Auteur Topic: trip Dupke en Foots in de Filipijnen  (gelezen 44827 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
trip Dupke en Foots in de Filipijnen
« Gepost op: 2 juli 2014, 12:29:24 »
De eerste dag in Manila is een ramp en ik ga daar niets over schrijven, want dan herinner ik het me weer. Daarom de eerste dag maar hier de 1e dag in Angeles City. De busreis naar Angeles City duurde 3 uur en een kwartier kortom Manila is een complete ramp voor de och garme 80 km.

Hier in de mini-trike voor 100 peso naar Lewis Grand, de weg ernaa toe kon ik niet zien, maar als je een oude ervaren rot bent herken je wel waar je bent aan de hobbels in de weg met mijn geoefende kont.

Het inchecken liep gesmeerd, formuliertje ingevuld en Dupke gaat me voor om de kamer te laten zien. Ontzettend ruim, keurig en werkelijk een prachtige douche met ligbad, valdouche de hele rataplan. Hier wil ik wel eens een schaapje wassen. Ook het zwembad en de tuin, zeer fraai. In mijn ogen duidelijk een klasse beter dan Clarkton, maar wel iets minder gezellig of familiaal.

Bij Swiss chalet een goulashsoep en een Zuricher Geschnetzeltes naar binnen gewerkt en zo was ik klaar voor de beroemde barhoptour. Dupke's tourguide stond buiten aan het restaurant te wachten in een gele jurk en ze had zichtbaar veel interesse in Dupke en maakte veel lol. De eerste bar was ehh ..... Dollhouse bijna vergeten, maar de 2e was Q bar.

In Q-bar achteraan de tafel van de Nieuw Zeelandse baas plaatsgenomen en die gast dronk het ene naa het andere. Van Tequila met spinnen erin tot Guiness, alles wat alcohol bevatte luste hij en ook maakte hij graag foto's van gasten met 1 tortelduifje uit zijn ruif. Over de dames, het was in mijn ogen een hele standaard line up, met ik weet niet hoeveel Filipina's. 1 dame sprak me wel aan een hele dunne bonestaak met uitstekende oren, maar een andere Belgische maneer was me net voor. Geeft niet, want in Angeles zitten er echt wel genoeg voor iedereen.

Mijn volgende bar liet ik alle andere heren achter me want die waren voorzien en jawel ik trok naar Pharao op de 3e verdieping. Altijd mooie shows en vaak een lekkere stunner. Ik ging zitten bestelde een Cali en zag het al, bij mijn 1e scan wederom niets van mijn keuze ik ben en blijf een moeilijke mens.

In mijn volgende aflevering de ontknoping, want ik ga nu bikken in de Clarkton.

Groet, Foots
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
De eerste dag in Filipijen
« Reactie #1 Gepost op: 3 juli 2014, 09:47:44 »
De ontknoping ga ik voor foots laten dus maar over naar de volgende dag.

Dag 2 in Angeles.

Maar even een correctie op dag 1. Na dollhouse inderdaad even qbar binnen geweest maar daar was het zo vol dat we naar shipwreked zijn gegaan. Dus Foots zijn qbar is eigenlijk shipwreked.

Goed dag2 begonnen met boomboom sessie 3 met thelma en daarna ontbijt samen. Foots was al vroeg op de been en had al zijn ontbijt gehad in het clarkton dus is en Thelma bleven maar in het hotel om te ontbijten. Daarna zwemmen tot een regenbui van jewelste daar een eind aan maakte. Overstroming rond het zwembad en wat moet je dan.. Juist boom boom 4 op de kamer.

Daarna een hapje eten in het clarkton en dan naar.mirrors om Jocelin en milthred gedag te gaan zeggen.

Voordat we het goed doorhadden zaten er een stuk of 6 meiden op onze schoot.  2 uurtjes plezier. De drank vloeide rijkelijk en toen we rond half elf buiten gingen was de schade een kleine 20 euro per persoon. Ik heb wel eens meer voor minder betaald.

Daarna terug naar qbar . damm lekkere wijven daar dan naar Tao. Hier leek wel een bom ontploft en alle lekkere wijven waren vervangen door het c team.

Op een half jaar een bar nooit zo snel zien achteruit gaan.





« Laatst bewerkt op: 3 juli 2014, 09:59:14 door dupke »

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
De eerste dag in Filipijen
« Reactie #2 Gepost op: 3 juli 2014, 09:54:07 »
Na tao terug naar shipwreked waar de alcohol weer niet in de fles gebleven was en Foots een meid op de schoot had die 10 op 10 scoorde op zatheid. Hij er mee weg ik iets later tegen 2 uur 30 met mijn schatje voor de nacht naar huis voor 2 rondjes boomboom. Dan snurken tot 8u30 wakker geworden met een stijve.. Dat was dus haar probleem. Daarna terug slapen tot 10 uur en dan nog een rondje om het niet af te.leren. barfine was 2400 en ticiel  maar 500 peso voor de moeite gegeven . honger had ze niet meer dus nog 50 peso voor de Trike gegeven.

Een 50 euro voor 4 wipjes. De dag kan.slechter verlopen.



Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
De eerste dag in Filipijen
« Reactie #3 Gepost op: 3 juli 2014, 09:56:06 »
Zo de foto's zijn aan het uploaden dus Foots heeft straks plakwerk




Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
De eerste dag in Filipijen
« Reactie #4 Gepost op: 3 juli 2014, 10:29:20 »
Zo de foto's zijn aan het uploaden dus Foots heeft straks plakwerk
Dat moet niet, gewoon op een laptop zetten en invoegen via extra opties, o zo makkelijk, en dan 'inline afbeelding op maximale grootte' kiezen.


Maar ik begrijp het ten volste, als je op die temperaturen tussen die lekkere stoten zit, krijgen je hersens te weinig bloedtoevoer  :cochon ;D :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
De eerste dag in Filipijen
« Reactie #5 Gepost op: 4 juli 2014, 08:09:14 »
Nog geen tijd gehad voor de foto's.

Donderdag was een regendag.  Daar is alles mee samengevat.

Opgestaan en met Foots gaan eten in clarkton. Auto Van het hotel genomen owv regen.

Na eten met de jeep naar fields gegaan om wat bankzaken.te regelen. Dan shoppen in SM mall. Die ziet er terug wat beter uit na.de halve sluiting van vorig jaar.

Terug gepakt en gezakt naar het hotel . nat geworden natuurlijk regen.

Na mijn verslagje gemaakt te.hebben naar ponytails. Volle bak bijna geen stoel meer vrij owv de regen natuurlijk.

In de regen.naar.fields. naar.q bar schuilen voor de regen. Dan op naar de.volgende en volgende tussen de regendruppels door tot in viking. Bomvol die bar met meiden. Ratio man vrouw 100 tegen.1 en wij 3 waren de.enige gasten

Fields stond onderwater. Wachten op een break in de regen om te gaan eten bij Swiss chalet.

Na eten van al die regen dorst gekregen en aan een barhop begonnen. Omdat het buiten zo nat was het maar op een zuipen gezet en om sluitingstijd 4 uur of zo qbar uit gekropen. Nog effe eentje gaan drinken om het af te leren  en dan rond 4 uur 30 naar huis.  Onderweg blijkbaar wel vergeten eentje te barfinen dus alleen men bedje in


« Laatst bewerkt op: 4 juli 2014, 08:39:26 door dupke »

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
De eerste dag in Filipijen
« Reactie #6 Gepost op: 4 juli 2014, 09:21:56 »
O ja nog een nieuwtje...

Gisteren avond is er nogal een amateuristische raid geweest op qbar shipwreked en redbar. De jongens van de barangay .. Soort van veredelde wijk wacht hadden blijkbaar de verkeerde avond uitgezocht om te trachten hun spaarpptje aan te dikken. Hetbregende pijpenstelen maar toch hebben ze een.aantal meiden meegenomen owv zogenaamd geen licentie van de barangay.  De bars kon het niks schelen de helft van de meiden had die licentie dus konden ze niet meenemen en der waren toch geen klanten.

Het losgeld is vastgesteld op 1000 peso per meid zon 15 euro

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk


Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
De eerste dag in Filipijen
« Reactie #7 Gepost op: 5 juli 2014, 07:57:03 »
Donderdag.


Laat uitgeslapen.. Wachten Foots. Die komt uiteindelijk rond 15 uur.boven water met zijn mirrors meiden. Oude bekenden voor mij. Zijn nacht zal in ieder geval beter geweest zijn.

Ik had al ontbeten en Tesiel was net weg. Dus maar met zen vieren naar de jolibee om te eten.

Daarna in SM mall naar de film .. Iets met transformers.. De meiden vinden het super.. Foots zegt me later dat het een bagger film was. Ik moet hem bekennen dat ik 3 keer in slaap gevallen ben.

Daarna eten met de meiden in clarkton en dan een icetee en meer drinken in mirrors bar waar de meiden drinken. Vervolgens een beetje poolen waar ik super foto's kan maken met een Samar beauty.

Foots neemt zijn zekerheidje mee . haar zus is me te onzeker maar omdat ik 100% zeker weet dat het geld goed besteed is geef ik haar alsnog 1000 peso.

Op naar fields qbar naar Christine. Enkele drankjes later komt mijn Andere Belgische maat en nog een koppel ons vervoegen en ze willen gaan dansen in high society. Nog voor ik christine iets gevraagd heb is al beslist dat ze me gaat (paal)dansen.

Leuke tijd in de disco en rond 3 uur 30 vertrekken we naar het hotel voor een.ander paaldansje.

De volgende morgen op herhaling. En dan ontbijten met Foots en Jocelyn in clarkton.



Offline frogger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
De eerste dag in Filipijen
« Reactie #8 Gepost op: 10 juli 2014, 06:58:21 »
Zo de foto's zijn aan het uploaden dus Foots heeft straks plakwerk

Het is wel heel traag internet daar  :banghead: ik ga er maar vanuit dat ze wel wat beters te doen hebben daar  :douchen  :pompe  :douchen  :showtits toch ben ik wel HEEL nieuwsgierig naar jullie belevenissen.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
De eerste dag in Filipijen
« Reactie #9 Gepost op: 10 juli 2014, 08:47:03 »
Ben even buiten de bewoonde wereld geweest, daar was echt helemaal niets.
Geen stromend water, gee gsm signaal, geen berijdbare weg, geen openbaar vervoer, geen werkende auto, geen fatsoenlijke freet, geen wc voor grote mensen alleen voor dwergen en als je slaapt op een matras op de grond slaap je in een mierenhoop.


Tenslotte vakkundig vergiftigd door een heledere geest die gewoon oppompwater in de koelkast had gezet, dus doodziek de aftocht geblazen. Dit is niet te harden voor een doorsnee westerse mens. Nu in Manila weer enigzins hersteld van de diaree, zometeen weer eens douchen, want de laatste keer was zaterdag in Lewis Grand.


En dat mij dit als ervaren Filipijnenganger alsnog overkomt, ik ben me aan het schamen. Maar dan kan ik jullie verklappen dat ik de grootste problemen nog niet eens heb genoemd. Morgen reis in effe naar Puerto om bij te komen. De grootste problemen probeer ik daar even te vergeten, omdat ik er nu toch niets aan kan doen.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
De eerste dag in Filipijen
« Reactie #10 Gepost op: 10 juli 2014, 10:35:14 »
Ben even buiten de bewoonde wereld geweest, daar was echt helemaal niets.
Geen stromend water, gee gsm signaal, geen berijdbare weg, geen openbaar vervoer, geen werkende auto, geen fatsoenlijke freet, geen wc voor grote mensen alleen voor dwergen en als je slaapt op een matras op de grond slaap je in een mierenhoop.


Tenslotte vakkundig vergiftigd door een heledere geest die gewoon oppompwater in de koelkast had gezet, dus doodziek de aftocht geblazen. Dit is niet te harden voor een doorsnee westerse mens. Nu in Manila weer enigzins hersteld van de diaree, zometeen weer eens douchen, want de laatste keer was zaterdag in Lewis Grand.


En dat mij dit als ervaren Filipijnenganger alsnog overkomt, ik ben me aan het schamen. Maar dan kan ik jullie verklappen dat ik de grootste problemen nog niet eens heb genoemd. Morgen reis in effe naar Puerto om bij te komen. De grootste problemen probeer ik daar even te vergeten, omdat ik er nu toch niets aan kan doen.


Groet, Foots  O0
Ik ben benieuwd wat je grootste problemen waren, al hoef ik geen tekening, denk ik.
Veel sterkte als het is wat ik denk dat het is.... al ben je nu niet getrouwd, je bent voor hen familie, en je bent op de koop toe iemand die van vrouwen houdt die kleren dragen van zeer dure stoffen .....  :dance2 :cochon
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
De eerste dag in Filipijen
« Reactie #11 Gepost op: 10 juli 2014, 10:37:45 »
OK laat ik dit maar bevestigen en niet meer commentaar geven.

Mijn stuk van het verhaal dan. Eerste dag dat we in niemandsland aankomen was de bedoeling dat is samen met mijn meisje zou overnachten in sabando ocampo. Mevrouw Foots die de weg zou moeten weten besloot dat zwijgen beter was dan ons de weg wijzen dus maar mijn telefoon boven gehaald en met het laatste beetje GSM signaal de GPS aangezet. Tot op een paar honderd meter nauwkeurig kunnen gidsen in niemandsland . daarna geeft ie er de brui aan. Blijkbaar ligt de stroom uit en zitten ze hier dan in het donker bij een zaklapje. Uiteindelijk sabando ocampo gevonden alles donker. Inchecken?? Nog nooit van gehoord in een resort waar niemand Engels verstaat. 17 x hebben ze moeten proberen om een generator op gang te krijgen die enkel een paar lampjes kan laten branden. Airco nope koelkast nope.. Zin in sex nope en ik vermoed dat ook ik door dat water vergiftigd ben.

Een snugger Filipijns heerschap had foots junior enkele ratjes in een kooitje kado gedaan met als resultaat dat ze nu voor een rabiƫs injectie kunnen want de kleine is natuurlijk gebeten ondanks Foots en mijn pogingen om van dat ongedierte af te geraken

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk


Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
De eerste dag in Filipijen
« Reactie #12 Gepost op: 10 juli 2014, 10:39:57 »
Nee  SM daar zit het probleem niet. Ik heb hier zoveel miscommunicatie en culturele verschillen gezien dar ik letterlijk elk uur van de dag van mijn stoel viel van verbazing.

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk


Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
De eerste dag in Filipijen
« Reactie #13 Gepost op: 10 juli 2014, 10:45:34 »
Vervolg dan maar van wat mijn ervaringen waren.

2 e nacht in sabando was beter en de dag was een leerschool in filipijnse gewoontes.  Denken doen ze niet want dat kunnen ze niet. Tuinaanleg is belangrijker dan water en stroom en uiteindelijk hebben ik en Foots de verlichting aan gekregen na het geklooi van de lokale elektrieker doorgrond te hebben. Je kan beter van nul af herbeginnen is mijn oordeel.


De auto leuk en wel. De versnellingsbak is rot de koppeling onbestaand schakelen onmogelijk. Vermogen niet aanwezig en dat ding zuipt een halve bak benzine op 30 km!!!!!!!

Ik vermoed dat de motor ook rot is.. En dat gaan ze in de Filipijnen op een namiddagje fixen.. Jajaj...

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk


Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
De eerste dag in Filipijen
« Reactie #14 Gepost op: 10 juli 2014, 10:57:07 »
Na de derde nacht maar de loop op gegaan. Trachten in sabando de kamer af te rekenen maar uiteindelijk mijn meisje maar wat centen in de klauwen gestoken en haar het laten regelen. Denken en betalen dat is het enige wat we hier kunnen en moeten doen . vooral denken wat dat doen zij niet en anders betalen wij 2 keer.

Vervolgens afscheid van Foots en samen met mijn meisje naar haar thuis in Samar. Niet verlopen als verwacht. Airco bus nada niet te krijgen.  Dus maar met de filipino bus tussen de vecht hanen. Foots weet al genoeg. Dan met de veerboot naar Samar. Aangekomen om 21 uur in allen.  Geen bus geen jeep nada niks te huren ook al heb je 1000 euro in de pocket om uit te geven . je geraakt er gewoon niet van af. Uiteindelijk een Trike kunnen vinden die wel naar calbajog wilde voor 1500 peso . madam kreeg een hartaanval van de prijs maar ik had geen zin om in de haven tot de volgende ochtend op een bus te wachten. Na 3 uur broembroem in een witte mensen martelkooi aangekomen in het beste hotel van calbayog. Ingechecked in de westerse decadentie en toen mevrouw de prijs zag ging het zaakje bijna niet door. Vermoedelijk een half maandloon per nacht
 Ja ja Foots ik wet het maar ik voelde me misselijk had overal pijn en de prijs zal me worst wezen

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk


Mijn voornaam weggehaald en vervangen door Foots