, KF 36, A-Cups (fest)
Ca. 170 cm, diverse kleinere Tattoos


Liz schlug erst gegen Abend auf. Hübsche junge Rheinländerin mit Topbody. Wohl nur vorzugsweise am Wochenende im Club, um sich etwas Kohle hinzuzuverdienen.

„Küsst du gerne?“
„Ja, aber nur gegen 30 € extra.“
„Dann wünsche ich dir noch einen schönen Abend und viel Spaß.“
„Okay, bei dir mache ich eine Ausnahme.“

Ein Rückzug wäre nach allen Erfahrungen gewiss die einzig richtige Entscheidung gewesen, aber die Geilheit und Neugier siegten. Auf dem Zimmer:

„Womit fangen wir denn an?“
„Na, natürlich mit schönen Zungenküssen.“

Die anfänglichen Omaküsse entwickelten sich erstaunlicher Weise zu richtig guten ZK. So konnte es weitergehen. FO nicht unerwartet auf bescheidenem Niveau, das langweilige Rauf und Runter eher kontraproduktiv. EL nach Anfrage richtig gut mit begleitendem Handeinsatz.

„Ich würde dich gerne lecken.“
„Dafür nehme ich aber Aufpreis.“
„Wieso das denn?“
„Weil ich Lecken nicht so toll finde.“
„Ich bin sicher, du wirst es gleich toll finden.“

Tatsächlich fand sie offensichtlich Gefallen an meinen Bemühungen, mlk wäre sicher zur Hochform aufgelaufen.

Abschlusspoppen in drei Stellungen, Liz macht alles mit und zickt nicht rum, könnte aber noch eine Spur ambitionierter performen.

Bei/nach der Geldübergabe ein befürchtetes weiteres Highlight:
„Wir waren aber länger als eine halbe Stunde.“
„Nein, wir waren genau 30 Minuten.“
„Na gut.“

Fazit:
Die etwas andere Nummer. Liz ist ein (noch) technisch limitiertes Greenhorn, das zudem auf naive Art und Weise versucht, Aufpreise zu erzielen. Eigentlich zu viele NoGos, trotzdem würde ich eine Wiederholung nicht ausschließen, allein schon um zu sehen, ob sie sich zum Positiven entwickelt hat. Dann allerdings mit klarer vorheriger Ansage.

Draußen wurde es am späteren Abend doch etwas zu frisch, im Thekenbereich nahm die Musikrichtung- und Lautstärke durch Aufnahme der DJ-Tätigkeit keine gute Entwicklung. Zeit, um die Biege zu machen.

Offline dupontxxx

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1136 Gepost op: 9 april 2018, 20:06:08 »
Zoals beloofd een (kort)  verslag van de maandag in Sixsens. Aangekomen om 11:15 was ik na omkleden en kort onbijt om 11:45 beneden in de bar. Ik had enige leuke dames voorbij zien komen maar die waren niet in de bar. Een paar oudere of minder uitziende dames vertoefden hier. Normaal ga je op de bank zitten en loopt er steeds wel weer een mooie meid langs waardoor je keuze stress krijgt. Ik zag Violetta nog (zij kent mij niet  :lol_hitting:) en zij kreeg steeds aandacht van mannen maar ze bleef de hele tijd op haar bankje zitten. Sommige dames kwamen even bij me langs maar ik moest ze allen afwijzen. Ik ging even in de maroc room liggen en twijfelde om nog ergens anders naar toe te rijden. Gelukkig ag ik wel meer mooie meiden binnenkomen en het werd even drukker met mannen. Alleen in de bar kon ik ze steeds niet terug vinden. Een meisje van 23 (lolita figuur) kwam naast me liggen op het moment dat ik net weg wilde gaan.  Ze warmde me op en we gingen naar een kamer. Het lichamelijk contact was lekker maar het was geen spetterend feest. Hierna ben ik maar gaan jagen, iets wat ik in Sixsens nooit hoef te doen, maar de snoepjes leken moeilijk te vinden. Op de bank in de bar zag ik de Poolse Elisa. Ik ging er naast zitten en we kletsen wat. Het ging niet heel gemakkelijk want ze kan slecht Engels en ik slecht Duits. Ik vroeg of ze tijd voor en kamer had.  :-[ (normaal vragen die dames dat, maar het was geloof ik een gekke maandag). Op de trap naar boven zei ze dat de taal der liefde wel beter zou gaan dan Engels en Duits. Ze heeft een erg slank figuur wat haar goed stond in dat strakke jurkje. Donker bruin, licht gekruld haar in een bobline. Haar borsten zijn een A. Op de kamer was het relaxed. Een mid dertiger met ervaring. Ze warmde me op en daarna heb ik haar keihard genomen en ze genoot er zichtbaar van. Normaal heb ik andere kamers maar ze had een soort geilheid over zich wat dat in me los maakte. Hierna heb ik het maar voor gezien gehouden.
Samenvattend: De maandag heeft een goede bezetting alleen moet je niet het brood van je bord laten eten. Op de vrijdag en de zaterdag komen meer mooie meiden zich aanbieden, wat een voor een luie bankzitter als ik het lekker makkelijk maakt.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1137 Gepost op: 13 april 2018, 19:40:13 »
SixSens 12 april 2018
Afgelopen periode een overvloed aan rekeningen, weinig clubgeld en weinig tijd, en dan meestal alle 3 nog tegelijkertijd ook. Op de been gehouden door vrijkaarten, kon er toch af en toe een club bezocht worden, waarvoor dank.  8)
Nu half april kon er eindelijk tijd vrijgemaakt worden voor een langdurig clubbezoek. Even in dubio, die club waar je nog een vrijkaart voor hebt liggen, of daar waar je met grote zekerheid, een geslaagd bezoek zal hebben. Na het lootjes trekken werd SixSens de gelukkigste, hoewel de verleiding voor die FKK club in Elsdorf groot was.
Net de 15:00 de heilige koe op de goed bezette parkeerplaats gestald. En op de bel gedrukt, 55 euro’s afgetikt en “down under”, voor een transformatie naar clubbezoeker. In de salon eerst de dames gedag zeggen, weer een hoop nieuwe gezichten gezien.

De cappuccino nog niet op, of er stond een klein meisje met Aziatische looks, en grote borsten naast me. :showtits Wat een geluk, ze sprak nog Nederlands ook.  :lol_hitting: Beetje spelen aan de bar, later in de kino, samen met Lynn toch maar een kamer opgezocht, om wat meer privacy te hebben. Een uur later van de kamer af, een prima start om de dag mee te beginnen. Who’s next?  :sexxx :censored

Even een rondje lopen, met de grote teen even de watertemperatuur gecheckt van het zwembad, nou het water is warm, dat biedt kansen. Het loopt tegen de klok van 17:30, dat betekent het avondmaal wordt geserveerd. Dilemma 2, ja wat wordt het? Eerst eten, of naar de kamer met Dominicaanse Sara, met wie je samen in een innige omstrengeling ligt in de kino, ja, moeilijk, moeilijk, moeilijk.  :banghead: :banghead: :banghead: Het verstand won van het hongergevoel, er moest tenslotte een periode van ruim 3 maanden ingehaald worden. Na een uur met slappe knieën, en blij dat mijn motertje het nog deed, van de kamer af, Sara had zichzelf weer overtroffen.  000008 :inlove

Samen met Sara nog even hapje gegeten, een degelijke maaltijd, keuze uit 2 soorten vlees, frietjes en de saladebar.
Effe relaxen op de veranda, een van Duitse dames, maakt meteen een komische bedoelde opmerking over mijn tablet, kon deze meteen pareren. :017:

Keuzestress. Ja, keuzestress, had bij mijn vorige bezoek (6 weken geleden), een toezegging gedaan bij 2 dames, dame “M” was niet in the house, en dame “C” was wel aanwezig, maar had geen oog voor mij. Minder keuzestress, omdat de bindende voorwaarde was, ze moesten naar mij toe komen.  :-[

Als een rode lap voor een stier, dat ben ik voor de Roemeense Ella, althans zo speelt ze het, van een bijna niet meer onschuldig kusje bij binnenkomst, tot het verleiden van een kamergang. Ik laat het me gebeuren. Waarom? Omdat het kan, Ella is sinds vorig jaar in mijn favorietenlijstje (top 5) van SixSens binnen gekomen zonder te kloppen, en het wordt steeds beter.  :xrated

Na de sessie met Ella nog even relaxen, kom in contact met een Andrea die vorig jaar zomer in Babylon haar diensten aanbood, had haar niet herkend met kleren aan, ::) 10 kg lichter en een ander kapsel, de tattoo op haar rechter bovenbeen, was wel het kenmerk van haar.
Dani liep ook een beetje speels jagend rond, :wildcat ze beeldde uit wat ze met mij van plan was, met de toegevoegde woorden, binnen 15 minuten klaar, maar geantwoord: als jij de tijd halveert, halveer ik je beloning. Dani niet meer gezien daarna trouwens…..  victory
Ook de Duitse Tina probeert een poging, blijft maar herhalen dat het beste als laatste komt, en ik maar denken: dan heb ik net de beste sessie gehad met Ella.  :13:

De uittocht was om 19:00 al ingezet maar nu om 22:30 is het wel heel stil aan het worden. :sleepy:
Tijd om te gaan dus.

SixSens tot de volgende keer.  :13:
« Laatst bewerkt op: 13 april 2018, 19:58:28 door forgetskinnyletsgetfatty »
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline Hooker lover1

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1138 Gepost op: 13 april 2018, 21:28:32 »
10 april zou de dag worden waarop ik mijn debuut zou maken in PSR.
Het lot verstoorde echter die planning,en het werd een uitstapje sixsens!
Mijn legende op wielen had namelijk plots wat last van wat karakter :-\
Even dacht ik zelfs dat ik een tijdje niet meer mobiel zou zijn,want herstellingen aan die oude slee duren soms erg lang vanwege een gebrek aan onderdelen.Toch bracht een eigen ingeving onder de motorkap,onverwacht de oplossing van het probleem.
Om zeker te zijn dat alles nu zou functioneren,verkoos ik om op Benelux grond te blijven,gezien ik in nood daar dan toch aanspraak op pechverhelping zou hebben.

Om 11.00 stond ik echter zonder problemen met mijn bolide voor de deur van sixsens.
Het was er rustig,extreem rustig....toch zou ik me niet vervelen!
Heel wat gekende dames waren duidelijk op vakantie,de crew was dus aardig uitgedund.
De beren opkomst bleek later op de dag,nog dunner te zijn.
Ondanks het mindere aantal dames,keuze genoeg dus voor de hooker lover :sex

Tijdens het ontbijt verkreeg ik via im een berichtje van johny fontane,ook hij zou sixsens aandoen die dag.
In afwachting van johny,even wat wellness genoten.
Daarna met de iPad in de hand wat e mails checken in het terras,waar Melissa plots verscheen.
Ik zei vriendelijk goede dag,waarop Melissa mij zonder reden begon af te zeiken en ze stelde dat ze nooit nog een woord met me zou wisselen :banghead:Ik accepteerde vriendelijk dat aanbod,maar 5 min later dook ze plots weer op en viel ze in mijn armen alsof ze mijn beste maatje is 8)Vrouwn,we zullen ze nooit begrijpen denkelijk!
Rond 13.30 Johny getroffen in het overdekt terras,kennis gemaakt en wat gepraat over wat ons bezig houd in het leven.
Natuurlijk is het bezoeken van de dames prioritair,en dus scheidde onze wegen in onze zoektocht naar vrouwelijk schoon.

Ik had zin in iets nieuws,en wou me eigenlijk laten verrassen....
Dus maar lekker in de kino gaan zitten,je weet wel....daar laten ze je zelden lang gerust
Al snel dook er een meid op,die zich voorstelde als Dehlia...(opgelet,er blijken 2 Dehlia's in ss te werken)
De dehlia die zich kwam voorstellen,droeg een bril en had best een secretaresse look!
We kwamen in gesprek over diverse thema's,we bleken het communicatief goed met elkaar te vinden....
Een groot deel van de namiddag spendeerde ik namelijk in de kino in gesprek,met deze Dehlia.
Uiteindelijk met haar de kamer op,op mijn vraag werd het kamer 7.
Dat de meid erg sterk was in socialiseren was me dus reeds bekend,haar sex prestaties daarentegen verliepen al even vlot.
Ze vertelde me tevens dat ze ooit in het wereldje begon als erotische masseuse,inclusief happy ending.
Ze vroeg dus of ik zin had om wat te genieten van haar hand job kunsten...
Ik liet haar begaan,en waande me in de hemel.
Ik beleefde een uitstekende tijd met haar,en verliet de kamer zeer tevreden.
Deze dame hield van het dubbel leven,in werkelijkheid wist niemand uit haar omgeving wat ze deed voor de kost en zou je nooit denken dat ze een dvp is.Eens op de kamer genoot ze overduidelijk van het spel waarin ze haar als dvp kon uiten.
Dat ze ook nog betaald werd voor wat er zich op kamer 7 afspeelde,vond ze al helemaal geweldig
Leuke meid,lekkere sex,intelligent kopje met geile fantasietjes.
Ik schrok echter van het uur,na mijn eerste kamertje bleek het al etenstijd!
Dehlia had me zo lang bezig gehouden in gesprek,dat ze mijn enige kamergang werd voor het avondmaal!
Ook na de kamergang kwam ik haar nog geregeld tegen,en traden we spontaan in gesprek....de spreekwoordelijk klik bleek aanwezig!

Lekker gegeten,zoals altijd in sixsens...
Het was een restaurantje vol kwakkelende dvp,met nauwelijks beren...
Het werd dan ook al snel een wedstrijd,wie met mij het volgende kamertje zou doen.
Domenika liet er echter geen gras over groeien,genietend van een colaatje in de bar beneden ging ze over tot haar verleidings rituelen.
Ik kon moeilijk weerstaan,maar met een volle maag wou ik eigenlijk eerst wat rust.
Ik stelde dus voor om even wat te gaan liggen in de kino ter afwachting van een kamergang.
Ik ging dus daadwerkelijk wat liggen,terwijl domenika vrijwel onmiddelijk overging tot orale verwennerij...
De pijpbeurt versnelde mijn spijsvertering,want we hebben uiteindelijk niet eens een kamertje opgezocht.
Domenika pakte me op mijn zwakte,en het werd een neuk partijtje in de kino die volledig gevuld was met werkloze dvp
Na de daad verkreeg Domenika dan ook een staande ovatie van haar collega's,ook dvp lachen eens graag nietwaar

Kort na deze actie liep ik een nieuwe meid tegen het lijf,Roemeens en zeer aantrekkelijk.
Even een praatje gemaakt,maar gezien ik nog niet gerecupereerd was van mijn actie met domenika,liet ik deze schone weer wandelen.
Een ander nieuwtje,die van uiterlijk iets minder begeerlijk was dan de voorgaande dame,trok echter mijn aandacht.
Het bleek om Larissa te gaan,makkelijk herkenbaar vanwege haar rode bril die haar wat deed opvallen in de massa.
Larissa begon onmiddelijk met haar ritueeltjes om mij als potentiële klant binnen te halen.
Ik maakte echter duidelijk dat ik in een recuperatie fase zat
Larissa had daar echter weinig oren naar,en begon erg veel moeite te doen door wat met mijn beste vriend te spelen.
Hoewel de meid nog erg jong was,claimde ze een doorgewinterde professioneel te zijn.
Ik stelde dan maar,dat ze dat maar eens bewijzen moest alvorens de kamervraag te stellen
Larissa had de boodschap iets te goed begrepen,en begon als een porno sterretje te pijpen.
In geen tijd was ik in de stemming om te neuken,Larissa liep om een sleutel en kamer 18 werd plaats delict.
Deze meid was overduidelijk heel bedreven in wat ze uitvoerde,ik vroeg dus waar ze voorheen had gewerkt.
Ik verkreeg een antwoord wat ik niet echt verwacht had,zelf stelde ze zondermeer dat ze een straat hoer was.
Zoveel eerlijkheid verwacht je niet altijd,blijkbaar had ze dus gedurende 3 jaar in Wenen op de stoep gestaan.
In detail somde ze me de straten op waar ze met weinig textiel mannen oppikte,om haar wat verderop te laten neuken in de auto.
In een club werken was wel makkelijker stelde ze,en vooral hygiënischer,maar de geile smeerlapperij in de auto's miste ze soms toch wel.
Speciale meid dus die Larissa,die ik moeiteloos zou zien opduiken in een gore porno productie.

Wat ronddolende om te recupereren viel mijn oog op een dame die al maanden op mijn oogvliezen gebrand staat.
Ik vind ze erg aantrekkelijk,en lonkte al eindeloze keren naar haar prachtige boezem en mooi gevormd lichaam.
Omdat ze extreem koud en ongeïnteresseerd lijkt,heb ik nooit de moeite genomen kennis te maken.
Op het middenverdiep naar beneden kijkende,keek ik eigenlijk recht in haar decolleté.
Ze voelde als het waren mijn blik aan,en keek plots naar boven....ik had mezelf verraden dat ik naar haar zat te staren dus
Ik dacht bij mezelf,het is nu of nooit....laat ik maar eens kennismaken met deze dame.
Het bleek om Roemeense Elena te gaan,en tegen mijn verwachting in was deze helemaal niet koud en ongeïnteresseerd zoals ik verwacht had.Ze vroeg mij zelfs,waarom ik nog nooit enige aandacht aan haar had geschonken.
Ik reageerde met het feit dat ze steeds op dezelfde locatie zit,en geen initiatief blijkt te nemen.
Dat bevestigde ze zelf helemaal,jagen doet ze principieel niet!
Aangenaam pre sale gesprek,met de juiste subtiele aanrakingen die uitnodigde om te kameren.
Heb je een voorkeur vroeg ze,ja kamer 7 maar het werd 5b.
Zoenen en tongzoenen practiceerde ze wel maar erg voorzichtig,toch genoot ik ervan.
Wat echter volgde werd een volwaardig halleluja moment,mijn god....wat kan deze vrouw pijpen!!
Nu ken ik best nogal wat dames die lekker pijpen,maar wat deze dame presteerde....was wel een ultiem aanvoelende pijpsessie.
Uiteindelijk vroeg ze welke positie ik prefereerde om haar te neuken....
Ik was echter dermate onder de indruk van haar pijp kunsten,dat ik wat traag van reageren was.
Voor ik het besefte,zat ze dan ook boven op mij en voelde ik mezelf wegglijden in Elena die een stel borsten heeft waar ik meer bewondering voor heb dan voor de Eifel toren.
Het schoot me doorheen het hoofd dat mijn vooroordelen ten opzichte van haar,al die tijd volledig foutief waren.
Wat een genot bracht deze dame,ik moest haar zelfs afremmen in haar enthusiasme want ze bereed me dermate lekker dat ik het niet lang meer zou houden....Op mijn aangeven draaide we dus om in missio,zonder onze geslachtsgemeenschap te beëindigen...
Iets wat niet lukt bij elke dame,maar Elena voelde gewoon aan wat mijn bedoeling was en werkte gewillig mee.
Ik heb genoten tot de laatste minuut,en kon mijn orgasme uitstellen tot de betalende tijd verstreek.
Een just in time orgasme dus,dat zo hevig was dat onmiddelijk rechtstaan even moeilijk was.
Geen problem voor Elena,doe het rustig aan zei ze...zelfs met haar nog rustig de douche in nabij kamer 6.
Kortom,deze dame scoorde erg hoge punten....hoewel ik foutievelijk altijd gedacht heb in het verleden dat ze zeer afstandelijk is.
Mijn indruk was duidelijk de verkeerde,eens je in contact treed....gaat alles heel spontaan.
Uitermate vriendelijke en correcte attitude gericht op kwalitatieve dienstverlening,die toch ver boven het gemiddelde uitsteekt.
In orale verwennerij de absolute top zelfs,en wat een borsten
Gelukkig hoefde ik voor dit toppertje niet naar Dubai te vliegen en me te begeven tussen de happy few.
Het heeft me ook geen 1000$gekost om deze prachtmeid te neuken :lol
Eenmaal thuis werd mijn eerste actie dan ook de oude recensies over Elena te lezen.
Bleek dat vooral mijn club kameraad mister bluenose leuke bijdrages had geschreven over haar ;)
Ook andere beren waren duidelijk zeer positief over haar,wat me niet verbaasde.
Wel merkwaardig,dat er al heel lang niets meet over haar geschreven werd...
Vermoedelijk is ze dan ook een van de meest ondergewaarde dvp die sixsens huisvest!

In totaliteit 4 goede kamertjes gehad,met 3 meiden die me onbekend waren.
Enkel domenika was een gekende zekerheid,andere zekerheden zoals Laura en yasmine sloeg ik bewust eens over op zoek naar wat nieuws.Erg leuk dagje vertier gehad,met als hoogtepunt en tevens de verrassing en afsluiter van de dag,Elena!
Met haar zal er met zekerheid herhaald worden,maar mijn sixsens herhaal lijsten worden dermate lang....dat het dissideren zal worden in de toekomstIk besluit hieruit,dat het sauna club concept nog steeds hot is,in Dubai zal ik dan ook niet snel opduiken
Sixsens,tot de volgende.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1139 Gepost op: 19 april 2018, 22:58:41 »
Een uitnodiging van LellebeL en Master35 om naar ss te gaan op do  19/4.
Het weerbericht voor die dag was stralend.   De lentekriebels jeukten reeds de ganse week.  Ik liet weten dat we daar elkaar gingen ontmoeten.

LellebeL lag reeds te zonnen op het mooi ingerichte terras, die overigens bijna bezet was.   De zonnecreme op de bijzettafels.   Sommige meiden vroegen om ingesmeerd te worden, wat graag uitgevoerd werd.
Met Master35 heb ik het ontbijt genomen.     Ondertussen haalde LellebeL een nieuwe strandbal erbij, ik heb die dan maar hard geblasen  :lol_hitting: .   De meiden sprongen naar de bal , een halfuurtje fun tussen beren en meisjes was het gevolg.    :035:

Lucky Luke had nog twee ballen mee, die werden door geblazen door meisjes die beter blasen dan mij.

Er werden maar weinig kamers gemaakt.    Toch heb ik Vicky.ro kunnen strikken, in  5a was het nog koel.   Later heb ik met
Mayra.ro  naar 5a getrokken.  Dit is een leuke, mooie meid, prima service zoals tz, pzc aangevuld met wat humor.

De barbeque was  lekker, alhoewel de rook over het terras bleef hangen.     

Later op de avond werd er volle bak gekamerd, er waren zelfs wachttijden.     Ik lonkte naar een schooljuf typeke, mooie kind  Daria.ro  of zoiets .   Mooi bruin krullend lang haar met bril en in witte lingerie, een opvallende verschijning en 3 weken in da house.   :laydown   Doch ik viste ernaast , t zal voor een volgende keer zijn.   :banghead:

Emy.vi  was lange tijd bezet, die heb ik niet kunnen grijpen.   :banghead:

k Heb een leuke tijd gehad met nog wat streekgenoten en Master35 die reeds 2 weken rondtoert in Nordrhein en NL limburg.     :pica

Doc