Auteur Topic: Sint Martens Latem  (gelezen 7454 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest517

  • Gast
Sint Martens Latem
« Gepost op: 20 februari 2012, 00:32:15 »
Hoi,

Ik durf eindelijk eens een postje te smijten. Twee weken geleden ben ik naar Sint Martens Latem gereden en gestopt bij de flash. (rechtover colruyt)
Door de ietwat jonge leeftijd was dit nogal onwennig maar opeens stonden daar 5 bloedmooie dames voor me.
Die waren ongeveer dezelfde leeftijd maar waren zo geil als wat.

Ik koos voor een nathalie die uit het Rijselse zou komen. Ze was ongeveer 1m65 met zwart haar en mooie groene ogen.
Heel speciaal :). Ik moest me uitkleden en dan mee naar een badkamer waar het lekker warm was.
Ze begon mij volledig te wassen met de nodige kussen en erotische strelingen.
Uiteindelijk was de kamer ernaast lekker voorverwarmd die we op zijn beurt volledig gebruikt hebben.
Na het avontuur mocht ik nog even blijven liggen en hebben we nog samen een sigaret gerookt.

Dit was echt heerlijk, lief en intiem. Zeker een MUST waar je nooit spijt van zal hebben.
Dit avontuurtje koste mij 100 euro ofzo maar ik wil zeker nathalie nog eens terug bij me hebben.

Spijtig genoeg zag ik ze de voorbije tijd nergens meer zitten :(.
Is het onbeleefd een dame haar nummer te vragen omdat je nog een rondje wil maar niet diezelfde dag ?

Alvast bedankt voor de gastvrijheid op dit forum.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Sint Martens Latem
« Reactie #1 Gepost op: 20 februari 2012, 00:42:48 »
Is het onbeleefd een dame haar nummer te vragen omdat je nog een rondje wil maar niet diezelfde dag ?

Neen Clark, dat is niet onbeleefd. Als ervaren wandelaar deel ik je wel mee dat dat dom is.

Er lopen genoeg leuke, mooie en goede service biedende dames rond. Ik denk dat je een beginnende wandelaar bent en de meesten onder hen worden al gauw verliefd en dat is niet aan te raden in de duistere wereld die de prostitutie toch wel is. Het in bezit hebben van telefoonnummers kan dit stimuleren. De meeste dames zijn zeer uitgekookt en doen veel, zoniet alles om aan je centen te komen...

Verder, heel erg bedankt voor je recentie.

De flash ken ik niet. Is dat een privéhuis?
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Sint Martens Latem
« Reactie #2 Gepost op: 20 februari 2012, 00:50:19 »
Beste Clark,


Dom is een heel hard woord, maar Roberto bedoeld eigenlijk onverstandig.
Zeker als je net begint en de eerste dame was erg lekker, pas vooral op dat je niet vergeet in welke wereld je bent.
In deze wereld raken veel heren de weg kwijt tussen lekker zakelijk of emotioneel en verliefd.


Verliefdheid word vaak uitgebuit en als ervaren rot kan ik je wel vertellen dat de heer aan het korste eind trekt.
Maar ik hoop dat je zeker nog een boel lekker dames gaat ontdekken en voel je gerust dat hier te posten.
Welkom op dit forum en veel plezier, trouwens je kunt hier vele ervaringen vinden en soms ook wel een stevige discussie.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Sint Martens Latem
« Reactie #3 Gepost op: 20 februari 2012, 01:20:57 »
Ik vermoed dat de 'Flash' een van de raambars is langs de weg Gent-Deinze. Deze buurt is al eens vermeld in 'andere raambuurten'. Deze weg is vergelijkbaar met de Chaussée d'Amour in St Truiden.

guest517

  • Gast
Sint Martens Latem
« Reactie #4 Gepost op: 24 februari 2012, 13:50:21 »
Is het onbeleefd een dame haar nummer te vragen omdat je nog een rondje wil maar niet diezelfde dag ?

Neen Clark, dat is niet onbeleefd. Als ervaren wandelaar deel ik je wel mee dat dat dom is.

Er lopen genoeg leuke, mooie en goede service biedende dames rond. Ik denk dat je een beginnende wandelaar bent en de meesten onder hen worden al gauw verliefd en dat is niet aan te raden in de duistere wereld die de prostitutie toch wel is. Het in bezit hebben van telefoonnummers kan dit stimuleren. De meeste dames zijn zeer uitgekookt en doen veel, zoniet alles om aan je centen te komen...

Verder, heel erg bedankt voor je recentie.

De flash ken ik niet. Is dat een privéhuis?

Ik zal goed opletten en ben inderdaad beginner. Nu vertrek ik voor mijn werk een weekje naar romenie. Even kijken wat daar rondloopt. Wie weet is het goedkoop daar of mss ook weer niet. We zien wel.

En 'de flash' is inderdaad een privehuis waar de meisjes aan hun raam zitten.

Alvast bedankt voor de tips :)