Auteur Topic: ANGELWITCH BAR  (gelezen 5771 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ANGELWITCH BAR
« Gepost op: 26 juli 2010, 17:49:59 »
[box title=ANGELWITCH BAR]

[box title= GOGO GIRLS]
Dancers:                 80
Waitresses:            28
EWR:                      1300 pesos
Lady Drink:             150 pesos
Double Lady Drink: n/a
Bell Ring:                 4000 pesos
Local Drinks:           95 pesos
[/box]
[box title=GENERAL INFO]
Address:                 302 Fields Ave. Balibago, Angeles City, 2009
Website:                 http://www.mosbars.com/angelwitch.html
Opening Hours:       6 PM - 5 AM
Happy Hour:            n/a
PoolTable
Own Generator
Visa Mastercard Amex
[/box]
[box title=IMPRESSIONS]

[/box]
[/box]
« Laatst bewerkt op: 27 juli 2010, 20:46:19 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ANGELWITCH BAR
« Reactie #1 Gepost op: 26 juli 2010, 22:50:10 »
De zusterclub van Angelwitch Bangkok en Pattaya.
In Bangkok is het de beste club van Azie, geen grappen he, de BESTE by far !!!
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ANGELWITCH BAR
« Reactie #2 Gepost op: 17 augustus 2010, 07:29:10 »
Relaxxx Rakkers,


Wat ik was vergeten te vertellen was dat ik op weg naar Field ave in de jeepney naast iemand zat die kleine knuffeltjes verkocht. Ik vond het pinquinetje en een bugs bunny erg leuk en kocht na afbieden voor 30 peso beide knuffeltjes. Deze stak ik in mijn borstzak zodat ze beide met heun hoofdjes er uitstaken.


Zo liep in Angelwich binnen. Een oude lelijke afgezakte club, met wel 3 of 4 gasten binnen en een stuk of 12 dames op een verhoogd podium zodat je op navelhoogte staat als je op de barkruk zit. Ofwel je verwaht er niets van, maar dan kennen jullie Foots nog niet. Vrijwel meteen kwamen 2 dames op Foots af en namen de knuffeltjes af. Ze staken de knuffeltjes in hun onderbroekje zodanig dat het hoofdje er nog uitstak.


De sfeer werd geweldig leuk, de dames werden uitzinnig van mijn Tagalog uitspraken. We mochten foto's en video's maken van de dames met de knuffels. Ook nadat ik de dames een drankje had gegeven waren ze niet opdringerig, maar wilden gewoon een beetje lol maken. Dit werd de gezelligste bar van de avond en tevreden stapten Dupke zijn lief en Foots weer buiten zonder de knuffeltjes maar wel met een geweldige brede glimlach op onze lippen gingen we met de Clarkton bus weer terug op hotel.


Dit is een avondtje barhopping Angeles City style. Veel lol, veel meiden en het kost er werkelijk gene ene drol


Groet, Foots
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ANGELWITCH BAR
« Reactie #3 Gepost op: 30 augustus 2010, 15:19:47 »
Relaxxx Rakkers,
 
Na heel lange tijd dat geef ik toe hier de foto's van de dames met hun knuffels. De foto's zijn met toestemming voor publicatie op internet, dus relaxxx en geniet. Trouwens als je het niet de mooiste dames vind, klopt, maar ze waren wel de allerleukste van bijna de gehele vakantie. Uiteraard volgt er nog een spetter verhaal vaan Foots op zijn pokesexmonster, het vorige verhaal was na beraad met Sexmachine echter zelfs voor RB te gortig, maar deze volgt wel zeer binnenkort.




 
Uiteraard de dank aan Dupke voor het nemen van de vele foto's en vooral voor het croppen, zodat jullie allemaal mee kunnen genieten.
 
Groet, Foots  ;D 
[box class=windowbg]Met dank aan sexmachine voor het weghalen van de thumbnails, het goed uploaden en resizen van de foto's en het plakken van de juiste link, zodat de foto's toch nog verschijnen  ::) 8) ;) [/box]
Grote dank aan SM en leer me eens met die foto's werken ik ben dom, vergeet alles en uiteraard ook nog lui.
 
« Laatst bewerkt op: 1 september 2010, 18:02:47 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.