Auteur Topic: Cleo (Turkse)  (gelezen 4510 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Cleo (Turkse)
« Gepost op: 5 september 2016, 18:24:37 »
Nationaliteit : Turks
Leeftijd   :   22-25 jaar   
Haarkleur   :   Zwart
aarlengte   :   Lang
Lengte   :   1.60 m - 1.65 m
Postuur   :   Normaal
Tatoeage   :   Ja, heeft ze wel vergeten waar
Piercing   :   Ja, over het hele bovenlichaam en gezicht ruim 40 knopjes
Cup-maat   :   75D (naturel)
Kleur ogen:   Bruin   
Prijs     :   50 euro
Tijdsduur   :   30 minuten
Taal           :   Duits (goed), Engels (goed), Turks (goed), Frans (goed)
Service   :   NMC, PZC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, FT, GFE, PSE, Beffen, Aftrekken, Vingeren, Russisch, Körperbesamung
Extra info   :   Turkse roots, geboren en getogen in Duitsland, leuke dame

Herhalingsgevaar: hoog  :censored



Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Cleo (Turkse)
« Reactie #1 Gepost op: 5 september 2016, 18:29:07 »
gekopieerd uit het algemene topic.

op de veranda tref ik Cleo, een dame die ik afgelopen zomer met een enthousiaste sprong in het zwembad, zij liggend aan de rand van het bassin, op een ligbed spelend met de smartphone kletsnat maakte (en de smartphone ook) en ze kwam bij mij altijd over als een ijsqueen. Cleo is herkenbaar aan de vele piercing’s in haar lichaam (ruim 40 stuks), heeft lang zwart haar, normaal postuur, ca 1,60 – 1,65 m lang, getinte huid, bruine ogen, een paar borsten waar qua grootte de meeste meiden van Six Sense jaloers op zijn, 75D  :movingtits naturel, van oorsprong Turkse roots, echter geboren en getogen in Duitsland. Spreekt naast het Turks en Duits ook vloeiend Engels en Frans. Op de kamer een spel wat grenst aan PSE/GFE/GND.  :adult

Herhalingsgevaar hoog.  :censored
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)