Auteur Topic: Stefanie ( duitse)  (gelezen 5724 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline waterrat

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
Stefanie ( duitse)
« Gepost op: 9 juli 2016, 00:44:32 »
Op het terras vrijdag 8/7 een nieuw gezicht gespot, mooie dame met hele lange blonde haren. Pas tegen 20:30 had ze tijd voor mij en hadden we een zeeer aangenaam gesprek, over van alles een nog wat,..  hele intelligente duitse dame, ze vertelde dat ze vandaag voor het eerst in SS was om de club te verkennen, maar had het zo naar haar zin dat ze dacht te zullen blijven. Voorheen o.a. gewerkt in Magnum, dus Mods, misschien een draadje verplaatsen.
Ze heeft een geweldig mooi gezicht, zo lopen er maar heel weinig in SS rond.
Mooi en zeer verzorgd uiterlijk, en prachtige tanden.
Ze had helemaal geen haast, en zat genoegelijk te kleppen, tot ik uiteindelijk maar voorstelde de rust van de kamer op te zoeken.
Uiteindelijk in het oude gedeelte beland, waar we prima tijd doorbrachten,.. heerlijk pzc, gevolgd door reverse cowgirl, fantastisch uitzicht op haar prachtige billen. Uitzicht werd alleen maar beter toen we in doggy wisselden, wat een heerlijk gevoel te rijden in haar strakke grotje. Ze vertelde geen anal te willen, maar dat is toch niet mijn ding, en haar poesje is al lekker strak.
Uteindelijk gefinished in missio, was een heerlijke gfe! HHG 100%,
een absolute aanrader!!

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Stefanie ( duitse)
« Reactie #1 Gepost op: 16 juli 2016, 19:16:41 »
De recensie van waterrat maakte mij nieuwsgierig. Blond, Duits, nou ja ik val in herhaling (voor diegene die mij een beetje kent)  ;)
Ga maar eens zoeken in Sixsens, want ik was 16 juli even aanwezig met een kort alibi.
Niet gevonden en het werd een kamer met Laura, super overigens.

Na de kamer stond ik te vertellen met een paar bekenden en maakte richting een blonde dame de opmerking: 'mannen onder elkaar he' met een knipoog. De blonde dame reageerde in perfect Duits. Ff doorvragen...en idd, Duits én Stefanie.
Tot vertrek met deze dame zitten quatschen. Helemaal mijn ding. Een echte Michelle 2.0 qua orale vaardigheden (en dan bedoel ik communicatie). Helaas zat een kamer er niet in, maar een volgende keer moet ik natuurlijk wel haar GOSP ijken. we'll see!  :039:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Stefanie ( duitse)
« Reactie #2 Gepost op: 16 juli 2016, 19:31:02 »


[box title=STEFANIE]
Land:             Deutschland
Taal:              Deutsch
Leeftijd:         ongeveer 28
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70m
Model:            slank
BH:                 75B-C
Kontje:           Vol
Haarkleur:      blond
Haarlengte:    lang tot op haar billen
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT Likken Vingeren GFE
[/box]
[box title=pro en contra]
+/-
[/box]
[box title=extra info]
Heeft in ieder geval in Planet Eden en Magnum gewerkt. Verder nog weinig info bekend, wellicht kan waterrat nog aanvullen.
[/box]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke