Auteur Topic: Hotels en vervoer naar Angeles City  (gelezen 42133 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline frogger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
Hotels en vervoer naar Angeles City
« Reactie #45 Gepost op: 21 september 2014, 08:51:46 »
De laaste loodjes zijn aangebroken. Tot nu toe is alles zonder grote problemen verlopen.  Toch wil ik nog even een vraag stellen. Als een dvp haar vrije dag heeft en je gaat op die dag samen naar de film, iets eten en slapen. Moet je dan toch de bar betalen?
Ik heb dat al eens voorgesteld, maar zij durfde het niet aan, ze zij letterlijk i am afraid off the boss. Nu gaat het me niet om die paar pesos. Maar ik geef die 1 dag liever direct aan het  meisje dan aan de bar.

Offline frogger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
Hotels en vervoer naar Angeles City
« Reactie #46 Gepost op: 24 september 2014, 15:31:45 »
Een hele ervaring rijker, weer thuis in het kikkerlandje.  Bedankt mannen voor de bruikbare tips en aanwijzingen. Het was zeker een avontuurlijke vakantie

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Hotels en vervoer naar Angeles City
« Reactie #47 Gepost op: 24 september 2014, 23:36:28 »
Een hele ervaring rijker, weer thuis in het kikkerlandje.  Bedankt mannen voor de bruikbare tips en aanwijzingen. Het was zeker een avontuurlijke vakantie

Heel graag gedaan Frogger ik hoop dat je de ongecensureerde verhalen met bijbehorende foto's van de Filipina's ook hier met ons gaat delen. Ik kijk daar uiteraard wel naar uit.

Groet Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Hotels en vervoer naar Angeles City
« Reactie #48 Gepost op: 25 september 2014, 12:26:30 »
Nog.even op fogger zijn vraag antwoorden  dan weet hij het voor een volgende  keer.

Regels zijn er.niet maar vaak moet.een dame de dag na een date gewoon  komen werken ook al had ze verlof die dag om haar centjes  te krijgen. Soms krijgen ze een boete.. hangt er.een beetje van af hoe sterk ze in haar schoenen staat.  Ik.bekijk het zo.. ik geef haar.even veel als via de bar op.haar vrije dag en wat.ze.met.die centjes  doet is haar zaak.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk