Auteur Topic: nlnu's asiatour september 2013: Angeles.  (gelezen 38475 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
nlnu's asiatour september 2013: Angeles.
« Gepost op: 7 september 2013, 10:08:13 »
Maar weer met Tiger Airways van Bangkok naar Clark gevlogen, dan vermijdt je de taxi mafia van Manila. Door het hotelbusje opgepikt met nog een andere reiziger, ingecheckt en te voet naar Walking Street. Dan realiseer je je pas hoeveel barretjes er zijn op die afstand. Na een paar rondjes voor Club Asia een leuk klein sierlijk meisje getroffen, met mooie ordinair gestifte lippen. Ik wist meteen waar ik ze wilde hebben. We gingen samen naar binnen.

Mira was a little shy, maar niet vies van een fellatio. Voor de niet ingewijden, dat is een klein glaasje advocaat met een dikke toef slagroom die heel suggestief weggelikt wordt. Mira was een aardige meid, het klikte wel tussen ons. Na een paar drankjes, waarbij ik een paar bijzonder dorstige vriendinnen en serveersters af moest wimpelen, haar gebarfined en met de shuttlebus naar het hotel. Een giechelende receptioniste reikte me de sleutel aan en ik vroeg me al af waar dat mens zo’n lol om had. Mira ontdekte het eerder dan ik, voor de spiegel in de badkamer. Oh my God. We hadden natuurlijk tijdens de hele rit op de achterbank van dat busje zitten zoenen en die lipstick was niet bepaald kissproof. We zagen eruit als indianen op het oorlogspad. Dat was nog maar het begin van een lange nacht.

Ze had me al verteld dat ze liever niet met Jappen of Koreanen ging vanwege too small cock, en ze was verrukt over de mijne. Dat valt me vaker op bij tengere meisjes, dat ze heel wat meer kunnen  hebben dan de forsere types. Mijn lid werd uitgebreid afgelebberd, waarna ze zich er langzaam omheen liet zakken. Eenmaal ingereden was die meid botergeil. We draaiden om en op haar verzoek moest het steeds dieper en harder waarbij ze meermaals gillend klaarkwam. Mijn tong werd telkens weer vacuum gezogen, ze klemde zich met armen en benen aan me vast. In geen tijden zo’n heftige wip gemaakt. Toen ik buiten adem uit haar gleed zaten de roze vlekken in het laken. Now I want to swollow your sperm. Ze had er een aardig poosje werk aan, maar werd uiteindelijk toch beloond met een volle mond, waarvan ik geen druppel heb teruggezien. We fristen ons wat op en vielen in elkaars armen in slaap. Normaliter slaap ik nooit zo lang, maar deze keer was het toch half twaalf toen ik een friemelend handje aan de ballen voelde. Giechelend vertelde ze dat het zo lekker was geweest dat ze graag nog een keer wilde. Ze was niet de enigste die er zo over dacht. En weer die luidruchtige orgasmes die op de gang te horen moeten zijn geweest. En weer gefinished in het mondje. We sliepen nog een uurtje door, het ontbijt was nu toch al verneukt. Samen gingen we met de trike naar de Walking Street, ontbeten bij een Koreaan, en spraken af dat ik haar deze avond weer zou barfinen. Waar ze heel verrukt over was, because I like your cock. Zo’n leuke geile griet is wat mij betreft wel een herhaling waard, alle kans dat als ik nu een andere zou nemen, dat het tegenvalt.

In de avond bij Swiss Chalet gegeten met een vriendelijke Duitser die nog wat tips gaf voor Puerto Galera. Daarna weer naar Club Asia en een paar drankjes gedaan met Mira. Haar tegen middernacht gebarfined en naar buiten. Ze had wel zin in barhoppen maar ik vond het wel goed zo. Als je dat gaat doen dan blijken ze overal vriendinnen te hebben met verschrikkelijk veel dorst en schrik je je rot van de drankrekening. Het werd weer een uitputtingsslag met het kleine duveltje. Haar van voren en van achteren gepakt, waarbij ze zichzelf van het ene orgasme naar het andere vingerde. Totaal sufgeneukt in slaap gevallen. Van tien tot elf in de ochtend nog een keer. Aangekleed was het weer een shy girl, probeerde zich aan het ontbijt zo klein mogelijk te maken. We namen afscheid, zij ging naar haar room en ik pakte de bus naar Manila. Van Angeles naar Puerto Galera is nl. bijna niet te doen op een dag, tenzij je ijselijk vroeg vertrekt. Ingecheckt in het City State Towers, en een ticket gekocht voor de volgende ochtend voor de bus naar Batangas, en aansluitend met de ferry naar Sabang. In Manila stromende regen, eens kijken of er vanavond nog wat te rapen valt.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.