Auteur Topic: MIRRORS CLUB  (gelezen 21449 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
MIRRORS CLUB
« Gepost op: 26 juli 2010, 17:22:20 »
[box title=MIRRORS CLUB]

[box title= GOGO GIRLS]
Dancers:                 100                     
Waitresses:             20                     
EWR:                      1350 pesos             
Lady Drink:              125 pesos                 
Double Lady Drink:    n/a
Bell Ring:                 2000 pesos           
Local Drinks:            70 pesos
[/box]
[box title=GENERAL INFO]
Address:                 620 Don Juico Ave. Clarkview, Balibago, Angeles City, in Clarkton Hotel             
Website:                 website hotel           
Opening Hours:         3 PM - 3 AM                 
Happy Hour:             3 PM - 6 PM                       
PoolTable
Own Generator
Visa Mastercard Amex
[/box]
[box title=IMPRESSIONS]

[/box]
[/box]
« Laatst bewerkt op: 28 juli 2010, 18:04:43 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
MIRRORS CLUB
« Reactie #1 Gepost op: 26 juli 2010, 22:55:42 »
Verbonden aan het beste hotel in Angeles.
Het beste eten, goede prijs kwaliteit kamers maar vooral je voelt je thuis door de geweldige aardige Clarkton mensen.
It's magic Foots  ;D
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
MIRRORS CLUB
« Reactie #2 Gepost op: 9 augustus 2010, 05:52:26 »
Reeds 2 dagen in het paradijs mogen doorbrengen.

Eergisteren aangekomen in angeles en na het avondmaal voor de eerste keer in Angeles naar de clubs getrokken.

Begonnen bij Mirrors. Leuke, gemoedelijke club.  Een paar drankjes met de meiden gedronken en toen in de gietende regen naar Fields gegaan.

Een paar clubs bezocht waaronder Dollhouse (veel te druk voor mij) en Golden Nile. Deze laatste club was veel beter voor mij.  Enkele stunners gezien maar niemand gebarfined aangezien ik terug naar mirrors wilde voor Dina.  Helaas, pindakaas de vogel was gevlogen en een vriendin die nog voorstelde haar te bellen waarschuwde me wel voor haar maandelijkse kwaaltjes...

1e nacht alleen in mijn beddeke in angeles....ik vermoed dat ik een grote uitzondering was  :o .

2e avond zelfde ritueel . Drankje genoten in Mirrors en aan de praat geraakt met een van de 2 naar mijn smaak knapste dames daar.  Foots het varken had zich natuurlijk langs de andere neergevleid en was reeds bezig zijn hele woordenschat aan vuile woorden in Tagalog op dit schepseltje uit te testen   ;D .

Foots ging even weg en ik zag mijn kans schoon om Joanna Marie even aan de tand te voelen.  Nog voor hij terug was was ondergetekende met zijn echtgenote voor de nacht al vertokken naar mijn suite.  Laat Foots nog maar een ijsteeke slurpen, ondergetekende had na een weekje droogstaan andere katjes te geselen.

Jm: lief schatje, behoorlijk knap, maar erg rustig, naar mijn smaak zelfs te rustig.... maar de druk was na een weekje van de ketel.

Heb er voor geopteerd om er geen allnighter van te maken en haar na een uur of 4 met een mooie tip van kamer te zetten en te gaan slapen. Lieve meid maar geen keeper, ik denk dat ik wat ga butterflyen.

Een hele avond plezier met meerdere meiden en meerdere drankjes, een  kamertje van een uur of 4 voor de prijs van een half uurtje in LR.  Niet slecht..... als ze nu nog wilden pijpen   Dat is hier blijkbaar niet hun geliefde bezigheid.   :D

Groet uit Angeles
Dupke
« Laatst bewerkt op: 9 augustus 2010, 14:52:05 door foots »

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
MIRRORS CLUB Josilyn
« Reactie #3 Gepost op: 10 augustus 2010, 07:49:37 »
Heren Rakkers,

Jackpot getroffen gisteren avond in Mirrors.

Nog even een drankje gaan drinken met Foots en aan de praat geraakt met voor mij de knapste meid van de club.  Interview gedaan en besloten haar mee te nemen gisteren avond iets na het spoken uur.

3 nummertjes later, een ontbijtje en net geen 40 euro armer is ze nog altijd niet bij me weg te slaan. 24 uur is hier blijkbaar 24 uur full service, alles erop en eraan, ft inbegrepen.

Vandaag zakt de prijs zelfs al naar 30 euro als je ze bij het openen van de club gaat barfinen. Dan hoeft ze zelfs niet te gaan dansen in de club en kunnen we samen de ganse dag en nacht tot morgen 18uur doen en laten wat we willen.


Ik weet wel , op fields avenue zitten beslist nog mooiere meiden ,maar man dit is GFE paradise. Samen gaan zwemmen, samen een hapje eten, een terasje doen,  muziekje luisteren op kamer en hop , madam is zo geil als boter( met dank aan the Lady in Red van Chris de Burgh.

tja Foots heeft me een paar uurtjes onbewaakt achter gelaten en dan gaat het snel hier.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
MIRRORS CLUB
« Reactie #4 Gepost op: 11 augustus 2010, 05:59:47 »
Rakkers,
 
Jullie zouden natuurlijk moeten weten dat de dame van Dupke allang door Foots de dag ervoor door de Tagalog molen was gehaald. Ze kende mijn vorige lief van vorig jaar het pokesexmonster. Effe mee gepraat en jawel zij had training gehad van een Duitser met alles erop en eraan. Mijn conclusie was dit is een 2e pokesexmonster en jawel ik zat er niet naast, wat uitzondering is ik geef dat grif toe.
 
Deze dame gisteren met enig tact van podium geglimlacht en aan ons Dupke gekoppeld, omdat ik wist dat het zijn oogappeltje was en voor mij is dat slechts een peuleschil. Zie de recentie van Dupke en kom tot de conclusie dat de romancetour zoals voorspeld gaat nu beginnen. Sexmachine het was effectief de 1e club, de 2e dame en de 3e nacht in Angeles voor Dupke. Dit voor de statistieken vanuit GFE paradijs.
 
Groet, Foots  :)
 
PS. de bewaker bij de foto van Mirrors staat een bewaker. Dat is in de Filipijnen heel gewoon, normaal en geaccepteerd. De bewakers zijn allemaal uitgerust met een pistool of klasnikov, die uiteraard doorgeladen is. Grappen maken mag, maar bij ruzies lost de bewaker het snel en effectief op. Hier heb je nooit een probleem als je gewoon doet.
« Laatst bewerkt op: 11 augustus 2010, 11:28:06 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
een RelaxxxBoardHuwelijk in de maak?
« Reactie #5 Gepost op: 11 augustus 2010, 12:01:06 »
[box title=WAT IS LIEFDE MOOI]
Zie de recentie van Dupke en kom tot de conclusie dat de romancetour zoals voorspeld gaat nu beginnen. Sexmachine het was effectief de 1e club, de 2e dame en de 3e nacht in Angeles voor Dupke. Dit voor de statistieken vanuit GFE paradijs.
Zoals voorspeld, de eerste club, de tweede dame en de derde nacht, Sexmachine heeft het effectief zo voorspeld  ;D
Wat volgt is simpel, een korte schets?
Scenario 1: Ofwel laat Dupke deze spetter niet meer los, is hij verliefd en vieren we binnen zeer korte termijn een RelaxxxBoard-Huwelijksfeestje....
Scenario 2: Ofwel gaat hij toch nog eens een andere proberen, waarna blijkt dat ze toch niet het van dat is, maar Foots kennende heeft ie ervoor gezorgd dat Dupke de gegevens heeft van deze Meid en wordt ze overgevlogen naar Boracay of Hermans Place, en dan gaan we terug naar scenario 1.
In beide gevallen zitten we aan het feest, want Dupke, die is heel zeker tot over zijn oren verliefd :D
Gemangeld dus  :o ;)


sexmachine
[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline SexAndPleasure

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
MIRRORS CLUB
« Reactie #6 Gepost op: 11 augustus 2010, 13:02:42 »
Beste Foots,

Ik las met enige verbazing dat de meiden in de Flippa's niet/nauwelijks een pijp zetten.
Is dat niet hetzelfde als een melkveehouder die weigert te melken, of een voetbalspits die weigert te scoren?

Dan heb ik ook altijd gedacht dat, JUIST JIJ, een liefhebber bent van veel gepijpt te worden, en weinig neuken.
Dus hoe kan dit dan een aanbeden oord zijn voor jou?

Bizar.



Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
MIRRORS CLUB
« Reactie #7 Gepost op: 13 augustus 2010, 05:10:17 »
Eeigenlijk zeer eenvouding.  Zwel foots zijn pokesexmonster van vorig jaar als mijn schatje hier zijn met duitse grundlichkeid opgeleid, dus met full saunaclub arsenaal aan mogelijkheden. 

En ja, ze lust inderdaad af en toe bananensap, zonder dat je daar voor moet bij betalen. :D

To sexmachine, inderdaad zoals je voorspeld hebt, ze gaat de hele trip mee.... 8)

En nee, als ik een ander zou proberen en die zou nog beter blijken te zijn, dan kom ik helemaal niet meer terug.  En o ja,ze heeft nog 2 jongere zusjes hier zitten in mirrors, de kopen we af toe een lady drink, questie van het geld in de familie te houden hé....   leuk ...


Zoals foots al voorspelde, full service, ze wast je van kop tot teen, scheren  incluis.....  Moeten we die duitse varkens toch nog ergens dankbaar voor zijn ..... ;)



groet


Dupke




Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
MIRRORS CLUB
« Reactie #8 Gepost op: 17 augustus 2010, 06:24:31 »
Beste Foots,

Ik las met enige verbazing dat de meiden in de Flippa's niet/nauwelijks een pijp zetten.
Is dat niet hetzelfde als een melkveehouder die weigert te melken, of een voetbalspits die weigert te scoren?

Dan heb ik ook altijd gedacht dat, JUIST JIJ, een liefhebber bent van veel gepijpt te worden, en weinig neuken.
Dus hoe kan dit dan een aanbeden oord zijn voor jou?

Bizar.


Beste Junther,


Ik begrijp dat ook niet. Ik heb een haat liefde verhouding met de Filipijnen en haar cultuur. Wel het uiterlijk van de dames spreekt me aan, de liefheid en de grappen i9n de bars die je hier kunt maken, dat gaat werkelijk alles te boven.


Vorig jaar had ik een goed pijpmonster, en ik weet nu hoe ik die hier moet zoeken. Dupke heeft die nu, maar die ligt nu al 2 dagen doodziek op bed en de dame is nu zijn verpleegster.


Zelf ben ik 5 dagen bezig geweest met diaree, flauwvallen, met een rolstoel ben ik door het vliegveld vervoerd en eergisteren lag ik nog kotsend op het strand.


Ik begrijp het ook niet Junther maar ik houd van de Filipijnen, net zoals ik van Duitsland houd. Inderdaad voor pijpen moet je hier niet zijn, maar misschien heb ik nog wel een een andere kant. 1 die ik verborgen houd, hahha


Groet, Foots


(PS. ik leef ondertussen weer, Dupke zit echter nog diep in de lappenmand.)
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
varkentjes
« Reactie #9 Gepost op: 17 augustus 2010, 11:53:44 »
Jullie hebben een nieuwe ziekte naar de Filippijnen gebracht, de gekke varkensziekte  ::)
Prijs jullie gelukkig dat ze jullie beiden niet geslacht hebben en per kilo verkocht hebben  :o ;D ;)
Dus terug thuis krijgen we twee "magere"varkens te zien, de vraag blijft, "weegt Dupke meer zonder lief bij aankomst in de RP of met lief bij terugkomst?  :-X


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
MIRRORS CLUB
« Reactie #10 Gepost op: 23 augustus 2010, 12:19:54 »
Na een tijdje me ellendig gevoeld te hebben en verzorgd geweest te zijn door mijn persoonlijke doet all verpleegster begint hier alles weer rooskleurig uit te zien.

We zijn de 2e dag op Borocay , net terug van een boottochtje en een zwem partijtje zijn we ons aan het klaarmaken voor het avondmaal.  Foots het varken en zijn vriendin zijn al enige tijd spoorloos en wij (ik en Jocelyn) zijn babysit voor de kinderen.  Ik weet nu dus hoe over 3 jaar mijn leven er zal uitzien volgens sexmachine.

Getrouwd en met kids..... :-X

Jocelyn zit mee te lezen terwijl ik dit schijf.  leuk zo een begrijpende partner in crime. ;D


groetjes uit de rp.

Dupke




Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
MIRRORS CLUB
« Reactie #11 Gepost op: 23 augustus 2010, 12:26:51 »
Jocelyn zit mee te lezen terwijl ik dit schijf.  leuk zo een begrijpende partner in crime. ;D
groetjes uit de rp.
Dupke
WERBUNG WERBUNG WERBUNG


Breng haar mee naar LR, dan pas is het een "partner"  ::) ;D ;)
sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
MIRRORS CLUB
« Reactie #12 Gepost op: 23 augustus 2010, 13:02:13 »
Rakkers,
 
Hmmm, ik zal het bekennen, mevrouw was dizzy dus heb ik maar verkrachtingsscene ervan gemaakt. Zonder kussen, pijpen gewoon erbovenop, doggy, weer terug benen tegen het lijf, etc. Daarna de lul eruitgenomen en alles ondergespoten. Zo dat was er uit, gedoucht en ik ben ook klaar voor te eten.
 
Groet, Foots  ;D
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
XXX-MAS IN MIRRORS
« Reactie #13 Gepost op: 19 september 2010, 20:18:21 »
Voila, zo wil ik de rest van mijn leven "monogaam" mijn Kerstmis doorbrengen, als ik Santa mag zijn  ;)


Mirrors Club - Santa' s Girls a Christmas Carol


Mirrors Club - Santa's Girls Delight


Mirrors Club - Santa's Girls Dance with a Star


sexmachine



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJE MIRRORS
« Reactie #14 Gepost op: 19 september 2010, 20:22:57 »
En voor diegene die "mijn nieuw lief  :o ;) " herkent, een vrijkaartje Mirrors met EWR ... (hint: de houdbaarheidsdatum staat NIET op de bodem)  ::) ;D


Mirrors Club Lady Round Up


Mirror's Bar Dancers 4 21 09


sexmachine
« Laatst bewerkt op: 19 september 2010, 20:25:18 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal