Forum > VOETBAL

JUPILER PRO LEAGUE

<< < (3/263) > >>

KanariePiet:
Anderlecht heeft daarnet weer maar 2-2 gelijk gespeeld in Kortrijk.
Ze hebben in de laatste 15 minuten nog een 2-0 achterstand opgehaald, maar ik denk toch niet dat Deket tevreden zal zijn ;) 8) Gelukkig voor hem heeft hij vandaag een bezoek aan LR verkozen boven de voetbal :)).

why not me:

--- Citaat van: KanariePiet op  8 februari 2014, 20:01:40 ---Anderlecht heeft daarnet weer maar 2-2 gelijk gespeeld in Kortrijk.
Ze hebben in de laatste 15 minuten nog een 2-0 achterstand opgehaald, maar ik denk toch niet dat Deket tevreden zal zijn ;) 8) Gelukkig voor hem heeft hij vandaag een bezoek aan LR verkozen boven de voetbal :)).

--- Einde van citaat ---

Dank U Pollet !  ;D ;)

KanariePiet:

--- Citaat van: why not me op  9 februari 2014, 14:36:20 ---
--- Citaat van: KanariePiet op  8 februari 2014, 20:01:40 ---Anderlecht heeft daarnet weer maar 2-2 gelijk gespeeld in Kortrijk.
Ze hebben in de laatste 15 minuten nog een 2-0 achterstand opgehaald, maar ik denk toch niet dat Deket tevreden zal zijn ;) 8) Gelukkig voor hem heeft hij vandaag een bezoek aan LR verkozen boven de voetbal :)).

--- Einde van citaat ---

Dank U Pollet !  ;D ;)

--- Einde van citaat ---

Aan Pollet gaan ze volgens mij nog heel veel hebben. Dat is een zwaar onderschatte speler. Zou wel eens Anderlecht's beste aankoop in lange tijd kunnen zijn! 8)

KanariePiet:
Standard - Zulte Waregem: 2-0
Racing Genk - Club Brugge: 1-3 ;D 8)

Standard blijft autoritair aan kop en heeft nu 10 punten voor op de nieuwe nummer 2: Club Brugge. Anderlecht zakt naar de 3de plaats. Genk blijft ondanks de 11(!)de nederlaag van het seizoen 6de in het klassement.

why not me:

--- Citaat van: KanariePiet op  9 februari 2014, 20:02:25 ---Standard - Zulte Waregem: 2-0
Racing Genk - Club Brugge: 1-3 ;D 8)

Standard blijft autoritair aan kop en heeft nu 10 punten voor op de nieuwe nummer 2: Club Brugge. Anderlecht zakt naar de 3de plaats. Genk blijft ondanks de 11(!)de nederlaag van het seizoen 6de in het klassement.

--- Einde van citaat ---
En 12 punten op Anderlecht  ;D ;D ;D
En 33 Mechelen  :-P ;) :))

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie