Auteur Topic: Atlantis (vervolg verhaal van Blue Nile)  (gelezen 4079 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Atlantis (vervolg verhaal van Blue Nile)
« Gepost op: 17 augustus 2010, 07:10:45 »
Na Blue Nile werd het Atlantis. Een grote club met veel dame op een podium. een podium beneden en boven een soort van een rand met een hele rij dames. De sfeer is theather want je ziet de dames alleen van veraf, geen contact en ze waren op het moment dat wij binnen kwamen lollig aan het doen met lange balonnen.


Het is nooit iets geweest wat mij kon bekoren, want ik praat altijd graag met de Filipina's en dat gaat hier helemaal niet, gezien de afstand. Wel stond er een prachtig exemplaar beneden op de dansvloer, een stunner, maar het is onmogelijk om er even mee te kletsen.


Na een ijsthee, wat gespeel met een lange ballon die ik uiteraard als lul voor me hield nog een show gezien van en showgirl die dan afzonderlijk wat danspasjes laat zien. Dupke heeft dit gefilmd en zal dit ook posten, maar op dit moment helpt zijn dame hem om zijn tanden te poetsen want hij is doodziek. De stakker krijgt het nu pas echt zwaar, want nu merkt hij hoe lief en aardig die Filipina's nu werkelijk kunnen zijn. Ik heb echt met hem te doen, die dame wil een lieve man en Dupke is hier een droomprins (lees newbee).


Lees verder in Angelwitch


Groet, Foots  ;D
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.