Auteur Topic: WOONKAMERVERHAALTJES  (gelezen 609056 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline LittleJoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #270 Gepost op: 10 maart 2014, 17:26:55 »
Het is mij nog nooit opgevallen ik hang mijn handdoek en badjas in LR altijd net voor de douche, dus er zal toch wel iets hangen. meestal douche ik bij kamer 14 of bij de masseurs, maar dan leg ik mijn handdoek en badjas over de bank of leuning.


Bij kamer 14 heb ik inderdaad Badslippers eens beziggehoord met Florie, geen idee wat die deden maar ze maakten het geluid dat ze elkaar aan het afmaken waren. Kijken doe ik niet naar beffende heren, want dat beeld blijft in mijn kop hangen.


Groet, Foots

De douche in het wellness, rechts boven voor je de douche instapt, zijn 2 dubbele haakjes om een  badmantel of handdoek aan te hangen :-\
Nu de andere nog vinden. :P

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk


Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #271 Gepost op: 10 maart 2014, 19:13:44 »
Het is mij nog nooit opgevallen ik hang mijn handdoek en badjas in LR altijd net voor de douche, dus er zal toch wel iets hangen. meestal douche ik bij kamer 14 of bij de masseurs, maar dan leg ik mijn handdoek en badjas over de bank of leuning.


Bij kamer 14 heb ik inderdaad Badslippers eens beziggehoord met Florie, geen idee wat die deden maar ze maakten het geluid dat ze elkaar aan het afmaken waren. Kijken doe ik niet naar beffende heren, want dat beeld blijft in mijn kop hangen.


Groet, Foots

De douche in het wellness, rechts boven voor je de douche instapt, zijn 2 dubbele haakjes om een  badmantel of handdoek aan te hangen :-\
Nu de andere nog vinden. :P

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

er zijn er gewoon te weinig  :039:

Offline LittleJoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #272 Gepost op: 10 maart 2014, 20:03:24 »
Het is mij nog nooit opgevallen ik hang mijn handdoek en badjas in LR altijd net voor de douche, dus er zal toch wel iets hangen. meestal douche ik bij kamer 14 of bij de masseurs, maar dan leg ik mijn handdoek en badjas over de bank of leuning.


Bij kamer 14 heb ik inderdaad Badslippers eens beziggehoord met Florie, geen idee wat die deden maar ze maakten het geluid dat ze elkaar aan het afmaken waren. Kijken doe ik niet naar beffende heren, want dat beeld blijft in mijn kop hangen.


Groet, Foots

De douche in het wellness, rechts boven voor je de douche instapt, zijn 2 dubbele haakjes om een  badmantel of handdoek aan te hangen :-\
Nu de andere nog vinden. :P

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

er zijn er gewoon te weinig  :039:

Ze kunnen er zoveel bij hangen. Maar wat helpt het als de blinde niet ziene wilt? 8)

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk


Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #273 Gepost op: 11 maart 2014, 17:51:51 »
Het is mij nog nooit opgevallen ik hang mijn handdoek en badjas in LR altijd net voor de douche, dus er zal toch wel iets hangen. meestal douche ik bij kamer 14 of bij de masseurs, maar dan leg ik mijn handdoek en badjas over de bank of leuning.


Bij kamer 14 heb ik inderdaad Badslippers eens beziggehoord met Florie, geen idee wat die deden maar ze maakten het geluid dat ze elkaar aan het afmaken waren. Kijken doe ik niet naar beffende heren, want dat beeld blijft in mijn kop hangen.


Groet, Foots

De douche in het wellness, rechts boven voor je de douche instapt, zijn 2 dubbele haakjes om een  badmantel of handdoek aan te hangen :-\
Nu de andere nog vinden. :P

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

er zijn er gewoon te weinig  :039:

Ze kunnen er zoveel bij hangen. Maar wat helpt het als de blinde niet ziene wilt? 8)

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

ik zie denk dingen die jij niet wil zien  ;D

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #274 Gepost op: 17 maart 2014, 12:56:34 »
Zaterdag voor de verandering nog eens naar LR.
Alle zaterdagen blijken op elkaar te lijken daar,positief en negatief maar voor ook ik over de polemiek een beetje kwijt wil,eerst mijn gebruikelijk verslag.
Relatief vroeg aangekomen en altijd een hartelijk verwelkom met de nodige zoenen en knuffels van de mooie thekefrau Anna en een praatje met de manager.
in de bar het gebruikelijk tafereel : LR ontwaakt ; enkele nieuwkomers,ontwaken,en de vaste kliekjes steeds op dezelfde plaatsen,eentje is zogezgd op vakantie maar nu werkzaam in een grotere club,een ander heeft gezichtsverlies geleden door vanuit het luxegebeuren terug naar het lagere tariefLRclub,te keren,maar naar ik verneem van derden zou dat tijdelijk zijn,ga er niet wakker van liggen,alleen indien ik met de manager praat hoef je niet angstig te kijken,het ging niet over jou,zo ben ik niet,maar over de praktische problemen in de LR waar nu al een heel debat rond gevoerd werd.

Een van mijn favoriete is nog op vakantie,de andere kwam me onmiddellijk opzoeken in het niet-rokershoekje(zij zelf rookt helaas wel)en Chantal is zeker van gezicht een van de mooiste uit de LR,ook van lichaam,alleen merk je bv aan haar borsten sporen van een te vroege moederschap.

op dat moment van de dag zijn er nog geen wachtijden,dus op naaar een van mijn lievelingskamer waar we alle standjes van de kamasutra doorliepen,en ze weet wat ik graag heb,ze TZ mij innig en veel en vooral wanneer ze me pijpt en ik zie in de spiegel zulk een mooi,jong meisje dat doen met een afgeleefde man zoals ik geeft me dat nog een extra kick.

beetje eten,maar dat viel dan weer erg tegen,ik weet wij hebben geen oorlog meegemaakt,en we leven in (nog!)geen arm werelddeel,maar dit voor mij ook niet essentieel onderdeel van een plezierig dagje club is te afwisselend daar tussen goed en slecht,nu zaterdag was het niet te wreten,sorry voor de vriendelijke Oli en zijn helpers,maar ik was heus niet de enigste met die mening.

eens kijken naar wat moois,zag dat de gekwiekste Maddie een chinees aan de haak had gelagen,die de hele dag bij haar bleef(had ze mijn verhaal over de grootste wereldmacht China wat letterlijk opgenomen?)ook identiek met Editha,geen Chinees maar een andere bebrilde klant.
wie zou ik nu nemen,Maria? er kwam een Larida dacht ik toch op mijn schoot zitten met de tong in mijn oor,maar toen was ik nog aan het recuperen van Chantal,daarna deed een Sisi,identiek dezelfde handeling,en deze meid een nieuwe mooie jonge zwartharige schoonheid,beetje kleiner dan de vorige zei me wel iets maar toen zag ik twee gouden tanden,en besloot haar maar voorlopig op de reservelijst te zetten.

beetje Bundesliga kijken in de tent,waar het sinds het verdwijnen van het restaurant daar,een mannenclub is geworden,heel sporadisch komt er een vrouw piepen van het extreem jagerige type maar de mannen hebben daar meer oog voor het Duits voetbal.
Ondertussen wat pratend met de bekende bezoekers,namen reeds beschreven hierboven,onder.

In de tent leek het ondertussen een homoclub,niets dan witte jassen en gepaf,af en toe een meid,maar niets naar mijn zin.
opnieuw Chantal dan maar,die bij me kwam zitten en het blijkbaar een vanzelfsprekendheid vond voor een herhaling.
Nu is Chantal best een leuke meid,niet zo intellectueel dan het meisje terugkwam uit de hogere prijsklasse maar spontaan,aangenaam,en lost but not least ; correkt,bij het afrekenen eerder die dag maakte ik aanstalten om voor twee uur te betalen en zei ze dat we anderhalf uur op de kamer verbleven! Zie beste wandelaars,lezers;andersom kan ook he(misschien door zo eerlijk te handelen,op die manier aan klantenbindig doen,maar je kan blijven analyseren,genieten is de boodschap!)
oké dan maar weer,tenslotte weet ze perfekt wat ik graag wil,maar dan begon het LRkwaal weer,indeed,de wachtijden ; een uur,twee uren,nu is dat in charmant gezelschap geen straf,maar ik zag bij verschillende vrouwen alsook klanten vervelende gezichten hierdoor,ergenis alom.

nu we eindelijk een kamer beet hadden,dacht ik,nu blijf ik er ook,vorige keer wilde ik nog uit altruisme met servicekanon Kelly tegen mijn gewoonte met een half uur afsluiten,nu met Chantal een kamersessie van twee uur,ze moeten het maar voelen. De manager kan blijkbaar niets autonoom beslissen,maar het moet maar bij de baas komen.

Terug aan de bar,de hogervernoemde Kelly moeten teleurstellen dat ik op was,niet meer kon en Dupke,hij niet alleen zag dat het niet meer de moeite was om nog naar een kamer te gaan wegens wachtijden van inmiddels meer dan twee uur(slik)
nam innig afscheid van Chantal en merkte dat er al heel wat meiden naar huis gingen,het wachten beu,maar dat terzelfdetijd er klanten bleven binnenkomen,niet te geloven,ofwel,er was weer een beurs van schoenen,sokken,hoeden of zoeiets,maar er is bijna altijd een messe,beurs.

nu ocharme de meiden die nog overbleven,en tot vijf uur tussen een overvloed aan mannen moeten verwerken,toch niet meer aan kamers kunnen,en de mannen kunnen alleen nog maar zuipen.(ze willen zo hun entreegeld compenseren.)
wat betreft de selektiviteit van de sleuteloverhandiging wat ik hier en dar verneem,uiteraard kan dat niet,maar een meid had me ooit verteld dat vooral de Roemeense dvps werden voortgetrokken,wel deze insinuaties blijken niet waar,door het verhaal van de Braziliaanse die verplicht was veel langer te wachten dan de Poolse.
Oplossingen ; eindelijk kamers bij bouwen,en in afwachting de prijzen laten verschillen tussen dag en nacht ; concreet,door overdag goedkoper te maken,zal er meer spreiding komen.
nu volgende zaterdag eens niet mijn stamclub,de zaterdag daarop wil ik toch mijn favozaak opnieuw een kans geven   
 



Note : een beetje rommel van ander forum verwijderd.
 
« Laatst bewerkt op: 17 maart 2014, 17:15:49 door mechelen »

Offline jaeger-lecoultre

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 46
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #275 Gepost op: 26 maart 2014, 02:52:20 »
A line up that is expanded on the month of December 2013 but the holiday season divide it by 2 :nofuck.
 
My last dear Sonia is 22 years old from Romania. Very little English, a student came to make a little money. She stayed two weeks.
 Super fucker with a service girlfriend, a slender body, brown hair, small stature :lekker.
 
In short, a club that was challenged during this year and was able to respond to our requests (best food, atmosphere warmer). However, wellness is to review, obsolete and old :sorry:.
 
The line up remains poor. Yes, some beads are lost but are rarely more than 3 months.
 
What still drives me to this club is this atmosphere that I like. The opportunity to discuss with the Dutch (which I highly appreciated) and Germans (when they drank too much).

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #276 Gepost op: 29 maart 2014, 12:41:46 »
And of course before the gangbang in SF lounge on Thursday, i was in LR on Wednesday evening  :111:

I arrived around 7 pm, usual shower then i had an excellent meal. Many girls were there but i only enjoyed a few beers at the bar, after 10 of them  :-P i decided to go with Miky, she got in touch 2 times during the evening but at first i only wanted to enjoy the good atmosphere in LR, so the second time was the right one for her  :dance2

Apparently new in LR with her girlfriend colleague, 2 weeks i think she said, but i do not even know her origin, i did not ask, but she always started her sentences in english and finish them in german  ;D she is probably from Germany, brunette around 1,65 tanned slim body, A cups, between 22/25 years old

We headed to a room downstairs, she started with soft kisses only but after a while she insisted so much with soft kisses that she put the tongue  :dance:  3 times again during the sex but all the other times were without, the FK is obviously not her cup of tea or more probably by sympathy only  :-P
Blowjob was good but short but sex was great, her slim body helped a lot with a nice ass, i came on doggy, i was so much excited, who said that beers have bad effects on sex  :lol

It was again a nice evening in LR , always new innocent girls  :D sometimes starting in the business like Sina, encountered last month, young cute german brunette who was absolutely a sex machine in the room, she kissed like her life depended on it  :-P Both my friends went with her on my recommendation and were all unanimous  :great:

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #277 Gepost op: 31 maart 2014, 13:04:54 »
Ook ik de bekende huiskamer nog eens bezocht,zoals meestal zaterdag.
alleen naar daar,de meesten Nederlanders en Belgen die LR frequenteren zouden pas op zondag komen,aangezien er dan een verjaardagsfeestje plaatsvond.
het was te merken want buiten de altijd lachende Kempie,zag ik geen bekenden,bezoekers(ja wel van zicht uiteraard)
had hotel vlakbij geboekt,dus besloten plannen te maken,op het gemak aan te komen,weer bad te nemen om zweet af te spoelen en krachten te doseren voor de nacht,,,op de parking,van het hotel waar ze me ook al kennen,alleen Duitse nummerplaten en een Belgische.

in LR zelf altijd hetzelfde ritueel,de mooie blonde thekefrau geeft me een warme knuffel en zoenen,onmiddellijk daarna,een praatje maken met de manager.
was ongeveer 14h en zeer kalm,binnen zaten de getrouwen weer op hun vaste kruk en door het mooie weer bevond zich ook al wat volk in de tuin.

ging ook wat liggen met een drankje en genieten van de zon. De Poolse Paula en de Bulgaarse Bonnie kwamen me al geil maken(beiden zijn uiterlijk zeer verschillend,P is sruis,B superslank en niet mijn optisch voorkeur maar zeer heet) Uit verlof terug kraaiden ze,hoezoe,ik wist zelfs niet dat jullie op vakantie waren(kan moeilijk een vakantierooster bijhouden,van al die meiden hé.

maar daar zag ik een zwartharige mooie,jonge meid op het bankje liggen en me stralend toelachen,wacht eens dat is Sissy,die al vorige keer op mijn reservelijst stond,en wenkte haar dus.
beetje praten,dollen en vrijen met deze Bulgaarse schoonheid en naar een van mijn favoriete kamers.

ja,ze kende de keizerin van Oostenrijk met dezelfde titel dan haar werknaam en deed alles zei ze,:en dat klinkt altijd als muziek in mijn oren,hoewel anaal niet hoeft voor mij.
alleen,was het al vergeten,zag ik die gouden tand weer,shit dat is een afknapper,maar gelukkig is die 21jarig jonge schoonheid met haar strak lichaam zo lief en bedreven dat ze het mij kon doen vergeten,en zelfs na een eerste FT nog zin in haar deed krijgen.

even wat energie gaan opdoen met een maaltijd,maar wat was dat een ramp zeg,cili con carne en daarna ook nog spruitjes bij het hoofdgerecht met zulk eten kan je vluchtelingen en asielzoekers het land terug uitjagen.
ik hoorde ooit waaien dat ze op zaterdag bewust de keuken meer besceiden zouden houden omdat er dan toch genoeg volk is,maar indien dit waar zou zijn,is dat zeer kortzichtig denken.

nu zat in de bar de mooie Chantal,en door omstandigheden had ik ook een uitvoerig gesprek met Tania,en ja eigenlijk kan ik de entourage van een bepald iemand niet blijven negeren,zolang ik maar niet de persoon zelf terug kontakteer,dus,,Chantal en Tania,twee meiden met zowat het mooiste gezicht van LR,maar van een ander kliek en nooit samen en trio gedaan(die twee meisjes)dus,,,beiden akkoord,klikte tussen die twee,en ook Tania weet nog na al die tijd wat ik graag heb.
toen ik met Chantal wat aan het bijpraten was,en T voor de sleutel ging was ze al direkt terug om naar mijn favoriete kamer te gaan,nog steeds geen wachtijden,man was dit LR op een zaterdag?
bon,een uur genot met die twee schoonheden,alleen toen ik afrekende voreog Chantal me wat voor red-bulls voor haar en Tania,nu gaat het me niet om dat klein geld,ik gaf het ook,maar ik vind het nogal dom om daar voor drie euro dat drankje te kopen,terwijl je dit in een winkel voor 1euro kon krijgen en er vaak een wandelaar(zaterdag niet)die die drankjes bijna voor niets kan matsen.

ondertussen,zag ik buiten Kempie dus geen bekenden en was het zeer kalm voor een zaterdag,de muziek was in tegenstelling tot het eten wel oké(bang,bang van Nancy Sinatra,wat een mooi lied van de dochter van de beste zanger ooit)zag bekende zoals Kelly(ook een servicekanon,ivm optiek niet onmiddellijk mijn smaak maar aangename persoonlijkheid,)en kreeg dan ook een hartelijke begroeting vol op mijn mond van haar.
daarna ook Maddie,zoals steeds heel lief,Maria,Editha,tja ik was momenteel voldaan en wilde eerst wat rusten.
krijg wel regelmatig sms,waar ik zit van een dvp,nu zo groot is LR ook niet.
op den duur krijg je letterlijk en figuurlijk geen lucht en ik vergat zelfs naar de Bundesliga te kijken,botste op een Maya,eindelijk nog eens een nieuwe,maar was voorheen ook daar,okook op mijn reservelijst dan maar,zag er hups uit.

Chantal vroeg me te vergezellen voor het eten,maar ik had het wel gehad daar,maar goed meekomen en alleen wat drinlken en wat frietjes kan geen kwaad,de rest,,tja we hebben geen oorlog meegemaakt hé,dus ik ga er niet over blijven zeuren.
Chantal hielp mij moederlijk met het douchen,en droogde mij af,(lijkt wel of ik in Thailand ben)en zoveel toewijding kan ik niet negeren(of was dat haar bedoeling)dus opnieuw naar kamer,twee minuten later al sleutel voor mijn favoroom,met een mooie meid die weet wat ik graag wil,zodat een uur al direkt twee uur werd.
ondertussen kwam er dan toch wel meer mannelijk volk binnen wat de verhoudingen terug scheef trok en de kamerwachtijden terug als vanouds leken.

liet het niet aan mijn hart komen en trok naar het hotel,nadat ik aantal dames troostende woorden had ingefluisterd dat het morgen door een verjardagsfest de zaken wel goed zullen gaan.
kreeg echter zondagavond een sms dat het toch maar zeer magertjes was in de LR op dat feestje van een meisje die zich verveelde.
klein dipje voor LR? en liever zulk een bericht dan al die smsn die mij cynisch zonden over de prestaties van mijn club in Luik.

volgende zaterdag opnieuw op prospectie in de huiskamer

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #278 Gepost op: 14 april 2014, 11:23:10 »
zaterdag voor de verandering nog eens (like always)de bekende huiskamer in Kaarst bezocht.
Opnieuw(comme toujours)zoenen en een warme knuffel van de mooie thekefrau Anna en een gesprekje met de manager(beter zo dan omgekeerd)met niets anders dan wat small-talk,een ontbijt en een douche en klaar voor de eerste sex.

ook opnieuw,de oude getrouwen op hun vaste kruk en enkele nieuwkomers,sporen van de vorige nacht weggesminkt,en zaadvragen(of beter gezegd geldvragend je aankijken en toespreken)
Sisi nodigde me uit het ontbijt naast haar te nuttigen,zij is een lekkere,heerlijke,mooie jonge meid met dito service,maar ik herinnerde me plots haar gouden tand waar ik op afknap.
Paula zat me opnieuw geil toe te lachen,een servicekanon,maar niet onmiddellijk mijn optische smaak,Editha liep ook al rond,maar ik merkte nog een betere keuze Maddi,de Roemeense schoonheid,met lange zwarte haren,heerlijke ronde kont en vooral,voor de bostenliefhebbers ; een stel naturel om u tegen te zeggen. Haar service en vooral haar orale kunsten gaan steeds vooruit,het is niet voor niets dat die meid,permanent bezet is,zelfs soms afgehuurd voor een dag door een chinees.

nog relatief vroeg,dus geen wachtijden voor de sex,en dus na wat geflirt op het bankje haalde ze de sleutel van mijn lievelingskamer voor een uur heerlijke fun,alle standjes(hé doggy,dat hebben we nog nooit gedaan kierde ze daarna,wist het zelf niet meer,nou indie ik dat allemaal moet onthouden,maar met zo een ronde kont van haar is dit standje een aanrader,veel afwisseling in PZC en zeer veel innig en warme TZ om dan op mijn favoriete wijze weer klaar te komen.

terug in de bar iets drinken,een niet zo blije Chantal die beweerde dat ze zich gehaast had omdat ze wist dat ik kwam om mij dan nog net naar een kamer te zien verdwijnen,kijk dat kan ik missen,ik ga niet naar een club om mij te laten claimen door eendezelfde dame,eens maar nu nooit meer.
wat uitgepraat,moederlijke verzorging van dit lief kind gekregen maar on te weten dat ze de boodschap begrepen heeft,voorgesteld voor een trio.

daar zag ik aan het speeltoestel,ikzelf zit meestal in de niet rokershoek omdat ik al geruime tijd ben gestopt met roken,Eugenia nogal triestig zitten(geen geluk in het spel,noch in de liefde)nu is deze superslanke blonde meid,ook bekend onder de andere werknaam Eva,een zeer aangename en verstandige gesprekpartner,maar ik ga niet sexen voor de intelligentie en had al vaak met haar gepraat maar vond haar iets te slank(wel idiaal voor de Lolitatypes)en zij had de moed al opgegeven ooit met mij te kameren.
Nu leek ze me perfekt voor een trio met Chantal en dus weer naar mijn favokamer waar ik soms keek naar het geile beeld in de spiegels waar twee jonge schoonheden een oude afgeleefde man aan het verwennen waren.

na een uur voldane sex,wat gan douchen,eten en enkele meiden moeten afwimpelen,wegens pas van de kamer,en niet direkt opnieuw kunnen,wat niet gelogen is. Editha begint te denken dat ik haar niet meer wil,(tja kan me eigenlijk niet bommen wat anderen denken)en een nieuwe,(drie dagen in LR)zwartharige Bulgaarse,jonge schoonheid plofde op mijn schoot en die zette ik dus ook op mijn reservelijst.
even naar de tent,was al vergeten dat het Bundesliga was en nog het laatste kwartiertje van Bayern-Dortmund kunnen meepikken,maar wat een gerook in die tent zeg,die bijna uitsluitend door mannen bevolkt werd,ook zoals altijd sinds het verdwijnen van het restaurant daar.
terug naar de bar waar de kalmte van overdag vervangen is door de gebruikelijke drukte van de avond,nacht met een teveel aan mannen,die blijven binnenkomen.

wie zou ik nu eens kiezen,en voor ik terug op prospektie wilde kwam Chantal opnieuw,die zich had omgekleed,en nu een zeer sexy formule-1 pakje aanhad met zwart-witte blokken. ach,die meid beschikt over een toffe,plezierige en spontane persoonlijkheid en ik zal nooit vergeten,dat ze mij ooit na een jaar niet meer gezien te hebben,terwijl ze dansde op de bar(doet ze niet meer)mijn voornaam uitriep,terwijl ik helemaal geen vaste klant van haar was,maar wat wel oké was voor mijn ego.
het wachten,op de kamer viel mee,het was wel niet mijn favoriete,maar Chantal weet perfekt wat ik graag heb zodat ze daar op inspeelde en een uur al gauw twee werd.
daarvoor had ze,die Sonja,een vriendin van haar aangewezen op mijn vraag,ik namelijk gelezen van een wandelaar dat er een meid in LR rondliep die er met kop en schouder betreffende schoonheid bovenuitstak en na een interne mail achtergekomen dat die als wernaam Sonja zou hebben.
zij zal ook op mijn reservelijst moeten,want tweemaal op een dag trio,dat is zoals te vaak kreeft eten,dan gaat de lol eraf en ik had de kamergang dus al aan Chantal beloofd.

dus na,wat ik dacht mijn laatste kamergang,wat gaan eten(altijd honger,na sex)buiten Dupke als enige Belg,waren er wel een heel groep Nederlanders,van de LRman Michel.J te horen gekregen dat hij er zeker van was dat zijn NEC in eredivisie zou blijven,wat een optimist!
wat op de zetel met boy en maddi aan de inkom en daarna naar het niet-rokershoeje wat drinken nadat Chantal me vertelde dat een vaste klant op haar aaan het wachten was,doe maar meid,niemand is van niemand,in een club in mijn ogen.

opeens kreeg ik het gezelschap van Kelly,die zag dat ik eindelijk alleen was,en voor ik het wist,had ik zoenen in mijn nek en mijn handen op haar enorme,maar fraaie borsten,gevolgd door verschillende tongzoenen.
nu ivm optiek geniet Kelly ook niet onmiddellijk mijn voorkeur,maar herinner wel dat ze een servicebom is,zeer geil,en bovendien een aangenaam iemand zonder veel taboes.
ik wilde eerst nog tegenstribbelen,was immers al laat,maar ze verzekerde dat ze via haar relaties direkt een kamer zou bemachtigen en idd toen ze ging voor een sleutel was ze na twee minuten terug met zelfs het nr van mijn favokamer! hoe speel je dat klaar?(ik hoorde immers dat de wachtijden weer zoals gebruikelijk erg lang waren,hoewel het met Chantal nog meeviel)wel glimlachde Kelly : "de juiste connecties hé.
nu was die kamer wel nog niet opgeruimd(halflege Baccardiflesssen)maar je kan niet alles hebben en deze sexbom(naar de song van Tom Jones)kon me opnieuw bevredigen,hoewel ik normaal niet meer wilde gaan naar de kamer,wegens genoeg.

was jij nu weer? jij bent echt extreem sexverslaafd!riep Dupke me bezorgd toe,ik;ja nu was het wel maar een half uur,"jamaar zelfs daarvoor is het enorm veel,".reageerde hij.
tja,het moet maan niet zo goed doen,sex is de beste therapie om je oké in je vel te voelen en dus uitgeput maar voldaan terug naar Belgie in de nacht 
« Laatst bewerkt op: 14 april 2014, 11:51:14 door Laurent74 »

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #279 Gepost op: 28 april 2014, 12:40:02 »
de mens is een gewoonte(en kudde-)dier,dus besloot ik ter afwisseling te kiezen voor,,,jawel;LR.
Aankomst was relatief vroeg,nog niet veel beweging,wel al een aantal landgenoten.
alleen al voor de warme knuffel en de zoenen van thekefrau Anna krijg je het gevoel altijd welkom te zijn in de bekende huiskamer.

voor wat small-talk had ik geen tijd,mijn zin en geilheid waren na een aantal dagen zonder sex enorm groot,en het leek alsof de altijd mooie en lieve Maddie dat aanvoelde aangezien ze me kwam begroeten aan het ontbijt,maar wilde eerst op mijn gemak mijn spek en eireren eten,om wat extra krachten op te doen.

Maddie is zo populair en geliefd dat ze al touch kreeg en een andere man haar volgde naar de kamer,ze deed nog teken om te wachten,maar zoals ik reeds schreef was ik zeer geil en keek alvast naar een alternatief eerst.
kreeg een zoen op de volle mond van een zekere Stefanie,een slanke donkerharige,maar herinnerde haar niet en besloot op zeker te spelen,en in die optiek koos ik voor de altijd geile Paula,een omdat ik ondanks dat ze optisch niet in mijn smaak ligt,zeker ben van uitstekende service en twee door het promotalk van SFL(je ziet dat een forum zijn doel niet mist)
en na een voorspel,afgelegen naar mijn voorkeurkamer voor zeer hete pornosex,afgewisseld met gfe,diep in mijn amandelen haar tong voelend entijdens verschillende standjes spelend en zuigend met en aan haar enorme naturell borsten,tenslotte klaargekomen op de FTwijze.
vroeg deze Poolse servicebom,wie haar langharig blonde landgenote is,die steeds naast haar zit,op de krukken bij de ingang en ze vertelde dat zij ook een goede vriendin van Sunny is,het meisje dat jij graag mag.
nu weet ik al langer dan vandaag dat de meiden daar alles over elkaar en de mannen weten,wat me ook evident lijkt,wanneer ze zoveel tijd samen doorbrengen,maar nu leek het wel telepathie,ik had me eventjes met een drankje afgezonderd in het klein niet rokersgedeelte en ik hoor plots iemand boven de muziek roepen ;"mijn teddybeer"het was Sunny,terug van een vakantie die uiteindelijk twee maanden had geduurd en ze sprinte zoals Bolth van de ingang naar de zetel waar ik zat om op mij te springen,gelukkig weegt dat kind maar een 40kilo,en iedereen keek op.

nu het vervolg liet zich raden,wat bijpraten,en we kunnen altijd samen lachen met elkaar,alleen een minpuntje,ze klaagt vaak over klanten in de kamer,vandaag was ze er blijkbaar vroeg bij.
na een tijdje gezellig samenzijn en voorspel dus opnieuw tijd voor een kamer,en tijdens de dag hoef ik niet op mijn voorkeurskamer te wachten.
iedereen zit daar voor het geld,en de ene kan een illusie beter verkopen dan een ander,maar dit kind is nog zo onbevangen en de veelbesproken klik bestaat wel echt hoor,sterker nog ze laat in de loop van de dag anderen mannen staan om weer naar mij toe te hollen,een andere schoonheid in LR doet dat identiek,niet het hollen dus,maar het gezelschap van een klant verlaten om zich naar mij te wenden. Ik vraag daar niet om,het is soms wat genant,maar waarschijnlijk weten ze dat ik vaak op de kamer ga.

de eerste maal met Sunny was dus weer op CLniveau en van elkaar nagenietend na een eerste uur fun in bed,in elkaars armen keek ik naar de spiegel boven mij en dacht; zo een oude afgeleefde,uitgezakte zak met zo een jonge mooie diamant,is dit real?

ondertussen kreeg ik smsn van een andere schoonheid die daar rondliep en rondvroeg waar ik was. Heb haar al subtiel laten duidelijk maken dat dit voor mij niet hoeft,maar ze is zo een mooi en goed meisje dat ik haar altijd weer neem.

Chantal heeft het mooiste gezicht van de hele LR met donkere ogen om in te verdrinken,maar ik heb indertijd mijn lesje geleerd en neem de nodige afstand.
In deze optiek koos ik voor een trio,nu wil die Chantal,ook niet met eender welke meid meer,maar ze vertelde dat Ranya een goede vriendin van haar was,liet gezamelijke fotos zien en indeed,deze schoonheid,half Iranees,half Roemeens was me al eerder opgevallen,ook al door haar mooie grote donkere ogen en lang bruin haar.
heb geen spijt van deze uitstekende trio,een uur lang wisten deze twee schoonheden mij te verwennen met uitstekende GFE,en Ranya had onmiddellijk door wat ik graag had;kortom;voor herhaling vatbaar.

o,dertussen vergeten dat er Bundesliga was,en nooit inde tent gekomen. Ach teveel voetbal zou vervelen,ik ga zondagavond al en binnen een anderhalf maand begint het wk al weer.
het valt wel op dat er in het nieuwe restaurantje regelmatig nog mensen komen piepen uit gewoonte of omdat ze nog niet weten,dat de pornozaal daar weg is.
heb wat krachten opgedaan met een pasta,de normale hoofdmenu zei me nietveel en terug in de bar wat met die lieve aanhankelijke mooie Sunny wat vrijen en praten,ondertussen zak ik ook Little Joe nog eens die kwam bijtanken voor zijn marathonsessies op zijn vaste kamer. Ben dus niet de enige die veel sekst alleen doet mijn landgenoot het altijd met dezelfde Alexia.
bon moet niet veel zeggen want belande dus weer met Sunny op de kamer en zij is geen meisje voor een korte sessie dus.
Maddie was eerst nog bij ons komen zitten maar Sunny fluisterde mij dat ze liever met mij alleen was,het is eigenlijk al ver gekomen dat de meiden bepalen ivm triootjes te doen.
terug in de bar voldaan,maar kreeg het gezelschap van een niet zo blije Chantal,die de man die naast haar zat op de zetel in de rokersruimtebar alleen liet.
ach ik ben nog een socialist van de oudere stempel en niet zoals de huidige SPAers in Belgie en PVDAers in Nederland,dus wil anderen,en zeker meiden een plezier gunnen dus het gevolg liet zich raden,:twee uur met Chantal op de kamer,dit schatje weet ook juist hoe ze mij moet verwennen en wat zag ze er weer oogverbindend uit.

Ze had haar marineblauwe bikini met een bloempje van dezelfde kleur in haar haar omgeruild voor een helderrode met opnieuw een bloempje van dezelfde kleur in haar haar;modebewust is ze ook nog.

ondertussen had ik Kelly,Maddie en Jovanna moeten teleurstellen en hun beloofd voor de volgende keer ik LR bezoek. Eigenlijk had ik zeker spijt voor Jovanna,omdat ze ook een van de mooiste is daar,zeker ook door haar perfekte lange benen,maar ook omdat het met haar al een poos geleden is.
Sunny riep mij opnieuw en vroeg aan Dupke en Michel J die rond haar stonden waarom ik niet onmiddellijk kwam,maar hij gaat altijd wat eten na de sex zei Dupke. Kwam hun dus daarna vervoegen en Sunny, die wist dat ik pas weer twee uur op de kamer was,wilde surprise;met mij naar de kamer.
ik zei haar iets van wachttijden en dat ik volledig kapot was,ook waar en Michel J en Dupke rekende uit dat ik vandaag al minstens zes uur op de kamer was.
grappige kerel onze Michel J,blijft namelijk geloven in zijn clubje NEC dat dit seizoen al 80!doelpunten tegen kreeg en de volgende dag weer een wanprestatie op de mat zou leggen.

ondertussen kreeg LR weer de gebruikelijke metamorfose,dus teveel mannen voor teweinig vrouwen en die venten bleven maar binnenkomen
veel van de vaste kliek zijn ondertussen naar een club verhuisd,Yvonne en Yasmin,terwijl de populaire Tania op verlof is voor een maand,haar vriendin de roodharige furie van onze Sigmund Freud(BS)werkt als bardame op zulk hels tempo dat ik denk dat ze peper tussen haar billen hebben gestoken,kortom een geschenk voor elke horecabaas. Ook bv Vicky en Lara waren aanwezig.

S sliep bijna op mijn schouders aan de zetel en ik was ook zeer moe.
een fijne dag voor mijn gemoed maar een mindere voor mijn bankrekening en indien ik al zou kunnen rentenieren(maar aan dit tempo zal dit helaas niet voor onmiddellijk zijn)ik kwam daar ook in de week,wanneer er meer vrouwen dan mannen zijn,in tegenstelling tot in de vrijdagen,zaterdagen(soms ook de donderdagen)
de volgende avond(zondag)kreeg ik nog gratis fun,;Big en Peter begrijpen wel wat ik bedoel aangezien we elkaar regelmatig plagen in het voetbalitem   



Note Mechelen : een hoop rommel verwijderd.
« Laatst bewerkt op: 28 april 2014, 13:22:33 door mechelen »

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 044/2014 Living room
« Reactie #280 Gepost op: 8 mei 2014, 21:51:02 »
Ce Vendredi 25/04/2014
En provenance du panthera je finirais ma nuit ici.
Pour attaquer au babylon le lendemain
Arrivée 2H30, départ 5H
2 session avec:


ELLA.RO  :lekker
 A peine rentré dans le club que je tombe sur Ella,
sachant qu’elle est experte en fellation,
je lui demande directement d’aller chercher une clef.
Nous resterons une petite demi-heure où elle s’occupera de moi avec délicatesse. Nous terminerons par un petit social time after room dans les sofas.

KELLY.RO  :kissass
Je végète dans les sofas, lorsque Kelly me rejoint,
elle me dit j’ai besoin que l’on prenne soin de moi
car je n’ai pas beaucoup travaillé aujourd’hui
et j’ai envie d’être bien reposée avant de partir dormir.
Nous partirons donc en chambre pour une heure aquatique,
la belle c’est donnée comme jamais auparavant avec moi.
J’ai quitté le club repus et vidé. 


Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #281 Gepost op: 9 mei 2014, 23:30:05 »
Vorige week had ik na zeer zware arbeid in de tuin een zere rug en zin in een zeer rustig avondje clubben. Ik twijfelde tussen Living Room en Saskia Farell, echter aangezien ik om half 5 thuis uit de douche kwam koos ik voor Living Room.


Daar was ik zo rond 18:15 zeker en het omkleden was ik klaar voor de gebruikelijke heren te ontmoeten waaronder Boy69 en Dupke en Kempie was er ook. Ook Rudi_NL die net voor me reed als een opa zag ik na een lange tijd weer eens en die was geen haar veranderd, alleen nog geiler geworden en nog immer verslaafd aan anorexia Bonny (awel ik zou het bonestaak Bonny willen noemen dat kan ik nog gemakkelijker onthouden). Verder meer afwezigen dan gewoonlijk zoals Deket, Little Joe, Badslippers en ook MichelJ was afwezig. Het was voor mijn gevoel al gelijk duidelijk dat het geen drukke avond zou worden.


Goed het eerste wat opviel was Chantal, deze dame had een zeer mooi turquase gewaad aan en was betoverd mooi van kapsel en make-up. Een dame uit 1001 nacht, maar waar was haar geest uit de fles ? Ik wist trouwens niet of het Chantal of Sunny was, maar Dupke vetelde het me dat het Chantal was. Wel hoe mooi ze ook was, ze keek een beetje boos. Zal ik haar misschien aangestaard hebben ? Ik vraag me al dat soort dingen nooit af in een club dan heb ik geen leven meer.


Tja het eten was voor mij heel ideaal, met wat combineren had ik kippenborst en groene pasta en doperwten, de aardappelkroketjes waren ook lekker, maar daar moet ik maar niet te veel van eten. Het eten was lekker, heel warm en ook het toetje wat kokos mouse met chocoladesnippers was dik ok. Complimenten voor het culinair vermaak.


Rond kwart over 8 keek ik al op mijn horloge, het was voor mij persoonlijk te rustig en ik speelde met de gedachten om Saskia Farell op te zoeken. Ach met Rudi_NL en Dupke vermaak ik me best en toen ik even met Dupke op een sofa zat kwam heel tactisch Vicky geheel in tegenstelling tot haar eigen gebruik eens bij Dupke en mij liggen om te ....... presalen. Ik dacht gelijk van het is te rustig en ze komt me wat pushen, maar nee heel rustig en geduldig zonder enige druk kwam ze een praatje maken. Dat heb ik in 5 jaar nog niet meegemaakt en eerlijk gezegd ik heb dat ook liever niet doorgaans, zo behoud ik mijn keuzevrijheid, iets wat ik erg belangrijk vind.


Vicky was vandaag voor het laast voor haar vakantie en aangezien ik in de auto al vooraf had nagedacht over mijn keuze was ik van plan om Landiana vandaag eens te proberen. Maar het noodlot had bepaald dat Landiana een ongelukje had gehad en eerder in de week met een gebroken arm was afgevoerd, dus die was "geblesseerd".  Kortom ik koos voor de bekende weg en liet Vicky een sleutel halen. Kamer 14, oraal hoogbegaafd vakwerk en na een half uur intens genieten dacht ik, ik reserveer ze ook vast al voor 23:00.


Tja ik ben iemand die van vaste waardes houd en ik had nog niet die 2 blonde hoerige Duitse gezien, waar ik al maanden op zit te loeren. Toen ik echter weer in de bar kwam was deze Duitse inmiddels wel binnengekomen en ook een enorm hoerige dame met zwart haar en tatoes die zonder ondergoed de sier liep te maken met dito gedrag. De blonde Jana of Jade had een ketting aan die van een zeer gevaarlijke hond kunnen zijn of van een gevangene die aan een zware ketting vast moest liggen, die woog zeer zeker meer dan 1 kilo zo op het oog. Afijn ze schijnt echt poeslief te zijn en dat wil ik toch nog een meemaken.


Goed ik moest ook nog de zaken regelen voor Relaxxxboard voor het feestje en zodoende even in de tent gezeten met de managers voor de laatste details. Het is dus zaterdag 31 mei, waarin we een goal meenemen voor het shotten zowel voor dames als de heren valt er wat te winnen. De hoofdprijs zijn 1 gratis kamergang van een heer met een dame naar keuze en de andere hoofdprijs gaat naar de beste dame die een heer uit ons gezelschap mag selecteren voor een deftige beurt gesponsord door RB.


Om de dames en heren verder in de Wereldkampioenschapstemming te brengen zal er gebodypaint worden en dat mag in de kleuren die je zelf wil natuurlijk.


Het eten zal goed zijn en word bovendien aangevuld met Belgisch vlaai van de bakker en met Belgisch bier Lffe schijnt een voorkeur te zijn, maar ook Jupiler is mogelijk, meld het maar. De korting van 20 euro verkrijg je door de uitnodiging die jullie bekomen uit te printen en te tonen aan de receptie. Op de uitnodiging hoeft geen nickname te staan, wij van Relaxxxboard vinden de privacy ook van nicknames namelijk ook belangrijk. We zullen nog een act organiseren met 2 dames, waar we het allemaal warm van krijgen, maar ik hoop op mooi weer.


Een tombola zullen we ook nog doen onder aanwezigen om de boel af te sluiten voor mensen die niet kunnen voetballen is er dus ook nog een sprankje hoop. Als DJ heb ik gevraagd voor de NL-se trots van Living Room en ik hoop dat DJ Tonny de juiste sfeer kan verzorgen dat we tot laat in de nacht los kunnen gaan.


Nou dat geregeld hebbende kroop ik weer met Vicky op kamer volgens afspraak, maar ondanks dat ze wederom weer voortreffelijke orale kunsten tentoonspreide was het jachtgeweer van Foots helemaal leeg en kon ik met mijn waterpistooltje er geen druppeltje meer uitgeperst krijgen.


Rond kwart over 12 zitten Boy69 en Dupke weer als Walddorf en Staedler op het bankje bij de receptie en daarbij staat een blonde dame. Ik keek ik dacht die ken ik en toen ik de getatoeeerde tekst aan de zijkant zag dacht ik verrek dat is Sunny ! Die had ik nog niet eerder gezien. Weer dat Sunny en Chantal de 2 mooiste blondines zijn en beide misten natuurlijk hun knuffelbeer Deket. Wel normaal vind ik altijd Sunny net ietsies mooier, maar vandaag was Chantal in haar betoverende gewaad de allermooiste.


Ik wil nog eens met Sunny gaan rollebollen, maar gezien mijn fysieke toestand het bij Vicky al af liet weten had een 3e kamer geen zin. Jammer want ik moet toch ook eens hoognodig een beetje afwisselen, want zo tik ik ieder maand weer dat ik met Vicky was en dat zou de indruk kunnen wekken dat ik meer gevoelens heb dan in een hoerenclub thuis horen. Awel ik kan iedereen geruststellen, Foots heeft een stenen hart, ijskoud, en de enige reden voor de 5 jaar is de orale service want ik heb zoals heel vaak weer eens geen sex gehad volgens de definitie van Bill Clinton. En die heeft daar toch voor doorgeleerd.


Mijn volgende bezoek aan LR zal ook zeker weer gaan komen en staat gepland op het feestje van RB op 31 mei. Alles zit zoals gezegd al in kannen en kruiken en zelfs Vicky gaat proberen om aanwezig te zijn. Een rustig avondje in LR zal het dan als het aan mij ligt niet worden, ik hoop eerlijk gezegd op een herhaling van het eerste wereldkampioenschapfeest dat we gaven en we hebben heel tactisch Sonny die toen 3 keer won uitgeschakeld door deze als DJ te deponeren.


Allemaal heel graag tot ziens op 31 mei.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Bosco

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 79
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #282 Gepost op: 11 mei 2014, 12:09:35 »
Gisteren al om 10 uur vertrokken naar de LR voor de verjaardagen te vieren van broeder MJ, gignnl en Tiga. Voelde me erg brak na 4 uurtjes slaap en was zelfs nog wat aangeschoten toen ik om 6 uur alweer naast me bed stond. Mijn planning was helemaal in de mist gelopen omdat er geen hotelkamer meer vrij was in Kaarst en omgeving door de messe, ja.... voor 300 euries kon je er nog wel een krijgen. . :17: En dan was ik ook nog mijn vaste slaapplaats bij joebie kwijt geraakt omdat zij verkast is naar een andere club. Het zat allemaal ff niet mee, dus het beste wat ik kon doen is vroeg komen en dan weer vroeg vertrekken uit de LR.

 Aankomst 12:30, Lekker vroeg dus.... het was nog heerlijk rustig.... de stilte voor de storm.... de stilte voordat Ricardo Banana binnenkomt met zijn bende.  Toch waren er al wat andere bekende ijsberen aanwezig op dit vroege uur, GT-junkie, Cupido, Dupke, Deket en de altijd geile Boy69, die me begroette en al ging neukuh. Na wat bankhangen en wat sleutelvragen afgeslagen te hebben gingen Cupido, Gt-junkie en ik wat frikandellen naar binnen werken in het restaurant. Daarna was het snel over met de rust want Ricardo Banana, d'n Laef en Koning Badjas stapte binnen.  ;D

 15:00 en langzaam aan druppelde de beren en dames binnen, Jack42, noglangnietuitgewandeld en de jarige gignnl en MJ. en nog ik weet niet meer wie allemaal.  Ja Chantal weet ik nog wel, omdat ze gelijk om mijn nek sprong en me ontvoerde naar een bank. Na een uurtje bankhangen met haar kon het niet uitblijven, dat ik haar onder zalfde in een kamer met mijn volgens haar "frumoasa pula".  8)

 Terug in de bar was het ineens een drukte van belang en de verwachtte teringzooi trappen was begonnen. Na een poosje zit ik ff te chillen met broer MJ op de bank. komt er een niesje hem feliciteren die mij al de hele dag was op gevallen. Ik vond haar mooi naturel en een on-Roemeens uiterlijk hebben. Ik zag haar in mijn verbeelding huppelend in een bloemetjes jurk, bloemetjes plukken in een bloemetjes veld. Vraag me niet waarom?  Dus nadat ze MJ had gefeliciteerd met een klapzoen, trok ik haar op mijn schoot en zei "je moet mij ook feliciteren want dat is mijn broer".   :-P

 Ik krijg een zoen op mijn wang en ze stelde zich voor als Claudia.  Ze begon wat met zuinige kusjes en likjes aan mijn oor, maar 10 minuutjes later zat met haar tong in mijn mond. Ze wist me precies goed te raken want ik kon haar niet meer laten gaan. Alleen jammer dat die mongool van een Banaan ons romantische bezigheid moest verstoren, omdat hij ineens zo nodig een fles bier in mijn openstaande muil moest gieten. Gelukkig moest ik toch douchen want ik liet meteen daarna een sleutel halen door Claudia.

 Sleutel wachttijd was 20 minuten vertelde Claudia mij toen ik terug was. Uiteindelijk hebben we er 3 kwartier op moeten wachten die we dansend hebben doorgebracht. Jack42 zei nog van "Bosco doet nauw eens rustig, je bent dadelijk al gesloopt voordat je de kamer opgaat".

 Op de kamer geeft ze een echte GFE, ze kan niet stoppen met zoenen. Met "lingi pizda" kwam ik er snel achter dat ze erg clitgevoelig is, op het extreme af. Dacht eerste instantie dat ze het speelde..... maar al na 5 minuten van mijn beste likwerk kreeg ik de eerste golf warme zoete vloeistof in mijn bek gespoten..... en na iedere lik kwam er weer een nieuwe vloedgolf... ze bleef maar doorgaan.... het halve bed was zeiknat geworden  :-\ Ik wist nu haar geheim vertelde ze mij, en dat mocht ik aan niemand verder vertellen van haar. Dus ik heb haar een echte Roemeens belofte gegeven.  Daarna heeft ze mij nog heerlijk gekluifd en gepaald in verschillende standjes. Herhalingsgevaar? .....Ja..... maar niet zonder mijn duikbril en zwemvliezen.

 Terug in de bar weer dansen en keet schoppen op de muziek van DJ Tonny, de lichtstaafjes waren uiteraard ook weer aanwezig en maakte de boel weer vrolijk. Op een gegeven moment had ik het met Rudi NL over spuitende vrouwen, en hij vroeg aan mij waar dat vandaan komt. Ik kwam met mijn antwoord niet verder dan dat het uit haar "vleermuis" komt, en dan houd mijn kennis ook wel op. Misschien kan een kenner het ons uitleggen?


 Inmiddels was het 23:00 en tijd om voor mij af te taaien, ik moest nog ff 260KM afleggen naar huis. Was weer een leuke dag met een hoop lol en ongein geweest.  :tietjes

 Tot volgende week.... partytime in Happy!!! 

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #283 Gepost op: 11 mei 2014, 13:20:28 »
Het kwam goed uit gisteren, vroeg in de middag klaar met de job in de buurt van Düsseldorf, en een gecombineerd verjaardagsfeessie in Living Room. Om een uurtje of half drie binnen, dan heb je mooi kans om even je ding te doen voordat het te druk wordt en er soms geen kamers beschikbaar zijn. Michelj en Gignnl de hand geschud, en natuurlijk nog veel meer forummers aanwezig. Nu kom ik er niet vaak genoeg om goed op de hoogte te zijn wat de dames betreft, en ik had al vernomen dat Miss Living Room nog niet terug was van vakantie, dus even goed opletten wie te boeken. Op het bankje bij de sauna aan de praat geraakt met een slanke jongedame uit Oekraine, Elena. Heel aardig meisje, en begon ook niet onmiddellijk over sleutels, maar toen het er uiteindelijk van kwam, toch eerst maar even de zoenvraag gesteld. Bedoel je met tong? Nee, dat deed ze niet. Sorry, dan haak ik af, want dat wil ik er toch echt bij hebben. Anders is mijn dag verpest. Maar in ieder geval bedankt dat je het eerlijk zegt. Jammer, want ze had wel iets. Maar als ze niet zoenen, dan mogen ze de tieten van Pam Anderson hebben, de kont van Jaylo en de persoonlijkheid van Koningin Maxima, maar dan gaat het feest toch niet door.

Even later kwam er tot mijn verbazing een bekend gezicht de bar binnengehuppeld. Sarah, ex Panthera, ex Parksauna. Schijnt ook nog een poosje in Sharks vertoefd te hebben. Ze kwam me begroeten, en meldde dat ze eigenlijk zo meteen een date had van drie uur. Maar het kon nog wel even. Nou, vooruit dan maar. Ergens mag ik Sarah wel, ze geeft een voor mij prima service en doet ook nooit moeilijk. Laat dan die tietjes maar wat hangen, alles beter dan een meid die op het mooiste moment haar kop wegdraait. Ze ging haar pannenkoek even verwittigen dat ze er nog niet klaar voor was, en trok me mee. Nu kan ik naar waarheid schrijven dat ik nog nooit met haar op de kamer geweest ben. Zo ver zijn we namelijk nooit gekomen. Maar ik heb haar al wel een paar keer gepakt in de kino van de Parksauna. Ook deze keer liep het zo. Ze trok me mee, ik dacht dat ze misschien al een sleutel bij zich had, maar nee, we kwamen weer in de kino terecht, waar het licht deze keer wel wat gedempt was. Ik prees me gelukkig dat ik die eerste meid had laten schieten, want even later lag ik op mijn luie rug in een hoekje met een verrukkelijk tongzoenende Sarah in de armen. Ze zoog de reeds overeind gekomen paal nog stijver dan stijf, rolde er een gummi omheen en liet zich er langzaam overheen zakken. Ik boorde die strakke doos voorzichtig voor, zodat die pannenkoek, wie het ook geweest mag zijn, het straks wat makkelijker zou hebben. Je moet ook aan je medemens denken tenslotte. Met mijn handen om die lekkere billen reed ze zichzelf goed in, waarna we omdraaiden. Met die geile tongzoenen erbij was de klus sneller geklaard dan ik gewild had, maar wat was het weer lekker. In een andere hoek was inmiddels een tweede stel aan de gang, er wordt dus toch wel vaker gebruik gemaakt van deze optie. Zal wel schelen dat ze het licht wat gedempt hebben. Even afgerekend met Sarah en een saunaatje gepakt.

Collegae Bergmans en Cupido getroffen en vele anderen. Poosje zitten kletsen en de maag gevuld. Hollandse menukaart, maar wel goed gedaan en de bediening is uitstekend. De dame die de tafels afruimt komt je ook graag wat te drinken brengen, hoe druk ze het er ook mee heeft. Intussen behoorlijk veel wit in de barruimte, maar dat was te verwachten. Voor de tweede kamer onverwacht een prima keus gemaakt. Je moet ook eens geluk hebben. Claudia, aardig vrolijk meiske, ik herinnerde me goede dingen over haar gelezen te hebben. En de schrijvers hebben niet overdreven, het was top met Claudia. Voortreffelijke zoenster, en onder het pijpen voortdurend oogcontact houden terwijl ze dat zachte tongetje laat spelen. Tijdens de daad ook volop doorzoenen, tot het rubber wederom volschoot. Claudia: twelve points/douze pointes.

Tijdens het uitbuiken kwam Sarah nog even tegen me aanliggen voor een nekmassage. Die gaf ik haar graag, maar het handje dat intussen onder de badjas gleed kwam toch onverrichterzake terug. Hij moet nog even uitrusten, meid, hij heeft hard gewerkt. Maar het is toch al even geleden? Ja, met jou wel ja, maar eh, eh. Ze snapte hem, en ging eens kijken voor een andere prooi. RudiNL liet me even kennismaken met een dame die uit mijn eigen vakgebied kwam, en die hem later nogal gesloopt heeft begreep ik. Maar het klopte wel wat ze beweerde, ze sprak met genoeg kennis van zaken. Inmiddels was Tiga, de derde jarige ook binnen, hem had ik al lang niet gezien. Bergmans nog attent gemaakt op een megagangbang die volgende week zondag in Den Haag plaatsvindt. Smeerlap, eh waar en hoe laat is dat precies? Ricardo Banana hoefde ik niet te informeren, die wist het uit zichzelf al. Zou wel wat zijn als de ijsberenbende eens een keer gezamenlijk tekeer kon gaan in de krochten van het Binnenhof. In het restaurant waren de Hollandse frietkotsnacks inmiddels aangevuld met een prima Gyros. Dat is me eigenlijk liever, dus hier een bordje van weggewerkt en nog eens op jacht voor de afsluiter. Dat werd een slanke lange Gipsy, Florina. Kleine tietjes, maar verrukkelijke billen, de handen meer dan vol. Tijdens het zoenen merkte ik een tongpiercing, dat vind ik bij het pijpen dan weer niet zo fijn, maar het moet gezegd, ze deed het voorzichtig en zacht. Goed gecopuleerd, om het taalgebruik maar eens op te kuisen, en deze keer met het handje gefinished.

Om een uurtje of acht werden de taarten aangesneden. Met Jack42 nog een Thais energiedrankje genuttigd en wat gekletst over Thaise aangelegenheden. De jaarlijkse Thaitrip komt gestaag dichterbij, ik begin er steeds meer zin in te krijgen. Waarna het zo langzamerhand mijn tijd werd, want in mijn vak kennen we geen weekenden. Dus liet ik de club in feeststemming achter. De Theke vroeg zoals gebruikelijk met wie ik geweest was en of het goed was. Ik kon alle drie de dames een dikke pluim in hun derriere steken, maar toch goed dat ze op deze manier de vinger aan de pols houden. In ieder geval toch weer een geslaagd verblijf gehad in de gezelligste huiskamer van Duitsland waar ik dan ook noglangnietuitgewandeld ben. En wat een kutgeluid, die rammelende wekker naast je nest zondagmorgen om half zes. Dan ga je toch maar weer met frisse tegenzin aan de slag, en laat je tussen de bedrijven door de film van gisteren nog even door je toetsenbord rollen…
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #284 Gepost op: 12 mei 2014, 02:09:30 »
wil jullie het verslag van het verjaardagfeest in LR toch ook meedelen.
Relatief vroeg daar,aangezien er een geweldige drukte verwacht werd. Niet alleen verjaardagsfeest van drie noorderburen,ook nog een beurs in de buurt gaande.
dus rond 13h weer een warme knuffel en de gebruikelijke zoenen van de thekevrouw en een gesprekje met de terug uit vakantiekerende manager,(nogmaals,beter zo,dan omgekeerd)en gaan ontbijten.
Daar kreeg ik het gezelschap van de o zo lieve schoonheid Sunny,om dan op de bank in de bar wat te genieten van wat voorspel.
zij was voor haar doen al erg vroeg maar was heel de week wat ziekjes geweest,had haar toch kunnen overhalen te komen en er ook geen spijt van.
ondertussen al heel wat noordereburen daar,meiden nog niet zoveel.
(degene die aanwezig waren,zowel de DVPs als de klanten zijn al beschreven door de anderen.
Chantal kwam heerlijk opgetut(zoals altijd)binnen en keek mij en Sunny aan alsof we iemand vermoord hadden,"ik heb me nog zo mijn best gedaan om vroeg hier te zijn" daar heb je het gezeur weer,probeerde haar te kennen te geven dat ik vandaag nog wel met haar zou gaan,maar niet nu.
Ze kon troost zoeken bij Bosco en ik had een uitstekende sessie met Sunny,alles erop en,,afgemaakt op mijn geliefde wijze.
was precies lang geleden,piepte ze,nu ja hoe definieer je lang geleden?
beetje met haar gaan eten wat in de bar gaan drinken,betreffende volk dames en ook bezoekers viel het nog mee,maar dat laatste zou tegen de avond zoals verwacht extreem veranderen.
ondertussen kroop Chantal op mijn schoot,en na wat gekeuvel en beetje bijgepraat,kreeg ik opnieuw krachten,we hadden het al die tijd best gezellig en ik vond dat het moment gekomen was voor wat wiedergoodmakingsex en dat is nog steeds de beste sex,hoor geloof me vrij en dat met een meid,die het mooiste gezicht van LR heeft en ondertussen goed weet wat ik graag heb,met overgave pijpen ook en de TZ worden steeds nog langer,warmer en intenser,kortom de Chantal van enkele jaren geleden is fel geevalueerd.

hierna opnieuw een beetje bijtanken,kwam het gezeur van de andere weer;;ik was de hele week ziek en kom speciaal voor jou en je ligt uren met een ander op de kamer,fuck,ik ben met geen van die meiden getrouwd hé en ging mij afzonderen in de tent.
de Bundesliga was inmiddels al afgelopen,der Frans werd door een knappe vrouwelijke reporter(dat is iets anders dan Mat Smeets of Frank Raes)aan een vragengesprek vol gemeenplaatsen en open deuren onderworpen.
terug in de bar,wilde ik nu echt iemand anders dan de twee maar Jovanna was al op vakantie gertrokken,net zoals oa Vicky.

maar daar zag ik Maddie,en dat is een aangename meid,die terecht vaak bezet is,wat me ook evident lijkt met zo een billen en borsten en lang zwart haar,alles naturlijk.
ze vertrekt heden maandag voor een tijd op vakantie naar haar geboorteland Roemenie,dus na een tijd opnieuw gepraat en wat voorspel op de sofa,richting een van mij favokamers opnieuw. Deze vurige meid was getuige van de genante situatie tussen S en C en kon er eigenlijk mee glimlachen,en dat veranderde in misschien wat overdreven gekreun bij het neuken,eigenlijk het enigste minpuntje van deze Maddie.

ondertussen was de bar idd vol,en leek het indeed op een homoclub.
meiden klagen dat er weer veel van die typen rondliepen die erg handtastelijk zijn ,ook vaak veel drinken en zich dan thuis gaan aftrekken om niet te moeten betalen,een klacht die ik al zo frequent gehoord heb in de club.

kreeg medelijden met mijn twee favos en ging dus om de beurten nog eens met hun,afgewisseld met een stukje taart te eten in de tent met Chantal,die blijkbaar de nochtans heerlijke vlaai en taart niet hoefde maar alleen gezelschap hield om weer eens,,,,

tja nadien zelfs niet meer in de keuken geweest,in totaal ongeveer zeven uur op de kamer,Sunny ging doodmoe en nog wat ziekjes slapen en dus nog afgesloten op de 21 met Chantal en inmiddels waren we al enkele uren na middernacht,Dupke had trouw gewacht maar ik  kreeg wel te horen dat ik extreem overdrijf met mijn sexverslaving.
ach,ik ben zeker niet alleen,en er waren ook weer voldoende pannenkoekensessies.
bovendien,nogmaals,het blijft de beste therapie,het moet maar niet zo lekker zijn
« Laatst bewerkt op: 12 mei 2014, 02:16:17 door deket »