Auteur Topic: GINA  (gelezen 59715 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
GINA
« Gepost op: 15 januari 2012, 21:43:29 »
Naam : Gina

Nationaliteit/Taal : Hongaars / Duits-Engels

Leeftijd : +/-28 jaar

Haarkleur/-lengte : Zwart / Halflang

Lengte dame : +/- 1,70m

Postuur/Cupmaat : Slank / C-Cup

Tatoeages/Piercings : Ja / JA

Service: TZ,PZC,NMC,

Tijdsduur : 30 min

Prijs : 50€


Deze wondermooie dame kwam in de bar binnengewandelt en ik kreeg een flash-back naar mijn studietijd.Ze leek als 2 druppels waters op mijn vroegere sexy lerares geschiedenis. :P
Gina zag er ongelooflijk sexy uit met haar schoolbrilletje.Na wat teasen op de sofa ineens naar de kino gegaan en daar ontpopte Gina zich als een echte PSE.
Heerlijk intiem TZ met gulzig pijpwerk en doggystyle waarbij zij het ritme oplegde met een heerlijk orgasme tot gevolg. :P

Grtz,Dolfie


« Laatst bewerkt op: 7 maart 2012, 20:29:15 door sexmachine »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
GINA
« Reactie #1 Gepost op: 7 maart 2012, 20:27:12 »
[box title=GINA]








[/box]
[box title=DIENSTEN]

(*)= extra - meerprijs
[/box]
« Laatst bewerkt op: 7 maart 2012, 21:14:40 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
GINA
« Reactie #2 Gepost op: 19 maart 2012, 05:02:01 »
Ik heb haar eerste werkweek nog geweten. Gina had even tijd nodig om te wennen aan Babylon. Nu echter voelt ze zich als een vis in het water en geeft zeer goede service.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
GINA
« Reactie #3 Gepost op: 10 februari 2013, 16:27:46 »
Deze Gina viel me vorige keer al op. Toen vooral omdat ze achter de bar de ene na de andere glas wodka-limonade naar binnen werkte, maar ook omdat ze een prachtboezem heeft. Normaal ben ik helemaal geen Tettenzot, maar de aanblik van deze 2 natuurtalenten brengen me bijna op snode plannen.

Zo ook gisteren was Gina de dame met de mooiste (zichtbare) tweeling (Lynn durfde de competitie misschien niet aan, hoewel ??? ik denk dat die ook gezegend is met een paar zeer mooie exemplaren van moeder natuur). Gina kwam het vliegerlied mee dansen en ik keek begeisterd toe.

Het springen deed Gina met de handen op de borst, zodat deze smiley helemaal niet van toepassing was :tietjes .
Echter toen ze de zwembewegingen deed kwam een Foots droom uit, wat een geweldig stel "zware jongens". Dat Kamikaze ondanks zijn voorbereiding wat uit de maat liep viel me op want hij zwaaide zijn handen nog door de lucht zodat deze af en toe door mijn blikveld zwierde terwijl ik gebiologeerd naar Gina aan het kijken was.

Het Vliegerlied (Het is weer een mooie dag) - Café The Block


Het is/was weer een mooie dag !

Groet Foots O0



Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
GINA
« Reactie #4 Gepost op: 10 februari 2013, 16:43:17 »
euhm? Natuur, welke drank had jij op gister Foots  :o

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
GINA
« Reactie #5 Gepost op: 10 februari 2013, 17:35:57 »
Moeder natuur met de hulp van de tietendoktoor dan he satanic
Ze mogen wel stevig staan, anders krijgen we melkmuilen  :pica
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Xiam

  • Gast
GINA
« Reactie #6 Gepost op: 21 april 2013, 20:19:16 »
6/4/2012 free entry ticket won at the lottery

I saw Gina leaving the girls' room after a session, and went to see her to say hello. She said me that she wasn't available, that she was going to rest a little and chat with her friends. I told her that i wasn't in hurry, and suggest her to come to my side later when she wants. She said ok and sealed the contract by a passionate French Kiss as she has the secret.

What a pleasure when, later, while i was chatting with friends, the beautiful Gina pulled me by the arm, kissed me and and leads me directly to the room, her favorite one i think, the one downstairs with the mirrors.

The towels fell down, and we quickly lay dawn side by side on the bed, staying like that for a few moments, legs and arms spread, eyes up wide opened, looking to the ceiling, then we turned to be face to face, starting to run our hands over our bodies and kiss tenderly. Gina appreciate the few Hungarian words i told her in her ear, surprised that i remember it, despite the fact that she only  said them to me one time.
Once the sweet reunion done, we started to play. Gina began with a beautiful blowjob, then i stopped her, impatient to take care of her sweet pussy and like the last time, she didn't let me finish when she started to lose control. Once i went back next to her, she took the lead, put me on the back, and came on me, riding me with energy, inter-changing the angle of penetration, and offering sometimes her lips sometimes her beautiful breasts to my mouth WOW!
Once I took back the lead, Gina never let me having my pace going slowly (laziness is not allowed with her ^^) with spanking and other tussles on my hips, butt, pectorals, neck, still having her eyes fixing deeply in mines, then we switched to doggy style.

Once she exhausted me, we ended the hour and half, cuddling and kissing  sharing our personal news since our last meeting.

Once again with her, I left the room dehydrated, needing to drink three glasses of water, before going to the shower.

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
GINA
« Reactie #7 Gepost op: 10 juli 2013, 15:18:41 »
Gina zou haar FKK kostuum spreekwoordelijk aan de haak hebben gehangen. Daarmee is de Hongaarse fractie weeral wat kleiner geworden. Gina had prachtige sili tits, die zullen gemist worden :111: :tietjes

In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
GINA
« Reactie #8 Gepost op: 10 juli 2013, 17:11:40 »
Gina zou haar FKK kostuum spreekwoordelijk aan de haak hebben gehangen. Daarmee is de Hongaarse fractie weeral wat kleiner geworden. Gina had prachtige sili tits, die zullen gemist worden :111: :tietjes


Ik had inderdaad Gina niet gezien afgelopen vrijdag. Die borsten zijn/waren een genot in een FKK.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.