Auteur Topic: Kamelia ( Bulgaarse )  (gelezen 13875 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
Kamelia ( Bulgaarse )
« Gepost op: 26 augustus 2012, 20:52:06 »
Naam : Kamelia

Nationaliteit/Taal : Turks/Duits

Leeftijd : +/- 25

Haarkleur/-lengte : Zwart/lang tot aan schouders

Lengte dame : +/- 1,60

Postuur/Cupmaat : Normaal/B cup

Tatoeages/Piercings : nee/nee

Service: heerlijke 5 sterren pijpbeurt

Voordelen: Pijp koningin


Ik ben met deze Kamelia in de kino beland want dat is haar favo plaatsje ;D

Het was mijn laatste sessie en aan neuken ben ik niet meer toe gekomen omdat deze dame HEMELS pijpt
Dit was echt een super ervaring,dit hoort zelfs thuis in de eredivisie van de top Bernds dames :P
Een geweldige FT was het gevolg en ze liet mijn Dolfie niet los en zoog me helemaal droog!! ::)

Grtz,Dolfie

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Kamelia ( Turkse )
« Reactie #1 Gepost op: 26 augustus 2012, 23:06:10 »
Klinkt verdomd goed,


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Kamelia ( Turkse )
« Reactie #2 Gepost op: 29 augustus 2012, 21:56:00 »
Op 06/12/11 prikte ik haar zo:

haarkleur/-lengte: zwart/lang (loshangend)
ogen: bruin
lengte: 1,61
postuur/cupmaat: normaal tot slank-normaal/natuurlijk grote B of kleine C
nationaliteit/taal: Bulgaarse/Duits
leeftijd: ongeveer 22
tatoeages/piercings: ?/?
service: wat doet ze niet?
opmerkingen: speels, beetje wild, kan een beetje dominant uit de hoek komen, geil gezichtje, goede pre sales en after sales, mooie natuurlijke borsten, lekkere kont, tongzoenen is beperkt aan bod gekomen maar ik miste het niet (blijft de vraag of tongzoenen niet haar lievelingdingetje is)



Kamelia werkt nog maar sinds heel kort in PSR. Zaterdag was er al heel erg snel interesse van haar in mij. Ze liet aan alles blijken dat ze met mij naar kamer wou. Ze vertelde het mijn vriendberen…. Voor mij was ze in eerste instantie zeker geen stunner. Niet totaal mijn type met andere woorden. Ze had wel iets maar…. Ze zocht mij toch steeds weer op. Ik schoof een kamergang op de lange baan.

Ineens zag ze mij beneden in de gangen er van door gaan met een andere dame. Julia met name. Kamelia kon natuurlijk niet weten dat ze daar niet tegen op kan, dat daar een geschiedenis aan vast hangt. Ze keek niet zó heel vriendelijk. Ik kon dat wel enigszins begrijpen maar trok het me niet aan. In de P6-wereld loopt alles een beetje anders.

Later op de avond was haar interesse in mij ietwat geluwd. Toen ze mij ook nog eens bij Sabrina zag zitten, was de maat vol voor haar (denk ik toch).
Zondag was ik natuurlijk wederom in PSR. Ook Kamelia was er weer. Zo uitbundig en geïnteresseerd als ze gisteren was, zo ongeïnteresseerd was ze vandaag in mij. Omdat ze niet zo direct volledig mijn type is, kon ik daar best mee leven.

Toch geraakte ik om een of andere reden (of om verschillende redenen) steeds meer in haar geïnteresseerd.
Op een gegeven moment lag ze op een poef in het wellnessgedeelte op haar buik. Sybil zat ook op de poef. Er was nog plaats genoeg voor mij om tussen beide in te gaan zitten. Ik wou dat erg graag en het gelukkige toeval vond plaats, Sybil riep mij bij haar. Op die manier viel het minder op dat ik eigenlijk voor Kamelia daar kwam zitten. Het ongelukkige was dan weer dat Sybil ook al van gisteren wou dat ik nog eens met haar zou kameren en ze dus meteen de grove middelen bovenhield om mij te overtuigen tot een kamergang.
Ineens pakte ik Kamelia haar lekkere stevige kont vast. Het moest zo maar duidelijk genoeg zijn dat ik in haar geïnteresseerd was en seks met haar wou. Ze begreep dat inderdaad maar al te goed maar reageerde verrassend. Ze zei me dat ze eerst ging eten en dat de seks later ook nog kon. Ik hield haar in het oog maar ze ging niet eten. Ik vond haar niet meer nadat ik haar even uit het oog verloren was maar zag haar een kwartier later met haar Bulgaarse vriendinnen toch gaan eten, toen ik wat aan het ouwehoeren was. Niet hélemaal gelogen dus. O.k., voor mij was het duidelijk. Kwaad omdat ik gisteren niet met haar meegegaan was en haar wel die schijn had voorgehouden (nu ja…).

Ik dan maar weer mijn weg.

Wat later lag ik lui te liggen op een van de gemakkelijke ligzetels in het wellnessgedeelte aan de douches. Ik zie dat aan de overkant van het zwembad Sybil en Kamelia een man aan het verleiden waren tot een triootje. Het viel mij op dat Sybil veel uitbundiger deed dan Kamelia. Kamelia hield het meer bij wat praten terwijl Sybil (zoals ze is) meer alle middelen inzette. Ik keek Kamelia recht in de ogen (vanop een lange afstand dus) en zij keek ook recht in mijn ogen gedurende langere tijd. Ik had het voordeel dat ik neerlag en het naar haar toe minder opzichtig was dan andersom. Ze keek dus eerst weg. Dat herhaalde zich meermaals. Omdat ze de man niet konden verleiden tot een trio en omdat Sybil nog wat rond de man bleef hangen toen die wegging, liep Kamelia naar de kino. Niet naar mij dus. Sybil liep even later ook naar de kino. Met die man werd het dus voor beiden niets. Samen komen ze niet veel later weer uit de kino zonder prooi. Kamelia een beetje achter Sybil. Ik twijfelde er geen moment aan dat Sybil mij niet zou kunnen voorbijlopen. Ze kwam dan ook pardoes op mijn schoot zitten en begon me speels af te rijden en liet weer maar eens horen dat ze met mij op kamer wou. Ik liet haar voorzichtig weten dat het niet zou gebeuren. De manier waarop ik het deed, deed bij Sybil een belletje rinkelen. Ze vroeg of ik liever met haar vriendin Kamelia wou gaan. Toen ik daar voorzichtig positief op antwoordde, sprong Sybil van mijn schoot en sprong Kamelia op mijn schoot. Ze begon mij ook speels te berijden. Af en toe een kusje, geen tongzoen. Tongzoenen houdt ze voor op kamer, vertelde ze me. Ondertussen ging het er wild, speels en grappig aan toe. Ze overtuigde mij onder meer door haar stout speels gedrag. Ze kraste lichtjes met haar nagels over mijn borst, ze ging met haar nagels over mijn balzakken, kusje in de nek… terwijl ze me lekker bleef berijden. Ook mijn tepels kregen van haar alle aandacht.

Naar kamer dan maar. Met plezier.

Op de kamer hield ze het erg kort met het opnoemen van de mogelijkheden omdat die onbeperkt zijn en met alles kan was dus eigenlijk ook alles gezegd. Inderdaad, ze is van niets vies. Een lekkere FT waarbij ze alles in haar mond neemt en wacht tot dat je je laatste druppel hebt gespoten (en dus niet – te – snel wegtrekt of zo). Na anale verwennerij was tongzoenen ook geen probleem. Efin, zo van die dingen. Hoe vettiger, hoe prettiger. Zo mag ik het graag. Anale verwennerij is leuk en zeker als je vooraf samen hebt gedoucht en dus zeker bent dat alles rein is. Ze was zo geil en maakte mij zo geil dat ik er zelfs niet aan gedacht heb om naar meer tongzoenen te vragen, ik vergat zelfs om te vragen of ze na de douche haar haar weer los wou laten hangen (dat heb ik eigenlijk het liefst). Ze kreunt wel overdreven en veel te snel maar ik stoorde mij er niet aan en op een gegeven moment in standje 69 wond het mij alleen maar meer op. Als je recht in haar gezicht kijkt, recht in haar ogen… word je al geil. Spelen met haar borsten is ook leuk en mooi om van te genieten.
Na de daad is het ook niet meteen opkrassen. Ze maakt het halfuur mooi vol.
Waar ik zaterdag nog van Julia te horen kreeg dat een bepaalde man haar meer als slaafje ziet dan als vrouw en haar beveelt wat ze moet doen en hoe (pijpen op haar knieën…), ging Kamelia vanzelf op haar knieën zitten na de douchesessie om mij te pijpen, terwijl ik haar handen in de lucht vasthield. Ik zal een dame dat nooit bevelen. Het is veel geiler als het sporadisch spontaan gebeurt (voor mij).

Ik heb ook nog gegeten met Kamelia (tezamen met Sybil en haar vriendin – blond kort haar, normaal figuur, klein en zeer nieuw in het vak: lees: onwennig wat in bed, wat ook zijn charmes heeft maar ik ben helaas haar naam vergeten, klinkt als Chantella of zo). Ze had iets besteld dat niet op de menu stond. Frieten met gegrilde kaas er over. Ik mocht de helft van haar proeven. Het is de eerste keer dat ik dat eet in mijn leven en het was zeer lekker. Bijna zo lekker als Kamelia zelf.

Omdat Kamelia niet helemaal mijn type is, ga ik haar voorlopig (proberen) als een eenmalige wip te behouden. Hetgene ik ook voornemens was, voor de sessie.

Een aanwinst weeral. Een Bulgaarse dame die de kantjes er niet van afloopt. Zo zijn er nog verschillende waarmee ik al kamerde, hoewel velen durven beweren dat dat niet mogelijk is. Ik geloof in de karakters van de dames en geloof niet dat het land gebonden is.

Nu enkele dagen later, kriebelt mijn buik weeral  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
Kamelia ( Turkse )
« Reactie #3 Gepost op: 16 januari 2013, 10:29:36 »
Kleine aanpassing : dame is inderdaad uit Bulgarije.

Kamelia het pijpwonder gaf me deze keer de indruk alles een beetje te rekken in tijd...
Vrij lang knuffel en zoenwerk,afwisselend heerlijk pijpwerk en ik moest haar tot 3 keer toe vragen voor een condoom.Uiteindelijk stemde ze toe en in was nog maar net in doggy of een eerste explosie volgde.Tja als het al zo lang geleden is heeft een man niet veel nodig ;)
Deze Deerne is erg goed en vooral haar pijpwerk is klasse echter deze dame staat op mijn black list omdat ze me probeerde te bedotten met de tijd ( zie algemene recencie PSR ).

Grtz,Dolfie

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Kamelia ( Bulgaarse )
« Reactie #4 Gepost op: 21 september 2015, 23:43:32 »
Zit in Babylon nu  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Kamelia ( Bulgaarse )
« Reactie #5 Gepost op: 22 september 2015, 16:47:55 »
Zit in Babylon nu  :douchen.

Onder welke naam?

Nog geen Kamelia op de Babylon website te vinden...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Kamelia ( Bulgaarse )
« Reactie #6 Gepost op: 22 september 2015, 22:09:18 »
Dat heb ik eigenlijk niet gevraagd.  Ik probeer het mee op te volgen (maar ik vergeet veel)  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Kamelia ( Bulgaarse )
« Reactie #7 Gepost op: 22 september 2015, 22:11:20 »
Dat heb ik eigenlijk niet gevraagd.  Ik probeer het mee op te volgen (maar ik vergeet veel)  :douchen .
Dat vragen wij aan jou, jij niet aan ons  ;D ;D ;D ;D :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal