Auteur Topic: Walter de broer van Foots  (gelezen 9786 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Walter de broer van Foots
« Gepost op: 15 februari 2013, 09:55:38 »
Perfect Match - Bar Refaeli's Big Kiss! | Official GoDaddy.com Commercial


De Super Bowl is niet alleen een hoogtepunt voor sportliefhebbers, ook naar de reclamespots die tijdens het evenement worden uitgezonden wordt elk jaar halsreikend uitgekeken. Zo zagen we in een reclamespot van de firma Go Daddy hoe Jesse Heiman, een mollige nerd, topmodel Bar Refaeli een stevige tong draait. Zijn optreden in het filmpje maakte hem dan ook meteen wereldberoemd.
Go Daddy is een bedrijf dat domeinnamen op het internet beheert en stelt naar jaarlijkse traditie tijdens de Super Bowl een nieuwe reclamespot voor. Eerder veroorzaakte de firma heel wat ophef met een parodie op het Nipplegate-incident van Janet Jackson en ook nu deed hun spot veel stof opwaaien.

Van het reclamefilmpje werden verschillende versies gemaakt: eentje waarin het bij braaf kussen blijft en een explicietere variant waarin de tongen van Refaeli en Heiman een hoofdrol spelen. De 34-jarige acteur heeft zich naar eigen zeggen op de rol voorbereid door te oefenen op een opblaaspop en zich vol te proppen met muntjes en kauwgom. ‘Ik moest ervoor zorgen dat ik een frisse adem had en het heeft gewerkt, want Bar vertelde me achteraf dat ik een goede kusser ben,' aldus Heiman.

Heiman beschouwt zichzelf als de ‘gelukkigste man op aarde' en vond het voor een keer niet erg dat er voor één opname 60 takes nodig waren. Momenteel is hij vrijgezel, maar volgens hem stromen de aanbiedingen binnen sinds de advertentie op YouTube verscheen.

Heiman dook eerder al op in ‘The Social Network', ‘American Pie 2', ‘Entourage' en ‘Glee' en werd vooral bekend door de compilaties van zijn werk die plots op YouTube werden gezet.
« Laatst bewerkt op: 15 februari 2013, 10:04:39 door Kamikaze »
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Walter de broer van Foots
« Reactie #1 Gepost op: 15 februari 2013, 16:02:20 »
Helaas Kamikaze,


Mijn broer is niet zo slim dat hij betaald krijgt om Bar te kussen. In tegenstelling hij spendeerd zijn fortuin en wordt de godsganzelijke dag gecommandeerd door zijn toekomstige lelijke ex (noem het heks).


Trouwens de Go-Daddy reclame hebben we hier al eens eerder gepost, ben even kwijt waar.


Mijn broer hier op Relaxxxboard is Laurent74, in PHG lang geleden ontdekte een dame de gelijkenis en zowaar hebben we sommige overeenkomsten. Maar blijkbaar lijkt ook Newman (van Seinfeld) en prins Laurent op mij.


Echter vandaag zal ik mijn 2 maandelijkse metamorfose weer ondergaan, en verander ik van  O0 naar  :)) .


Groet, Foots  O0


P.S. Bar Refaeli Sexy Mix
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.