Auteur Topic: Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip  (gelezen 118757 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #105 Gepost op: 14 november 2013, 07:52:23 »
Gisteren s avonds uit gaan eten met Koen en Pascal en Franky  in het wild orchid. Daarna een beetje barhoppen en dan naar de disco high society om een chicky trachten te strikken...





[attachimg=1]






Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #106 Gepost op: 14 november 2013, 15:10:40 »
I'm in the Navy now, mmmmm
Lekker, grieten in bikini-uniform van de plaatselijke Mariniers  ;D :111: :sex


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #107 Gepost op: 16 november 2013, 15:20:29 »
Donderdag avond 14 november.. De 3 Belgen gaan opnieuw stappen...

Rustig begonnen met Koen en langs camelot gelopen. Mijn maat Koen ziet buiten een zeer knappe doorgirl staan .. Wij naar binnen.. Na enig misverstand vermoedt ik komt zij ook en krijgt ze een drankje.. Niet mis.dat chicky.  Een kwartier later lopen we met zen 3 en naar het wild orchis om te gaan eten met pascal.  Na het eten met z'n vieren barhoppen.  Ergens onderweg pikt pascal een chicky op.. We gaan naar viking en rhea de meid van de eerste nacht gaat met me mee.. Ondertussen wisselen ze de biertjes af met shots tequila rose en b52 s .. Dit gaat een volledig uit de hand.lopende avond worden heb ik al door.

Ergens onderweg loopt het fout tussen Koen en zijn chicky en dump hij haar op een vriendelijke manier.
In Texas bar begint
Pascal met pingpong balletjes te gooien. Dat is een bakje met 20 balletjes in en de meiden kunnen die omruilen in geld.  Hij zegt tegen me .. We gaan der hier wat leven on blazen en steekt 5 briefjes van 20 peso ertussen staat dan op en toont de meiden uitvoerig dat hij een briefje van 500 peso neemt opfrommelt en tussen de pingpong balletjes steekt.

De meiden hebben dat allemaal gezien en als hij het bakje gooit ontstaat er bijna oorlog over de inhoud.. 500 peso is ginds erg veel geld...

Koen heeft zijn chicky uit grand pharao weer en samen gaan we naar dollhouse.  Leuke avond samen..

We genieten van de super paaldans acts daar en de shots alcohol vloeien...

Flaming b52s en iedereen vermaakt zich
pascal spot een hete knappe wilde blondine die zich bij ons voegt en zowaar alle moeite doet om pascal van zijn meid los te weken.

Menige filipina in de bar zou dit niet pikken en het gewoon aftrappen hoer of niet en ik zou haar nog begrijpen ook.

Ik heb het niet door maar rhea wordt zatter en zatter en uiteindelijk als we samen met Koen en Kathy in het hotel aankomen is ze zo dat dat ik ze het laatste stuk naar de kamer moet dragen.

Ik steek haar in bed.. Help haar 2x naar het toilet want het wicht kan niet meer pp haar benen staan en stilaan valt ze in slaap.. De volgende morgen als de alcohol half uitgewerkt is lijkt ze van de duivel bezeten en volgt de beste sex van de hele trip.

De foto's volgen later

Sent from my V370 using Tapatalk


Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #108 Gepost op: 16 november 2013, 15:36:35 »
Vrijdag 15 november

Na.het ontbijt met rhea Koen en Kathy begint de GSM.. Cecil die ondertussen in Manilla is blijkt nog niet volledig genezen en is terug on het ziekenhuis.

Na een pak op en af gesms lijkt het serieus en besluit ik naar Manilla te gaan. 21/2 uur later om 18u30 vind ik haar op de spoed afdeling in dezelfde staat als ze daar om 9 uur is binnen gekomen.

Nog niks gedaan natuurlijk.. Als ze doorkrijgen dat ik bij haar hoor lijkt het alsof er plots 10 verpleegsters en dokters peper in de.reet krijgen en niet weten met wat ze het eerst moeten beginnen om haar te helpen.

Ik besef het wel de moneybag is net binnengelopen en dan kan plots alles wat anders niet kan.. Triest maar waar.  als ze tegen 21 uur opgeknapt is duw ik haar wat geld in de klauwen en ga terug naar Angeles want  had nog met Jocelyn afgesproken.

Om 23 uur ben ik daar en hoor OK het verdikt.. Haar naaste familie.. Zus ouders zoontje.. Nog steeds geen nieuws over. De verdere familie ooms tante neefjes nichtjes daarvan staan er al 7 op de lijst van bevestigde overlijdens... T is zwaar.. Maar ik kan haar tenminste 300 euro toestoppen aan toegezegde giften uit Belgie en Nederland om de eerste kosten die op haar af gaan komen mee te betalen
Want hele families zijn van deze meiden in Angeles afhankelijk


Sent from my V370 using Tapatalk
« Laatst bewerkt op: 16 november 2013, 15:48:04 door dupke »

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #109 Gepost op: 16 november 2013, 16:27:53 »
Zaterdag 16 november.. Na het ontbijt om 13 uur met de auto van het hotel naar de luchthaven.  Klote verkeer in Manilla. Bijna 3 uur gereden terwijl ik verwacht had dat zaterdag middag het rustig zou zijn.. Toch nog op tijd voor checkin voor de vlucht naar Hong kong waar ik nu zit te wachten op de vlucht naar Schiphol. Manilla luchthaven is een drama en verdient voor 100% de titel van slechtste luchthaven ter wereld die ze gewonnen hebben.

Sent from my V370 using Tapatalk


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #110 Gepost op: 16 november 2013, 17:18:27 »
Cecil die ondertussen in Manilla is blijkt nog niet volledig genezen en is terug on het ziekenhuis.
Ik besef het wel de moneybag is net binnengelopen en dan kan plots alles wat anders niet kan.. Triest maar waar. 
Dat zie ik totaal anders ... voor hen misschien wel, maar voor ons, en ik spreek uit naam van velen hier ben je een man met een gouden hart.


En ga terug naar Angeles want had nog met Jocelyn afgesproken.
Om 23 uur ben ik daar en hoor ook het verdikt..
Haar naaste familie.. Zus ouders zoontje.. Nog steeds geen nieuws over.
De verdere familie ooms tante neefjes nichtjes daarvan staan er al 7 op de lijst van bevestigde overlijdens...
T is zwaar..
Maar ik kan haar tenminste 300 euro toestoppen aan toegezegde giften uit Belgie en Nederland om de eerste kosten die op haar af gaan komen mee te betalen
Want hele families zijn van deze meiden in Angeles afhankelijk
't Is zwaar, 't is klote en 't is triest. Een meid die je zo goed kent waarvan met de klap een hele familie wordt weggemaaid. We kunnen enkel hopen dat geen nieuws toch goed nieuws is. Al ziet dit er helemaal niet goed uit, en wat is eigenlijk goed nieuws als je al hoort dat zeven familieleden op de dodenlijst staan...


Die giften zijn maar een druppel op een hete ellende-plaat, ook dat weten wij maar al te goed, maar enigzins zal het wel helpen, al zal dit helemaal de kosten niet dekken.


Wij van relaxxxboard kunnen, buiten wat geld toestoppen maar erg weinig verder doen, jij bent haar steun en toeverlaat geweest, Dupke, en dat verdient respect. 
Wij kunnen enkel stil zijn, en je reis zal zeker blijven hangen, en niet als de leukste ooit.


Soms denken wij dat we in de ellende zitten, al hebben we nog maar een kleine tegenslag. De natuur is echter hard, te hard, en hoe mooi het land ook is, als moeder natuur beslist toe te slaan, dan is geen mens daartegen opgewassen... .
Dit blijft bij mij even hard hangen als de Tsunami in 2004 (als ik het jaartal goed heb). Dit is een ramp die ik van nabij gevolgd, en je wordt hier wel even heel erg stil van.


Ik wil dan ook nogmaals een pluim op de hoed van Dupke steken.
Zo goed van inborst, en het moet keihard zijn tussen de onzekerheid te leven, voor meiden te zorgen en hen moed in te spreken. Verschrikkelijk...


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
VERWIJZING STEUNTOPIC JOCELYN
« Reactie #111 Gepost op: 16 november 2013, 19:27:23 »
Ik plaats hier ook een verwijzing naar het steuntopic dat is geopend voor Jocelyn.
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=13624.msg42150#msg42150
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #112 Gepost op: 20 november 2013, 10:07:09 »
er is nieuws gekomen van Jocelyn en niet het nieuws dat ik wilde horen...

ik zet hieronder de facebook chat die ik net met haar gehad heb:

Jocelyn

Hi dupke my mother just had a signal of mobile.she just phoon me today.I had many relatives dead.good news my son ok
"
 
 
 09:01


dupke
"
you still there ?
how about madel and her son , your dad ...
 
 
 09:02


Jocelyn 
Yes
I'm here
Madel she's ok and her daughter
"
 
 
 09:03


dupke
"
and your dad ?
 
 
 09:04


Jocelyn
My father ok But other sister still missing
"
 
 
 09:04


dupke
"
i'm so sorry for you
how about your house and mom house .. very very bad ?
 
 
 09:05


Jocelyn
All is gone no more house
My house gone too and my house can make sad I work hard that house
"
 
 
 09:07


dupke
"
i'm so sorry to hear... i already guessed and I know you worked verry verry hard for that house.
i will try to collect some more money over here for you I will try and find out how to get it to you later
how is your brother and his house ?
 
 
 09:08


Jocelyn
We need to start again
Same my older sister
"
 
 
 09:09


dupke
"
I know
 
 
 09:09


Jocelyn
I had 20 relatives died my mom told me she's crying
"
 
 
 09:09


dupke
"
o my god...
 
 
 09:10


Jocelyn
Also gone same no house
They make a tent for temporary to sleep
"
 
 
 09:10


dupke
"
have food and water and your brother still alive ?
 
 
 09:11


Jocelyn
That's the reason I'm feel not well
"
 
 
 09:11


dupke
"
i understand
 
 
 09:11


Jocelyn
Last night I can't help not to cry while I'm working
"
 
 
 09:11


dupke
"
thank god your son is ok
it is normal to cry
 
 
 09:12


Jocelyn
I'm happy the most of all my son ok and my parent
"
 
 
 09:13


dupke
"
me to , people are the most important and can not replace.. house can rebuid with help
 
 
 09:13


Jocelyn
But still were worried my other sister and my brother is missin
"
 
 
 09:13


dupke
"
i'm praying for them
i go back working now.. take care.. i talk to you later
 
 
 09:16


Jocelyn
Ok.I need to take my medication
I'm not well
"
 
 
 09:16


dupke
"
i understand
 
 
 09:16


Jocelyn
For bad the news
Take care and thank very much
"
 
 
 09:16


dupke
"
hang in there...
 
 
 09:16


Jocelyn
For your help
"
 
 
 09:17


dupke
"
your are not alone.. i will tell friends
 
 
 09:17


Jocelyn 
I try to be strong and still faith in god
"
 
 
 09:17


dupke 
"
i'll pray for them
 
 
 09:17


Jocelyn
Thank you very much
Verstuurd vanuit Amsic, Angeles





note sm: even een naam veranderd naar een nickname
« Laatst bewerkt op: 20 november 2013, 10:20:52 door dupke »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #113 Gepost op: 20 november 2013, 11:59:31 »
verschrikkelijk ... iets anders kan ik niet zeggen...


of toch?


ja, iedereen kan zijn goed hart tonen door Jocelyn te steunen....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #114 Gepost op: 22 november 2013, 23:57:39 »
Vandaag kwam Dupke bij mij en hij vertelde me over de chat. Aangezien ik afgelopen dagen te druk was hier niet of nauwelijks gelezen en volledig over de chat heen gekeken.


Sjit wat een drama, geen betonnen huis meer heel en vele familieleden dood. Dit is toch heel wat heftiger dan de `normale` tyfoons die jaarlijks voorbij komen.


Hoewel ik de Filipijnen reeds via een ander kanaal steunde, ga ik morgen niet naar Duitsland en ik zal Dupke mailen om Jocelyn ook een steuntje van mijn kant te laten toekomen. Ik ken Jocelyn na 3 weken in een leuke vakantie stemming  en ik wil ook haar steunen met een bijdrage in deze voor haar verschrikkelijk harde en moeilijke tijden.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #115 Gepost op: 26 november 2013, 23:16:32 »
Het drama gaat nog verder.

Gisteren een raar berichtje gehad... Vermoedelijk omdat ze helemaal in shock was.

Vandaag er uit gekregen dat haar vader vannacht helaas overleden is...

Ze is overhaast naar huis vertrokken .. De laatste chat toonde dat ze al in cebu was.  Vliegen op tacloban is niet mogelijk dus morgenvroeg met de boot (supercat) richting samar en van daar met de bus naar huis.

Heb ook nog doorgekregen dat ze om eten te kopen elke keer een gruwelijke 2 uur durende trip moeten maken naar een andere stad.


Offline LittleJoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #116 Gepost op: 26 november 2013, 23:37:22 »
Het drama gaat nog verder.

Gisteren een raar berichtje gehad... Vermoedelijk omdat ze helemaal in shock was.

Vandaag er uit gekregen dat haar vader vannacht helaas overleden is...

Ze is overhaast naar huis vertrokken .. De laatste chat toonde dat ze al in cebu was.  Vliegen op tacloban is niet mogelijk dus morgenvroeg met de boot (supercat) richting samar en van daar met de bus naar huis.

Heb ook nog doorgekregen dat ze om eten te kopen elke keer een gruwelijke 2 uur durende trip moeten maken naar een andere stad.

Echt klote om dat er nog bovenop te krijgen.
Laat jezelf er nu niet onderdoor gaan.
Veel sterkte

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #117 Gepost op: 27 november 2013, 00:12:07 »
Ik doe dus nogmaals een oproep bij deze....


http://relaxxxboard.com/index.php?topic=13624.msg42150#msg42150


Veel sterkte Dupke, het leven gaat door, hoe scherp dit ook klinkt, zie maar dat jij er nu niet onderdoor gaat, want daar help je noch jezelf, noch Jocelyn mee....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #118 Gepost op: 30 december 2013, 20:15:47 »
ondertussen tussen het drama door nog goed en ook slecht nieuws gehad.. De broer en zus zijn terug gevonden, haar vader is verongelukt in een poging de schade aan het huis te herstellen.

Met de donaties zijn ondertussen een generator en brandstof gekocht en bouw materialen om in de huisjes een bruikbare slaapplaats te maken.

Jocelyn wenst iedereen die geholpen heeft bij deze te bedanken.