Auteur Topic: Belgradostraat 35, Madeleine  (gelezen 11952 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Belgradostraat 35, Madeleine
« Gepost op: 30 oktober 2011, 15:05:24 »
Vandaag nog eens naar Gent geweest.
Het was al weer enkele weken geleden en gisteren was ik er ook niet geraakt.
Je moet weten dat ik zowieso minder naar Gent ga dan vroeger, het is crisis weet je en de prioriteiten liggen vast.
Het weer viel goed mee dus ik opweg.
Het was al rond het middaguur dat ik er aankwam.
Plaats genoeg voor de wagen en dus snel de weg verder gezet te voet.
Het was stil in het kwartier.
Van mijn favoerite dames was eigenlijk alleen Agnes aanwezig maar deze was bezet, zoals te verwachten was en zoals de laatste tijd wel meer voorkomt.
De Schepenenvijverstraat daar kan ik vrij kort zijn, nummer 19 niets net zoals in bar Vogue (huisnummer : 21). Ook in bar Le Pink (nummer : 08) en huisnummer 23 waren er geen meisjes te zien.
In de Unique waren enkel de Poolse meiden Angela en Sonja en in La Seduction (nummer : 06) zaten alleen Luna en Nathalie. In de Vanderdoncktdoorgang (het niet overdekte deel) zag ik alleen Anna (bar : Betty BOOB) en Elvira, Vanessa trok juist haar deur achter zich dicht. Buiten deze meisjes enkel wat negerinnen die heftig wenkten naar iedere voorbijganger.
Het overdekte deel zag ik de aloude bekenden staan (Bonnie, Roxanne, Sarah (het meisje uit Malta), Kim, ......
Een nieuw meisje wel die een pancarte voor het raam hing met publiciteit erop voor "Soft SM" en "Harde SM", niet echt mijn stijl en daarenboven gaf het meisje niet echt een vrolijke indruk.
Dus dan maar wat verder gewandeld en nog een rondje gemaakt in de Belgradostraat.
Waar zonet naast Agnes niemand stond daar stond nu een dame met een enorme boezem.
Ik durf niet echt te zeggen dat het een negerinnetje was maar haar huidskleur ging toch die kant uit.
Normaal gesproken ga ik daar niet meer binnen maar Agnes was nog steeds bezet dus was mijn besluit snel gemaakt.
Ze begroette me in het Nederlands, volgens haar accent was ze afkomstig uit een van de Nederlandse colonien.
Ze vroeg me mee naar boven wat ik dus ook snel deed.
Boven vroeg ik haar naam en ze stelde zich voor als Madeleine.
Ik betaalde voor een half uurtje en we trokken onze kleren uit.
Eerst ging ze wat plagerig doen met die joekels van borsten en nam plaats achter het voeteinde van het bed zodat ik haar tieten in de spiegel kon bewonderen.
Natuurlijk nam ik de gelegenheid te baat om ze ook wat lekker te kneden.
Na een paar minuutjes nodigde ze me uit om op het bed plaats te nemen.
Terloops vroeg ik haar welke size haar borsten hadden, ze antwoorde een G-cup maar vertelde erbij dat ze vroeger nog groter waren en ze een borstverkleining had ondergaan omdat ze daar toen nogal last van had.
We lagen naast mekaar en ze bood mij haar grote borsten aan om er lekker aan te zuigen en mee te spelen.
Leeker zicht en prettig gevoel.
Ze deed me een condoom om en begon me toen te pijpen. Niet echt de beste beurt die ik ooit kreeg moet ik zeggen.
Haar buurvrouw van het ogenblik, Agnes, doet dat veel beter.
Na een tijdje vroeg ze wat ik lekker vond waarop ik antwoorde dat ik haar graag wou beffen.
Natuurlijk zonder probleem stond ze dit toe.
Van bij het begin fake gekreun en hield ze niet op te zeggen dat ze nog nooit zo lekker verwend was.
Geloven deed ik dat niet, maar ik likte rustig verder.
Even een rustpauze ingelast, want ze beweerde dat ze bjina klaar kwam.
Geloven deed ik het nog steeds niet maar na een paar minuutjes kon ik terug verder doen.
Na een tijdje veinsde ze klaar te komen en ging ik naast haar liggen.
Plots vroeg ze of ik poppers wou gebruiken, ik antwoorde negatief maar ze bleef aandringen.
Ze zei dat ze een serieuze dame was en het niet zou aanbieden als het niet goed wxas.
Nogmaals antwoorde ik negatief.
Na een paar minuutjes vroeg ze waarom ik geen 100 € bijbetaalde om een volledig uur te blijven.
Ik hou er niet van als ze dat blijven vragen en bovendien had ik toch niets meer in de geldbeugel.
Dus weer antwoorde ik negatief.
Ze deed dan verder met pijpen waarbij ze haar poesje binnen handberijk plaatste zodat ik haar kon vineren.
ook haar tieten vergat ik niet.
Tussendoor probeerde ik haar wat af te stoppen en vroeg haar om op mij te komen.
Ze negeerde de vraag en deed lekker verder met wat ze bezig was, mij pijpen.
Lang hou je dat natuurlijk niet vol en dus gingen al snel alle sluizen open.
Toen ze dit in de gaten keek veinsde wat spijt maar toch greep ze snel naar een doekje om het condoom eraf te halen.

Alles bij elkaar ben ik er wel een half uurtje binnen geweest.
Nadeel ze praat voortdurend door over alles en nog wat, waarbij ze eigenlijk niet echt een antwoord verwacht.
Kan ook zijn dat ze wat onder de invloed was.
Voordeel, ze wast zich wel na de daad.
Ikzelf ga niet meer bij deze meid binnen maar zulke tieten zie je maar zelden in Gent en dus moest ik van de gelegenheid gebruik maken.
« Laatst bewerkt op: 22 september 2012, 23:23:47 door mechelen »

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Gent, Belgradostraat 35, Madeleine (matig)
« Reactie #1 Gepost op: 30 oktober 2011, 16:42:07 »
kan je meer vertellen over haar lichaam?

is ze slanK? want een G cup klinkt mooi maareuh als dit met een dik lichaam ofzo gepaard gaat hoeft het niet voor mij
de combinatie van joekels met een slank (liefst strak) lichaam is daarentegen hemels :)
dus graag wat info over haar lichaam :)

en hoe lang is ze?


Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Gent, Belgradostraat 35, Madeleine (matig)
« Reactie #2 Gepost op: 31 oktober 2011, 05:30:04 »
kan je meer vertellen over haar lichaam?

is ze slanK? want een G cup klinkt mooi maareuh als dit met een dik lichaam ofzo gepaard gaat hoeft het niet voor mij
de combinatie van joekels met een slank (liefst strak) lichaam is daarentegen hemels :)
dus graag wat info over haar lichaam :)

en hoe lang is ze?

Een beetje meer info over de dame in kwestie :
kan je in het bijgevoegde paspoort lezen.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Gent, Belgradostraat 35, Madeleine (matig)
« Reactie #3 Gepost op: 31 oktober 2011, 05:41:55 »
[BOX TITLE=NAAM]
Naam: Madeleine
Land: Nederlands of een vroegere colonie
Taal: Nederlans /
Leeftijd: 25
Current location: Bar Le VIP (Belgradostraat 35)
[/BOX]

[BOX TITLE=UITERLIJK]
Lengte: 1,60m
Postuur: zeer stevig  tot mollig
BH: G cup
Kont: zeer stevig
Haarkleur: Zwart  met meshes
Haarlengte: lang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
Voor 100 € mag je beffen, mag je vingeren, tussen de borsten neuken en wordt je gepijpt.
Verder ben ik niet gekomen.[/box]

[box title=PRO EN CONTRA]
De je toegestane tijd wordt gebruikt.
Dame luisterd niet naar STOP tekens een doet voor een deel haar eigen zin
Praat voortdurend door zonder eigenlijk te luisteren naar antwoorden die je geeft.
Vroeg meerdere malen om voor extra 100 € langer te blijven (wat ik zeker niet gedaan heb)
Bood het gebruik van poppers meerdere malen aan.[/box]

[box title=EXTRA INFO]
Ruime kamer met een 2 persoonsbed.
Er is sanitair beschikbaar.
Heeft een tatoeage op de onderrug.
Is zeer hygienisch, wast zich voor en na.
[/box]


Note Rolly: Je spreekt in je berichtjes van proppers en peppers....ik neem aan dat je poppers bedoelt...datgene aangepast
« Laatst bewerkt op: 31 oktober 2011, 11:24:36 door Rolly »

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Gent, Belgradostraat 35, Madeleine (matig)
« Reactie #4 Gepost op: 31 oktober 2011, 11:02:49 »
kan je meer vertellen over haar lichaam?

is ze slanK? want een G cup klinkt mooi maareuh als dit met een dik lichaam ofzo gepaard gaat hoeft het niet voor mij
de combinatie van joekels met een slank (liefst strak) lichaam is daarentegen hemels :)
dus graag wat info over haar lichaam :)

en hoe lang is ze?

Dag Adnoh! Ik lees hier dat je een echte borstenman bent! :) Ik weet niet of je in Antwerpen bekend bent maar daar zit op VL 14/1 de Griekse Kathy in de dagshift.

Deze geeft goeie service, heeft volgens mij ook wel een G of groter. ??? Strak lichaam en 1 meter 75. Ik geef het je maar mee mocht je eens in het kwartier komen... Groeten
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Gent, Belgradostraat 35, Madeleine (matig)
« Reactie #5 Gepost op: 31 oktober 2011, 11:10:39 »
damn! dan heb ik die gemist :'(

ik ben afgelopen zaterdag geweest (eergisteren) en vorige week woensdag ook eens, telkens overdag...en zag daar eigenlijk niemand die voldoet aan mijn perfect ideaalbeeld van een busty lange slanke :)

er ZOU in antwerpen een surinaamse werken van 1m75 met een naturel F-G cup! en slank!

maar ik heb ze telkens niet gezien, haar vaste adres is Schippersstraat 21-23....maar niet gezien, ze werkt met een naambord, maar heb dus niets gezien.

Maar over die griekse Kathy, ik vrees dat ik niet echt gelet heb op dat specifiek adres van die specifieke straat, hmm had dat mss beter moeten doen...maar van de 2 keer dat ik er passeerde zag ik niemand staan (ofwel bezet ofwel niet gekeken als ze er wel stond)

damn, beter opletten...ik veronderstel dat ze een eigen topic heeft ook? zal eens kijken nu...

bedankt he trouwens!


kan je meer vertellen over haar lichaam?

is ze slanK? want een G cup klinkt mooi maareuh als dit met een dik lichaam ofzo gepaard gaat hoeft het niet voor mij
de combinatie van joekels met een slank (liefst strak) lichaam is daarentegen hemels :)
dus graag wat info over haar lichaam :)

en hoe lang is ze?

Dag Adnoh! Ik lees hier dat je een echte borstenman bent! :) Ik weet niet of je in Antwerpen bekend bent maar daar zit op VL 14/1 de Griekse Kathy in de dagshift.

Deze geeft goeie service, heeft volgens mij ook wel een G of groter. ??? Strak lichaam en 1 meter 75. Ik geef het je maar mee mocht je eens in het kwartier komen... Groeten

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Gent, Belgradostraat 35, Madeleine (matig)
« Reactie #6 Gepost op: 31 oktober 2011, 11:43:23 »
Neen van Kathy is er nog geen topic. Ik had haar bezocht van voor ik lid was van relaxxx. Vanavond zal ik er een recensie over schrijven. Let op, ze is niet veel in haar raam te zien. Ze geeft betrekkelijk goeie service.

Wat die Nederlandse betreft, dat is Sarah! Sarah is echter niet - zo heb ik de indruk - frequent in het SKW aanwezig.

Dan hebben we in Antwerpen ook nog Michelle die op VR 11/3 staat. Ook fenomenale borsten.

In de dagshift is er ook Russische Monika op SS 34/1. Zij heeft "slechts" een D - cup maar heeft echt een superstrak en fijn lichaam waardoor die borsten goed uitkomen.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Belgradostraat 35, Madeleine
« Reactie #7 Gepost op: 6 mei 2015, 19:29:38 »
uiterst links in Vogue staat de dame van wie ik vemoed dat ze overeenkomt met de eerste 2 comments hier van Tellme...

eerder een bizarre ervaring van Tellme indertijd, dus niet negatief of slecht an sich, en dus zal ik ze eens bezoeken een dezer.
Wat een joekels, ze floepten er bijna uit vandaag..


heb zoals je kan zien een geslaagd kortfilmpje kunnen maken tijdens mijn gesprek aan het raam met "Madeline"

zijn er mensen die ondertussen ervaring hebben met deze busty beauty?
« Laatst bewerkt op: 7 mei 2015, 11:17:41 door ADNOH »

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Belgradostraat 35, Madeleine
« Reactie #8 Gepost op: 7 mei 2015, 17:08:09 »
Ik heb mijn twijfels,
Het is natuurlijk een hele poos terug mijn bezoek aan madeleine (van 31 october 2011) maar mins inziens is deze dame wel een stuk slanker.
Streng gevolgde dieeten kunnen natuurlijk wonderen doen.  ;)
Bovendien, als mijn geheugen me niet in de steek laat, waren/zijn Madeleine haar BOOBs groter dan de borsten van deze dame.
Ik heb ze bovendien ook slechts 1 maal aangetroffen in de Belgradostraat.