Auteur Topic: Schepenenvijverstraat 06/1, Johanna/Hannie  (gelezen 58797 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
Schepenenvijverstraat 06/1, Johanna/Hannie
« Gepost op: 26 februari 2013, 23:16:33 »
Mijn lange zoektocht naar pijpen zonder condoom in Gent heeft dan toch eens resultaat opgeleverd. Bij mijn initieel rondje was er één meid op de 6L die voor 50 het standaard aanbood en bij navraag naar specials.. en het typisch "what do you wan"t zei dat ook anaal en op mijn vraag voor pijpen zonder condoom zei 50... ik zei na te gaan denken.. zij zei 40 .... soit.. na nog een rondje toch maar binnengestapt.
 
50 € betaald (had geen twintigjes) en me op het bed neergevleit. ze kleedde zich uit en had een klein buikje.. blijkbaar volgens haar is dat bij sommige klanten een bezwaar. Kort nadien zat ze op bed lekker condoomloos mini me te verwennen.. ik moest enkel beloven niet in haar haar te komen. (ik hield het dan maar lekker vast)
 
Doordat ik er al zo lang naar erlang en naar op zoek was kon ik me amper houden en al vlug spuitte ik van blijdschap tegen haar kin. Ging ze rap afkuisen en dat was het dan. Nog een kort gesprekje (neen, ze ontvangt nooit prive of op hotel) en we waren weer buiten.
 
Was rond 18h des avonds
 
Anyway.. ergens heb ik het gevoel dat er bij deze dame eventueel nog meer mogelijk was want ze leek in geldnood... voor diegenen die dat zoeken natuurlijk.

Ik ben in ieder geval blij dat de dienst pzc dan toch nog te vinden valt in gent tegen een faire prijs. Als ik ze terug zie is het herhalingsgevaar groot.. zeker als je bij de rest nul blijft hebben op je request....
 
Ze is een zwartharige hongaarse en noemde zich Johanna.. maar die naam verstond ik slecht.. dus kan ook iets anders wezen... oh jah wassie van pikkie voor en na.
« Laatst bewerkt op: 24 november 2013, 03:24:58 door mechelen »

Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
Schepenenvijverstraat 06/1, Johanna
« Reactie #1 Gepost op: 31 mei 2013, 23:49:07 »
Op een avond na het werk weer eens in deze wandelbuurt gestopt.. maar tussen zes en zeven was het echt triestig.  Praktisch geen dames aan het werk.  De meid die met graagte haar borsten showde in het hoekpand van de belgradostraat was verleidelijk maar ik ga niet graag ergens binnen waar meerdere dames samen zitten... en plots zelfs een vent.

Kortom ik heb vele toertjes gelopen.  Goed voor de doorbloeding.... maar later op de avond beterde het toch.... maar super.. werrd het nooit.

En dan plots zag ik deze terug.  Ze noemde zich nu Hanna of zoiets.. soit who cares... ze is altijd volop op zoek naar werk.  Ze had wat pondjes bijgekregen.

Ik vroeg haar wat ze aanbood en zei vroeg me gewoon wat ik wou.  Ik was eigenlijk van plan naar een Hongaars snoepje die me een normale wip voor 30 € had aangeboden... dus ik speelde hoogspel en vroeg een anale wip voor 50 €

En die kreeg ik!  Was ik zelf even verrast van.
Soit ergens vind ik die paar extra pondjes op haar billen wel geil.  Kan je lekker in kneden.  Dus vooruit met die geit!

Ik klede mij uit en waste mijn handjes zoals gevraagd en vleide me neer op het "bed".  Kort pijpen en dan anaal neuken zei ze... en wie was ik om dat tegen te spreken.  Uiteindelijk heeft ze me toch wel eventjes met condoom gepijpt en dat kon ik best verdragen.. voor ze uiteindelijk het rubbertje met wat glijmidden insmeerde en op zijn hondjes ging zitten.

Ik positioneerde mijn pik voor haar sterretje (leuk.. normaal doen ze dat zelf) en drukte mijn eikel binnenwaards.  Ik moest even zachtjes aandoen want ik was de eerste die avond die de backdoor nam.  Naderhand verdween mijn snikkel en helemaal in en werd de smeerlap in mij wakker en heb ik haar redelijk hard in haar kont geneukt.  Wel enkele keren ingehouden want een mens wil niet te vlug komen.

Uiteindelijk voldaan mijn zaad geloosd.  Het is jaren geleden dat ik het anaal deed dus het was best geil.  Maar een hoer is niet het ideale paarmiddel daarvoor.  Soit al haar punten deze meid voor haar service en klantvriendelijkheid!!!

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schepenenvijverstraat 06/1, Johanna
« Reactie #2 Gepost op: 19 september 2013, 16:03:26 »

 
[box title=JOHANNA]
Land:             HONGARIJE
Taal:              ENGELS, HONGAARS
Leeftijd:         20-25
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:            Slank
BH:                 B cup, echt
Kontje:           Normaal
Haarkleur:      Zwart
Haarlengte:    Halflang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken Vingeren GFE
[/box]

[box title=extra info]
Dagshift.
[/box]

Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
Schepenenvijverstraat 06/1, Johanna/Hannie
« Reactie #3 Gepost op: 29 januari 2014, 20:21:41 »
Mogelijk heet ze Yenna.

Had gelezen op hookers dat ze anaal doet in missionaris.  Nu waren mijn weinig anale ervaringen steeds doggy... dus ik was benieuwd.  Haar op een avond aan het begin van haar shift aangetroffen en voor 50 € een blowjob zonder en een anaaltje besteld.

Het pijpen bevalt me steeds meer en meer dus heb haar even moeten afremmen en daarna mijn pik met rubber errond in haar kont geplant terwijl ze op haar rug met de beentjes in de nek lag.  Heerlijk om je roede zo haar ster in te zien schuiven.... kan je wel minder hard doorgaan dan doggy maar kom...  even afwisselen naar haar poes mocht wel niet.  Lekker gekomen.

Ik vraag me wel af of ik bij haar nog het pzc risico zal nemen want ik weet quasi zeker dat je bij haar ook nzc kunt verkrijgen.  Trouwens voor mijn bestelling stelde ze eerst voor 100 € voor pzc, neuken en anaal.. maar ze zakte razendsnel naar 50 €.


Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
Schepenenvijverstraat 06/1, Johanna/Hannie
« Reactie #4 Gepost op: 2 december 2014, 12:54:08 »
Onlangs nog eens bij haar langsgeweest... de goedkoopste anale ervaring in Gent en er zat niets anders waarvan ik dacht... "waw".

Nadeel is dat ze rookt in haar kot dus die geur neem je wel mee.
Ze wou eerst 100€ maar ze daalt vlug af...  leek wel heel afwezig.

Eerst haar mijn fluit zc laten stijf pijpen om daarna met condoom (moest ik wel zelf vragen alhoewel ze beweert het nooit zonder te doen) mijn fluit eerst in haar poes te droppen.  Daarna naar haar kont gewisseld.. en veel te snel klaargekomen. (het was een tijd geleden)

50 € betaald.... 

Ze zat overigens nu op 11M in het glazen straatje.