Auteur Topic: LARA  (gelezen 60908 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LARA
« Gepost op: 28 maart 2013, 12:49:52 »


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
LARA
« Reactie #1 Gepost op: 28 maart 2013, 22:59:46 »
Vandaag deze struise Roemeense uitgetest. Aardige dame met een speels voorspel. Neemt zelf niet zoveel initiatief , maar laat zich gewillig bedienen. Goede inzet met twee standjes. Pijpen valt goed mee , maar niet top. Tongzoenen doet of kan ze niet. Een goede middenmaat en zeker geen weggegooid geld , maar voor mij geen Babylon topper.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
LARA
« Reactie #2 Gepost op: 28 maart 2013, 23:34:31 »
Heb haar al een paar keer aangetroffen en ze straalt inderdaad niet echt uit voor de gfe te zijn. Ik kan haar donkere gevoel voor humor wel waarderen, dus op de een of andere manier belanden we nog wel eens bij elkaar op de bank... de laatste keer zei ze volkomen terecht dat ik nooit met haar zou gaan, want 'You like sweet... and I'm not sweet' :)). Wel een leuke aanvulling voor de barruimte, deze Sjago ;).

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
LARA
« Reactie #3 Gepost op: 1 september 2013, 15:32:44 »
Première chambre de la journée avec Lara.
Je n'étais encore jamais allé avec elle car elle m'a toujours paru froide et arrogante.
Mais cette fois, elle est venue me chercher alors que j'étais accoudé au bar. Petite discussion puis direction la chambre. Son service est correct : "French Kiss" , excellente fellation. Une bonne demi heure pour bien commencer la journée.
Elle a dû s'adapter au service allemand après avoir travaillé dans un club du centre de Valencia, où toutes les relations sont couvertes (pipe avec capote) et où il n'est pas obligatoire d'embrasser le client.
Maintenant qu'elle s'est bien adaptée, je la recommande. Il faut juste vérifier qu'elle est de bonne humeur  8)

 

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
LARA
« Reactie #4 Gepost op: 12 september 2013, 17:07:30 »
Ik vind het persoonlijk een zeer arrogante bitch. Heb het al een aantal keren ondervonden, ook in haar gedrag naar de andere mannen. Zaterdag 31/8 was het weer van dat. Ik stond met den Ed wat te geinen aan de bar en ze had blijkbaar niet genoeg plaats om te passeren en als een boertige trien gaf ze me een por. Ik zei er iets op maar gelukkig heb ik haar nijdige antwoord niet verstaan. Een klein, klein beetje manieren is toch niet te veel gevraagd. :cochon
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LARA
« Reactie #5 Gepost op: 12 september 2013, 17:54:00 »
Ik vind het persoonlijk een zeer arrogante bitch. Heb het al een aantal keren ondervonden, ook in haar gedrag naar de andere mannen. Zaterdag 31/8 was het weer van dat. Ik stond met den Ed wat te geinen aan de bar en ze had blijkbaar niet genoeg plaats om te passeren en als een boertige trien gaf ze me een por. Ik zei er iets op maar gelukkig heb ik haar nijdige antwoord niet verstaan. Een klein, klein beetje manieren is toch niet te veel gevraagd. :cochon
Lekker, zo heb ik ze graag, lekker arrogant en bitcherig  :cheer:
Zo moesten ze er meer in huis halen  ;D :dance2 :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
LARA
« Reactie #6 Gepost op: 12 september 2013, 18:11:36 »
Ik vind het persoonlijk een zeer arrogante bitch. Heb het al een aantal keren ondervonden, ook in haar gedrag naar de andere mannen. Zaterdag 31/8 was het weer van dat. Ik stond met den Ed wat te geinen aan de bar en ze had blijkbaar niet genoeg plaats om te passeren en als een boertige trien gaf ze me een por. Ik zei er iets op maar gelukkig heb ik haar nijdige antwoord niet verstaan. Een klein, klein beetje manieren is toch niet te veel gevraagd. :cochon
Lekker, zo heb ik ze graag, lekker arrogant en bitcherig  :cheer:
Zo moesten ze er meer in huis halen  ;D :dance2 :111:


Tja ik zag het bericht van Civicske en er ging me een vaag lichtje branden. Effe checken en jawel dat was voor mij een optische keuze, dus effe gelezen. Ook Eva en Nadine leken me wellicht een type voor mij.


Het is echt een van de weinige keren dat ik vooraf iets lees. Eva lijkt me te graadmager, echter Lara, nadine en maya maken zeker kans, welke draaing ik morgen in mijn hoofd heb, geen idee.


Hoerenlopen moet ook altijd wat avontuurlijks en iets misterieus zijn en blijven, Kameren is emotie en heeft bij mij behoudens bewezen goede dames ook veel met spontane geilheid van doen.


Wat Foots gaat doen weet hij vaak zelf pas een paar seconden van te voren.


Maar gokken staat vrij.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
LARA
« Reactie #7 Gepost op: 12 september 2013, 19:25:25 »
Lekker, zo heb ik ze graag, lekker arrogant en bitcherig  :cheer:
Zo moesten ze er meer in huis halen  ;D :dance2 :111:

Tja ik zag het bericht van Civicske en er ging me een vaag lichtje branden. Effe checken en jawel dat was voor mij een optische keuze, dus effe gelezen. Ook Eva en Nadine leken me wellicht een type voor mij.


Het is echt een van de weinige keren dat ik vooraf iets lees. Eva lijkt me te graadmager, echter Lara, nadine en maya maken zeker kans, welke draaing ik morgen in mijn hoofd heb, geen idee.


Hoerenlopen moet ook altijd wat avontuurlijks en iets misterieus zijn en blijven, Kameren is emotie en heeft bij mij behoudens bewezen goede dames ook veel met spontane geilheid van doen.


Wat Foots gaat doen weet hij vaak zelf pas een paar seconden van te voren.


Maar gokken staat vrij.

Groet, Foots  O0


Laat ik het zo stellen dat een vrouw of dvp :111: best wat pit mag hebben of ballen aan haar lijf, figuurlijk dan. :)) Maar van die overdreven bekakte en grofgebekte madammen moet ik niet veel hebben. Het is natuurlijk my opinion en indruk over deze Lara.


In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
LARA
« Reactie #8 Gepost op: 12 september 2013, 21:22:22 »
Ik weet ondertussen perfect wat Civicske bedoeld. Ze neemt vaak een vervelende attitude aan en houd er van gasten belachelijk te maken , gewoon uit frustratie. Dit is algemeen gekend onder de stamgasten. Hiermee gooit ze gewoon haar eigen ruiten in. Maar blijkbaar weet ze niet beter... Mijn euro's ziet ze alvast niet meer.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
LARA
« Reactie #9 Gepost op: 12 september 2013, 21:36:36 »
Ik weet ondertussen perfect wat Civicske bedoeld. Ze neemt vaak een vervelende attitude aan en houd er van gasten belachelijk te maken , gewoon uit frustratie. Dit is algemeen gekend onder de stamgasten. Hiermee gooit ze gewoon haar eigen ruiten in. Maar blijkbaar weet ze niet beter... Mijn euro's ziet ze alvast niet meer.


Zoiets proefde ik al in de opmerking van Civicske. Weet ik ga voornamelijk voor de sfeer en heb het daarvoor in mijn oren geknoopt (in hoeverre dat bij mij mogelijk is.)


Vooralsnog is humor de meest gemakkelijke manier om mij vrijwel direct mee op kamer te krijgen. Vanuit de recensies bleef me bij dat Nadine een dame is op op te letten. Kitty ook, Maya voor mij wel, geen humor, maar als zij het niet heeft kan ik wellicht wat Lisa GT trucs proberen om ze te ontdooien.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Mesrine

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 38
    • Bekijk profiel
LARA
« Reactie #10 Gepost op: 5 november 2013, 22:20:51 »
Ce samedi, j'arrive au babylon et je suis accueilli par Lara superbe roumaine grande avec une magnifique poitrine et ses longs cheveux, un pensée traverse mon esprit, cette fille est le profil idéal pour une rodéo sexuel

Rencontre avec d'autres youppinautes qui me confirme la qualité du service de la miss mais attention la belle a un certain caractère limite lunatique...

La journée continue, la fête, les filles, les discutions entre youppinautes, un petit verre de Sancerre en main je suis en discution avec pourquoi pas moi et Lara surgit devant moi et pourquoi pas me lance Lara dans mes bras, en moins de 30 secondes, je passe de mode discution et mode flirt, le feeling passe bien avec l'oursonne, je suis piègé  On est partit pour une agréable session de 30 min en chambre sans passer par la case kino pour un petit test...

Lara magnifique poitrine refaite mais d'un aspect naturel, Lara aime diriger, prendra des initiatives, et sera jouer des ses nombreux atouts pour vous satisfaire. DFK,Très bonne technique de fellation, cette fille vous offrira un service qui sera un mélange entre GFE et PSE. Je terminerai en levrette afin de profiter du magnifique panorama de son superbe cul.

Je retrouverai mes amis youppinautes avec un grand sourire et heureux de ma rencontre avec Lara.

Donc si vous avez une bon feeling avec cette fille foncez...


This Saturday, I arrive at the babylon and I am accommodated by large Rumanian superb Lara with a splendid chest and its long hair, a thought crosses my spirit, this girl is the ideal profile for a sexual rodeo Meets with others youppinautes which assure me the quality of the service of the miss but attention the beautiful one is certain whimsical limiting… The continuous working day, the festival, the girls, discussed them between youppinautes, small glass of Sancerre in hand I am in discution with why not me and Lara emerges in front of me and why not Lara in my arms launches me, in less than 30 seconds, I pass from discution mode and mode fling, the feeling passes well with the oursonne, I am trap One east left for a pleasant session of 30 min in room without passing by the box kino for a small test… Splendid Lara chest remade but of a natural aspect, Lara likes to direct, will show initiative, and will be to play as of his many assets to satisfy you. DFK, Very good technique of fellatio, this girl will offer you a service which will be a mixture between GFE and PSE. I will finish out of greyhound bitch in order to benefit from the magnificent panorama of his superb bottom. I will find my friends youppinautes with a great smile and happy of my meeting with Lara. Thus if you have a good feeling with this girl sink…

Offline why not me

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 90
    • Bekijk profiel
LARA
« Reactie #11 Gepost op: 14 december 2013, 11:36:27 »
Kennisgeving aan de fans  :movingtits
binnen een week
het doet het werk stopt