Auteur Topic: Erotiktreff95, Schwerte  (gelezen 4044 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Rikkie6969

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Erotiktreff95, Schwerte
« Gepost op: 10 oktober 2016, 17:34:16 »
Een paar weken geleden afgezakt naar Erotiktreff 95.

Bij binnenkomst betaalde ik € 60. De vrouw des huizes vond ik in het begin een beetje nors. Ze stelde duidelijk dat ik slecht 2u30min meer had en dat het om een gangbang ging. Ik had de indruk dat ze een beetje wantrouwig was omdat er een “buitenlander” kwam aanbellen. Boven op de eerste verdieping gaan omkleden en op de gelijkvloers gaan douchen. Daarna naar het salon. Er was geen actie op dat moment op het grote bed en iedereen had een genre van pauze. Het is de bedoeling dat je eten en drank zelf neemt. Er is een frigo aanwezig en daarop ligt een schotel met koekjes en koffie. Ik nam me een koffie en nam plaats aan de toog.

De dames zijn allemaal Duits en mature en de meeste hebben redelijk veel tatoos.

Naast mij zat Elena een mooi zwartje. We zijn mekaar een beetje beginnen te teasen en als snel het grote bed opgezocht. Ze is me zacht beginnen te pijpen. Ondertussen was iedereen verhuisd naar het grote bed. Dat bed lag dus aardig vol. Er waren een 4-5 tal beteren en 4dames. Overal werd er gepijpt en geneukt. Elena nam nadien een condoom en vroeg me haar in missionarishouding te pakken. Dat kon ik niet lang volhouden … Ik vroeg haar om me opnieuw beginnen te pijpen. Het duurde niet lang voor ik mijn eerste lading in haar mondje spoot …

Even een break …

Nadien een tweede sessie met Susanne op het bed. Ze is me heerlijk beginnen te pijpen. En weeral volle actie rondom mee. Opeens besefte ik dat alle beren klaargekomen waren. Susanne was me nog steeds aan het pijpen. De dames beseften dat ik nog de enigste beer was op het bed en kwamen bij ons liggen. Vervolgens werd ik gepijpt door Susanne, Elena,  Alex en een andere Duitse volslanke Duitse dame. Met 4 zaten ze aan mijn leuter … Het duurde dan ook weer niet lang of ik spoot alles in hun gezicht/mondje …

Moe maar voldaan ben ik gaan douchen en de reis richting thuisbasis ingezet …

Ik ga er zeker nog eens terug.