Auteur Topic: Katja  (gelezen 54630 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
Katja
« Gepost op: 23 december 2012, 14:49:51 »
Katja is een Poolse schone die nu circa twee jaar in Xanten werkzaam is. Ze is begin 30, behoorlijk lang en gezegd met een paar redelijk grote borsten (C-cup). Verder heeft ze donkere haren tot net boven haar schouders. Ze doet altijd rustig aan, nooit gehaast of gestressed.

Na enige tijd op de bank gezeten te hebben en wat gepraat vroeg ze of ik weer voldoende energie had om naar beneden te gaan met haar. Het was nog niet zo heel lang geleden dat ik uit de sauna kwam, maar we konden het altijd proberen.

Er volgde een sessie met ruim voldoende inzet van haar zijde, maar helaas was het toch nog wat tekort pauze. Dat deed echter totaal niet af aan haar inzet.

http://www.partytreff-xanten.nl/gallery/girl-gallery/Katja/109.html

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
Katja
« Reactie #1 Gepost op: 9 mei 2013, 12:08:09 »
De tweede ronde van de dag ging aan Katja. Deze dame is de rust zelve en dat beviel me wel.

Ze droeg gisteren een roze met zwarte BH en bijpassende slip. Daaronder een paar zwarte kousen nylons en daaronder ook weer roze met zwarte pumps. Het geheel stond haar heel goed.

Beneden volgde een Franse verwenning zc en daarna gingen we over in missio. Aangezien dit me ook wel goed beviel kon ik het tot tevredenheid in deze positie afmaken.

Al met al een goede sessie. Nu was het tijd voor wat meer tijd tot een volgende sessie. Deze pauze zou ik in de tuin van de club doorbrengen genietend van de zon.  :49:

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
Katja
« Reactie #2 Gepost op: 3 november 2013, 10:47:13 »
Gekopieerd uit het algemene topic:

De derde dame van de dag was de altijd charmante Katja. De vorige keer had ze nog even ondersteund terwijl Anni met me bezig was tijdens de GB en had ze wel gepolst of ik oren naar een sessie had, maar dat was helaas net na een vorige sessie, dus zat het er toen niet in. Nu zat er wel in en na een tijdje op de bank besloten we ook nu maar een stukje te gaan wandelen.... Op het bed was de dienstverlening van deze Poolse donkerharige als vanouds, niets te klagen.

Katja:
Herkomst: Polen
Talen: Duits (en Pools)
Postuur: Normaal, tot net ietsje meer
Borsten: B of C cup (natuur)
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk: Goed
Dienstverlening: Goed
Genoten diensten: Frans (zc), aftrekken (zc), neuken (mc)


http://www.partytreff-xanten.nl/gallery/girl-gallery/Katja/109.html

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Katja
« Reactie #3 Gepost op: 23 oktober 2016, 10:03:59 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.