Auteur Topic: Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip  (gelezen 125757 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #90 Gepost op: 12 november 2013, 01:17:33 »
En ik schenk Dupke dan ook graag 100 euro van RelaxxxBoard, die ik hem persoonlijk zal overhandigen na zijn verlof.
Het is niet veel, maar hij mag het gebruiken naar goeddunken om enkele meiden wat te steunen.
Dit geld is beter besteed dan dat ik ermee eender welke meid zou bezoeken.


Zo is het maar net !


Zelf was ik eerder dit jaar al tot de conclusie gekomen dat de familie toe was aan een stormbestendig huis/boerderij. Kortom de nodige centen / lees enkele duizenden euro's geinvesteerd in een betonnen dakconstructie, waar ze voldoende betonijzer in verwerkt hebben, om voor altijd veilig te zijn tegen stormen, aardbevingen en overstromingen. Vulkanen kun je niet stoppen met een beetje beton.


Was ik helderziend, nee, maar ik ken het daar en in augustus kwam het al van pas. Nu helemaal, maar dat klinkt al belerend, want de meeste hebben simpelweg het geld niet om een veilig onderkomen te betalen.


Ook hebben ze stroom, want mijn eerste investering van een paar honderd euro daar was een generator voor stroom op te wekken. Een Honda, uiteraard, want anders kopen ze een goedkope Chinese barel die je na 2 keer naar de sloop kunt brengen. Ofwel weet wat je doet en waarom en hoe anders ben je ........ gefopt.


Het grote probleem van de NL of zeker de EU  hulp van een paar miljoen euro weer goed bedoeld is, maar dat er bitter weinig van terecht komt bij de mensen die het nodig hebben, want de politici en officials zijn zo corrupt als de neten. Ook iets waar je vooraf rekening mee moet houden, dat kun je NIET veranderen, het is nu eenmaal zo en niet anders.


Begrijp me dan ook niet verkeerd, maar ik steun dus geen acties, alleen rechtstreeks (of via een pakketje via Dupke).


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #91 Gepost op: 12 november 2013, 05:17:22 »
Ik ben net TV aan het kijken.. 3 dagen na de ramp tacloban city ziet er als een oorlogszone uit.. Alles is kapot.  Ze trachten de hoofdweg de stad in vrij te maken want op dit moment kunnen nog steeds geen hulpgoederen de stad in... Mijn maag draait zich gewoon om.. But life goes on..

Sent from my V370 using Tapatalk


Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #92 Gepost op: 12 november 2013, 05:24:38 »
Us marines zijn bezig om de luchthaven van tacloban terug operationeel te krijgen om hulp dag en nacht binnen te kunnen vliegen. De tropical depession maakt dat  de zichtbaarheid op de grond erg moeilijk is. En vliegtuigen kunnen nu enkel over dag landen omdat de controle toren vernield is.  Een US vliegdekschip regelt het luchtverkeer



Sent from my V370 using Tapatalk

Offline koenie

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #93 Gepost op: 12 november 2013, 08:45:19 »
Zit hier met Dupke. Heb hem hier pas goed leren kennen. Het is onterecht hem met een schuldgevoel te proberen opzadelen. Hij is een man met een ongelooflijk goed hart. Wat hij al allemaal al voor Cecil gedaan heeft, toont aan wat voor een goed man hij is. We leven beiden heel erg mee, maar wat kunnen wij beter doen dan de meiden wat ladydrinks aanbieden, waardoor ze geld kunnen opsturen naar hun families? Het klinkt misschien kontradiktorisch, maar zo is het nu eenmaal.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #94 Gepost op: 12 november 2013, 09:15:43 »
Zit hier met Dupke. Heb hem hier pas goed leren kennen. Het is onterecht hem met een schuldgevoel te proberen opzadelen. Hij is een man met een ongelooflijk goed hart. Wat hij al allemaal al voor Cecil gedaan heeft, toont aan wat voor een goed man hij is. We leven beiden heel erg mee, maar wat kunnen wij beter doen dan de meiden wat ladydrinks aanbieden, waardoor ze geld kunnen opsturen naar hun families? Het klinkt misschien kontradiktorisch, maar zo is het nu eenmaal.
Het is niet enkel ONTERECHT wat hier is geschreven, het is SCHANDALIG en GROF op de koop toe.


Dupke zich schamen, een schuldgevoel? En waarom dan?
Omdat hij de situatie aanpakt zoals hij ze inschat en de beste oplossingen zoekt?
Omdat hij goed is voor de dames die momenteel radeloos zijn?
Omdat hij te goed is voor deze wereld?
Als hij zich daar voor moet schamen, ja, dan mag hij zich schamen....


Wij zijn fier dat we mensen als Dupke als vriend mogen beschouwen. We zouden allen fier moeten zijn hoe hij de situatie aanpakt, en enige vorm van kritiek is not done.


Wij kunnen ons geeneens een beeld vormen hoe erg het allemaal is daar.


Een diepe buiging voor jullie, tonnen respect.


Probeer er toch nog het beste van te maken daar.


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #95 Gepost op: 13 november 2013, 12:32:14 »
Tijd  terug mijn dagboek zoals ik het niemand bij te.werken.. Anders vergeet ik het allemaal.  Voor zover ik het me nog correct herinner..

Na de 1e avond Cecil in het privĂ© ziekenhuis achter gelaten te hebben had ik er nier veel.zin.in.  we hebben wat gebarhopt.. De dames.wat drankjes aangeboden.  Uiteindelijk is het toch nog.gezellig geworden in grand pharao.  Maar ik had geen zin meer in een.meid.en ben alleen naar huis gegaan.  Foto s zal ik later wel posten.

Sent from my V370 using Tapatalk


Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #96 Gepost op: 13 november 2013, 12:33:18 »
Eergisteren Cecil gaan bezoeken.  Het.ging gelukkig al stukken beter met haar. Eigenlijk schandalig dat als ik.niet ingegrepen had dit potentieel fataal had kunnen aflopen.  Maar soit ze is aan de beter hand.

S avonds weer bar hop.  Tegen bepaalde meningen hier in help je de meiden het best door voor afleiding te zorgen en de centjes te laten rollen. Dan gaan ze in betere staat naar huis dan met een lang lip tegen over elkaar te gaan zitten treuren over wat er gebeurt is al blijf je natuurlijk mee leven en vragen of er al nieuws is. En soms is slecht nieuws beter dan de onwetendheid.

Bar hop met leuke tijd in lollipop waar we met 3 venten 12 meiden konden animeren of was het andersom....  Uiteindelijk naar grand pharao en shirley terug uit nr 7 gehaald zodat ik ook wat eyecandy aan de arm had om terug naar het hotel te gaan.

De nacht gaat grotendeels op in TV kijken en een goede wip.

Sent from my V370 using Tapatalk
« Laatst bewerkt op: 13 november 2013, 12:43:16 door dupke »

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #97 Gepost op: 13 november 2013, 12:52:08 »
Gisteren Cecil gaan uitchecken in het ziekenhuis.  De kosten maar op mij genomen.. Naar onze maatstaven viel het nog mee ik had erger verwacht aangezien ze niet verzekerd was maar zij en haar tantr schrokken duidelijk van de rekening en dachten dat ik een fortuin.moest ophoesten
. war het voor hun ook wel zal geweest zijn.  Een weekendje niet naar duitsland en we hebben het weer terug. Philhealth kost 1500 peso per jaar zo een 25 euro maar navraag bij een reeks meiden leert dat niemand van hun dit kan betalen.

Uiteindelijk Cecil met aanhang op de bus naar manila gezet om daar bij haar tante bij te komen.  Ik heb er een vriendin voor leven aan over gehouden



Sent from my V370 using Tapatalk


Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #98 Gepost op: 13 november 2013, 13:00:49 »
S avonds omdat ik toch in de buurt was bij Jocelyn mirrors binnen gesprongen en samen met haar.vriendin pizza gegeten en gedronken tot het 21 uur was. 11 lady drinks later met een rekening van 50 euro eten inbegrepen buiten gegaan en met ons 3en naar fields.  Enkele bars later kreeg ik door dat de dames liever naar het hotel wilden. Beetje TV gekeken.  Samen met zen 3en de badkamer onder water gezet omdat het bad overliep tijdens het chillen.met z'n 3en in het bad.

Leuk trio erna waarbij Jocelyn -m noem ik haar maar omdat de naam me steeds ontgaat aanwijzingen gaf omdat ze weinig ervaring had. Uiteindelijk meer lachen en plezier trachten te maken dan echt sexen. Voor de rest natuurlijk de info op TV opvolgen voordat ik tussen 2 meiden in slaap viel.

Sent from my V370 using Tapatalk
« Laatst bewerkt op: 13 november 2013, 13:34:50 door dupke »

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #99 Gepost op: 13 november 2013, 13:39:38 »
Vanmorgen vroeg wakker gebeld door Shirley om8 uur al. Haar zoontje had koorts en diarree en ze had geen geld voor medicijnen.  Haar om 14 uur na het ontbijt met de 2 anderen op visite gehad.naar huis gestuurd nadat ze mijn reisapotheek geplunderd had.

Daarna naar SM.mall om de chocolade voorraad voor deonstertjes aan te vullen en wat snoepgoed voor straks in de bar uit te delen in te slaan


Sent from my V370 using Tapatalk


Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #100 Gepost op: 13 november 2013, 13:41:32 »
In de.late middag me mijn maat naar Candy bar dan naar det5 en daarna naar niftys en Rio.. Erg beruchte bars.  Met moeite met lijf en leden intact kunnen ontsnappen...

Sent from my V370 using Tapatalk


Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #101 Gepost op: 13 november 2013, 18:01:59 »
In de.late middag me mijn maat naar Candy bar dan naar det5 en daarna naar niftys en Rio.. Erg beruchte bars.  Met moeite met lijf en leden intact kunnen ontsnappen...

Sent from my V370 using Tapatalk


Ben je in blow row geweest ja ?


Dan is het knap dat je je piemeltje nog hebt, want die gebruiken ze als rietje voor een "ladydrink". Goed veel te vunzig voor die rakkers hier, ik geloof niet dat ik je die ooit gewezen heb, zal je wel van een expat hebben.


Groet, Foots  O0


P.S. Geen tenten voor Dupke in zijn "normale" GFE modus, destijds overgeslagen omdat ik inschatte dat het zijn smaak niet was. Vooral goed voor een middagbezoekje met een extra'tje.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #102 Gepost op: 13 november 2013, 18:07:41 »

Bar hop met leuke tijd in lollipop waar we met 3 venten 12 meiden konden animeren of was het andersom....  Uiteindelijk naar grand pharao en shirley terug uit nr 7 gehaald zodat ik ook wat eyecandy aan de arm had om terug naar het hotel te gaan.

De nacht gaat grotendeels op in TV kijken en een goede wip.

Sent from my V370 using Tapatalk


Tja, de receptioniste zal het wel raar gevonden hebben als je 1 keer zonder Filipina terugkomt van het barhoppen, maar bij de 2e dag achterelkaar denk ze dat je een serieuze SOA te pakken hebt of homo bent geworden  :111: [size=78%].[/size]


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #103 Gepost op: 14 november 2013, 05:39:18 »

Jocelyn

[attachimg=1]

Shirley


Jocelyn en mildred

[attachimg=2]

Mildred

[attachimg=3]
« Laatst bewerkt op: 14 november 2013, 07:31:54 door dupke »

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 oct nov filipijnen trip
« Reactie #104 Gepost op: 14 november 2013, 07:35:08 »
In de hoop s&f niet op zijn tere ziel te trappen...
Ziekenhuis foto's






En dan Feestje in grand pharao tequila body shots

















Feestje in mirrors met sambuca







« Laatst bewerkt op: 14 november 2013, 07:40:41 door dupke »