Auteur Topic: Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip  (gelezen 125875 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
FILIPIJNSE AUTORITEITEN VREZEN VOOR 10 000 DODEN
« Reactie #75 Gepost op: 10 november 2013, 19:05:10 »
De tyfoon zorgt voor heel wat ellende daar.....


Op de Filipijnen is het geschatte dodental na de doortocht van Haiyan de voorbije uren tot boven de 10.000 geklommen. Dat hebben de lokale autoriteiten bekendgemaakt. Dat maakt de tyfoon tot één van de zwaarste natuurrampen die de archipel in de recente geschiedenis hebben getroffen. "70 tot 80% van de huizen in de getroffen regio zijn vernield", zegt een politiewoordvoerder. Het bergen van de lijken is begonnen.








Jocelyn is er erg aan toe .....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #76 Gepost op: 11 november 2013, 06:25:07 »
Dit is een regelrechte ramp.. Het ergste is dat er tegen woensdag een tropical depression een afgezwakte versie met extreem veel regen verwacht wordt

Sent from my V370 using Tapatalk


Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #77 Gepost op: 11 november 2013, 18:10:46 »
Dit is een regelrechte ramp.. Het ergste is dat er tegen woensdag een tropical depression een afgezwakte versie met extreem veel regen verwacht wordt



Ondertussen drinken we ons verder lazarus, feesten we als de beesten en wippen we ons kapot, mijnheer.

Ik weet wel... je draagt geen geld naar de plaatselijke overheid, je..., je... maar even een stilte inlassen over je pretjes aldaar hier op het forum zou van veel respect getuigen naar de plaatselijke bevolking daar die getroffen is :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #78 Gepost op: 11 november 2013, 18:27:04 »
Dit is een regelrechte ramp.. Het ergste is dat er tegen woensdag een tropical depression een afgezwakte versie met extreem veel regen verwacht wordt



Ondertussen drinken we ons verder lazarus, feesten we als de beesten en wippen we ons kapot, mijnheer.

Ik weet wel... je draagt geen geld naar de plaatselijke overheid, je..., je... maar even een stilte inlassen over je pretjes aldaar hier op het forum zou van veel respect getuigen naar de plaatselijke bevolking daar die getroffen is :douchen .
Sinds wanneer doen we BELEREND?
Sinds wanneer is er geen ellende op de wereld?
Ik begrijp je standpunt, maar houden we een stilte voor alle arme kindjes in Roemenië, en gaan we een stilte inlassen omdat er in Afrika nog iedere dag duizenden kinderen van de honger omkomen, terwijl jij je afvraagt aan wie je je 50 euro gaat spenderen, en daar uitgebreid verslag over doet.


Komaan, SEF, Dupke zit momenteel midden in een ellendig gebied, en hij verwerkt dat opd e manier zoals hij daarvoor kiest.


Ik verwerk mijn ellende met fotoseletoren te maken, dat leidt af.


Ik moedig Dupke dan ook gewoon aan verder te doen, en er mee om te gaan zoals hij dat wil. Ik ken die goede man meer dan goed, en hij trekt het zich meer aan dan wij allen samen.


Maar om hem hier te gaan verwijtend at hij niet meer mag schrijven, een stilte moet inlassen is wel een beetje kras. Je bent toch wel degelijk een Belg? Er stroomt toch geen belerend bloed door je aderen?




Ik zal zelfs meer zeggen, ondertussen wordt er gewoon verder geleefd, that is life, en doe je dat niet, moet je eraan ten onder.


Ik denk dat Duke het al lastig genoeg heeft momenteel, en wie zijn wij om hem te gaan zeggen hoe hij dat moet of kan of mag verwerken?


Het is makkelijk iemand te gaan veroordelen, terwijl ik me afvraag wat jij in die situatie zou doen?
Zou jij een doodzieke meid in het hol van de leeuw gaan bezoeken, haar naar het hospitaal brengen, dat opvolgen en haar uit een slecht hospitaal wegbrengen en in eentje steken waar ze wel goed verzorgd wordt?
Zou jij een vriendinnetje die je zo maar kan gratis neuken toch een betaalde date geven?


Je hoeft niet te antwoorden, denk maar eens na hoe sociaal Dupke wel is, en wat hij allemaal doet voor de mensen daar.


Zo, dat gezegd zijnde, mag Dupke ons op de hoogte houden, graag zelfs, en dat hij de ellende maar van zich afschrijft, dat doen we allen van tijd tot tijd.


Normen en waarden voor andere mensen gaan bepalen, daar doen wij niet aan mee, ik heb het al lastig genoeg met mezelf, dat ik anderen ga be- of veroordelen...


groet,


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #79 Gepost op: 11 november 2013, 18:33:52 »
@ sef doe ik dat dan niet... ?


Ter info.. De hele familie op 1 zus van Jocelyn is missing.. Geen contact.. Cecil .. Die zoekt nog 1 nichtje.. De rest is OK.. Ik zit er hier midden in en maak het drama van op de eerste rij mee.. En helaas. Het beste wat je nu voor hun kan doen is troost bieden waar mogelijk en voor de rest de centjes laten rollen want de wederopbouw gaat zoveel kosten.. Dat kan je je je nog.niet eens voorstellen.. Jocelyn en haar 3 zussen hebben 2 tot 3 jaar gewerkt om.een huisje bijeen te sparen dat naar ik hoop niet foetzie  is..maar ik vrees ervoor om.nog maar te zwijgen over haar ouders zus zoontje en het zoontje van haar zus.

Voorts nog even melden.dat ik.cecil uit het publiek ziekenhuis heb weggehaald omdat de zorg dramatisch was en op mijn kosten in.een privé ziekenhuis gestoken heb en dat het nu goed.met.haar gaat en ze morgen naar huis bij haar tante in Manilla mag.  Dus ja ik denk wel dat.ik mijn steentje bijdraag  om de ellende van die meiden te verminderen en ze niet enkel lig.te.wippen

Sent from my V370 using Tapatalk


Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #80 Gepost op: 11 november 2013, 18:59:36 »
Ik moet er niet meer over nadenken want dat deed ik de hele namiddag al.  Denk je nu écht dat ik zoiets zonder nadenken even snel ga posten.  Ik ken Dupke ook al lang, net daarom.  Als ik al iets net vind is dat soms tv-uitzendingen uitgesteld worden omwille van een erge gebeurtenis.  Ik stelde enkel dat ik vind dat uitspattingen in de volwassentuin even niet moeten gepubliceerd worden met veel poeha en ben blij dat hij daar ook zijn goed hart laat zien.

Ik blijf bij die menig, wist dat er tegengestelde reactie zou komen en hou het hier ook bij.  Het is niet omdat ik even van mening verschil dat ik vriendschappen/kennissen schrap.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #81 Gepost op: 11 november 2013, 19:01:14 »
Ik spreek hier elke dag meiden uit Leyte en Samar.. Sef  je kan het je niet eens voorstellen hoe de sfeer hier is.. Aan de ene kant de nasleep van het drama dat nazindert aan de andere kant het besef dat ze niet naar huis kunnen omdat transport onmogelijk is en.ze.daar niks kunnen gaan doen.  De enige manier om hun te troosten en te helpen is de ladydrinks te laten vloeien en het is nu niet abnormaal om Ipv1 dame waar je interesse in hebt er nu een stuk of 6 gelijk een drankje te.geven.. Dan staan ze daar niet alleen te.piekeren maar zijn ze bezig en verdienen ze geld dat ze broodnodig hebben.

Einde speech..

Sent from my V370 using Tapatalk


Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #82 Gepost op: 11 november 2013, 19:05:40 »
Even nog dit.. Ik denk nl dat ik sinds de Typhoon niks meer geschreven heb over de dagdagelijkse uitspattingen zoals jij beweert.. Enkel over het drama de problemen van Cecil en dat het leven gewoon doorgaat.  Wat ik hier in tussen gedaan heb kan je niet weten tenzij je helderziend bent of info elders vandaan gehaald hebt.

Sent from my V370 using Tapatalk


Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #83 Gepost op: 11 november 2013, 19:12:29 »
En ja ik heb me de laatste dagen meer laten gaan met drank.. Maar drinken doe je niet alleen en heeft tot doel hier de centjes te laten rollen.. En ja als ik zat ben ga ik alleen naar huis... Dat staat er ook.  Sef  je kan dan je eigen mening hebben..maar lees aub goed wat ik schrijf en reageer op basis van correcte info

Jij hebt die meiden niet tegenover je zitten en hebt geen enkel besef hoe groot de.nood aan een.luisterend oor over een biertje is.

Sent from my V370 using Tapatalk


Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #84 Gepost op: 11 november 2013, 20:02:03 »
Citaat van: dupke
Gisteren namiddag Cecil gaan bezoeken.  Haar tante is aangekomen ondertussen uit Manilla. Drama in dit ziekenhuis. Ze hadden haar gewoon op een kamer gelegd en letterlijk niks gedaan....

Ik ontplofte bijna vanbinnen
heb haar daar uitgeschreven en naar een ander ziekenhuis gebracht. Binnen het kwartier had ze een infuus met antibiotica daar.   Gisteren de rest van de avond feest gevieret mijn maten .. Weer te veel gezopen. Dus alleen naar huis.  Vandaag even checken bij Cecil. Het gaat een heel stuk beter met haar... Zit.nu terug.aan de pool van het hotel met een goede cocktail dit rapport je te maken.. Straks de bloemetjes buiten zetten maar iets minder drinken want er moet ook nog gewipt worden natuurlijk.



Ik zou dat niet kunnen.  Ik hoor jouw redenatie echter al hardop.  Hierin verschillen we.  Einde preek  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #85 Gepost op: 11 november 2013, 20:14:03 »
Citaat van: dupke
Gisteren namiddag Cecil gaan bezoeken.  Haar tante is aangekomen ondertussen uit Manilla. Drama in dit ziekenhuis. Ze hadden haar gewoon op een kamer gelegd en letterlijk niks gedaan....

Ik ontplofte bijna vanbinnen
heb haar daar uitgeschreven en naar een ander ziekenhuis gebracht. Binnen het kwartier had ze een infuus met antibiotica daar.   Gisteren de rest van de avond feest gevieret mijn maten .. Weer te veel gezopen. Dus alleen naar huis.  Vandaag even checken bij Cecil. Het gaat een heel stuk beter met haar... Zit.nu terug.aan de pool van het hotel met een goede cocktail dit rapport je te maken.. Straks de bloemetjes buiten zetten maar iets minder drinken want er moet ook nog gewipt worden natuurlijk.



Ik zou dat niet kunnen.  Ik hoor jouw redenatie echter al hardop.  Hierin verschillen we.  Einde preek  :douchen .
Klaarblijkelijk lees je zelfs je eigen tekst niet goed....


Ik  hou het hier ook bij. 

Dat doe je dus duidelijkniet.

Ik ga hier enkel aan toevoegen dat ik TONNEN respect heb voor Dupke, en klaarblijkelijk vind jij het nodig voor de tweede keer belerend en vingerwijzend uit de hoek te komen.

Als je een goede vriend was, had je hem al lang een IM gestuurd om te vragen hoe het is, en om hem sterkte te wensen.
Dat is moediger dan hier openlijk op jouw manier te reageren.



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LittleJoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #86 Gepost op: 11 november 2013, 22:00:20 »
Even nog dit.. Ik denk nl dat ik sinds de Typhoon niks meer geschreven heb over de dagdagelijkse uitspattingen zoals jij beweert.. Enkel over het drama de problemen van Cecil en dat het leven gewoon doorgaat.  Wat ik hier in tussen gedaan heb kan je niet weten tenzij je helderziend bent of info elders vandaan gehaald hebt.

Sent from my V370 using Tapatalk

Alle respect Dupke, in al de ellende die daar nu heerst kan ik me best voorstellen dat het hoofd niet naar sex staat. Zeker na wat met Cecil gebeurt is, dat je dan nog alles persoonlijk voor haar regelt bewijst ook weer dat het niet zomaar DVPs zijn, maar mensen.
En ja soms kan men na alle leed die er momenteel heerst alleen maar een goed zuipen.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #87 Gepost op: 12 november 2013, 00:26:07 »
Goed ik heb al 20 jaarervaring met Filipijnen en elk jaar worden ze wel getroffen door een vulkaanuibarsting, een aardbeving, een zinkend schip, wat moslimterrorisme en uiteraard ieder jaar ook wel door een tyfoon. Ik ben wel wat gewend en ik schrik niet zo gauw ergens meer van.


Dit jaar hebben ze in Cebu/Bohol al een aardbeving gehad en ook is er pas weer eens een schip gezonken met vele doden. Deze tyfoon draaide wat zuidelijker dan Bicol, waar het meestal raak is en raasde over misschien wel het armste gebied, Samar en Leyte, waar Dupke dan ook terecht opmerkt dat daar veel dames uit Angeles vandaan komen.


De genoemde Joselyn, komt uit een gezin van 15 kinderen  :-\ en werkt daar om het gezin te ondersteunen evenals haar 2 jongere zussen. Dat is om te overleven, zo simpel is het. Ik weet dat ze uit Leyte kwam vlakbij Tacloban City waar ik van hoorde dat de bevolking uit pure wanhoop aan het plunderen is geslagen.


Weet dat Filipino's trotse katholieken zijn, met enorme gevangenisstraffen bij overtredingen en dan hoop ik dat iemand zich iets kan voorstellen van wat zich daar afspeelt. Ik doe er 1 artikel uit de telegraaf bij, die voor mij ALLESZEGGEND is:


http://www.telegraaf.nl/buitenland/22048535/__Winkelier_beschermt_waar__.html


Kortom het is te gruwelijk voor woorden. En aangezien ik Dupke 3 jaar geleden heb laten kennismaken met de Filipijnen en de eerste week heb ik hem vooral het gewone leven van een Filipijnse familie laten zien. Ook heb ik Dupke vaak uitgelegd dat ik het mijzelf niet toesta of dat ik niet in overdreven luxe hotels verblijf, maar dat ik me gewoon gedraag en nooit de rijke westerling uit wil hangen, maar vooral ook oog heb voor de gewone eerlijke mensen daar. Daarvan vond Dupke dat de 1e week de mooiste was van heel de vakantie en dat is me heel goed bijgebleven.


Hoewel Dupke graag in wat luxere resorts vertoeft en ja hij gaat voor zijn vertier, maar het hart zit op de juiste plek. Ik had bij de eerste letter over de zieke Cecil al gelijk door dat of hij de rekening moest betalen of er zou niets gedaan worden. Tja ik weet zoiets al voordat hij het tikt als het ware. Ook zijn begrip voor Joselyn en vele vele andere meiden die nu in spanning zitten, leeft mijn broer, zus, ouders of zoon en dochter nog ? Hebben ze nog een huis of dak ? Communicatie ligt plat, want stroom is iets wat bij een stevige bui al kapot gaat.


Kortom ik vind het werkelijk onbegrijpelijk en cynisch om hier nu een oude vete, met wat woord interpretaties of woordspelingen Dupke te zwarten. Mijn gedachte is dat dit slechts thuis hoort op fora zoals Provla, dat is namelijk een forum waar met graag met schijnbaar nette woorden van een Neerlandicus op grove wijze iemand te kakken wil zetten. Ik kan niet geloven dat iemand zulke draaiingen in zijn hoofd kan halen en hier durft te schrijven.


Daarmee heb ik open en publiekelijk hier niet een mening, maar wat feiten genoemd. Misschien moeilijk te vatten voor iemand die er nooit is geweest, zeker de foto van de koopman die met een pistool gericht zijn waren beschermd. Dit is beeld van wanhoop en Dupke probeert met de middelen en mogelijkheden die in zijn bereik liggen hier een beetje troost te bieden aan de meiden aldaar. Ik neem een diepe buiging en ben blij dat ik hem ooit met dit prachtige land heb laten kennismaken.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #88 Gepost op: 12 november 2013, 00:32:10 »
Ik buig mee, respect voor Dupke, en al mijn medeleven voor zijn kennissen en vrienden daar die erg zijn getroffen door deze catastrofe.

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #89 Gepost op: 12 november 2013, 00:35:37 »
En ik schenk Dupke dan ook graag 100 euro van RelaxxxBoard, die ik hem persoonlijk zal overhandigen na zijn verlof.
Het is niet veel, maar hij mag het gebruiken naar goeddunken om enkele meiden wat te steunen.
Dit geld is beter besteed dan dat ik ermee eender welke meid zou bezoeken.



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal