Auteur Topic: WOONKAMERVERHAALTJES  (gelezen 608970 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #300 Gepost op: 31 augustus 2014, 10:23:55 »
Vrijdag 29/08 ben ik nog eens naar LR getrokken. Mijn laatste bezoek dateerde van 31/05. Toen was ik in de club aanwezig voor een feestje, maar zou ik de club ongepopt verlaten. Dat lag echter niet aan LR, want de line-up was destijds heel goed en de sfeer uitstekend, maar wel aan kleine Piet die met een meid uit een andere club in zijn kopje (eikeltje zat).

Afgelopen vrijdag had ik initieel met onder andere Licky Luke en Eddy_V afgesproken in Babylon, maar die plannen zou ik last-minute wijzigen op verzoek van 2 niet-schrijvende vrienden die voor het eerst in 2014 wilden saunaclubben en daarvoor LR hadden uitgekozen. Gezien hun beperkte ervaring in saunaclubs (ze verkiezen laufhauzen en partytreff’s), kon ik hen toch niet aan hun lot overlaten hé.

Had ik beter wel gedaan, want na nog geen 3 uur in LR hadden beide kameraden het er wel gezien en zijn ze doorgereden naar PTX. Ik heb het niet zo op partytreff’s, dus ik ben niet met hen meegegaan. In LR ben ik echter ook niet gebleven. Maar dat is voor later. Laat ik beginnen bij het begin.

Ik ben vrijdag thuis om 9u45 vertrokken en 1u en 45 minuten later bereikte ik LR. Op de kleine parking voor de club stond maar 1 wagen geparkeerd. Ik heb me braafjes naast die wagen geplaatst.

Snel naar binnen, waar ik extreem vriendelijk ontvangen werd door de uitbater en de theke. Ik had nog een oud kortingkaartje van 15€ op zak, dus ik moest slechts 45€ inkom betalen. Er werd mij gevraagd of ik sinds de verbouwingen LR al bezocht had: affirmatief. Ik wist wel degelijk dat ik in het huidige restaurant (vroegere kino) enkel op zoek kon naar culinaire avontuurtjes en niet meer naar seksuele uitspattingen.

Ff op zoek naar mijn 2 kameraden. Deze bevonden zich, zoals ik verwacht had, met een pint in de hand, aan de bar. Ze hadden beiden nog niet gegeten, dus we trokken al snel naar het (kleine) restaurantje. Ik heb me een uitstekend omeletje laten maken en dat verorberd samen met 2 broodjes met charcuterie. Een simpel, maar héél lekker ontbijtje.

Na dit ontbijt trokken we met zijn drietjes terug naar de barruimte, waar we afwissend vanuit de zeteltjes of vanaf de bar de barruimte en de aanwezigen overschouwden. We hebben dat ongeveer anderhalf uur volgehouden, maar vrolijk werden we er niet van. Er waren in die vroege namiddag in de bar afwisselend max 4 tot 8 vrouwen aanwezig, en weinigen daarvan konden ons echt bekoren. Af en toe kwam 1 van de dames ons vriendelijk goeiedag zeggen, maar toen deze zagen dat een snelle kamergang er niet zou inzitten, verdwenen ze al snel weer.

Na een tijdje waren we het in de bar echt wel beu gezien en besloten we om een beetje te gaan welnessen. 1 kameraad heeft zich, tot zijn grote tevredenheid laten masseren. Mijn andere kameraad en ik hebben gebruik gemaakt van de sauna en de whirpool.

Wat die whirlpool betreft: dat verliep btw niet zonder slag of stoot. Je moet de whirpool activeren via de middelste van 3 knoppen, een concept dat mijn hersenen maar niet kon vatten. Ik heb een hele tijd tevergeefs afwisselend kortstondig op de 3 knoppen zitten duwen, tot de masseuse me er uiteindelijk op wees, dat ik de middelste knop iets langer moest ingedrukt. Mooie afgang :lol_hitting:.

Na het welnessen begaven we ons terug naar de bar, waar op dat moment nog steeds amper volk aanwezig was: ik telde bij onze binnenkomst 4 vrouwen en 8 mannen. Mijn vrienden zagen dit niet meer goed komen en besloten de club te verlaten en door te rijden naar PTX. Partytreffs zijn, zoals eerder gezegd, niet mijn ding, dus ik nam afscheid en bleef alleen aan de bar achter.

Amper 10 minuten nadat mijn kameraden verdwenen waren, kwam Roemeense Casey me gezelschap houden. Casey was 1 van de weinige vrouwen die ik vrijdag al opgemerkt had en die me wel zou kunnen verleiden tot een kamergang. En zo geschiedde ook.

Na een leuk gesprekje aan de bar, verplaatsten we ons op mijn vraag naar een zeteltje waar Casey heel leuk pre-salede: knuffelen, kussen, beetje met Piet spelen… Het duurde niet lang, vooraleer ik Casey een sleutel liet halen.

Op de kamer ontdeed Casey zich onmiddellijk van haar kledij en plots bleek dat deze meid een nog veel mooier lichaam had, dan ik al vermoedde. Casey haar bikini flatteerde haar immers absoluut niet. Haar borsten leken er veel kleiner door dan ze in werkelijkheid zijn.

Ik deed mijn kamerjas uit en bestudeerde Casey ondertussen van kop tot teen. Wat een mooie meid! Roemeense. 22 jaar jong. Lang, bruin haar, heel mooi gezicht. 1,75m groot. Mooi lichaam met een killer kont en een hele mooie B-cup. Piercings kan ik me niet herinneren, tattoo’s wel: Casey heeft een kleine tattoo op een enkel en een grotere tattoo op een onderarm.

Ik legde me naast Casey op bed, waar ik overstelpt werd met lekkere zoenen. Piet wist dit enorm te appreciëren en maakte dat ook al snel duidelijk. Casey merkte dat uiteraard op en begaf zich dan ook naar beneden. Wat volgde was een uitstekende pijpbeurt. Zo lekker, dat ik Casey een tiental minuten haar ding heb laten doen. Een FT zat er weliswaar niet in, dus uiteindelijk heb ik Casey een condoom laten nemen.

Piet werd vakkundig voorzien van een gummie, waarop Casey hem besteeg. Ze bereed me met veel enthousiasme, niet nalatend me regelmatig te zoenen. Ondertussen kon ik ook lekker met haar zalige borsten spelen.

Ik voelde dat een orgasme nabij was, dus ik vroeg Casey om van standje te wisselen. Deze meid moest ik immers ook doggy genomen hebben. Casey ging op handen en knieën zitten en haar kontje lachte me heel verleidelijk toe. Ik ben rustig aan begonnen, en heb het tempo beetje bij beetje opgevoerd. Casey haar poes voelde heel lekker aan en het duurde dan ook niet meer lang, vooraleer ik tot een orgasme kwam.

Voldaan liet ik me op het bed vallen. Nadat Piet proper was gemaakt, hebben we nog even nagepraat en geknuffeld en na exact 29 minuten heb ik de kamer héél tevreden verlaten. Casey haar aftersales zijn btw ook uitstekend: ze is me nog een paar keer (vluchtig) gezelschap komen houden en ik kreeg telkens een paar kusjes.

Na een verfrissende douche, keerde ik terug naar de bar, waar het nu eindelijk een beetje drukker werd, maar de sfeer was er toch nog steeds niet top. Ik heb het nog een uurtje aangezien en heb in die tijd, naast van Casey, ook het gezelschap gekregen van 2 andere dames. Eerst van een dame wiens naam ik vergeten ben en later van Bulgaarse Sissi. Beide meiden vond ik fysiek interessant, maar een echte klik kwam er niet en de kamervraag kwam me telkens ook te snel.

Het was ondertussen 17u geworden en ik had het wel gezien in LR. Met de in mijn ogen mooiste aanwezige vrouw van dat moment had ik al gekamerd en een kamergang met een andere meid leek er niet in te zitten. De sfeer was daarenboven nog steeds eerder slaapverwekkend dan stimulerend, dus ik besloot nog even van de welness te gaan genieten (dit keer slaagde ik er btw in de whirlpool onmiddellijk te activeren, oh, wat was ik trots op mezelf ;)) en de club daarna te verlaten.

Ik heb de club om 17u45, na een bezoek van zo’n 6u verlaten en ben doorgereden naar Samya (waar ik mijn pannenkoekenrecord zou verpulveren: ik ben maar liefst 8u met een meid op kamer geweest).

Conclusie van mijn bezoek aan LR: het is en blijft een mooie club, waar je lekker kan eten en uitstekend kan welnessen. Tijdens mijn vorige bezoeken (op het bezoek van 31/05 na telkens vanaf ten vroegste 17u) was de sfeer er ook altijd top, maar dat was eergisteren dus niet het geval. In de vroege en latere namiddag viel er echt niet veel te beleven in de club. En de line-up. Tja, die kon ook veel beter.

LR zal me dit jaar zeker nog eens terug zien, maar dan wel voor een bezoek van pakweg 17u tot einde. LR lijkt mij immers eerder een avond/nachtclub te zijn dan een dagclub. En nu is het sowieso eerst weer tijd voor bezoeken aan een paar andere clubs 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #301 Gepost op: 31 augustus 2014, 10:34:23 »
KP,


Mooi verhaal, al had ik dit op voorhand kunnen vertellen aan je, ga NA 17 u naar LR op een vrijdag of zaterdag.
Living Room is een avondclub namelijk, waar ik nog nooit een zwakkere line up heb meegemaakt, euh, ik mag niet liegen.... één enkele keer was het minder van de ongeveer 50 bezoeken aan deze club.


PTX echter, waar je vrienden heen zijn gegaan, daar loop ik gillend weg  :-\


8 uur met een meid op kamer in Samya, Seksenfun kan er nog wat van leren...  :douchen [size=78%] [/size]

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #302 Gepost op: 31 augustus 2014, 10:59:13 »
SM.

Citaat
Living Room is een avondclub namelijk, waar ik nog nooit een zwakkere line up heb meegemaakt, euh, ik mag niet liegen.... één enkele keer was het minder van de ongeveer 50 bezoeken aan deze club.

Ik weet het, maar het laatste bezoek van mijn kameraden aan LR was hen zo goed bevallen, dat ze de dag onmiddellijk daar wilden starten. En ik dacht: in LR's grotere broer, GT, valt er vanaf 's middags altijd voldoende te beleven, dus waarom zou dat in LR zoveel anders zijn. Maar daar heb ik me dus in vergist. LR krijgt in oktober, op een vrijdagavond, sowieso een herkansing! 8)

Citaat
PTX echter, waar je vrienden heen zijn gegaan, daar loop ik gillend weg   

Idem hier. Tijdens mijn laatste bezoek aan PTX heb ik 3 vrouwen geneukt. Wat een gedrochten waren me dat... Soms schrik ik 's nachts nog steeds wakker, badend in het zweet, terugdenkend aan die 3 meiden :o :lol_hitting:.

Citaat
8 uur met een meid op kamer in Samya, Seksenfun kan er nog wat van leren...

Ik raad het niemand aan. Al was mijn pannenkoekensessie dan spotgoedkoop en al heb ik me super geamuseerd (Piet is er nog altijd van aan het bekomen ;)). Komt niks dan miserie van, van zo'n sessies... 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #303 Gepost op: 31 augustus 2014, 17:14:27 »
zaterdag 30 augustus een dag om pas op de 57 te beslissen of ik na samya ging of lr . gezamenlijk met brainboitano op pat  :steeringwheel: met in ons achter hoofd en hoop de twee leuke leuke Duitse dames mia en ? er zullen zijn brainboitano besloot bij het tankstation in Moers ma is te bellen met LR of de twee aanwezig waren en kwam met een  leuke boodschap voor mijn die als muziek in me oren klonk mia zal er arriveren tussen de klok van 19.00 en 20.00 uur mijn besluit was dus snel genomen  :bud het wet lr na een fille op de 57 kwam ik helaas te laat in LR aan voor het ontbijt dat is daar gewoon super na even met de vaste stamgasten waaronder bosco wat bijgepraat te hebben . ma is de jacuzie opgezocht die was niet zo goed op temperatuur en de masseuse was niet zo vriendelijk als de vorige keer. ik vroeg namelijk of het mogelijk was om de temperatuur wat op te schroeven en haar boodschap was daar moet je voor bij de teke zijn de vorige keer regelde dat de masseur erger nog die bood het zelf aan  :cheer:

over het eten en de bediening en dj tony en de dansende dames achter de bar kan ik kort zijn uitsteken.  echter er stond daar een super mooie dvp te dansen die met niemand de kamer op ging ze stond menig mannelijk persoon gewoon geil te maken  :017: en ook nog is tot mijn verdriet kwam mia niet  :o of LR heb me voor de gek gehouden of er is wat bij de dame tussen gekomen wie zal het zeggen qua line up had LR simpel last van een zomer dip erg genoeg voor deze huiskamer waar ik normaal gesproken toch wel 2 a 3 kamer gangen maak het resultaat was dan ook om deze club vroegtijdig te verlaten om nog ergens op de vulkanstrasse mijn zaad kwijt te raken  

na het omkleden en me sleutel inleveren wet mijn gevraag hoe de dag was bevallen . waarop ik eerlijk geantwoord heb niet zo als anders .er ontbreek neuk waardig spul voor mijn en wat er is danst en is niet beschikbaar  :dance2 de line up is zeer matig en binnen 2 minuten is de sleutel vraag er dan kan ik beter na duisburg gaan was mijn boodschap.

LR is mijn op een gepaste wijze tegemoet gekomen wat ik zeer sportief vind laten we wel wezen een club kan namelijk niet altijd wat doen aan een matige line up ze zien mijn er zeker terug  ;D
« Laatst bewerkt op: 1 september 2014, 16:57:19 door de vulkaan spesjalist »

guest7191

  • Gast
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #304 Gepost op: 1 september 2014, 18:19:09 »
ma is te bellen met LR of de twee aanwezig waren en kwam met een  leuke boodschap voor mijn die als muziek in me oren klonk mia zal er arriveren tussen de klok van 19.00 en 20.00

en ook nog is tot mijn verdriet kwam mia niet
Nou, vind dat je er aardig rustig onder blijft. Dit klinkt toch dat je genaaid bent door de clubeigenaar van LR. Die clubeigenaar heeft op de vraag "Ja" geantwoord dat Mia zou werken en ze blijkt er helemaal niet te zijn. Door zijn "Ja" antwoord was hij verzekerd van jullie bezoek en jullie geld die jullie in zijn club gespendeerd hebben.

Dit kan zo onder de noemer "De naaistreek van de week".

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #305 Gepost op: 1 september 2014, 18:59:32 »
Nou, genaaid is een groot woord, de VS is helemaal niet genaaid, letterlijk dan toch niet.
En wie zegt er dat Mia zich niet daadwerkelijk heeft aangemeld om de avondshift te draaien, maar gewoon niet is komen opdagen?
De dames in de clubs draaien soms meer dan de wind.
Ik denk niet dat de LR-manager van dienst je zomaar wat op de mouw spelden zal, aangezien dat hem toch zuur opbreekt onder de vorm van verwijten, die hier nu komen.


M.i. mogen we vooral niet te snel een oordeel vellen waarom Mia er niet was. Dit zijn enkel speculaties.
Dat gezegd zijnde, ik laat een clubbezoek nooit afhangen van de aanwezigheid van één bepaalde dame, dan heb je dit soort dingen niet voor, zo simpel is het toch  :pica


Ik zou het dus helemaal geen naaistreek noemen, gaat veel te ver m.i.


groet,


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #306 Gepost op: 2 september 2014, 01:04:27 »
Een mededeling van huishoudelijke aard is dat de kok Ollie over 2 weken gaat stoppen in LR.


Heel jammer want nu het restaurant zijn campingcooking heeft vervangen en het eten ook duidelijk beter smaakt, mag ik wel stellen dat Ollie de kok is met de meeste fans qwa sympathie. Een sfeermaker in de keuken die iedere gast heel vriendelijk bediend met lach.


Ollie bak ze bruin !


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #307 Gepost op: 2 september 2014, 09:29:28 »
ma is te bellen met LR of de twee aanwezig waren en kwam met een  leuke boodschap voor mijn die als muziek in me oren klonk mia zal er arriveren tussen de klok van 19.00 en 20.00

en ook nog is tot mijn verdriet kwam mia niet
Nou, vind dat je er aardig rustig onder blijft. Dit klinkt toch dat je genaaid bent door de clubeigenaar van LR. Die clubeigenaar heeft op de vraag "Ja" geantwoord dat Mia zou werken en ze blijkt er helemaal niet te zijn. Door zijn "Ja" antwoord was hij verzekerd van jullie bezoek en jullie geld die jullie in zijn club gespendeerd hebben.

Dit kan zo onder de noemer "De naaistreek van de week".

Beste stefdev en seksmachine ik ben niet genaaid in LR en ik heb 30-08-niet genaait in LR dat mia er zal zijn was wel de doorslag om na lr te gaan ma zo ervaren wandelaar als ik weet al jaren lang dat je niet spesjaal voor een dvp na een bordeel moet gaan . nog een keer er was gewoon niks neuk waardigst voor mijn aanwezig en dan kan ik nog ma 1 ding doen als de vulkaan op een steen worp afstand is  :steeringwheel: dus spreek allebei niet voor mijn mijn verslagen zijn eerlijk en ik maak ze niet mooier of slechter als ze zijn   

Offline BrianBoitano

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #308 Gepost op: 18 september 2014, 19:18:24 »
Na een aantal bezoeken waar ik zo zat als een kanon LR verliet werd het eens tijd voor een nuchtere kijk op hoe de zaken er voor staan in Living Room. Deze lag al een paar daagjes op de plank, vanavond / vannacht eindelijk eens tijd om 'm af te werken.

Na een onrustig dagje thuis op de bank hangen had ik zin in een verzetje. Diverse opties werden over wogen.... een thuiswedstrijd bij van Goch, mijn Rld thuis te duisburg, die lekkere Nikki bezoeken in Köln of naar Living Room. Het duurde toch een paar uurtjes voordat ik er uit was.

Het werd dus Living Room. Om 21 uur de bolide gestart om vervolgens een uurtje later @ de august thyssen strasse te arriveren. Een hartelijk welkom aan de deur en geen verdere uitleg over het SC principe omdat men mij al begint te herkennen als terug kerend bezoeker. Badjas aangenomen en naar beneden om van outfit te wisselen. Daar werd maar weer eens bevestigd dat mijn slippers een gouden aankoop waren. Niet zoeken naar de juiste maat en je weet zeker dat alleen je eigen goed verzorgde voetjes er mee rond gesjouwd hebben.

Weer terug naar boven ontdek ik dat het restaurant gedeelte er smetteloos uitziet en er geen eten te bespeuren valt. SHIT, zal toch niet.... Ik had er eigenlijk wel op gerekend en de maag rammelde al een beetje. Maar goed, direct naar de koelkast buiten in de tent gerend en voordat ik daar aan kwam was ik alweer gerust gesteld. Vanwege het mooie weer werd het eten buiten geserveerd. Omdat ik pas laat binnen kwam was de keuze qua eten niet heel groot meer maar de gril stond nog aan en werden er diversen soorten vlees bereid.

Bordje gedaan en ondertussen mooi de duitse sport highlights mee kunnen pakken. Omdat ik zelf dus met de auto was helaas veroordeeld tot het nuttigen van alcohol vrije drank. Een bitburger 0,0%... Het is even wennen maar je komt er de avond wel mee door. Vanuit mijn oog hoeken zie ik een groetende arm omhoog gaan, een bekende die ik een tijdje niet gezien had genoot in deur opening even van een sigarettje en een drankje.

Na het eten even een duik genomen in het bubbelbad. Voor mijn gevoel is dat bad altijd te koud, alleen bij mijn eerste bezoek aan LR had het voor mijn gevoel de juiste temperatuur. In zo'n bubbelbad ontdek ik ineens een meer waarde ten opzichte van een Rld. Ongegeneerd naar naakte jonge vrouwen kijken. Jonge vrouwen die bij je in bad komen zitten of één van de zweethutjes willen gebruiken. Gek eigenlijk dat ik daar nu aan denk, laatst merkte ik nog op naar een collega wandelaar dat het me helemaal niets leek, clubs waar dames de hele dag zo goed als naakt rondlopen. Na een 20 minuutjes bubbelen vond ik het welletjes en sprong onder de douche om de zwembad lucht te verwijderen. Al afspoelende onder de douche komt er een dame met markante gelaatstrekken uit een van de zweethokjes. Door de manier waarop het douche water over mijn lichaam naar beneden stroomt lijkt het net of ik onder de douche sta te plassen, wat deze dame dan ook fijntjes opmerkt met een lacherige ondertoon.

Boven aan de bar tref ik een moderator van een ander forum even kort. Terwijl ik net binnen ben heeft hij er al een dag clubbezoek op zitten. Diverse dames komen voorbij om even gedag te zeggen of een wat langer praatje. Zijn zus is de enige die ook een beetje handtastelijk word. In een conversatie over "Dick-size" spreekt ze de wens uit met een klant te kameren die op zijn minst "normaal" (het liefst groter) geschapen is.... en ja hoor... zoals bij elk club bezoek tot nu toe verdwijnt er ongevraagd een vrouwenhand in mijn badjas. Ditmaal maak ik daar geen bezwaar tegen en word zelfs mijn ego even gestreeld. Mijn vleselijke zwaard word door zus lief groot genoeg bevonden. Leuke meid hoor, goed lachs, maar ik had even wat andere dames op de radar, en sla een aanbod om te kameren af.

Nee, de vulkaanman had Jovanna al diverse malen voorbij zien drentelen. Bij een vorig bezoek nam dit dametje al ongevraagd plaats op mijn schoot maar moest ik haar helaas weigeren omdat ik al op een andere dame wachtte die net een sleutel was halen. Eigenlijk had ik toen met Jovanna de kamer op moeten gaan en de andere laten zitten. Maar goed, das war einmal... Tweede poging van Jovanna om mij mee de kamer op te krijgen slaagde wel. De kamergang zelf vond ik wat minder geslaagd. Wel weer een pracht van een voorbeeld dat een wingman wonderen kan doen. Afgeleid als ik was door haar heerlijk lichaam had een wandelmaat vast en zeker opgemerkt dat ze de bokkepruik op had en niet van plan was er iets leuks van te maken. Sextechnisch was het allemaal in orde hoor, maar voor mijn gevoel kwam ze niet echt los. Los in de zin van dat het even geen werk hoeft ze zijn maar ze het zelf ook leuk mag hebben.

Eenmaal weer onder de andere clubbezoekers word ik aangesproken door Crazy... of nee ???? zegt ze nu dat ik gek ben..of??? Nogmaals proberen. (IK) "Hi, i'm Pierre, and you are.. (ZIJ) Crazy (IK) Crazy???? No, i mean your name (ZIJ) Yes, Crazy ... Ik check nogmaals of ik echt alcohol vrij bier aan het drinken ben maar op het moment dat de muziek even wat minder luid is word het snel duidlijk. Casey. Al snel ontwikkelt er zich een leuk gesprek wat even zo snel weer onderbroken word. Een andere ijsbeer die zijn prooi niet vermoeid met conversaties maar gelijk de kamer vraag afvuurt. Jammer, ik had crazy Casey best wat beter willen leren kennen. Mijn eerste en enige echte biertje bood wat troost, ondertussen een beetje spelen met m'n foon.

Al berichten checkend begon me daar een paar bankjes verder een zeurwijf over haar iphone. Ze zag mij bezig met mijn telefoon en vroeg zich af of ik haar nummer niet even kon bellen. Haar iphone (zo ongeveer elke derde woord wat ze zei) was blijkbaar gejat en ze wilde checken of het toestel nog aan stond. Tijdens diverse pogingen om te ontdekken of haar bel apparaat een teken van leven zou geven kroop ze steeds dichter tegen me aan. Vraag me niet waarom, maar ergens vond ik het nog prettig ook. Ondanks haar gezeur over haar iphone, haar aversie tegen alles wat niet duits en of italiaans was, haar drang om anderen haar mening op te leggen. Mens wat kun je toch moeilijk doen over zulke niets zeggende dingen. Toch kwam mijn zwaard op oorlogssterkte. Een japans samurai zwaard was er niets bij qua hardheid. "Why don't you ask to go to a room". Ze antwoorde niet maar liep gelijk weg. Twee seconden later was ze terug met de sleutel. Ondertussen ging het gezeik gewoon door. Bla bla bla iphone bla bla bla. Ze was zo met haar phone bezig dat ik een laken pakte voor op het bed, de deur afsloot en haar op het bed gooide. Met m'n badjas nog aan schoof ik zonder vragen of aankondiging m'n pik in die zeur mond van haar. Zo, die is even stil... Tegelijkertijd schrik ik enigzins van mezelf.. Zo deed ik het nog nooit, althans niet bij dvp's waar ik nog niet eerder mee kamerde. Maar de schrik was er gauw vanaf, er kwam geen enkele wanklank en gulzig zoog en likte ze aan mijn zwaard terwijl ik haar tempo bepaalde door haar hoofd vast te houden. Nog even schoot het door mijn hoofd om eveneens ongevraagd mijn lading achter in haar keel te lozen maar toen mijn vingers zich een weg tussen haar schaamlippen vonden was het een uitgemaakt zaak. Knalhard neuken. Ze was ongeloofelijk nat, mijn manier van handelen beviel haar blijkbaar erg goed. Omdat ik er niet helemaal zeker van was dat haar gezeur zou stoppen in de missionaris maar gauw mijn tong in haar mond geduwd. Ze wond me zo ontzettend op dat ik slechts deed waar ik zin in had en zij ging er vol in mee. Toen ze boven op me zat bereed ze me als een bezetene, de eerste zweetdruppels kwamen bij haar tevoorschijn. Naar haar eigen genot toewerkend verloor ze definitief de controle en liet ik haar stoppen om een nieuw condoom aan te brengen. In the heat of the moment was het ding niet goed aangebracht en dreigde het verloren te gaan. Tevens een mooi momentje voor mij om te recupereren en haar wat langer te kunnen neuken. In doggy pakte ik haar arm en bracht deze naar daar waar onze geslachtsdelen elkaar ontmoeten. Help jezelf een beetje mee schatje want ik houd het niet lang meer. Wat volgde was een geweldig orgasme. Een explosie van frustratie die er uit geneukt werd door lust. God wat een heerlijk gevoel hoe een vrouwenlichaam de spieren laat samen trekken tijdens een orgasme....
Haar naam is Milena of Melina of zo iets. Even dacht ik dat het de dame was waar m'n club buddy duisburgspesjalist enkele weken eerder mee op de kamer was maar ik twijfel er sterk aan. Een volgend bezoek zal uitsluitsel moeten geven.

Omdat een en ander nogal vermoeiend was maar weer een ontspannend bubbelbadje gedaan. Voorzien van een koud colaatje en wederom vrouwelijk schoon wat genoot van de andere wellness faciliteiten. Ik had mezelf voorgenomen om het er bij te laten. Nog één drankje op de bankjes daar bij die danspaal en dan naar huis. Je denkt er op zo'n moment niet bij na maar voornemens gaan bij vaak snel overboord. Op de bank hangend werd er door diverse dames lekker met de heupjes gewiegd, al dan niet ondersteunt door de dans paal. Daar viel Andrea mij op. In eerste instantie door het bijna volledig afwezig zijn van de vrouwelijke rondingen op haar bovenlichaam, later door haar semi stiekeme en uitdagende lachje wat mij vrijwel direct wist te binden. Tussendoor kwam er nog een dame naast me zitten die ik achteraf gezien vreselijk onbeleefd behandelde maar ook op haar wijze van contact maken was wel wat af te dingen. Ongevraagd schoof er een tong in mijn oorschelp en verdween er een hand in de badjas. Pas nadat ik een poging tot tongworstelen af weerde werd er op normale manier gevraagd wie ik was en waar ik vandaan kwam. "From nowhere and the name is not interested" Ik denk dat ik hier niet hoef te beschrijven hoe een dame er uit ziet als ze gepikeerd weg loopt.

Andrea had dit geheel blijkbaar gade geslagen en weer kwam dat uitdagende lachje te voor schijn. Ik verkaste van de bank naar de bar voor een zoveelste colaatje en werd gevolgd door Andrea. Ze had goed opgelet en hield haar handen thuis. Op een nette normale manier wisselde we namen uit maar een normaal gesprek zat er niet echt in. Ik was te gespannen door haar sexy uitstraling en werd onder de badjas alweer langzaam hard. Er zat dus maar een ding op, sleutel vraag en de kamer op. Hard was ik in no time, en o wat sabbelde ze lekker aan mijn pik. Maar helaas was er sprake van overkill. Na de wilde sex met het zeurende iphone meisje en een geweldige date in Bochum een dag eerder kon ik niet meer klaarkomen. Andrea bracht me oraal tot op het randje maar ik viel er niet overheen... een orgasme bleef uit. Blijft een akward moment als je niet komt en een enkeling weet het zo te brengen dat je daadwerkelijk gelooft dat zij teleurgesteld is in het uitblijven van jouw orgasme. Lekker boeiend allemaal, de situatie omgezet in genot voor haar. Een lekkere massage slaat geen enkele dvp af na uren op die veel te hoge hakken.

Het liep inmiddels tegen sluitingstijd en besloot nu dan toch maar echt naar huis te gaan. Tijd voor een nuchtere kijk op een bijna alcoholloos bezoek. Qua beleving maakt het voor mij niets uit, wel of geen drank. Ik blijf het dus hartstikke leuk vinden daar in de huiskamer. De €60 entree zijn wat mij betreft gerechtvaardigd. Ook, als je zoals ik, pas om bijv 10 uur 's avonds daar bent. Voor mijn gevoel word je door de dames correct behandeld, dronken of niet, ik kon daar in ieder geval geen verschil in ontdekken. Ik zal dan ook weer snel terug keren naar LR, het schijnt dat er binnenkort een bananen feest is

Om af te sluiten een leuk muziekje en tevens een voorproefje wat ik nog in de pen heb zitten. Green Day - Homecoming lyrics

Groet, BB
« Laatst bewerkt op: 19 september 2014, 01:44:52 door BrianBoitano »

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #309 Gepost op: 22 september 2014, 20:38:27 »
Last Saturday, i visited LR incognito  :o ;D

It was Ricardo Banana's birthday ! but that was not the reason of my visit  ;D  In fact, I had many other very good reasons to pay a visit in LR, beers are in bottles  :)) (so annoying to catch the bartender every 15 minutes at Samya in the evening  8)) ) and yesterday i wanted to go to Aca at 30 euros on Sunday :)) and ... i wanted to see again Sanja back from holiday, well done yesterday :-P

Therefore LR on Saturday was an excellent choice on the way to Aca on Sunday  ;D

For summary, i ate very well  ;D : Omelette, currywurst mit pommes, spaghetti bolognese and pizza
i drank well as well : Becks gold, after 10 i do not count anymore  ;D
i would say around 5 new girls for me, i sacrified my soul and body to try one of them  ;D

It was Brigitte, young girl from Romania, dunkelblonde, not new in the business, already trained in Munich and Stuttgart area and even as an escort in England, she said to me that FKK are the best for her ! God bless the FKK ;D

In the room, it was great sex, many french kisses at the beginning and then again during the sex part, good blowjob and nice finish in doggy, she has a great ass  :-P  Nice social time in the end, Brigitte is really friendly  :great:

Then it was girls gone crazy for the birthday, i only looked and enjoyed the show with many very good beers at the bar, it was a pleasant evening  :-P

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #310 Gepost op: 5 oktober 2014, 12:43:55 »
Here are again some short news from the front line in LR  ;D

I arrived late at 6 pm last friday, i was thirsty again, i love beers in bottles  :-P  I was happy to see that Brigitte was still there and noticed a few new girls but first i enjoyed an Happy meal which was really good and quickly moved at the bar  :beer:

Jenny got in touch with me, first day in LR for this young and lovely german girl with beautiful blue eyes but when she asked me to go to the room with her, i answered to her that i was too much busy and only wanted to enjoy a few beers first , i think that she took it as a "No go" from me but it was not  ;D

because when i was ready much more later, i caught her in the basement and asked her to go get a key but there were no rooms available so we went straight in the kino  :-P

Unfortunatly, right in the beginning she said to me that it would be no french kisses  8) then she started with the blowjob and i asked extra after 5 minutes but in the end it was much more with the hand rather than the mouth  8) sex was good, great sensations in missio and doggy, her body is really great, only a pity that she has fake boobs  8) i finished in her mouth but it does not worth it according to me, she spit too much  ;D

I enjoyed the end of the evening at the bar and i could be interested for another visit here in the next weeks because i noticed another highlights  :)) that i would probably check it for the next time  :-P ;D

Offline LittleJoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #311 Gepost op: 7 oktober 2014, 00:02:04 »
LR vrijdag 3 en zaterdag 4 okt.

Deze datums stonden al langer in mijn agenda aangestipt en een alibi had ik er ook al lang voor geregeld. Om 12:30 door Anna verwelkomt en een half minuutje later al kusjes van… ja zullen het maar niet vernoemen. Toen ze terug in de bar zat vroeg Anna of ik wel cadeau bij had voor haar. Ik vroeg zo langs mijn neus waarom? Het is haar verjaardag deze nacht, dat weet je toch? Och zei ik, wist ik niks van, jammer…  :wtf:
Vriendelijke begroeting van verschillend meiden die natuurlijk ook vroegen of ik iets bij had voor blondo. Nee vergeten. Van de één kreeg ik een lichte klap van de andere een opmonterende streel over mijn bo  :ol. Kira (van achter de bar) begroete me ook zoals gewoonlijk met een paar kusjes en de koffie stond natuurlijk al klaar. Terloops vroeg ze ook of ik wist wat een dag het is, ze vertelde erbij dat ze speciaal voor haar thuis een taart had gebakken. Lieve Tanja begroet en ze had pretoogjes, ze had al van links en rechts gehoord dat ik niks voor die ene haar verjaardag bij had. Ik bleef mijn spel spelen, deed of ik echt wel een kapitale blunder had gemaakt en met een zeer schuldig gezicht ging ik een beetje ongemakkelijk bij het slachtoffer zitten of was ik het slachtoffer?  :017: Had een beetje afstand tussen ons gelaten, maar daar wist ze wel raad mee en drukte me stevig tegen haar aan.  bab7
Een uurtje of 3 later met haar op DIE kamer getrokken, ik had geen haast en speelde mijn spelletje gewoon verder. Maarja op de kamer vroeg ze waar haar cadeau is. Ik vroeg hoezo, ja zegt ze het is mijn verjaardag, ik wil mijn cadeau. Dat is pas vannacht antwoorde ik en ik ben het trouwens vergeten dat het je verjaardag is. Maar ze liet zich niet van de wijs brengen, “ich kenne dich” zei ze, je vergeet dat niet voor mij, zou je nooit doen! Probeerde nog dat het pas deze nacht haar verjaardag is maar het hielp niet, ik wil het nu hebben zei ze  :014:. Ga het halen zei ze, dus ik als een geslagen hond naar de lockers. Terug boven gaf ik haar Leonidas. Nam ze wel dankbaar in ontvangst maar vroeg gelijk waar de rest was??? Welke rest vroeg ik? Maar ze trapte er niet in.
Ik zei dat ze moest gaan staan en haar ogen moest dicht houden. Dus ze ging staan en probeerde nieuwsgierig te lonken. Ogen dicht zei ik of … Ze ging in de spiegel kijken en haar ogen glinsterden en ze besprong me, armen en benen om me heen overlade ze met zoenen. Nu ik gaf haar het cadeau liever op de kamer dan in ieders aanwezigheid en ik vroeg haar om het niemand te zeggen. Nee zou ze niet doen. Terug beneden, de eerste meid waar ze na toe ging liet ze het zien en zei, zie wat ik gekregen heb van …  :098: Binnen de kortste tijd wist bijna iedereen het. En diegene die het niet wisten of nog niet hadden opgemerkt kwamen toch wel vragen of ik niet vergeten was haar een cadeau te geven! Boy69 was vrijdag ook en wilde al vroeg naar huis eigenlijk, toen hij van mij vernam dat blonde deze nacht een feestje geeft voor haar verjaardag, bleef hij tot na de drink. Had ik toch iemand om me moreel te ondersteunen. Om 12 uur ging de muziek dan over op  :birthday:
Na de drinks, de taart enz.… terug op de kamer tot een uurtje of half 4, samen douchen  en aangekleed aan de trap afscheid zoentjes naar ISA getrokken en om half 5 sliep ik al. Rustige vrijdag in LR met als verrassing wachttijden van een uur om 17:00u welke om 19:00u verdween en de dames weer in overtal waren.

Zaterdag

Na een zeer goede nachtrust om 12:15 opgestaan en om 13:00u LR binnen gewandeld. Ontvangst door Anna en vanachter door Ruby overvallen met kusjes. Die ook direct naar boven ging om iemand te verwittigen. Na afhandeling van de financiële gedeelte, het armbandje, badmantel en de sleutel van DIE kamer overhandigd gekregen. Omgekleed en aan de bar een reeds wachtende koffie genuttigd. Verschillende meiden begroet en natuurlijk door die ene meid al opgewacht.
Goede opkomst van beren van de verschillende forums: sexmachine, foots, deket, Dupke, Boy69, kempie, Badslippers en met allen wel een praatje gemaakt. In de avond ook nog Olli aangetroffen, die waarschijnlijk zijn keuken miste. Door de dag heen 65 meiden aanwezig geweest, nu ik ben geen namenknobbel: Alexia, Vicky, Paula, Ruby, Ellen, Ella, Krina, Jennifer, Fiona,Cindy, Tanya, Daria, Bonnie, Ellen, Bianca (maar heeft nu een andere naam) en veel nieuwe meiden. Voor ieders wat wils zou ik zeggen.
Een leuke dag gehad, met wat plagerijen. Ik ging drinken halen voor A maar kwam niet meer naar boven, zat naast Badeslippers over lullen en vagina’s te zeveren. Ik zei hem dat er direct wel controle zou komen door iemand die ongerust zal zijn dat ik niet terug op de kamer kwam. Woorden waren niet geheel koud of ze kwam er al aan  :021:, dat ik met verstopte achter Fiona hielp niet. In de tent kwam Dupke er even bij zitten en ik ging effe iets doen. Kwam ik terug in de tent en ligt ze languit in de armen van Dupke natuurlijk, Ik dus in het ander bankje gaan zitten naast hem. Dupke liet ons dan maar alleen en zij wilde naast me komen zitten. Telkens ze bijna bij me was sprong in dat andere bankje die hoeksgewijs naast elkaar stonden. Zou een paar keer op en neer gesprongen. Achter A zat een Duitser die de voetbal op de TV wilde volgen en ik zag zijn lijf van links naar rechts gaan telkens A probeerde om bij me te geraken. Ik zei haar dat ze nu eens stil moest blijven staan, dat achter haar een man veel moeite deed om haar achterste te bewonderen, en daar maar niet in slaagde. Lachend verontschuldigde zich tegen hem, die er goed om kon lachen. Hij stak nog zijn duim op naar mij.  :sign0098:
Terug op de kamer moest ze naar het WC en liet de deur open, kwam ze terug binnen met… Daria. Als dat zo door gaat ga ik straks toch nog met alle dames op de kamer geweest zijn!
Zoals altijd komt er aan alle feestjes een einde en gingen we om 4:30 samen douchen, altijd een leuke afsluiter van de dag. Boven komend stond ze me weer op te wachten om met wat zoentjes afscheid te nemen.  :littleangelx

Cheers
 :039: :039: :039:



Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #312 Gepost op: 19 oktober 2014, 12:39:13 »
Na eergisteren bezoeken aan Luder Lounge en Magnum, gekruid met 4 kamergangen en veel te veel alcoholmisbruik, ben ik gisteren naar het verjaardagsfeestje van kempie in LR getrokken.
 
Ik ben gisteren om 10u45 uit mijn bed in hotel Unterfeldhaus gekropen (ik voelde heel hard dat de 35 nu toch wel met rasse schreden nadert), heb om 11u uitgecheckt en ben richting Kaarst beginnen tuffen. Amper 25 minuten later kon ik me vlak voor de club parkeren.

Het kortingkaartje voor kempie's verjaardagsfeest werd zonder problemen geaccepteerd. Ik was blijkbaar wel de eerste van de aangemelde ijsberen. Een indrukwekkende lijst aan ijsberen btw.
 
Na me omgetoverd te hebben tot ijsbeer, heb ik, in afwachting van mannelijk gezelschap, een lekker ontbijtje gegeten (2 broodjes met charcuterie, 3 verschillende kazen en een spiegelei), heb ik een paar koffie's gedronken en ben ik gaan welnessen.
 
Tegen 13u begaf ik me terug naar de bar (waar op dat moment 7 vrouwen en 1 andere man zaten, heel rustig dus) en niet veel later zou Vendezz aankomen. Vanaf dan ging het snel en zouden oa kempie (duh), Bosco, Deket, Dupke, LittleJoe, de banaan, dhr N, boy69, Badslippers, de vulkaanridder, den Duisburg spesjalist, de Laef, Carlitos, Rob45... hun opwachting maken.

Logischerwijs werden de komende uren vooral ingevuld met drinken en zeveren met de mannelijke collega's. LittleJoe en Deket werden weliswaar quasi onmiddellijk opgeëist door hun respectievelijke eega's, maar dat kon de pret niet drukken. Tussen het vele kameren door mochten ze ons btw af en toe gezelschap komen houden.
 
Zelf zou het tot 16u duren eer ik op kamer belandde. Er waren tussendoor al een paar meiden subtiel komen polsen voor een kamergang, maar mijn oog was al langere tijd gevallen op Roemeense Sonja: een 25 jaar jonge Roemeense meid met een heel mooi gezicht die sinds 2 maanden in LR werkt.

Sonja is amper 1,60m groot, is iets voller, heeft een mooie, lichtjes hangende C-cup en een lekkere kont. Ze heeft bruine ogen en een stralende glimlach. Geen tattoo's. Wel 2 piercings in haar gezicht.
 
Ik heb eerst een half uurtje leuk met Sonja aan de bar gepraat en heb haar daarop een sleutel laten halen. Er was op dat moment nog geen wachttijd.

Op kamer heb ik een toptijd beleefd met deze mooie meid: uitgebreid tongzoenen, pussysliden, vingeren, beffen, lekker stevig neuken. Ze was bloedgeil! Maar... Hoe hard Sonja haar best ook deed: een orgasme zat er niet meer in: slaaptekort, alcoholmisbruik en de 4 orgasmes van de voorgaande dag, eisten hun tol :017:. Desalniettemin: uitstekende, supergeile kamergang en een herhaling zit er zeker in 8).
 
Ondertussen was het 17u voorbij en had ik honger. Ik ben dan maar samen met De Laef, curryworsten, bitterballen en frieten gaan eten. Eten kan niet simpeler zijn, maar dat junkfood kan toch zo smaken hé, zeker als je een paar pintjes op hebt :017:.
 
Niet veel later trakteerde kempie in de tent op taart. Zowel ijsberen als dames vlogen op de taarten af, alsof het de eerste keer in hun leven was dat ze gebak mochten eten. Zelf heb ik geen stuk genomen. Ik ben niet zo een zoetekauw.
 
Ik heb aan de tafel in de tent vervolgens leuke en interessante gesprekken gehad met oa Dupke, Rob45 en Calitos, tot Sara en Patty op een bepaald moment bij ons kwamen zitten om ook een stukje taart te eten.
 
Eerst ff bijgepraat met Sara die ik nog ken van HP en PSR maar ik verlegde mijn aandacht langzaam maar zeker naar Patty. Toen Sara binnen drinken ging halen, zag ik mijn kans dan ook schoon en ging ik naast Patty zitten. Patty is 1,65m, heeft een mooi slank figuur met een mooie B-cup en een zalige kont. Ze is 26 jaar jong, heeft een mooi gezicht (niet typisch Roemeens, ze is dan ook half Russische) met intrigerende, bruine ogen. Ze heeft lang, zwart haar. Patty heeft geen piercings of tattoo's.
 
Ik heb een heel interessant gesprek gehad met deze intelligente meid en moest en zou haar neuken. Ik besefte me echter plots dat ik nog maar 60€ in mijn portefeuille had zitten. Mijn voorziene budget was na 3 clubbezoeken en 5 kamergangen op 2 dagen tijd bijna op :017:.

Ik stond zo geil als wat, maar ik zag het niet zitten om slechts een half uurtje met Patty te kameren. Ik heb nog even getwijfeld, maar de nood was te groot. Ik heb dan maar al mijn principes over boord gegooid, ik heb me omgekleed en ik ben snel naar ISA hotel getrokken, waar ik in het casino centjes (er is btw een limiet van 200€) gepind heb.
 
Snel terug naar LR, probleemloos terug binnen geraakt (zonder opnieuw inkom te moeten betalen), me voor een 2de maal omgetoverd tot ijsbeer en hop: terug naar Patty met de meedeling dat ze onmiddellijk om een sleutel mocht halen. Kleine Piet moest immers dringend verwend worden door deze mooie meid 8).
 
Het was ondertussen 20u en het duurde zo'n 45 minuten eer er een kamer vrij was. Wat op de kamer volgde, was net zoals eerder met Sonja, een uitstekende kamergang: overvloedig tongzoenen (doet ze naar eigen zeggen wel niet met iedereen), beffen, vingeren, pussy sliden, veel en enthousiast neuken... Alles passeerde weer de revue en Patty slaagde er tijdens deze 2 uur durende kamergang in mij 2 orgasmes te ontfutselen. Klasse! We hebben de kamer tegen 23u verlaten. Ik was kapot!!

Na een verfrissende douche ging ik op zoek naar andere ijsberen, maar het zou langere tijd duren eer ik iemand vond. Was nu werkelijk iedereen aan het neuken!!?? Moet wel, want zoveel mogelijkheden om je te 'verstoppen', zijn er in LR niet ;).
 
Ik ben uiteindelijk nog dik 2 uur in LR blijven hangen. Ik heb me nog geamuseerd met oa LittleJoe, de banaan en de vulkaanridder, ik heb een paar stukken lekkere pizza gegeten, heb afscheid genomen van Sonja en Patty en rond 1u15 heb ik de club doodmoe, maar uiterst tevreden, verlaten 8).

De toen nog aanwezige ijsberen: oa de vulkaanridder, dhr N, de banaan, Badslippers, Bosco, Rob45, LittleJoe.. Nog een mooie line-up maw. Op het moment dat ik vertrok, was de bar btw nog goed gevuld met mannen en vrouwen. Er hing een leuke, loungie sfeer. Gezellig.
 
Wat is nog het vermelden waard?

Er waren gisterenavond heel veel mannen in LR aanwezig. Ze bleven op een bepaald moment maar binnenstromen. Het is echter nooit storend druk geworden in de club (tenzij misschien die 2 uur dat ik met Patty op kamer zat?). De kamer wachttijden liepen op een bepaald moment blijkbaar wel op tot meer dan 2u.
 
De muziek was gisteren helemaal mijn smaak. Een mix van moderne muziek en iets oudere muziek. De muziek stond mij op geen enkel moment te luid. Ik kon vlot praten met de overige ijsberen. Zo hoort het.
 
Het avondeten heb ik niet meegekregen, dus daar kan ik niks over zeggen. Ik had gisteren genoeg aan de curryworsten, frieten en pizza. Lekker gezond ;D!
 
Het personeel was gisteren weer vriendelijk als altijd, met nogmaals een speciale vermelding voor de behulpzaamheid toen ik naar ISA moest voor centen.
 
Ik heb gisteren weer een topavond gehad, met dank aan de vele toffe, aanwezige ijsberen en uiteraard extra veel dank aan Sonja en Patty. Ik kan niet wachten op mijn volgend bezoek aan LR!. Maar... dat geldt ook voor Samya, GT, Magnum, Mondial... Het wordt nog een druk eindejaar! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #313 Gepost op: 21 oktober 2014, 13:07:02 »
LR is de laatste tijd niet meer zoals een jaar geleden toen ik er voor de eerste keer een voet over de drempel zetten . het porno gehalte is er simpel weg zeer laag en de line up matig het begin zo langzame hand een gfe tent te worden  :happy ik mis er de ruige seks zoals de geile Marta die gaf . ook op zaterdagen ben je verzekert van een lange wacht tijd en de werkplekken zoals de nieuwe kino daar worden de prullenbaken niet op tijd geleegd  :mistress gelukkig kwam mina om 20.00 uur ik ben met haar dan ook 2 keer de kamer op geweest deze dvp hou van knuffelen en dat is ook zeer prettig met haar   :bud ma de VS wil soms porno op zijn best  :sex

zoals altijd is een bezoek aan een sauna club of wandel buurt een moment opname het kan de volgende keer ma zo weer beter zijn of slechte  8)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #314 Gepost op: 21 oktober 2014, 13:13:35 »
LR is de laatste tijd niet meer zoals een jaar geleden toen ik er voor de eerste keer een voet over de drempel zetten . het porno gehalte is er simpel weg zeer laag en de line up matig het begin zo langzame hand een gfe tent te worden  :happy ik mis er de ruige seks zoals de geile Marta die gaf . ook op zaterdagen ben je verzekert van een lange wacht tijd en de werkplekken zoals de nieuwe kino daar worden de prullenbaken niet op tijd geleegd  :mistress gelukkig kwam mina om 20.00 uur ik ben met haar dan ook 2 keer de kamer op geweest deze dvp hou van knuffelen en dat is ook zeer prettig met haar   :bud ma de VS wil soms porno op zijn best  :sex

zoals altijd is een bezoek aan een sauna club of wandel buurt een moment opname het kan de volgende keer ma zo weer beter zijn of slechte  8)


LR was twee welen geleden pure porno op poten, het kot daverde... je moet relativeren VS, LR is nog steeds LR en ik heb zelf nog maar 1 mindere dag in LR gehad, je hebt het momenteel lastig je weg te vinden in de Vulkaan EN in LR, het zou wel eens aan jou kunnen liggen in plaats van aan die tent en die wandelbuurt....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal