Auteur Topic: AFTERSUMMERPARTY BABYLON 27 SEPTEMBER 2014  (gelezen 5113 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

alf78

  • Gast
AFTERSUMMERPARTY BABYLON 27 SEPTEMBER 2014
« Gepost op: 28 september 2014, 12:26:13 »
Hi. You know what? This is my first post in this forum. I'm usually a regular of the french forum, where I have the same nickname. But Laurent74 regularly tells me that here is a nice place too, and he suggested that I come to the party on saturday, so I was able to discover a little bit more the Relaxxx world, and was pleased to meet the admins.

The first nice gift from Relaxxx was the 30 euros rate for entry.

The second nice gift was the possibility to win a 1/2 hour room time with a girl, by playing some strange skill game made of pieces of wood, named Jenga, which comes from the Filipinas. It was fun; reminded me about lockpicking, just that instead of choosing the pin which does not move, you select the stone that moves freely (if you don't get it, just try both).

I do not go often in Babylon, and when I go there, it is more for parties, friends, and the mood that Eddy puts in the place, than to go in room with girls. In these party days, the club is crowded with a lot of guys, and girls and rooms can be a bit hard to catch, at least for me -- maybe easier if you are a regular. When my balls turn blue, I usually head for other clubs.

So when I was told that I had won the Jenga game, surprisingly I was... embarrassed, because there was no girl left in the room that I wanted to go with. And it would have been sad to leave the place without using the room.
I wandered for a (long) while hunting in the bar, until, yeah!, I was able to catch Svenja, my favorite girl in the club. And it was some luck as I think she had already been 8 to 10 hours in room in the day. My patience had paid.
I stayed 1 hour with her, the Jenga prize paying for half of it. Svenja was nice and passionate and tender and horny as usual, even after this long day, and got the best of me. A great thank to this nice girl.

I spent the rest of the evening drinking and chatting.
Eddy was in a great day. Everybody singing: "on boit, on baise, on boit, on baise, et on re-boit et on re-baise et on re-boit et on re-baise, et on est chauds comme la braise, et rien ne nous arrêtera!" (we drink, we fuck, we are hot as fire, and nothing will stop us...).
I usually leave early, but I made it to closure time at 2AM. Well, this was Anita's closure time, I am not sure that Eddy's one was the same...

A great day with everybody, thanks again to Eddy and Bab's team, and to Relaxxx team!


Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
AFTERSUMMERPARTY BABYLON 27 SEPTEMBER 2014
« Reactie #1 Gepost op: 28 september 2014, 17:01:50 »
 :welcome: Alf78,

Van harte welkom en wat een binnenkomer om gelijk het Jenga spel te winnen. De regels waren door mij persoonlijk opgesteld en dat bood een hele gemakkelijke manier om zonder probleem te winnen. Slechts 1 rakker ontdekte het hiaat en toen Rakker Alf vastzat, moest hij toch effe denken, maar jawel. Feilloos speelde hij door versloeg iedereen, waaronder HansDord (Chef gangbang-vrouwen-stapelen) en Licky Luke (chef spelletjes winnen op RB) met sprekend gemak.

De poedelprijs werd glansrijk gewonnen door De Vulkaan Spesjalist en krijg hiervoor iedere dag gratis toegang tot zijn geliefde Eros26 zone. Snoepjes had hij eerder op de dag reeds voor een vriendenprijsje aangekocht, met het advies er maar af en toe van te snoepen.

De officiele wedstrijd uitslag luidde als volgt:

Laurent74 : 18 stenen en 10 lagen
Bob0808: 29 stenen en 12 lagen
Licky Luke: 30 stenen en 17 lagen
Aamu: 28 stenen en 15 lagen
De VS: 5 stenen en 2 lagen
Cavediver: 31 stenen en 16 lagen, wel mijn complimenten voor de beste moves op de dansvloer van alle heren, was zichtbaar in zijn nopjes)
HansDordt: 32 stenen en 20 lagen, voelde zich duidelijk minder en ging vervroegd naar huis, sterkte Hans en ik hoop dat je je weer beter voelt.
Sexmachine: (bij voorbaar gediskwalificeerd wegens mede-admin zijn en veroordeeld tot meebetaling van de prijzen) 17 stenen en 12 lagen
Dupke: (waar was toch zijn handdoek, speelde rode zakdoek leggen met Isabel) 21 stenen en 13 lagen. Wel dank voor het waarnemen van de honneurs toen ik mijn rek en strek oefeningen deed met Adriana

Maar de winnaar werd met afstand Alf78 een Franse bouwvernuft (die onder de rook van de Eifeltoren inspiratie heeft opgedaan in zijn kinderjaren) met 36 stenen en 21 lagen kaapte hij de 50 euro voor alle andere rakkersneuzen weg. Zichtbaar blij was hij na zijn speurtocht naar een lieftallige jongedame van dienst om de bedsponde te laten kraken. Zijn doorzettingsvermogen, toegewijdheid en strategie, net als bij het bouwen van de Jenga resulteerde in een uur kamerplezier en een tevreden smile op zijn gezicht en overigens ook bij de dame Svenja. Wederom een en al romantiek uit de stad der liefde.

Hiermee eindigde de niet de pret, nee als meesterbreinen van spelletjes waarbij we de dames willen betrekken konden we een 4 tal charmante dames strikken voor een Jenga torentje te bouwen. Uiteraard heeft Foots alleen de mooie dames gevraagd, tenslotte moet er een mederakker mee op kamer.

Hierbij de uitslag:

Ariana: de prijs voor mooiste Babylon babe en zij bestudeerde de Jenga en ik heb haar bestudeerd. Conclusie wat een mooi meiske maar 31 stenen en 11 lagen bleken net niet genoeg. Als troostprijs heb ik Adriana maar publiekelijk gepakt, nee eerlijk blijven zij heeft Foots publiekelijk gepakt op de ronde bank in de toonzaal. Daarbij was Foots weer typerend lui, maar ik heb toch even een paar slagen misio voorgedaan in uitermate langzaam tempo. Het uitzicht op de geweldige rug en bijbehorende poep zou opgenomen moeten worden in de natuurmonumenten lijst en daarom heb ik maar een kleine natte donatie gedaan in haar centenbakje.

Alice: Stond ook op mijn (laat-haar-maar-doen) lijst scoorde 28 stenen en 14 lagen, leuke meid, die ik wegens te geringe capaciteit niet meer gekamerd heb. Een schande, maar Licky Luke zal het niet erg gevonden hebben om de zoute nasmaak bij het kussen te moeten missen.

Gabiella:
de winnares met 31 stenen en 16 lagen en die wist gelijk welke rakker het zou moeten worden. Bob0808 was de klos, een kleine op Bruce Springsteen uitziende rakker werd specifiek gekozen om Lassie of schoothandje te spelen. Tja Gabriella zal het niet erg gevonden hebben om die 2 lamme vetzakken van RB admins over te moeten slaan. Het zij nu eenmaal zo, de 50 euro waren echter erg welkom.

Monica: bleek de poedelprijs van de dames te hebben met 23 stenen en 14 lagen. Beide poedelprijs winnaars hebben elkaar ook niet gevonden, De VS ging er met de iets grotere zus van Monica vandoor en Kitty heeft dan ook de "snoepreis" van de vreemdgaande Vulkaan Spesjalist omgezet in een huwelijksnacht van een half uur (da's dubbel zo lang als bij een Eros26 bruid doorgaans).

De tombola heb ik niet kunnen uitroepen wegens wederom het ontbreken van de dienstdoende DJ of zijn alcoholpercentage in zijn bloed of het bloed percentage in zijn alcohol. Laurent 74 nam de taptaken over en daarbij werd er Franstalige muziek meegebrald waar ik zonet de vertaling van heb gelezen. Man, man man, ik geloof het goed dat Boy69 hier niet bij zou willen staan kijken.

Het was een allergezelligste avond waarbij het schrijversgilde met een neukprobleem wel veel over actiepunten hebben gesproken en ook veel acties hebben ondernomen, maar desondanks is de actielijst wederom verder gegroeid tot lange to-do lijst waarop we nog een keer op moeten terugkomen in Elsdorf.

Eddy en Anita hardstikke bedankt voor dit geweldige nazomer feestje (ja ja het was 's middags ook fantastisch weer) en we komen nog eens terug om dit dunnetjes over te doen.

Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
AFTERSUMMERPARTY BABYLON 27 SEPTEMBER 2014
« Reactie #2 Gepost op: 28 september 2014, 17:56:59 »
 na zomer party babylon 27 09 2014  ;D

het was een geslaagde dag daar in elsdorf het zonnetje scheen en het was aangenaam vertoeven .  Alice verwelkomde me met open armen bij binnen komst ze was me niet vergeten na zo 3 weken  8) .gelijk mede gedeeld dat ik haar later op de dag zou gaan vergezellen op de kamer  :tietjes tja ik val vaak in herhaling in babylon  :17: ook de kitty was er weer en dit keer zou ik haar schaken .ma potverdorie het zag er na uit dat dat niet ging lukken kitty heeft veel stamcoende    :banghead:. en helaas ik heb geen vaste hand en was al gouw uitgeschakeld met het spel .ik zat buiten Leker in het zonnetje te genieten van mijn eerste biertje tevens laatste .toen alice bij mijn op schoot kwam zitten. tja dan zit er ma 1 ding op en een sleutel laten hallen ben ik tenminste verzekerd van een goede sessie op dat moment waren er geen wacht tijden voor een kamer  :adult

na de sessie was het tijd voor het eten en daar trof ik een ijsbeer die gewoon de volle mep betaald had terwijl ik DE VS HET CODE WOORD OOK OP HET IJSBERENFORUM HAD NEER GEZET JAMMER IJSBEREN MA DE MODS DAAR GUNNEN JULLIE NIKS TERWIJL IN BABYLON BIJNA IEDEREEN WELKOM IS  :cheer:  :cheer:

kity was een beetje op adem aan het komen in de kino. dus daar heb ik haar ma benadert op de vulkaan manier. op de dame af gestapt en gevraagd of ze nog beschikbaar is om met de VS een kamer te maken . haar antwoord was ja ma ze wou eerst nog wat uitrusten. ik heb met haar afgesproken dat ik haar benende tref na een 15 minuten kwam ze me melden dat ze beschikbaar was en er gewacht moest worden voor een kamer en dat is totaal geen straf  :kissass met deze dvp war er op de kamer is gebeurt hou ik voor me zelf  :bud

OOK aan alle leuke dingen kom een end en om de klok van 13.45 verliet ik babylon de nieuwbouw gaat vooruit en ik ben benieuwd of we het hoogste punt van de nieuwbouw nog kunnen vieren dit jaar . dat betekend in Nederland panne bier edy en als het zover is zorg dan voor wat alcohol vrij bier  8)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
AFTERSUMMERPARTY BABYLON 27 SEPTEMBER 2014
« Reactie #3 Gepost op: 28 september 2014, 18:44:48 »
Beste VS,


Het was het leukste feestje dat ik ooit in BB heb meegemaakt, en het was Ed's feestje, georganiseerd door Ed (ik was zelfs helemaal niet zeker dat je zo kort na een vrijkaartjesactie een feest zou kunnen doen slagen, wat ben ik blij dat ik fout zat).
Wij van RB hebben gewoon proberen ons steentje bij te dragen, met het spelletje, de kamergangen die we hebben weggegeven, en de flyer die we voor Babylon in mekaar hadden gestoken.


Het resultaat? Een zeer mooi feest, en wat anderen ermee doen, gedaan hebben of niet gedaan hebben is van geen belang.
Wij zijn RB en wij kijken niet naar en bemoeien ons niet met andere fora, wij willen gewoon een leuke bende zijn, die van feesten houden. Gisteren is maar weer eens gebleken waar RB voor staat. Sex and pleasure, onze leuze ten voeten uit.


Wij (foots en ik) wensen dan ook IEDEREEN te bedanken voor het prachtfeest, want zonder jullie was het onmogelijk van deze AFTERSUMMERPARTY zulk denderend feest te maken.


Allereerst wil ik alle meiden van Babylon te bedanken (heerlijke stoten die weten wat een feestje is).
Dan gaan we niet den Ed en Anita, en zijn niet-neukende crew vergeten.
En tenslotte al de leden die aanwezig waren.


Het was geweldig en zulke feestjes willen wij nog veel meemaken.


Bedankt iedereen, en jullie relaas is meer dan welkom.


foots en sm  :cochon  en  :king:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
AFTERSUMMERPARTY BABYLON 27 SEPTEMBER 2014
« Reactie #4 Gepost op: 28 september 2014, 20:41:47 »
Ik voel en voelde me uitstekend hoor. Alleen teleurgesteld vanwege het ontbreken van contact tussen mij en de dames. Het moet echt vanuit de beer komen en dat is juist mijn zwakke punt. Ik durf gewoon niet zelf iets te ondernemen, uitzonderingen op een goede dag daargelaten. Dus in deze en soortgelijke clubs gaan ze me niet meer zien. Te vaak vroegtijdig en onbevredigend (soms ook onbevredigd zoals gisteren) verlaat ik dan de club.

De (terecht?) verloren wedstrijd, de ultieme kans voor een kamergang, werd me teveel en ik koos het hazenpad. Had ik misschien al eerder gedaan als de kans op winnen al was verkeken dus ik moest wel blijven. Met collega beren was het wel gezellig en het eten was goed.

Alleen naar Sixsens wil ik nog wel eens heen gaan. Samen met een vriendin die tevens dvp is, of is het andersom? Misschien kan ze daar nog wat verdienen? Tevens willen we een keer samen naar een gangbang van Saskia Farell.

Ze (Lizzy) doet zelf ook gangbangs zoals binnenkort bij gbclubnederland en in het verleden bij gangbangfriends en MariskaX. Kijk op de agenda van RB of gbclubnederland.nl om te zien waar wij samen of alleen aanwezig zijn. Misschien kom ik een van jullie in Sixsens of op een gangbang (foots ;-) nog eens tegen.

Groet Hans.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
AFTERSUMMERPARTY BABYLON 27 SEPTEMBER 2014
« Reactie #5 Gepost op: 29 september 2014, 15:49:09 »
Die bende van cartouche, euh licky luke bedoel ik uiteraard, is geen schrijversgilde met een neukprobleem, maar een neukersgilde met een schrijfprobleem  ;D :pica :lol_hitting:

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Cavediver

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
AFTERSUMMERPARTY BABYLON 27 SEPTEMBER 2014
« Reactie #6 Gepost op: 29 september 2014, 20:25:07 »
Cavediver: 31 stenen en 16 lagen, wel mijn complimenten voor de beste moves op de dansvloer van alle heren, was zichtbaar in zijn nopjes)

Daar ik afgelopen dinsdag voor de eerste keer mijn aanwezigheid liet zien in deze fantastische club Babylon, werd mij verstaan gegeven dat er voor de zaterdag 26/9 wederom een party was. Ook heb je soms momenten van werken op de zaterdag dus toen ik mijn duikjes erop had zitten in de steengroeve van La Gombe Esneux Belgie stelde ik mijn Tom/Tom op Duitsland Elsdorf in. Tegen 19.30 uur was ik aanwezig op het plaatselijk delict. Ik werd op triomfantelijke wijze verwelkomd door minstens een dozijn spik splinternackte Frauen die mijn wederzien konden waarderen.
Bij de balie was het de thekefrau die van mij een wachtwoord verwachtte om tegen een zeer gereduceerd tarief dit speelhol te betreden. Ik had nog wat last van stikstofnarcose en mijn lange en korte termijn geheugen liet me volledig in de steek. Gelukkig werd ik bij de entree direct herkent door medeberen die mij de oplossing konden geven van het wachtwoord.
Uiteindelijk werd alles in goede banen geleid om ook mij te voorzien van veel voordeel.

Aan de stamtafel zaten wat nieuwe gezichten welke druk bezig waren met een spel van blokjes die gestapeld diende te worden. Bleek later de organisatoren  te zijn van deze "Aftersummerparty" te zijn.
Na mij als Cavediver te hebben voorgesteld stond ik warempel ook nog op de zwarte lijst van deelname met deze blokjes en moest mijn vaardigheden en bekwaamheden toetsen aan de "ballotagecommissie van het Relaxboard Team"
Met vereende krachten bracht ik het tot een acceptabel resultaat en werd tot de subtop toegelaten om mij verder op de avond kostelijk te vermaken met de aanwezige dames en toegesnelde heren die van heinde en verte kwamen. De avond stond voor mij in het teken van een ontmoeting van een aardig persoon welke werkzaam was op een school en ook nog woonachtig op de zelfde plaats als waar ik in mijn jonge jaren dat ik nog studie genoot mijn loopbaan carrière begon. Chapeau voor de organisatie die het ook mogelijk maakt om op hoog niveau te werken aan Externe betrekkingen en socializen.

Graag wil ik iedereen bedanken die zich direct of indirect heeft ingezet voor deze grandioze Aftersummerparty. Het was weer tof en tot de volgende keer.

Cavediver

Noot Foots: graag geen persoonlijke info ook niet van jezelf vrijgeven op het forum. Mag wel per im aan degene die je zelf wil, maar privacy is hier voor iedereen belangrijk ook je eigen privacy