Auteur Topic: De voorbereiding op de Filipijnen  (gelezen 21511 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
De voorbereiding op de Filipijnen
« Gepost op: 24 juni 2014, 23:00:46 »
Heren, rakkers en reizigers van allerlei pluimage,




Aangezien ik al meer dan 20 jaar in de Filipijnen kom heb ik weinig spannend meer te verwachten, maar ik weet dat er altijd wel wat mis gaat of wat alsnog goed afloopt.
Van het voorbereiden ben ik daarom niet zo, ik boek de vlucht, de eerste nacht en doorgaans red ik het wel als ik geld, paspoort en vliegticket goed bij me houd.


Dit jaar met Dupke net als 4 jaar geleden en die wil wel graag wat meer zekerheden inbouwen en is in dat opzicht veel meer de voorbereide reiziger en daarom wilde hij graag vooraf het hotel al bespreken. Zijn eerste keus was en is Lewis Grand, vanwege de betere kwaliteit kamer en betere hotelfaciliteiten en ook de betere locatie.


zie: http://lewisgrand.com


Echter ik ben een die-hard Clarkton hotel fan van het eerste uur die zeker minder is van kwaliteit zowel qwa kamer alswel faciliteiten, maar een zeer goed restaurant heeft en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel die ik al meer dan 20 jaar ken. Ik voel me er gewoon echt thuis en het is zeer zeker erg budgetvriendelijk als je niet de luxere kamers neemt. De luxere kamers van Clarkton zijn slechts een fraktie goedkoper dan de goedkoopste kamers van Lewis Grand, dus vandaar de (terechte) rationele voorkeur van Dupke.


zie: http://clarkton.com


Goed vakantie doe je met zijn allen en eerlijk gezegd wilde ik wel eens een Lewis Grand proberen als ik mijn ontbijtje maar in "mijn" Clarckton kan eten, want hun Duits ontbijt is in mijn ogen Fabelhaft. Ach ik kan de sfeer of mijn gevoel van Clarckton niet in woorden vatten, maar dit filmpje op youtube vertelt exact hoe ik er (emotioneel) over denk:


https://www.youtube.com/watch?v=hzmqg_VmvTQ


Ik zal dan ook proberen om eerlijk en objectief de vergelijking te maken, maar begrijp dat ik niet zuiver objectief kan zijn, wel ben ik overtuigt dat Lewis Grand veel beter is als je het comfort gaat meten.


Wat is er veranderd in Angeles City ?


Nou wederom denk ik dat er veel veranderd is, veel nieuwe namen, maar het is en blijft gewoon dezelfde easy going atmosfeer, een plaats waar echt niets te doen is met een hele bussel LBFM (little Brown Fucking Machines) die oude lelijke kale van chemicalien afhankelijke heren die al 3 keer gescheiden zijn nog de allerknapste man van de wereld vinden, zolang zijn beurs nog wat pesos bevat. Tja daar kun je lang omheen draaien, maar zo is het gewoon. De meiden zijn de attractie, verder is er echt absoluut helemaal niet in AC waar je toeristisch warm van word. De Pinatubo in niet in AC heren, alleen miss Pinatubo des te meer.


Zie: https://www.google.be/search?q=ac+bargirls&client=opera&hs=dlE&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=suSpU6W5E8qg7AaY8ICQBQ&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1680&bih=982#q=gogo+girls+angeles+city&tbm=isch


De dames zijn overigens niet uit op een eenmalige klant en die snel af te werken, nee de dames hier zijn (uiterst geslepen) op zoek naar een geschikte buitenlander om haar mee te nemen naar het buitenland, te voorzien van een paspoort en het liefst een huwelijk om ze nadat de juridische buit binnen is volledig leeg te trekken, ofwel financieel binnenste buiten te draaien. Uiteraard zoeken ze hier dan wel een lokale westerse of Filipijnse knapzak, waar zij dan hun geld aan kunnen verbrassen. Ach beschouw dit als het standaard verhaal van een "kenner" met wat bitter nasmaak ervaring.


Nou er is zeker wel wat veranderd en dat schijnt de mobiele telefoon en de social media te zijn. Naast freelance meiden hebben veel bargirls nu ook deze mogelijkheden ontdekt en als je als bekende naar Angeles City komt heb je de bars eigenlijk niet meer nodig. Meld op facebook dat je naar AC komt en je inbox stroomt over van de (huwelijks)aanzoeken. Zo hoef je geen nacht de "barfine" ofwel de barboete / afkoopsom van de dame te betalen aan de bar en zodoende loopt de bar dan deze pesos mis. Dit is DE trend die er nu gaande is.


Dit zal ik echter niet doen, daarin zit net mijn plezier, ik kijk liever ter plekke in de bars, want daarin zit voor mij de lol, want ik zoek geen lief voor de vakantie of langer. Ik zal echter ook niet de fout maken om te vertellen tegen de dames dat ik hen alleen bezoek voor mijn plezier, want onthoud 1 ding, de Filipijnse dames beschouwen zich nooit als hoer, hooguit als een tijdelijke vriendin. En dat houd echt een groot verschil in. Zonder lange termijn vooruitzichten als (vaste) vriend/man, zullen ze NIET met je mee gaan.




Resterende voorbereidingen ?

Wel nou eerlijk gezegd doe ik bijna niets. Ik koop ter plekke wel een sim kaart, wat kleren, condooms die probeer ik hier nog ergens op de kop te tikken. Ook lees ik geen recenties op de AC fora, ik duik niet in de barlectuur, ik haal geen inentingen. Trouwens de inentingen tegen AC bargirls die kun je toch niet kopen, die heb je ervaren, of je hebt het gewoon niet. Ik ken er zeer weinig die zo imuun zijn voor de bargirls als ikzelf, ik probeer het echter niet uit te stralen aldaar.

Zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Mount_Pinatubo

Wel ik ga het weer beleven en vanaf volgende week dinsdag zal ik wat verhalen posten. Ook zal ik wat foto's proberen te verzamelen voor de RB reisverhalen fans en uiteraard zal ik goed op Dupke passen, of hij op mij ;) .


Angeles City here we "come" !!!


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
De voorbereiding op de Filipijnen
« Reactie #1 Gepost op: 27 juni 2014, 11:51:07 »
Ok , ik herinner me nog alsof het gisteren was dat ik samen met Foots voor de 1e keer naar de andere kant van de wereld ging op zoek naar filipina's en als dat niet zou kunnen , een leuke vakantie.

Veel is ondertussen gebeurd, maar alles is hetzelfde gebleven.

Zoals foots al aangaf zijn telefoon en facebook , date in asia , filipijnen forums veel belangrijker geworden dan in zijn tijd.

ik heb in de 4 laatste jaren vele mensen leren kennen ginds, zowel dames als andere rakkers.

Een van die rakkers gaat samen met ons volgende week Angeles City weer onveilig maken.
Hij is ook niet aan zijn proefstuk toe gezien het feit dat ie vorig jaar een dikke fles whiskey mee had voor de manager van een niet genoemde bar en ondertussen rond februari al eens opnieuw terug geweest is en nu dus weer al bijna op het vliegtuig naar daarachter zit.

ik voorspel .. we gaan weer aan de managers tafel eindigen, en dan weet de goede verstaander het , dan ben je goedgekeurd en immens populair bij de meiden ginds.
Vooral als je dan ook nog een bekend gezicht hebt dat ze al vaker gezien hebben..

In tegenstelling tot vroeger is het nu iets moelijker om als volslagen onbekende 1st time bezoeker van angeles een meid over te halen tv te komen kijken in je hotelkamer.

Geen nood, de eerste kan je weigeren, de 2e kan wat moeilijk doen maar de 3e tot de 10000e dat is geen probleem.

Over het social media en telefoon gebeuren dan..

Een van mijn vrienden uit de USA heeft een paar dagen geleden zijn volende trip aagekondigd op facebook.... ik ga hem ginds net missen  maar ik zweer het hij heeft 75 likes en 33 reacties op zijn berichtje.

Ik ga er maar eentje kopiëren maar ze gaan allemaal in deze richting :
U want to meet me,  I give my mobile nr.

Ikzelf wordt op facebook al bestookt met vragen wanneer ik kom, waar we afspreken enz.

meerdere meiden uit mijn vorige trips hebben nood aan een peso injectie blijkbaar, en dat zijn enkel degenen die mijn contact gegevens hebben.  De andere hebben al bij mr februari naar mij gevraagd... hoe die is er deze keer niet bij.




 



Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
De voorbereiding op de Filipijnen
« Reactie #2 Gepost op: 27 juni 2014, 11:58:54 »
Deze keer gaat onze trip hopelijk veel meer op de 1e trip lijken , als je alleen gaat is het probleem steeds dat aan de pussy magneet van Angeles city blijft plakken en de rest van dit mooie land nooit te zien krijgt.

Maar geen nood , er is altijd wel een schatje dat je wil vergezellen op je ontdekkingsreis en ondertussen  op elk moment van de dag of nacht klaar is voor 'practise make baby zoals ze het noemen'

Alle gekheid op een stokje, 4 jaar geleden had ik gezworen 1x maal naar ginds te gaan, foots schudde met zijn hoofd, vertelde allerlei horrorverhalen over alleen nog terug willen gaan en filipina's trouwen. Ik dacht ja ja .. bla bla bla , en waar sta ik nu , aan de ene kant wil ik mijn vrijheid behouden , genieten van al het schoons in de filipijnen en in duitsland, aan de andere kant overweeg ik om een filipina te importeren.

Hoe ging dat gesprek alweer tussen die toeristen die vroegen wat het meest meegenomen souvernier uit die filipijnen was  en waar ze als antwoord op kregen een filipina...



Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
De voorbereiding op de Filipijnen
« Reactie #3 Gepost op: 27 juni 2014, 17:31:29 »
heren veel plezier ik kijk uit na jullie verslagen over deze trip ik weet dat de dames daar op de fillpijnen opzoek zijn na een beter leven geniet er van  ;D

Offline JPtoo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
De voorbereiding op de Filipijnen
« Reactie #4 Gepost op: 27 juni 2014, 18:55:56 »
Kan niet wachten op de verhalen aangezien ik misschien in september daar heen wil gaan  ;D

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
De voorbereiding op de Filipijnen
« Reactie #5 Gepost op: 27 juni 2014, 19:34:45 »
heren veel plezier ik kijk uit na jullie verslagen over deze trip ik weet dat de dames daar op de fillpijnen opzoek zijn na een beter leven geniet er van  ;D
Op zoek naar wat? Een beter leven?  :lol_hitting: :bud
Op zoek naar je centen, ja, en zij hebben meer tijd dan wij geld, dat is de sleutel tot succes...


Als je van lange termijnplanning kan spreken, dan is het wel een Fillipina die je dat kan uitleggen, gelukkig spreken ze nogal goed Engels...  :sex :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
De voorbereiding op de Filipijnen
« Reactie #6 Gepost op: 28 juni 2014, 11:25:55 »
heren veel plezier ik kijk uit na jullie verslagen over deze trip ik weet dat de dames daar op de fillpijnen opzoek zijn na een beter leven geniet er van  ;D
Op zoek naar wat? Een beter leven?  :lol_hitting: :bud
Op zoek naar je centen, ja, en zij hebben meer tijd dan wij geld, dat is de sleutel tot succes...


Als je van lange termijnplanning kan spreken, dan is het wel een Fillipina die je dat kan uitleggen, gelukkig spreken ze nogal goed Engels...  :sex :cheer:

geld maak immers het leven beter  :banghead:

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
De voorbereiding op de Filipijnen
« Reactie #7 Gepost op: 28 juni 2014, 18:03:30 »
heren veel plezier ik kijk uit na jullie verslagen over deze trip ik weet dat de dames daar op de fillpijnen opzoek zijn na een beter leven geniet er van  ;D
Op zoek naar wat? Een beter leven?  :lol_hitting: :bud
Op zoek naar je centen, ja, en zij hebben meer tijd dan wij geld, dat is de sleutel tot succes...


Als je van lange termijnplanning kan spreken, dan is het wel een Fillipina die je dat kan uitleggen, gelukkig spreken ze nogal goed Engels...  :sex :cheer:

geld maak immers het leven beter  :banghead:


Hier niet VS, maar probeer jij maar eens een maandje in de Filipijnen te overleven van 125 euro. Dan begrijp je exact wat de motivatie van de dames is.


Geld het maakt je niet gelukkiger, maar je hebt het simpelweg wel gewoon nodig. Iets waar je nood aan hebt maakt je gelukkiger, hier is dat sex, daar is het geld of basisvoorzieningen, die wij als vanzelfsprekend beschouwen.


Einde preek,


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline frogger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
De voorbereiding op de Filipijnen
« Reactie #8 Gepost op: 29 juni 2014, 11:33:33 »
Heren,

Heel  veel plezier.
Ik  ga de verslagjes met  heel  veel  interesse  volgen.   Ik zelf  ben nogal aan het twijfelen, moet ik voor het zekere gaan of voor het onbekende.   Feit is dat ik er graag  over lees wat ik er kan verwachten.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
De voorbereiding op de Filipijnen
« Reactie #9 Gepost op: 29 juni 2014, 12:07:29 »
Veel plezier daar! Hoewel een reis naar de Filipo's er voor mij nooit in zal zitten, ben ik ook erg benieuwd!
En nog dit! Heb er de Filipijnse vaarregels bij gehaald! Als je het water op gaat, boten van links hebben voorrang  :lol_hitting:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
De voorbereiding op de Filipijnen
« Reactie #10 Gepost op: 1 juli 2014, 01:00:28 »
OK het is zo ver. Gisteren avond aangekomen in Manila. Vluchten vanuit Düsseldorf met emirates naar uae en na een tussenstop van een uur if 3 door naar Manila.

Zoals verwacht zo goed als niks geslapen. Aangekomen in Manila. Geen airco op de luchthaven. Heet maar het viel nog mee. Ik had erger verwacht. Filipino style wachten op de bagage. Duurde dus extreem lang. Chaotisch en als de filipinos die 90% van de bezetting van de vlucht uitmaakten konden zouden ze op de band op hun koffers wachten. Blijkbaar heeft men koffer 5 rondjes gedraaid omdat we er niet aan konden. Binnen nog snel een Filipijnse telefoonkaart met Unlimited internet voor de ganse maand op de kop getikt voor 1100 peso.
Eenmaal buiten vrij snel onze chauffeur gevonden.

Maar goed dat ik die sim met internet al had want onze chauffeur had duidelijk moeite zijn weg in Manila te Vinden.  Uiteindelijk via de GPS op mijn telefoon in het city state tower hotel aangekomen.

Nog snel bij jolibee een hapje eten en dan slapen gaan.  Althans dat had ik gedacht. Klote jetlag. 

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk


Offline aamu

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
De voorbereiding op de Filipijnen
« Reactie #11 Gepost op: 8 oktober 2014, 19:39:47 »
Ja het is weer tijd om voor te bereiden ...

Erg grappig om de eerste post van Foots te lezen. Voor Angeles had ik ook Clarkton in mijn hoofd. Vorige keer goed bevallen. Nu ik had de vorige keer niet de kamers met balkon, maar een normale kamer in het hoofdgebouw. Ik vind het een prettig hotel om zodra je uit je bed rolt bij het zwembad of aan de bar je ontbijt/lunch of wat dan ook te nuttigen.

Ergens twijfelde ik wel over het Lewis Grand - wel duurder, maar misschien voor die kleine week dat ik weer in Angeles ben het waard. Zo juist dan de knoop door gehakt op basis van een stevig aanraden van dupke 2 weken terug in Babylon die het omschreef als "Heaven on earth". We zullen zien ik ben benieuwd; heb in iedere geval voor 5 dagen een jacuzzi kamer ;)  Nu nog wat dames vangen die willen bubbelen.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
De voorbereiding op de Filipijnen
« Reactie #12 Gepost op: 8 oktober 2014, 20:50:12 »
Wat je schrijft klopt volledig, een kamer met bubbelbad, een bed waar je 5 dames naast mekaar kan inleggen en indien het een waterbed was konden ze er allen nog in zwemmen ook  ;D


Hou er wel rekening mee dat jij op één week aan hotelkosten alleen een maandloon van 3 fillipina's erdoorjaagt, en dat jij dus in een kamer zit die inderdaad "heaven on earth" is, maar jij voor hen ook de "Empirer of Lewis Grand" ben.
In het achterhoofd houden dat dit hetzelfde is als iemand die hier op hotel komt met een weekprijs van 10 000 euro. Die mag van mij deftig geplukt worden, en dat is hoe de filippina's over jou dan zullen denken.


Gewoon kwestie van even in je achterhoofd te houden hoe ze tegen je aankijken als je een dure kamer in Lewis Grand bookt.
Me niet misbegrijpen, ik gun het je van harte, en ik hoop dat we hier veel bubbelbadverhaaltjes mogen lezen van je  ;) :douchen










Mooi hotel trouwens ....


[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
De voorbereiding op de Filipijnen
« Reactie #13 Gepost op: 8 oktober 2014, 21:11:13 »
Ha Aamu,


Dames die met je willen badderen zul je niet snel vinden, want samen douchen word als te intiem beschouwd ook door een dvp, awel voor de eerste dag. De 2e dag als ze terug komt zal dat wellicht wel kunnen, de 3e dag beschouwd ze je als getrouwd (met haar) en word je "honey ko" iets wat mijn honingpot betekend, maar ze bedoeld eigenlijk "money ko".

Verschil Clarckton versus Lewis grand

Lewis grand is zeer zeker mooier en beter qwa faciliteiten en qwa kamer. Mooier en beter zwembad, met handdoeken service. Mooie prieeltjes om te liggen in de schaduw, mooie tuin. Personeel is er netjes en bediend je correct, niets mis mee. Restaurant is ok, ik heb er heerlijke Sinigang ng hipon gegeten van mijn ingehuurde vriendinnekes, bijna altijd via roomservice. Prijs is zeker niet duurder, ondanks dat het hotel een klasse beter is. Heel handig is de ATM de geldautomaat waar je elke dag 20.000 peso uit kon trekken. Grappen bij de receptie dat ik zolang door blijf spelen tot de automaat me niets meer geeft met mijn 4 winnende cijfers in te toetsen.
Wat ik absoluut een dikke plus vond van Lewis Grand is autoservice die je naar alle dichtbij dingen brengt als bv Fields of de SM mall. Voor de busterminal moet wel betalen dan rekenen ze 400 peso door.

Clarckton is basaler, goedkoper en het zwembad is een recht bak met water en de tuin is niet meer noemenswaardig, wel goede service tot op het terras van het zwembad, het personeel zeker het oude is veel persoonlijker en vriendelijker. Het restaurant is er prima, fijne zetels en lekker eten tegen hele redelijke prijzen. Het moet me van het hart dat het buffet gewoon veel te duur is naar Filipijnse norm en ik heb er volgens mij niet 1 keer het buffet besteld. Ik kom er zeer graag, zeer zeker voor het ontbijt. Ik ben namelijk erg gehecht aan bruin brood en een kop verse thee zoals ik dat hier gewend ben. Bovendien hebben ze als enige in heel AC gesneden en kaas bij je brood en de eieren die ze overal elders serveren hangen me al jaren zwaar de keel uit.

Een oude kamer kost rond de 2000 peso en de luxe suites kosten 3250 peso. De laatste zijn een 400 tot 500 peso goedkoper dan Lewis grand. Als je dat naar westers geld omrekent is dat een no-brainer volgens Dupke en daarin heeft hij gelijk. Echter ten opzichte van de gewone kamers is Lewis Grand wel bijna dubbel zo duur. Voor iemand die minder om luxe geeft een goed alternatief, zeker als je niet uit wil stralen dat je geld zat te verteren hebt. Iets wat ik persoonlijk heel belangrijk vind en zeker ten opzichte van de Filipina's.

Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline aamu

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
De voorbereiding op de Filipijnen
« Reactie #14 Gepost op: 8 oktober 2014, 21:50:40 »
@sexmachine: Ja dat probleem dat ik misschien Lord Emperor of Lewis Grand ben, was mij ook al binnen geschoten. Iets wat me vorige keer toch wel tegenhield. Simpeler kan dan eventueel beter zijn. Zeker voor de portomonee.

Ergens voelt het niet helemaal kloppend dat je hotel kamer duurder is dan de early work release van een dame. "Dan barfine ik er per dag gewoon 2", bedacht ik me toen ik op de reserveer knop drukte. Sjah gok dat dit dan weer grootspraak is, maar we zullen zien.

Ach als je het niet probeert dan weet je het niet. Misschien zit ik volgende keer weer gewoon in het Clarkton of misschien gaf dupke me de tip van mijn leven ;)

@foots;
Ja de verhalen over het douchen ken ik, maar zelf niet echt mee gemaakt vreemd genoeg. Dit is ook pas mijn 3e keer AC dus misschien is het nu wel standaard. In Manila kreeg ik de afgelopen keer een pijpbeurt onder de douche en het 3e meisje in AC ging het bijna fout onder de douche. We zullen zien. Ik kan iig de jacuzzi aanzetten als mijn date te vroeg in slaap valt.

Goed te horen dat ze een werkende ATM hebben. De afgelopen keer keerde alleen ABC uit. Voor mij althans. De auto service is goed om te horen, hoewel dupke al zij dat die niet altijd aanwezig was en dat de pendel busjes van Clarkton die om het half uur gaan handiger zijn van en naar fields.

Clarkton beviel mij vorige keer uitstekend, maar als je niet iets anders probeert weet je niet wat je wel of niet mist.