Auteur Topic: WOONKAMERVERHAALTJES  (gelezen 608966 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #105 Gepost op: 24 november 2012, 23:36:13 »
Een dupke dame, dat moet de heel erg lieve en mooie Tanja zijn


Ja ja, dat denk ik wel ja. Moet wel een andere kan ik niet bedenken. Mooie lieve Tanja, de hulp in nood bij spontane geiligheid.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #106 Gepost op: 25 november 2012, 00:00:23 »
Veronica is ook leuk, de Veronica, het vriendinnetje van Tanja dan toch.
De kleefteef noemt tegenwoordig Carolina, en gadverdamme, daar wordt een mens zo moe van soms...


Wat ik geweldig vond aan de Hallo-party was "tita-tovenaar", die geweldige dingen deed met een munt van 2 euro.
EN de cocktails. Voor mij mag het iedere avond coctailparty zijn, een cocktail en zelfs Donald Duck wordt erg leuk  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #107 Gepost op: 25 november 2012, 00:31:00 »
Carolina kwam ook weer eens ouderwets hangen en claimen. Hoe ik het gedaan heb weet ik niet, maar ik heb gewoon even met haar gesproken. Ze zei dat ze me wilde kameren en ik vertelde dat als zei wilde kameren dat ik dan niet hoefde te betalen. Uiteraard kwam ze weer met dat het lang geleden was dat ik met haar op kamer was, maar mijn antwoord dat ik met iemand anders nog veel langer niet op kamer was eerlijk en overduidelijk. Ze kwam zelf met de conclusie dat ik wel met Vicky zou gaan kameren en dat heb ik ook bevestigd.


Langzaam liet ze me uit de los en nog steeds pratend kreeg ik mijn vrijheid terug. Echter wat ze niet weet maar wat ik zeker van ben is dat het nog echt een hele lange tijd gaat duren ols het er nog ooit van komt. Dit ligt dan niet aan haar kwaliteiten op kamer, maar alleen aan haar claimgedrag voor een kamergang. Ik ben dat claimen namelijk spuugzat en ik heb me voorgenomen daar nooit meer aan toe te geven. Ik raad iedereen aan om dames die claimen te mijden, kies zelf want je bent ook degene die ervoor betaald.


Groet, Foots  O0


P.S. Trouwens misschien is het een leuke weddenschap krijgt Carolina Foots dit jaar nog op kamer ? ja of nee.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #108 Gepost op: 25 november 2012, 00:47:57 »
Neen, en mij nooit meer, dat is na verleden week ook een zekerheid  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #109 Gepost op: 25 november 2012, 17:01:00 »

Na een maandje aanwezigheid nog ns Living Room gaan onveilig maken en gezien florerende baard&snorgroei in deze novembermaand maar ns wat geëpileerde voornamelijk Ooosteuropese huidjes gaan teisteren. Aankomst omstreeks 15 uur, vriendelijke ontvangst en 60E-rabattkaartje armer onder de douche getuimeld alwaar ik stuitte op een vriendelijke Brusselaar die bepaald driftiger uit de startblokken schoot dan mezelfde. Deze vriendelijke rakker kamerde de eerste 2,5 uur tot 3-maal toe terwijl ik me vooralsnog vooral bekwaamde in het afwimpelen der geldgeile mokkels met paringsdriften. De lichtjes vermoeide rakker zeeg na z'n onbetamelijke start naast me neer in een sofa en verbaasde zich een drietal paarstinten bij het sprekend gemak waarmee ik solliciterende dames vriendelijk verzocht hun pijlen vooralsnog op andere mederakkers te richten. Tussendoor een lekker omeletje binnengespeeld, het avondeten was ook degelijk zonder meer. Barpersoneel werkte zich uit de naad, al bleef helaas het topje van een mooie blondine verbazend resistent voor kleerscheuren die ik al vrolijk wegdromend anticipeerde.

De line-up was degelijk, een 40-50tal dames waarvan het overgrote meerendeel Roemeense roots leek te hebben, enkele Duitse dames, 2 donkere dames, nul Aziaatjes tot wanhoop van Phillipijnenverteller Dupke die zich diende aan te passen aan de omstandigheden. Veel Nederlandse mederakkers, enkele Duitse bekenden, gezellig bijgepraat en tussentijds wat in m'n uppie chillen, excellent. Een resem potentiële kamergenotes vond ik niet bepaald, maar een 5-tal opties sprongen eruit, uitgekristalleerd resulteerde dit in 4 sessies met wisselend succes. Eén herhaling en 3 voorheen onbekende dames, het was weer ns een avontuurlijkere dag voor ondergetekende, naja, zo of en toe moet je een sprong in het diepe wagen lijkt me.

DOMENICA was eigenlijk de leukste zichzelf in de spotlight solliciterende dame s'namiddags, haar effie in de wachtrij gezet maar nadien toch voor haar frisse en ongecompliceerde indruk bezweken. Leuke tante met brains, koddige onervarenheid qua aanpak vermengd met goede talenkennis en deze pipo z'n prietpraat tijdens verkennende babbel, een gokje waard. Achterafbeschouwd de beste sessie van de dag, té lang uitgelopen sessie die is beschreven in haar topic. Herhalen is overbodig, dame met bakken potentieel, en dixit haarzelve is een natest uitermate benodigd  ;D, naja, ik ga daar niet al te fel over discussiëren, dat zou zomaar ns kunnen gebeuren. Ietwat aparte pijptechniek die helaas nog een betere ademhalingstechniek benodigd heeft, een opwarmingsgesprek in de whirlpool voor volgende keer staat sowieso in de steigers  >:D.

JASMIN was de eerste dame die me in de kamer mocht verwelkomen, geslaagde sessie zonder meer met een zeer mooi meisje dat helaas qua serviceleistungen beperkt is en daardoor eigenlijk zichzelf diskwalificeert voor herhaalde bezoekjes. An sich weinig verkeerds over te zeggen (zie aangemaakt topic), maar ook weinig verheffends. Beetje een one-trick-pony lijkt me, wel een mooie  O:-), maar ik voorzie voor mezelf eigenlijk een lichte deceptie bij spoedige herhaling. Erken je eigen wensen lijkt me dan, haar niet aan te wrijven, maar one-time-experience lijkt me geen slecht idee. Wie weet zondig ik tegen m'n eigen vooropgezet plan bij een toekomstig bezoek, ach, we'll see...

TANJA, een ravissante Roemeense met textbook body en prachtig snoetje wist zichzelf al snel in m'n gratie te werken wegens een rake opmerking over ons enige voorafgaande onderhoud voorheen, naja, ik kon de boot wel afhouden na de middag met een wenkbrauwfronsende Brusselaar naast me, maar verder dan uitstel tot in de late uurtjes kwam ik niet, de geijkte afsluiter van de avond/nacht waarover geen onvertogen woord dient te vallen. Een zekerheidje voor een zeer leuke tijd feitelijk, goede serviceskills, gute laune, bloedjemooi en gemotiveerd, naja...

TINA: een Hongaarse blondine met de verleidelijkste looks naar m'n bescheiden oordeel. Een Nederlandse bijklussende DJ vond haar prima, naja, deze mederakker z'n oordeel kan ik helaas allesbehalve bevestigen. Deze overacterende dame was een one-time-mistake, klef en matig gedoe zonder allura waarover ik me in haar topic al over heb uitgelaten, herhalen is in gelijk welke betekenis overbodig...

Voorts me goed vermaakt, gelukkig na de miskleun met Hungarowood-aspiraties gelukkig Tanja nog te stekken gekregen om de avond op een goede noot te kunnen besluiten. Vriendelijkheid/netheid etc. allen prima, goede sfeer met wat dansende dames, helaas lange wachttijden tussen 22 en 01 uur (oplopend tot een uur). Ik schrok me ook rot toen ik in kamer 16 terecht kwam (dat was vroeger de ruimste kamer, nu waren er mits gordijnen 5 of 6 geïmproviseerde afwerkhokjes gecreëerd, niet voor herhaling vatbaar wat mezelf betreft. In tegenstelling tot LR zelf, heb me goed vermaakt, is geen prioriteit whatsover, maar allesbeschouwd best ok momenteel...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #110 Gepost op: 25 november 2012, 17:51:46 »
Die Nederlandse DJ is ons aller Crocodile Dundee, en heeft een heel andere smaak kwa meiden dan jij, Satanic S  ;)
Kamer 16 is een afwerkhokje, en zelfs daar staan wachtrijen.
Het nadeel van dat kot dat omgevormd is tot 6 peeskamertjes is de lichtsterkte, die helemaal zero, nada, nul is.
Kan van pas komen als je een claimende Carolina moet kameren, dan zie je tenminste niet wat je neukt  ;D
Voor de rest vind ik kamer 16 wel wat hebben, lekkere hoerige peeskamertjes gescheiden door gordijnen, en dan hoor je de meiden eens faken en sommige mannen ook.
De meeste Duitsers kunnen er trouwens niet mee lachen als je tijdens hun toppunt het gordijntje wegtrekt en recht in hun facade kijkt, ik vond het wel fijn tijdens de Halloweenparty, vooral als ik dan Iowana aan mijn kleine stengel hangen heb  :P


Je laatste zin, daar versta ik de ballen van trouwens, en ik citeer: "In tegenstelling tot LR zelf, heb ik me goed vermaakt, is geen prioriteit whatsover...". Gadverdamme, zelfs de taalknop brengt hier geen oplossing voor, al klinkt het best fijn in het Zuid-Afrikaans  >:D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #111 Gepost op: 25 november 2012, 19:11:17 »
Die Nederlandse DJ is ons aller Crocodile Dundee, en heeft een heel andere smaak kwa meiden dan jij, Satanic S  ;)


Dit is het understatement van de eeuw !


Toch kreeg ik een keer een goede tip van Crocodile terwijl we in LR onder de douche stonden te oudehoeren.
Hij vertelde me dat Kami een heerlijke meid was en daarbij vermeldende de uitstekende orale kwaliteiten.
Crocodile weet wat Foots graag mag en deze tip was dan ook absolute klasse. Echter voor zijn gebruikelijke sexuele voorkeur, daar kunnen de dames mij niet voor 100 euro per uur voor inhuren, daar pas ik voor, daar ga ik ECHT NIET aan beginnen. Maar ieder zijn voorkeur en let wel dat je de voorkeur goed moet begrijpen voordat je een tip klakkeloos overneemt.


Groet, Foots  O0

Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #112 Gepost op: 25 november 2012, 19:25:40 »

[size=78%]Echter voor zijn gebruikelijke sexuele voorkeur, daar kunnen de dames mij niet voor 100 euro per uur voor inhuren, daar pas ik voor, daar ga ik ECHT NIET aan beginnen. [/size]

Net zoals ik niet aan een meid ga beginnen die net met jou op kamer is geweest. Daar ga ik ECHT NIET aan beginnen  ;D
Ik kan wel wat met de tips van Crocodile Dundee, namelijk Amalia en Jackie destijds, beiden lekkere grieten die geweldig humoristisch voor de dag kwamen.
Uiteraard moet je niet buiten aan tafel een scheet lossen waar een meid bijzit, en die dan ineens een heel rare geur waarneemt, zelfs al eet ze kip. Als je nadien nog het lef hebt met haar op kamer te trekken, tja, dat noem ik nu lef hebben, en geen klein beetje ook niet.


Trouwens, de zus van Jackie zit momenteel in Heaven7 onder de artiestennaam Paula. Ze loopt als Jackie, heeft dezelfde streken, ze animeert als Jackie, ze trekt haar kont bloot als jackie, alleen is ze veel slechter als Jackie op de kamer, Jackie in haar erg slechte dagen in het kwadraat  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #113 Gepost op: 6 december 2012, 10:15:32 »
Mijn vrijkaartje LR brandde me in de zak en was  een goede reden om eens af te reizen naar Kaarst. Rmjhexe was moeilijk over te halen binnen 5 seconden zei hij ja, en Koos Alberts wilde deze week niet meer gaan maar ook hij melde dat hij meeging, veel te bang dat we iets zouden beleven zonder hem.

Zo stonden we met zijn 3-en rond de klok van 20.00 uur voor de balie van LR.
Het was niet erg druk minder dan 10 heren in de hoofdruimte en ik schat rond de 30tig dames.
Ik werd niet direkt erg warm van wat ik aan dames zag, als ik eerlijk ben.
Johnml ook niet.Beiden vallen we meer op jong en naturel.
Ik zag vooral veel gemaakte profies in mijn ogen, paar jaar in het vak, jij bent het wandelende 50 euro biljet..het leek GT wel in het klein.

Eerst even eten dat prima was, armoedig en koud die etenstent dat weer wel, maarja LR staat oa bekend om het nederlandse campingpubliek dat er graag komt.

Muziek prima, goede muziek banden, veel variatie, leuke mixes.
De meerwaarde van een goede permanente DJ hebben ze hier ook nog niet ontdekt of willen ze niet betalen.

Wat ik echt sfeer dodend vind in LR zijn al die als killers kijkende roemenen die hier weet ik wat doen, het lijkt wel of ze voor elke 10m2 een aparte schoonmaker/beheerder hebben.
Onvriendelijke kerels die me het gevoel geven alsof ik weer in de knast rondliep.

We zaten koud of we werden de target van de echte gehaaide profie, sharkbait, er dook meteen een rood harige shark bij john op de schoot en we speelden een beetje met haar, geen stunner verre van eerder van de maatje te groot afdeling. Ik was zo stom om haar naar me toe te trekken op mijn schoot en toen dook een hongaarse bij Koos op de schoot, waarop de beide dames ruzie kregen dat vloog erop en daar lusten de honden geen brood van. kompleet belachelijk liet vooral die roodharige zien dat ze de code of the street beheerst, ze had bijna geslagen. Uiteindelijk greep de nachtmanager in. De roodharige kwam later terug om te zeiken, wat een zeikwijf was dat en toen had Koos Alberts het helemaal gehad, met dat idiote claimgedrag. Hij wilde weg. Hem dat uit zijn hoofd gepraat en via een 25 euro kortingskaartje voor hem en voor mij erbij voelde hij zich weer senang en wilde het nog een kans geven.

Die hongaarse van het bijna gevecht kwam bij mij op de schoot hangen en dat ging er meteen op, ze huilde wat van de stress en spanning, ik trooste haar een beetje, en al snel werd het handtastelijk en ze tongzoende me super op de bank, maar ik sloeg haar avances af, ik wilde nog even verder kijken en schoof haar door aan Koos Alberts die uiteindelijk een super date met het vrouwtje had.

De sfeer was een beetje mat onder de meiden, denk door de tegenvallende drukte ??

Rmjhexe had weer een verloofde gevonden die de hele avond niet van zijn zijde week, een roemeense girl next door, 2 weken in LR, van hem zouden we voorlopig gelukkig geen last meer hebben, tot aan zijn bruiloft horen we niks meer van die dwaas.

Tegen 24.00 uur had ik het helemaal gehad met LR, ik had 10 plus meiden gesproken maar er was geen klik en geen kick,  tot ik in gesprek raakte met Erica, een lekkere blonde 45 kg lolita, ik kende haar vaag van Heaven 7, I know you like me zei ze, but there is something..ze had gelijk..ik baalde van LR en zei kon vooralsnog mijn negatieve gevoelens voor de line up en de sfeer en de presales tot nu toe niet wegnemen  maar er was dat magische moment..haar ogen lachten onbevangen en echt tegen me en trokken me meteen over de streep, wat een kerstengeltje dit kleine 45 kg roemeentje, te serieus maar oh zo mooi en naar later bleek zeer lief en warm, we praten een uur over van alles en nog wat, de spanning liep op, het was een zeer persoonlijk gesprek geworden, kan ik nog met jou de kamer op, ja we gaan plezier maken, zo sprak Erica de toverformule uit.

De spiegelkamer werd ons deel, wat een body deze meid, perfekt, zo lief, zo schattig en het werd een stomend uurtje, ..een heel erg goede gf date met super pzc en super close tz en ik was meteen om voor LR.Ik ben zo makkelijk over te halen..hahaha. Aftersales van haar waren ook perfekt.
Eigenlijk was de date te leuk geweest en waren we beiden een beetje onder de indruk.
Afscheid nemen ging niet het was ook niet meer druk en ze bleef bij en rond me hangen.
Ik gaf dit kerstengeltje haar bij het afscheid een persoonlijk kadootje, waar ze heel blij mee was.
Nu was de sfeer het beste in LR, weinig heren, relaxte dames die de dag afgesloten hadden en nu alle tijd hadden voor een geintje of een praatje.

Tot 3 uur zitten praten met de aanwezige dames en het laatste uur waren we de enige heren in the house. Ik herkende een meisje dat een gezicht had als een braziliaanse sloper uit Heaven 7,  ik sprak haar aan, ze was het nichtje van Hanni die ook werkt in LR, Dorada heette ze en ze was me niet opgevallen maar als ze maar half zo gied is als Hanni dan zou ik nog een topdate met deze wilde duitse brasil lady hebben, ik had nog minder dan 20 minuten, kom naar de kino maar voor zo een prachtige vrouw wil ik de tijd nemen, duis het bleef bij wat pre sales hangen, maar een reden om  terug te gaan naar LR. Verder kende ik Tanja,  tijd zitten buurten bij een meid met een schitterend lichaampje..Alexia ( ex Elena uit Acapulco waar ik haar al van ken) Verder gedurende de hele avond probeerde een Victoria uit Cuba me op de kamer te krijgen, verder dan wat gefriemel ben ik niet gekomen omdat ze geen conversatie had en herhaaldelijk binnen 1 minuut na kennismaking al om de sleutel vroeg. Johnml wist nog te melden dat via de chat een berichtje kwam dat ik die zwarte niet moest nemen, qua uiterlijk was ik al om maar haar gedrag  stond me niet aan, en met de waarschuwing in mijn hoofd dacht ik laat ik die 50 maar elders besteden.

Al met al uiteindelijk werd het nog dus gezellig in LR na 24 uur, dansende en teasende meiden aan de paal en achter de bar, maar geen kerels, beetje het Heaven 7 feestje zonder mannen, ik heb een kerst engeltje getroffen, gesloten maar bij mij ontdooide ze en zag ik poetry in motion, Erica, schitterende vrouw, te lief en erg bedreven, uitkijken bij meisjes als Erica wordt ik snel zwak, gelachen met de dames die steeds meer lol hadden met 3 gekke brabos en ik denk als we er vaker kwamen dat het echt bal zou kunnen zijn daar. Louisa ex Heaven 7 niet gezien, BS weet jij meer ?
Wel een paar hele lekkere lolita's en skinnies gezien, de overheerlijke Dorada precies mijn type en daar zet ik geld op in dat die losgaat op de kamer en natuurlijk schreeuwt Erica om een herhaling.

Ik kom snel ( volgende week) terug en de anderen dachten er net zo over...denk dat als je meer dames kent de sfeer ook nog vele beter wordt en ik vind het achteraf toch veel vriendelijker en relaxter dan GT op me overkomt. Bovendien hadden we alle 3 erg goede dates en heb ik een verlanglijstje aan mijn LR bezoek overgehouden.Jammer dat ik Angel niet getroffen heb, die is ook verrukkelijk alleen al om naar te kijken. En waar is de mestreechse Milf gebleven?


Note Foots 3 schrijffouten die bij herhaling worden gemaakt. Hier op dit forum zitten geen beren alleen heren. Bij de volgende recensie met schrijffouten diskwalificeer ik zo'n recensie met deze schijffouten, beren zitten in de dierentuin, heren in de club.

« Laatst bewerkt op: 6 december 2012, 10:24:13 door Tom Kroes »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #114 Gepost op: 6 december 2012, 12:34:39 »
Tom kroes die met de "kleine Madonna" Erika de kamer deelt en het nog goed vindt ook, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.


Is die niet te profi voor je?  ;D ;)


PS. Erika IS goed, heel erg goed zelfs en kent alle modi, van GFE tot pure PSE, zo zie je maar, PROFI meiden zijn nog zo slecht niet, ik zou zeggen probeer er nog een paar andere in LR  >:D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #115 Gepost op: 7 december 2012, 10:30:12 »
Tom kroes die met de "kleine Madonna" Erika de kamer deelt en het nog goed vindt ook, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.


Is die niet te profi voor je?  ;D ;)


PS. Erika IS goed, heel erg goed zelfs en kent alle modi, van GFE tot pure PSE, zo zie je maar, PROFI meiden zijn nog zo slecht niet, ik zou zeggen probeer er nog een paar andere in LR  >:D

Het is een schatje maar msichien ook niet. :o ::) ;D
Iig heb ik zeker nog een paar andere meiden op de radar, ik noem, Alexia, Dorada, Viktoria ( zwarte cubaanse twijfel aan de  service), Tanja..volgende week gaan we weer even kijken.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #116 Gepost op: 7 december 2012, 12:36:37 »
Tom kroes die met de "kleine Madonna" Erika de kamer deelt en het nog goed vindt ook, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.


Is die niet te profi voor je?  ;D ;)


PS. Erika IS goed, heel erg goed zelfs en kent alle modi, van GFE tot pure PSE, zo zie je maar, PROFI meiden zijn nog zo slecht niet, ik zou zeggen probeer er nog een paar andere in LR  >:D

Het is een schatje maar msichien ook niet. :o ::) ;D
Iig heb ik zeker nog een paar andere meiden op de radar, ik noem, Alexia, Dorada, Viktoria ( zwarte cubaanse twijfel aan de  service), Tanja..volgende week gaan we weer even kijken.
Je moet niet twijfelen aan de service door een bericht van iemand op chat. Je kent namelijk de voorhistorie niet.
Ik ga steeds af op mijn gevoel, en meestal is dat ok
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #117 Gepost op: 7 december 2012, 15:15:42 »
Tom kroes die met de "kleine Madonna" Erika de kamer deelt en het nog goed vindt ook, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.


Is die niet te profi voor je?  ;D ;)


PS. Erika IS goed, heel erg goed zelfs en kent alle modi, van GFE tot pure PSE, zo zie je maar, PROFI meiden zijn nog zo slecht niet, ik zou zeggen probeer er nog een paar andere in LR  >:D

Het is een schatje maar msichien ook niet. :o ::) ;D
Iig heb ik zeker nog een paar andere meiden op de radar, ik noem, Alexia, Dorada, Viktoria ( zwarte cubaanse twijfel aan de  service), Tanja..volgende week gaan we weer even kijken.
Je moet niet twijfelen aan de service door een bericht van iemand op chat. Je kent namelijk de voorhistorie niet.
Ik ga steeds af op mijn gevoel, en meestal is dat ok

twijfel aan de service op buikgevoel...
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #118 Gepost op: 7 december 2012, 16:21:50 »
Vreemd gegaan…

Alweer enige tijd geleden, het zal zo eind oktober geweest zijn, mocht ik op uitnodiging van dit forum een dagje gratis naar LR. Dat gratis behelst dan de entree, mocht ik van de diensten van de daar werkzame dames gebruik willen maken (en dat wilde ik) , dan moest ik dat helaas wel zelf bekostigen. Desalniettemin bij deze nogmaals mijn welgemeende dank voor het vrijkaartje.  Normaliter rijdt mijn auto uit zichzelf naar GT.  Dit verdorven oord is mijn favoriete hang-out waar het hoerenpaleizen betreft, dus met recht mag ik zeggen dat het deze dag voelde als een beetje vreemdgaan.

De heenreis duurde iets langer dan ik van te voren had ingeschat. Het bleek toch ietsje verder dan in eerste instantie gedacht. Aldaar aangekomen mijn auto nog net aan het eind van de straat kunnen parkeren. Het stond verder bomvol  met auto’s van het op dit industrieterrein werkzame volk. ’s Avonds bij vertrek vond ik dit overigens minder geslaagd, daar mijn auto het enig overgebleven vehikel in dit deel van de duistere straat bleek. Een uitnodiging aan autokrakers welhaast. En dat met mijn laptop in de achterbak…  Een eventuele volgende keer zal ik hier rekening mee moeten houden.

Bij binnentreden – het was denk ik een uur of vier - allervriendelijkst ontvangen. Ik kreeg zelfs een rondleiding door een van de dvp’s, iets wat ik in GT nog nimmer heb gekregen.  Onbewust – of bewust zo u wilt – ga je bij bezoek aan een onbekend kot, toch met GT vergelijken.  Bij deze dan mijn bevindingen.

De ‘zaak’ was wat kleiner dan ik had verwacht en het vrouwenaanbod bij binnenkomst nog wat gering.  Later op de avond zou dit verbeteren, ofschoon er ook toen niet gesproken kon worden van een overweldigend aanbod. De dames zijn niet alleen minder in getal, ook het aantal nationaliteiten en daarmee toch een stukje diversiteit is lager.  Roemenie is sterk oververtegenwoordigd in LR, en niet zelden zijn dat toch min of meer dezelfde types. Op zich niets mis mee, het zijn dikwijls beeldschone meiskes met een adembenemend figuur, maar ik hou wel van een beetje afwisseling.  Het moet gezegd worden dat ik ook vanuit een optisch oogpunt de dames bij GT hoger inschaal dan die bij LR.

Ik vind LR, ondanks dat GT ruimer is qua oppervlak,  wat minder overzichtelijk, waarschijnlijk doordat het meerdere verdiepingen omvat. In GT loop ik graag (letterlijk) een rondje om het aanbod eens goed te inventariseren. In LR is dat minder eenvoudig.  Door de mindere grootte heeft LR wel iets intiems in vergelijking met GT. Voor veel rakkers is dat wellicht een pré, maar ik voelde me er minder op mijn gemak, waarschijnlijk juist doordat het wat kleinschaliger en intiemer is. Je hebt sneller het gevoel dat de dames je zitten aan te staren en je in de gaten houden.  Ik heb het blijkbaar toch liever iets anoniemer.  Aan de andere kant geeft LR daardoor wellicht wat meer de gelegenheid tot een gesprek. Het volume van de muziek staat wat lager, dames lijken meer de tijd voor je te nemen. Het is allemaal misschien iets minder gehaast, alhoewel dat een indruk is die een ieder anders kan ervaren.

De badder faciliteiten in LR zijn beter dan in GT. Meer ruimte, groter, beter. Hier kan GT nog wel wat verbetering gebruiken.  Dit kan niet gezegd worden van de kino, want die is in LR nauwelijks groter dan een doorsnee peeskamertje. Mijn verblijf in deze ruimte was dan ook van zeer korte duur.   

Het voedselaanbod – althans bij het avondeten – had duidelijk minder variatie. Kwalitatief vergelijkbaar had ik de indruk, maar het was schnitzel met bloemkool of schnitzel met bloemkool. Uiteindelijk maar voor de schnitzel met bloemkool gekozen…  De eettent in LR ervoer ik als een tikkie benauwend. Is bij GT beter geregeld, maar die hebben daar ook de ruimte voor.  Qua buitenruimte is het sowieso geen vergelijk, maar dat kan niet verrassend zijn. Vooral in de zomer is dit een sterk pluspunt van GT.

Wat sessies betreft heb ik het overigens best naar mijn zin gehad in LR.  De eerste sessie was met de Roemeense (het kon ook haast niet anders…) Tanja. Een absolute spetter van een meid en nog lief ook. Op de kamer ook helemaal niets mis mee, maar ik miste wat persoonlijkheid.  Een beetje ‘gewoontjes’ voor een zeer ervaren wandelaar. Kan zijn omdat het onze eerste keer was, dus ik verbind daar verder geen enkele conclusie aan anders dan dat het een hele lieve mooie meid is en dat de sex meer dan prima was.

De tweede – en laatste – sessie was – jazeker – wederom met een Roemeense. Deze sessie is meer het vermelden waard dan die met Tanja. De dame in kwestie heette Sophia en is eigenlijk niet mijn type.  Ze is wat voller dan waar normaal gesproken mijn voorkeur naar uitgaat en er waren zeker ook mooiere meisjes aanwezig die dag, maar toch bleek het zeker geen verkeerde keuze.  Nadat ze naast me was komen zitten heb ik bijna een uur met haar zitten kletsen over van alles en nog wat en zeker niet oppervlakkig.  Gedurende al die tijd van haar uit geen enkele poging mij te overreden tot een kamerbezoek. Na een uurtje was ik toch wel dusdanig onder de indruk van haar dat ik haar wel nader wilde leren kennen.  De combinatie van haar mooie ogen en haar warme uitnodigende zoenen was overtuigend genoeg om met haar een kamer op te zoeken.  Daar bleken haar bedprestaties echt geweldig.  Haar heerlijke warme, vochtige zoenen bleven niet beperkt tot opwarmertje om je in haar val te doen lopen. Oraal was Sophia zondermeer superieur aan vele collega’s van haar (echt topklasse) en ik denk dat er weinig was dat niet met graagte door haar werd uitgevoerd om het mij ernstig naar mijn zin te willen maken. Toppertje dus! Uitstekend uurtje mee volgemaakt.

Alles beschouwd moet ik concluderen dat ik GT prefereer boven LR. Deels komt dat door de bekendheid, maar vooral door andere aspecten, variërend van damesaanbod en sfeer tot faciliteiten en overall impressie.  Dat betekent zeker niet dat LR niks is. Dat is toch vooral iets van persoonlijke voorkeuren.  Ik zal niet zeggen dat ik niet meer terug zal komen in LR. Dat is te kort door de bocht. Ik heb echter het vermoeden dat wanneer ik de keuze heb tussen een dagje LR en dagje GT, mijn voorkeur uitgaat naar het laatste.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #119 Gepost op: 7 december 2012, 21:19:06 »
Tom kroes die met de "kleine Madonna" Erika de kamer deelt en het nog goed vindt ook, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.


Is die niet te profi voor je?  ;D ;)


PS. Erika IS goed, heel erg goed zelfs en kent alle modi, van GFE tot pure PSE, zo zie je maar, PROFI meiden zijn nog zo slecht niet, ik zou zeggen probeer er nog een paar andere in LR  >:D

Het is een schatje maar msichien ook niet. :o ::) ;D
Iig heb ik zeker nog een paar andere meiden op de radar, ik noem, Alexia, Dorada, Viktoria ( zwarte cubaanse twijfel aan de  service), Tanja..volgende week gaan we weer even kijken.
Je moet niet twijfelen aan de service door een bericht van iemand op chat. Je kent namelijk de voorhistorie niet.
Ik ga steeds af op mijn gevoel, en meestal is dat ok

twijfel aan de service op buikgevoel...





Sexmachine legt Tom Kroes uit hoe hij LR ziet.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.