Forum > ENQUETES

"MISS LEKKER DING" 2014

<< < (2/2)

LittleJoe:
Ik zal mijn kort lijstje er maar bij doen.

1. Alexia, misschien tot ieders verwondering, maar op jaarbasis verdient ze het gewoon.
2. Monika, met mijn laatste recensies indachtig niet abnormaal
3. Kinga, hoe natter en glibberiger hoe liever
4. Kelly, ben benieuwd of ze ooit nog terug naar LR komt.
5. Ruby, de heerlijke trio samen met A, gewoon goed

En ja allen uit LivingRoom

KanariePiet:
Dit is een gemakkelijke.

Op 5: Hannah, Samya
Op 4: Hannah, Samya
Op 3: Hannah, Samya
Op 2: Hannah, Samya
Met stip op 1: Hannah, Samya

 :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P

En nu even serieus:

Op 5: Roemeense Patty, LR. Met Patty heb ik tot dusver 2 keer gekamerd en het was 2 keer super. Op ons feest van volgende week zaterdag is zij een zekerheid 8). Tenminste als de zware bieren mij niet eerder klein hebben gekregen :-P

Op 4: Roemeense Manuella, PHG. Ik heb tot dusver slechts 1 keer met haar gekamerd, maar dat was top, top, top. Supergeil mokkel, zalig tongzoenen, uitstekend pijpen en enthousiast neuken. Een herhaling dringt zich op! Dat zal jammer genoeg wel voor volgend jaar moeten zijn...

Op 3: Bulgaarse Bria, Samya. Met Bria, Hannah haar beste vriendin :o, heb ik tot dusver 3 keer gekamerd. Natuurgeile meid die voor werkelijk alles in is! Zolang ik op goede voet leef met Hannah, zal een herhaling er wel niet inzitten :017:.

Op 2: Roemeense Delide, Samya. Ik heb er 3 keer mee gekamerd. Supermooi lichaam. Super gezichtje. Alleen het gebit valt tegen. Maar oh wat is ze goed op kamer :-\. Vooral haar tongzoenen zijn van uitzonderlijke kwaliteit ;D!

Met stip op 1, tja wat hadden jullie gedacht: Bulgaarse Hannah, Samya. Een Bulgaarse furie die zich een weg naar mijn hart heeft weten banen. Soms slaag ik er in haar daar even uit te halen, maar even vaak vecht ze er zich terug in. Beste en geilste sex die ik in jaren heb gehad, met een kleine, mooie meid die 100% mijn type is. 100 keer plus mee gekamerd. Dat zegt alles hé 8).


Top 3 clubs:
 
Op 1: Samya
Op 2: Living Room
Op 3: Magnum

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie