Auteur Topic: Dupes 2012 tour of the Phils  (gelezen 19517 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Dupes 2012 tour of the Phils
« Reactie #15 Gepost op: 30 oktober 2012, 15:43:01 »
Zaterdag

Uiteindelijk herinner ik me dat ik nog een paar tegoedbons voor ladydrinks heb die die nacht op moeten voor ze vervallen zijn en met mijn laatste bon zwerf ik roadhouse binnen, roep lukraak de eerste die me optisch ok is van het podium en geef haar de laatste ladydrink van de avond.
Ergens heeft ze toch wel iets en ik besluit haar mee te nemen.

Pracht van een meid, 100% dupe approved.


Ai misschien vergeten te vertellen, maar Roadhouse is net als bij Eddy van Babylon, trek een mooie meid van het podium en het komt goed.


Manager Marc (als hij er nog is na .. jaar) had het destijds zo gewild. Dus alle meiden zullen daar wel door de Dupke proof komen.


En vraag daar een keer het nummer Thunderstruck aan van AC/DC. Dat is hun specialiteit.


Angeles City Roadhouse Thunderstruck


Groet, Foots
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Dupes 2012 tour of the Phils
« Reactie #16 Gepost op: 31 oktober 2012, 07:28:57 »
Maandag, schillen met mylene aan het zwembad.

Maandag middag na de zoveelste stomende sessie  tegen 12 uur met mylene uit bed geraakt en samen gaan brunchen.

mylene gaat haar swimsuit halen en in de namiddag relaxen we aan de pool en doen een fotoschoot rond het zwembad.




Coctailtje erbij... Life is beautifull.

Na het zwemmen een nummertje maken en dan 'S avonds terug samen naar haar bar net voor openingstijd om 19 uur haar de barfine in de handen gestopt en zij alleen naar binnen om barfine te betalen.

Daarna samen uit eten bij tequila reef.

Barhoppen samen , bar na bar. Gezellige boel. Ik weet wel dat de bedoeling is haar vriendinnen ook een drankje te geven dus rond 23 uur gaan we terug naar haar bar en komen haar 2 vriendinnen erbij...  Eentje aan de linkerhand, eentje aan de rechterhand, en zij op de schoot...

Tegen 1 uur terug naar het hotel en daar zoent ze me zo goed als dood...  Dupke die overklast wordt in zijn eigen specialiteit...

Tegen 4 uur kruipen we moe maar voldaan onder de lakens.. Totale schade die dag 2000 voor mylene, 1500 aan ladydrinks, 1000 aan eten want haar favoriete maaltijd is dieet .

4500 peso of 85 euro voor de ganse dag full service. Uren en uren van de beste Sex die je maar kan hebben.
« Laatst bewerkt op: 31 oktober 2012, 07:57:49 door dupke »

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Dupes 2012 tour of the Phils
« Reactie #17 Gepost op: 31 oktober 2012, 07:34:00 »
Dinsdag.

De ganse dag mylene dag.






Eten,drinken, barhop, shoppen en vooral veel quality time.

Mylene begint gevaarlijk verslavend  te worden, ik ga me aan de drie dagen regel moeten houden...

« Laatst bewerkt op: 31 oktober 2012, 08:05:54 door dupke »

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Dupes 2012 tour of the Phils
« Reactie #18 Gepost op: 1 november 2012, 07:39:15 »
Woensdag 31/10

Vroeg in de namiddag nadat mylene weg was opnieuw een barhop gedaan in candybar en det5.  Daar de mooie Marcell tegen het lijf gelopen tijdens de haloween party. Leuke meid, super body goede service maar niet super de super.

Det 5 is hoofdzakelijk een short time gerichte club met een barfine van slechts 1200 peso.

Helaas geen betere foto van Marcell dan deze






Later op de avond mylene terug gaan halen en naar de paaldanswedstijd in crystal palace.  Laat op de avond nog naar Genesis voor de haloween party.

Om 2 uur s nachts haalt mylene weer het beste uit me.


« Laatst bewerkt op: 4 november 2012, 12:00:37 door dupke »

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Dupes 2012 tour of the Phils
« Reactie #19 Gepost op: 4 november 2012, 11:59:13 »
Donderdag :

Barhop op Walkingstreet.
Op een barhop enkele dagen geleden Melodie tegen het mooie lijf gelopen en besloten haar te gaan halen voor een namiddag relaxatie.





Melodie bleek de enige tegenvalle meid van deze trip te gaan worden : maar ja zo heb je er altijd 1.

Na een uurtje met 100 peso tip afscheid genomen.  Op naar de volgende.

Mylene voelde zich niet zo goed deze avond maar haar vriendin Thelma zou de honneurs waarnemen




Omdat het nog redelijk vroeg op de avond was en ik met een groepje leden van een ander forum afgespoken had om naar de disco te gaan nam ik Thelma mee naar High Society.





Er zijn 2 goede disco's in Angeles City : Sky trax waar meestal de koreanen en japanners heen trekken en High Society, de nieuwe waar je de europeanen, Americanen en Austratiers ziet.

In beide disoc's komen heren stappen met hun Barfines of om freelancers of bargirls op hun day off of zij die van een short term terug komen op te pîkken.

Daar we met een vrij grote groep waren huurden we een vip seating area met plaats voor een 15 tal personen voor 8000 peso te verteren in drank.  Dit is incusief security guard zodat de dames hun tasjes kunnen laten liggen en je drankjes niet verdwijen als je gaat dansen op de dansvloer.

Rond 2uur 's morgens terug naar het Hotel waar Thelma zich even goed als Mylene van haar echtelijke taken kweet.
« Laatst bewerkt op: 4 november 2012, 12:24:32 door dupke »

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Dupes 2012 tour of the Phils
« Reactie #20 Gepost op: 4 november 2012, 12:28:07 »
Vrijdag:

Mijn laaste dag in dit disneyland voor volwassen mannen.

's morgens vroeg worden ik en Thelma wakken van een smsje van Mylene, ... of ik goed geslapen heb met een smily met een grijs erachter. Mylene voede zich beter en wilde langs komen.

Thelma was echter niet van plan om me met een volle zak terug te geven aan Mylene, dus werd ik nog even vakkundig onder handen genomen.

Rond 14 uur aan het ontbijt met Thelma verscheen Mylene ten tonele.

Deze foto maakt haar plannen wel duidelijk zeker



na een fotoshoot rondom het zwembad met beide meiden is het tijd voor een rondje rampetamen.







Moe , voldaan en volledig leeg ben ik klaar om uit te checken en de terugreis richting Belgenland aan te vatten.

Een sortvloed aan smsen en telefoons  met beide meiden volgt tot ik het vliegtuig opstap.



« Laatst bewerkt op: 4 november 2012, 12:44:26 door dupke »

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Dupes 2012 tour of the Phils
« Reactie #21 Gepost op: 4 november 2012, 12:55:58 »
nog een paar filmkes

[smg id=5192 type=av]

[smg id=5193 type=av]

[smg id=5194 type=av]
« Laatst bewerkt op: 4 november 2012, 13:08:06 door dupke »

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Dupes 2012 tour of the Phils
« Reactie #22 Gepost op: 4 november 2012, 12:57:35 »
Videos van de sobs dancecontest

[smg id=5195 type=av]

[smg id=5196 type=av]
« Laatst bewerkt op: 4 november 2012, 13:10:24 door dupke »