Auteur Topic: DIANA  (gelezen 9484 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DIANA
« Gepost op: 22 januari 2016, 16:00:07 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]

[attachimg=8]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
DIANA
« Reactie #1 Gepost op: 25 januari 2016, 22:51:16 »
Op de website al wat zitten kijken en de hotste babe was Diana voor mij. In het echt qua figuur top, maar gezicht iets minder, ze kan wat zuur kijken.
Toch maar naast haar plaats genomen en kennis gemaakt. Ze was net een doosje chips aan het verorberen en keek wat zuur toen ze deze opzij zette. Heb maar verteld dat ze rustig kan verder eten. Dit deed ze dan ook.
Ondertussen wat dichter bij elkaar geschoven maar vond dat ze toch wat afstandelijk bleef. Potje chips leeg en ze zij dat ik maar moest aangeven wanneer ik op de kamer wilde.
Blijkbaar zijn ze gewend van de Duitsers dat deze onmiddellijk op kamer willen en niet eerst even willen snoezelen.

Op de kamer voorzichtig zoenen, strelen en dan een blowjob. Diana positioneerde zich zo dat je geen andere keus had om met haar poes te spelen. Lijkt er wel op dat dit standaard is hier in de Love Saunaclub.
Klaar om te neuken vroeg ze. Ja piemelmans was paraat. Condoompje erover en zij erboven op. Wat een strak kutje, al snel begon er wat te borrelen en nog voor we van positie veranderd waren gaf ik me over. Diana wou nog verder maar ik moest even passen.
We waren nog maar 20 minuten op de kamer en blijkbaar is het hier een gewoonte om het half uur netjes vol te maken. Prima service.

Naast elkaar neer gevleid en haar wat gemasseerd en gestreeld waarvan ze zeker genoot want voor het eerst kwam er een glimlach op haar gezicht en lag ze volgens mij zelfs echt te genieten. En zelf vond ik dit uiteraard ook fijn om dat lekkere lijf wat te bewerken.

Herhaling weet ik nog niet.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DIANA
« Reactie #2 Gepost op: 10 november 2016, 21:39:04 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.