Auteur Topic: Over brolbak gesproken ....  (gelezen 3096 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest13

  • Gast
Over brolbak gesproken ....
« Gepost op: 11 november 2011, 09:21:27 »
... deze dame wordt er wel geil van denk ik ! Ze kan er nog goed mee rijden ook blijkbaar !
 
Fifth Gear - Ferrari 458 Spider Full Test Review (S20E04)

guest13

  • Gast
Over brolbak gesproken ....
« Reactie #1 Gepost op: 15 november 2011, 20:09:55 »
En rij dan maar in een Ferrari, en dan word je voorbij gestoken door een "oude" Volvo ... Foots, dit is een brolbak voor jou !!!
 
Volvo Amazon playing with Ferrari 458 Italia from inside (Volvo Amazon '67 "Vöcks")
 
Het is een wagon met een vrij gewoon exterieur maar een bom onder de motorkap met 600 pk. De 2,8 liter zescilinder is zelfs zo krachtig dat een wedstrijdje tegen de Ferrari 458 Italia een optie is.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Over brolbak gesproken ....
« Reactie #2 Gepost op: 15 november 2011, 22:47:49 »
Prachtige brolbak !


Mooie velgjes, dikke luchtfilter, gave chromen pijpuitlaat, goede sound en de hele familie kan mee in de stationcar.
Maar toch zijn er nog een paar probleempjes:
de buizen in de deuren maken de instap lastig,
de lange soepstengel in het rode interieur is zo 1980
maar een 2 deurs station zonder trekhaak, nee dat kan natuurlijk echt niet.


Sorry, maar ik ga mijn dieseltje hier niet op inruilen, bovendien is het een Zweed en je weet hoe ze in Zweden over hoerenlopers denken, die willen ze in de bak jassen, nou mij mooi niet ! Ik ga voor Duitsland, zelfs bij het voetbal zie ik liever Duitsland dan Nederland winnen, kwaliteit en karakter wint het van bluf en zelfgenoegzaamheid.


Groet, Foots   O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Over brolbak gesproken ....
« Reactie #3 Gepost op: 15 november 2011, 23:20:10 »

Ik ga voor Duitsland, zelfs bij het voetbal zie ik liever Duitsland dan Nederland winnen, kwaliteit en karakter wint het van bluf en zelfgenoegzaamheid.

Dat is vandaag maar weer eens bewezen, Duitsland pakt Nederland in met 3-0 en ze hebben nog medelijden gehad met die kezen, anders hadden ze makkelijk een forfaitscore aan hun broek gekregen, die Nederlanders
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Over brolbak gesproken ....
« Reactie #4 Gepost op: 15 november 2011, 23:50:45 »
Tis bijna net zo erg als het gerecht en de belastingdienst. En nog denken ze dat ze wereldkampioen kunnen worden. Het enige waar NL wereldkampioen in is is belasting betalen en wat de kromme rechtspraak betreft staan ze tweedes net achter Zweden.


Dan kun je nog beter net als Duitsland 2 wereldoorlogen verloren hebben en nu samen met Frankrijk Europa regeren met de hoogste Nederlandse belastingcenten inbreng, die ze in Brussel ruim kunnen verkwisten aan mooie vakantielanden aan de middellandse zee.


Maar geef mij maar Belgie, geen regering en nog nooit zo weinig last gehad van de overheid. Ik zie elke dag de politie surveilleren vooral rond scholen (die doen hun werk en daarover was ik echt verbaasd !!) en de enige echte hinder die ik heb gehad zijn die vele extra vakantiedagen hier en dan is de gemeente en de vuilnisbelt gesloten. Voor de rest heerlijk wat een vrijheid !!!


Nu alleen nog een stijve bij Sue en mijn dromen komen helemaal uit.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Over brolbak gesproken ....
« Reactie #5 Gepost op: 16 november 2011, 01:47:43 »

Nu alleen nog een stijve bij Sue en mijn dromen komen helemaal uit.


Groet, Foots  O0
Foots, twee maal geen stijve, is denk ik gevaarlijk, dan bijt ze hem er gewoon af ha ha.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest13

  • Gast
Over brolbak gesproken ....
« Reactie #6 Gepost op: 16 november 2011, 15:22:48 »
Wat denk je hier van Foots ?
 
Een 50-jarige Brit heeft een oude Vauxhall Victor omgetoverd in een monster waarmee optrekken van 0 naar 100 km/u welgeteld één seconde duurt.
 
Fifth Gear - World's Fastest Street Legal Car
 
De 1.200 kg wegende auto kan op een dragstrip in 6,5 seconden van 0 naar 350 km/u optrekken. De topsnelheid bedraagt 400 km/u. Afremmen moet in dat geval met een parachute gebeuren.
Andy Frost uit Wolverhampton werkte 29 jaar aan het project. De autoliefhebber stak meer dan 1.600 werkuren in de wagen. Hij schat dat zijn hobby hem meer dan 100.000 pond (circa 116.000 euro) kostte.
"Het was mijn levenslange droom om te kunnen zeggen dat ik de snelste straatwaardige wagen ter wereld bezit. Dat maakt al het harde werk goed, maar zelfs nu blijf ik eraan prullen", aldus Frost.
 
Raket
"Wanneer je ermee op de openbare weg rijdt, is het zoals met een gewone wagen. Hij gedraagt zich makkelijk in de bochten en is helemaal niet zo moeilijk te besturen als veel mensen denken. Maar op het circuit is het een raket."
 
 

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Over brolbak gesproken ....
« Reactie #7 Gepost op: 16 november 2011, 17:16:14 »
Wat denk je hier van Foots ?
 
Een 50-jarige Brit heeft een oude Vauxhall Victor omgetoverd in een monster waarmee optrekken van 0 naar 100 km/u welgeteld één seconde duurt.
 
Fifth Gear - World's Fastest Street Legal Car
 
De 1.200 kg wegende auto kan op een dragstrip in 6,5 seconden van 0 naar 350 km/u optrekken. De topsnelheid bedraagt 400 km/u. Afremmen moet in dat geval met een parachute gebeuren.
Andy Frost uit Wolverhampton werkte 29 jaar aan het project. De autoliefhebber stak meer dan 1.600 werkuren in de wagen. Hij schat dat zijn hobby hem meer dan 100.000 pond (circa 116.000 euro) kostte.
"Het was mijn levenslange droom om te kunnen zeggen dat ik de snelste straatwaardige wagen ter wereld bezit. Dat maakt al het harde werk goed, maar zelfs nu blijf ik eraan prullen", aldus Frost.
 
Raket
"Wanneer je ermee op de openbare weg rijdt, is het zoals met een gewone wagen. Hij gedraagt zich makkelijk in de bochten en is helemaal niet zo moeilijk te besturen als veel mensen denken. Maar op het circuit is het een raket."
Dat lijkt wel op een hoer.
Hij zuipt te veel om te onderhouden, krijgt een man in no time klaar, is op circuit een BOM en en het echte leven niet te gebruiken.
De perfecte hoer her-uitgevonden en maar iets duurder als je verliefd wordt...
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Over brolbak gesproken ....
« Reactie #8 Gepost op: 16 november 2011, 21:39:45 »
Het trekt wel aardig weg, klopt.
Persoonlijk ik vind een Vauxhall (engelse Opel) echte Volkswagen, een massa auto voor gewone mensen.


Lang heb ik gedacht dat ik maar een gewone mens was en reed de ene Opel (europese Vauxhall) na de andere.
Daarna een tijd de weg kwijt geweest in een hagelschade Mitsubishi Galant terwijl ik zelf een puntgave bruut ben.


Tegen mij eigen emoties overgestapt naar frans comfort en 2 Renault Laguna's gehad, vrijwel zonder enig probleem.
De laatste jaren toch teruggevallen op mijn vroegere hardcore wens, achterwielaandrijving, in combinatie met automaat en een dikke 6 cilinder diesel.


En het vreemde van alles is sinds ik racemonster heb rijd ik een stuk rustiger, zou het toch al de ouderdom zijn of komt de wijsheid met de jaren ?


Geen idee, groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.