Forum > M O N D I A L - Köln

Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)

<< < (4/22) > >>

foots:
Ik ben het (wat mij zelf persoonlijk betreft) helemaal met je eens, maar weet je dat je beter een miss Piggy kunt posten voor prijs te winnen ?


Ik vind het trouwens wel wat lef hebben om eens in Mondial te gaan kijken, veel mensen doen dat niet op basis van wat vooroordelen. Trouwens Turkse of Koerdische of Iranese dames zijn m.i. verdomde mooi en vaak ook erg goed.


Groet, Foots  :cochon

koos alberts:
Gisteren dus met broeder BP na veel wikken en wegen naar Mondial in Koln afgereisd, jonge jonge wat een afstand zeg.Dan ben je al veel clubs voorbij gereden. Na een reis van 2 uur en 8 heinekens verder,zagen we het staan aan de buitenkant op het pand Mondial. Het zag er op het eerste gezicht netjes uit. De zwarte BP mobiel geparkeerd,hij is normaal wit maar moet gewassen worden. Dus naar de deur en aanbellen. De man aan het loket vroeg of we al eerder hier waren geweest,dus nee. Die man heeft het 1 en ander uitgelegd,betaald en naar beneden omkleden en douchen. Geen badjassen daar alleen handdoeken..wat ook fijn is je hebt boven bij de openbare ruimte kleine kluisjes,voor je waardevollen spullen.


Na de barruimte te hebben betreden 2 flessen bier besteld a€3,00 per stuk. Lekker EFES bier ijs en ijskoud en daar houd Koos Alberts wel van. Ik nam de eerste slok,en het was of dat er een engeltje over je tong plaste heerlijk. Even de boel verkennen met BP wat we zagen tot nu toe zag er goed uit. Even in de natte ruimte wezen kijken en bij de sauna,echt super hoor. 2 meiden zaten achter ons aan te vangen,of we mee naar het dakterras wilde,dat hadden we nog niet gezien dus waarom niet. Dus wij naar boven,en lekker in een bank geploft met ieder een meid naast ons. Wat zitten buurten,maar ze waren te snel met zimmer,en daar houden wij niet van. Dus we hebben ze weggestuurd,en samen nig wat zitten kletsen. Op het dakterras aan de linkse kant allemaal kleine afwerk kamertjes,zag er leuk uit met al die rode verlichting. Ook een bar boven en een grote BBQ,maar voor de BBQ waren we te laat.


Toch maar weer naar beneden gegaan want boven was niets te doen. BP showde me het restaurant,want hij moest nog een stuk of 4 pizza's eten,om zijn afgetrainde lichaam strak te houden. Daarna is rustig de vrouwen zitten observeren,jongen wat liepen er lekkere en mooie vrouwen tussen volgens de chef, 90% roemse. Met wat meiden zitten kletsen, jammer dat sommigen maar 2 woorden kennen, zimmer en ficken ik zeg daar kom ik niet voor ik kom voor het bier, zoef en weg waren ze. Je jaagt die lekkere vrouwen allemaal weg zegt BP, ik zeg ga er achteraan dan. Maar dat deed hij ook niet. Ik zeg ik ga ff gokken, maar ook dat leverde niets op. Nog wat met mede beren staan te praten over de mooie vrouwen. De vrouwen daar zijn niet van het kussen,zijn er maar een enkeling die dat doen.


Nog wat contact gezocht met de vrouwen,maar het kussen zat er niet in, dus dan ook niet naar de kamer. Na 20 flessen bier verder, was het 3 uur. En wat denk je BP gaat om 3.57 uur naar de kamer met een donkere vrouw. En daar zat Koos Alberts weer alleen en eenzaam met een flesje bier, te wachten op broeder BP.

koos alberts in m'n eentje
Eruit zegt de chef, ik zeg ho is jungske, mijn broer zit op kamer 2 ik mag toch wel ff wachten. Oh zegt ie sorry, wil je nog een flesje bier van ons, ik zeg daar zeg ik geen nee tegen. En zo ons bezoekje aan mondial afgesloten

Eten kan ik niets over zeggen heb alleen pizza gezien.

Conclusie,
Een nette club, mooie natte ruimte, restaurant niet super groot wel netjes.
Voldoende vrouwen toen wij er waren ik schat een 35,alleen jammer dat de meeste niet kussen.
Vriendelijke theke
Vriendelijk chef
Behulpzaam personeel
Het was gewoon goed daar.

Eindcijfer 8


Note Foots alinea's gemaakt en een liedtje toegevoegd

pistol pete:
Na door Costana getipt te zijn dat een oude vlam van mij (Roberta ex PHG, nu Sara in Mondial) in Mondial was neergestreken besloot ik op de dinsdagavond naar deze club af te reizen. Bij binnenkomst even na zevenen viel mij direct de volle club op. Heel veel dames (> 40) en weinig beren (< 10). Maar wat is dat? Er werden een aantal dames opgetrommeld om naar Samya te gaan...plots verdwenen er een 8 a 10 tal dames en was het een stuk leger. En....Roberta / Sara bleek er ook niet (meer?) te zijn. Dan maar eerst even eten en dan kijken wat er over is, aldus besloot ik.

Ondanks de transfer bleef de line up zeer goed. Er waren circa 6 a 8 dames die op mijn scanlist kwamen. Ik besloot de mooiste twee uit te kiezen mits er een klikje zou zijn. Na een half uur observeren koos ik als eerste voor Nadia. Deze recensie staat hier(http://relaxxxboard.com/index.php?topic=12104.0) . Wow wat een absolute beauty en bij nadere beschouwing ook nog iets schuchter. Voor mij een schot in de roos. 20 minuutjes optima forma sex.

Na een klein uur recupereren zag ik opnieuw de mooie roodharige meid die Elisa (http://relaxxxboard.com/index.php?topic=12105.0) bleek te heten. Alweer een beauty en de sex was nog beter dan met Nadia.

Mondial viel mij 100 % mee, van enige leegloop zoals bij sommige andere clubs was niets te merken. En bovendien, heel portemonnee vriendelijk met een entree van 30 euro en een prijs van 30 euro per 20 minuten. Deze club zal ik zeker vaker aandoen.

koos alberts:
 Me broeder gebeld gisteren vroeg in de avond en gevraagd waar gaan wij heen vanavond,maar hij was nog moe van de avond ervoor we waren tenslotte pas om 6 uur thuis gisteren morgen. Ik ga nergens heen zegt ie vandaag,ik zeg ok dan ga ik ook niet.
5 minuten later gaat de telefoon,en wat denk je me broeder hij zegt zullen we ff naar duisburg gaan,ik zeg oke dat is goed. Ik haal je wel op zegt hij ok is goed.

Ik met de bus naar de afgesproken plek,en ja hoor daar kwam de BP mobiel aan. Snel in de BP mobiel en richting germany,ik zeg ik heb toch maar me saunaslippers voor de zekerheid meegeneomen want je weet het nooit met jou. Dat heb je goed gedaan,want ik ben soms net het weer zegt me broeder,dat is ook niet te volgen. En weer kletsen over vrouwen,hoe kan het ook anders. Wat dacht je van wat te drinken voor onderweg zeg ik tegen me broeder,een lekker koud flesje bier lust ik wel. Dus wij pakken de afslag goch en rijden eerst ff naar kaufland,om wat bier en fris in te slaan voor onderweg. Wat denk je geen koud bier bij kaufland,ik zeg die lauwe zooi die hoef ik niet. Dan maar naar de westring döner pizza Goch,daar hebben ze altijd koud bier snel 10 flessen warsteiner gepakt en 5 blikjes fanta voor me broeder. Wat ga je doen met 10 flessen bier,ik zeg opdrinken. Maar die zijn lauw op de terug weg,ik zeg die zijn leeg voor we in Duisburg zijn. Snel weer de snelweg op en gaan met die banaan. Snel een smsje gestuurd naar caligula dat we naar DB reden gezellig als die beste man ook komt zeiden we tegen elkaar.

En het ging weer snel over mannenpraat. Zoek jij wel weer trappen te lopen vandaag ,nou dat weet ik ook niet zullen we onze koers veranderen zegt BP ik zeg ok ik vind het goed,maar ga niet naar Penelope want dat is een saaie club. Maar wel lekkere vrouwen ik zeg dat is waar,maar ik wil ook gezelligheid. Waar gaan we dan heen Ik zeg,zeg het maar. Panthera of Mondial of wat dacht je van VIlla Venus. Op de vaginatie kijken hoever het allemaal was,ik heb nig een vrijkaart van Panthera zeg ik,maar Panthera gaat om 1 uur dicht,dus dan was de tijd niet zolang. BP zegt tik maar Mondial in, ok we gaan naar Mondial. Nog 80 km en we zijn er,dus niet te snel drinken.

We rijden de straat in en zeggen tegen elkaar wat is het hier druk,alles stond vol met auto's. Snel een parking gezocht boven op de grand canyon en naar binnen. Wat geld afgegeven voor 2 handoeken,wat zijn die duur tegenwoordig €30,00, ik zeg tegen die man dat is niet mis voor 2 handdoeken de beste man kon er wel om lachen. Naar beneden omkleden maar dat ging nog niet zo gemakelijk, wat was het daar druk ik zeg ik wacht wel even. BP was al klaar en zegt ik zie je biven wel,ik zeg oke ik kom er aan bestel mar vast wat efes bier lekker koud. Ik ook naar boven het was echt druk met beren. Er was een party want er zat live muziek een turke band,dus de hele avond turkse muziek. Met tussendoor wat muziek van de huis DJ. BP gaf me een lekker ijskoud flesje bier,ik zeg daar ben ik echt aan toe,want die warsteiner in de auto was op het eind niet meer zo koud. Er lopen echt lekkere vrouwen rond hier,zegden we tegen elkaar.
Links en rechts ff een praatje maken met de vrouwen om het ijs te breken. Tenslotte kennen ze ons hier nog niet maar daar komt wel verandering in geloof me. Aan de praat geraakt met Sara uit het roemse land,kan ook niet anders want ik denk dat 95% hier roems is. Dit was een leuk naturel meisje die niet naar 2 woorden te hebben gezegd zal ik een sleutel halen. We zagen nog wat meer bekende vrouwen,van de vorige keer. En Mirabella uit Heaven7 was er ook,ze kende ons nog wel. Daarna ff lekker onderuitgezakt op een bank plaats genomen,om al het lekkers is goed te bekijken. Er werd volop gedanst,door de meiden en de beren. Er was ook een gast optreden van een turkse beer,en die kon echt goed zingen,al verstonden wij er niets van. Even kijken of ze pizza in het restaurant hebben zeg ik tegen me broeder. Nou die was er dus mooi niet,er stond een compleet warm en koud buffet en dat zag er super uit. Kip gehakt friet koudeschotel of zoiets gehakt kip in een saus dat heel lekker was, een groot salade buffet friet en weet ik wat al niet meer. Ff een bordje opgeschept en het was heerlijk,ik had alles wel willen proeven,maar dat zat er niet in het was teveel. Daarna ff in het onder in het wellnes gedeelte ff uitbuiken met een fles bier en een sigaretje. Hier mag je teminste nog binnen roken. Lig ik lekker met me ogen,word ik opeens besprongen door Selena,nee niet die uit Heaven7 maar een andere uit het roemse land. Ze vraagt mag ik bij je liggen ik zeg,van mij wel maar wel stil liggen,en handjes boven de handdoek houden. Dat had ik dus beter niet kunnen zeggen,want ze zat er al onder. Problems ik zeg no problem,en ze lachte een keer en gleed met haar mond naar me tepels. En zo langzaam naar littele cannabis,en ze begint me daar toch te pijpen niet normaal. En ik zeg nog stop nu want ik wil dat niet,maar niet heus ze ging gewoon door. Ondertussen stond er een man of 10 te kijken,ik denk dit ga ik niet lang volhouden. En dat was wel zo ik kwakte alles in haar mondje,tot de laatse druppel zoog ze eruit. Heerlijk zegt ze i love it,ik denk mooi. Dan ben ik toch is benieuwd hoeveel geld ze nu wil hebben van me. Nee zegt ze jij hebt nergens omgevraagd,dus ik hoef niets fluisterde ze in me oor,maar zou graag een whiskey cola hebben met ijs,ik zeg meid die krijg jij van mij met alle plezier. Ik moest van haar net doen of ik ze geld moest geven,dus wij voor het oog naar de lockers. Daar gaf ik haar de whiskey,en een lekkere tongzoen. Wat was dat zegt me broeder,ik zeg heel lekker,voor die prijs en hij knipoogde naar me hij wist genoeg.

Ondertussen nog steeds die k.tmuziek die maar niet wilde stoppen,maarja het was niet anders en het was BERE gezellig. Nog maar is een biertje halen a€3,00 per stuk. Me broeder was ondertussen in het gezelschap van wat turke vrienden,en zaten hem maar whiskey te voeren,en daar zegt BP geen nee tegen. Later toch maar weer Sara opgezocht en wat staan buurten. Ik zeg zullen we het maar gaan proberen,ok is goed zegt ze. Cannabis ging zich zelf ff snel douchen,na het douchen ff een peukie en fles bier voor mee naar de kamer te nemen. Haal de sleutel maar dan gaan we,ok zegt ze. En wij naar boven ze begon te zoenen,wat kon die lekker zoenen. Lingerie uit en wat ik toen zag,wat een mooi popje.(PP meisje)Mooi lichaam mooie borstjes heerlijk. Snel op bed gaan liggen ze begon met te kussen en sloeg geen plekje over super. Wat gaat een uur dan snel. Na haar het geld te hebben gegeven weer terug naar de bar. Waar BP zat te gokken,met Mirabella maar helaas niets gewonnen,jammer. Nadat me broeder met Mirabella was vertrokken,ben ik tussen 2 roemse schonen gaan zitten,die iets meer op hadden dan wijwater. Ze konden niet van me goddelijk lichaam afblijven,en ik niet van dat van hun. Jammer dat ik de namen niet heb kunnen onthouden van die twee. De mooiste van het stel heb ik nog ff meegenomen naar de kamer voor een lekkere geile tong en lik en pijp date echt super.

En toen wat het ineens 02.45 uur ik zeg dat gaat snel niet normaal. Maar onze BP zou BP niet zijn om nog ff om 02.55 uur naar de kamer te vertrekken,en dan later zegen dat ik altijd tijd zat heb. Dus daar zat ik weer te wachten bij een paar lekkere meiden. Ik vond het wel leuk dat wachten. Hij komt beneden en het eerts wat hij zegt is ,en nu gaan we naarde vulkan Ioanna neuken. Ik zeg je bent niet goed man nu nog,hij zegt ja nu nog. Snel omkleden en naar de BP mobiel. Om koers richting Duisburg te zetten,toch weer 60 km rijden naar de vulkan. Ik zeg gas op die lolly,dan slaap ik ff. Dat slapen haalde niets uit want hij kwam niet bijgepraat over zijn dates. Snel geparkeerd achter het vulkanhaus,en op zoek naar de meiden. Dat viel ff tegen er was weing te doen op dit tijdstip. Wat bij bekende meiden zitten buurten. Een rondje gelopen en snel richting auto,want me broeder lag al te pitten in de auto. Na 2 keer te hebben gestopt op de terug weg om te slapen,werd ik wakker in Goch voor een bakkerij,BP had honger en ik ook natuurlijk samen een heerlijk broodje gegeten met koffie. En daarna richting nederland naar me bus,naar afscheid te hebben genomen van me broeder snel naar huis. En lekker om 10.30 uur in me bedje gekropen. Het was onverwachts een super avond/ nacht geworden. Vanavond in van Goch ff lekker bij komen met BP.

pistol pete:
Ook op de vrijdagavond was de sfeer uitstekend met name naarmate de avond vorderde kwamen veel dames los op de dansvloer rond de paal met lichteffecten en dampeffecten en turkse en af en toe roemeense muziek. Als globetrotter mag ik dit soort muziek graag horen.
Helaas waren de heren t. kroes en k. albers, hoewel was aangekondigd dat ze er zouden zijn. Deze rakkers zijn zeker ergens blijven steken :showtits1. Het kon de pret niet drukken. Vooral Roberta/Sara zorgde voor pre- en aftersales rond de kamersessie. Al bij binnenkomst werd ik begroet doordat ze luidkeels mijn voornaam riep en op me af stormde. Mijn ego was erg gestreeld dat ze mij nog kende na bijkans 3 jaar. Vooral toen ze na mijn beschrijving k. albers die gister een sessie met haar had niet wist te herinnneren   groeide mijn ego nog meer. Toen kleine pistol ook groeide gingen we naar de kamer. Na 2 x 20 minuutjes 3 was ik heel tevreden van de kamer af. Sara heeft nog steeds een mega sexy body alleen kunnen dr borsten niet goed meer op tegen de zwaartekracht. Aan het eind van de avond nog een sessie gedaan met Nadia, wat heeft die meid een perfecte body. Sex hebben met zo een meid is een voorrecht. 20 minuutjes was eigenlijk te kort, maar daar bleef het bij, anders is een budgetclub als Mondial is toch slecht voor mijn portemonnee. Nu werd het een prima avondje voor relatief weinig geld.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie