Auteur Topic: Weetjes en o-weetjes over de tieten van Sofia ....  (gelezen 11578 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Weetjes en o-weetjes over de tieten van Sofia ....
« Gepost op: 16 juli 2017, 15:38:56 »
Is en blijft een lekker ding he :-\. En te bedenken dat ik nog nooit met haar gekamerd heb, noch tijdens mijn tiental bezoeken aan PE, noch in Babylon. Zal er binnenkort ongetwijfeld toch eens van komen ;).
't Is helemaal niks die Soooooofia, noch voor jou, noch voor deket, noch voor Lellebel ... het is een typisch sm-bitchke  :lol :lol :lol :lol
Klopt, twijfelde even. SM en Aloewe type dus.... potentiele Lellebel verloofde  :lol
Leuke houding, grappige meid en prachtige ogen maar helaas met naar mijn smaak niet in verhouding zijnde neptieten. Mogelijk dezelfde verminker als die van Monika. Hoewel die nog meer buiten proportie zijn.
 :blonde

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Weetjes en o-weetjes over de tieten van Sofia ....
« Reactie #1 Gepost op: 16 juli 2017, 16:58:38 »
Is en blijft een lekker ding he :-\. En te bedenken dat ik nog nooit met haar gekamerd heb, noch tijdens mijn tiental bezoeken aan PE, noch in Babylon. Zal er binnenkort ongetwijfeld toch eens van komen ;).
't Is helemaal niks die Soooooofia, noch voor jou, noch voor deket, noch voor Lellebel ... het is een typisch sm-bitchke  :lol :lol :lol :lol
Klopt, twijfelde even. SM en Aloewe type dus.... potentiele Lellebel verloofde  :lol
Leuke houding, grappige meid en prachtige ogen maar helaas met naar mijn smaak niet in verhouding zijnde neptieten. Mogelijk dezelfde verminker als die van Monika. Hoewel die nog meer buiten proportie zijn.
 :blonde
"Dezelfde verminker"! Die borsten van Sofia zijn wel héél goed gelukt. Ik zou het zelf gedaan kunnen hebben.  ;D
Ik begin nu toch echt te twijfelen aan jouw ogen. Misschien moet je ze eens laten onderzoeken door een welbekende rakker hier. Die kan er vast wel wat scherpere lenzen inzetten. :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline PoarNeemn

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 145
    • Bekijk profiel
Weetjes en o-weetjes over de tieten van Sofia ....
« Reactie #2 Gepost op: 16 juli 2017, 18:14:49 »
Ik vind het anders prima gelukt. Aankomende vrijdag ga ik haar proberen te kapen van je SM. :bonken
Moet zij ook maar de PN behandeling ondergaan.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Weetjes en o-weetjes over de tieten van Sofia ....
« Reactie #3 Gepost op: 16 juli 2017, 18:30:47 »
Klopt, twijfelde even. SM en Aloewe type dus.... potentiele Lellebel verloofde  :lol
Leuke houding, grappige meid en prachtige ogen maar helaas met naar mijn smaak niet in verhouding zijnde neptieten. Mogelijk dezelfde verminker als die van Monika. Hoewel die nog meer buiten proportie zijn.
 :blonde
Niet in verhouding zijnde tieten? Vergeleken met Sonja heeft Sofia inderdaad tieten, maar daarvoor noemen we die schepsels dan ook vrouwen ....
Kom kom kom, als je je stoort aan een perfecte 75 B, dan moet je dringend overschakelen naar "femboys"  ;D
Wat is er in hemelsnaam mis met deze borsten, Lellebel?????   :-\ :-\ :-\ :-\



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Weetjes en o-weetjes over de tieten van Sofia ....
« Reactie #4 Gepost op: 16 juli 2017, 19:41:22 »
Is en blijft een lekker ding he :-\. En te bedenken dat ik nog nooit met haar gekamerd heb, noch tijdens mijn tiental bezoeken aan PE, noch in Babylon. Zal er binnenkort ongetwijfeld toch eens van komen ;).
't Is helemaal niks die Soooooofia, noch voor jou, noch voor deket, noch voor Lellebel ... het is een typisch sm-bitchke  :lol :lol :lol :lol
Klopt, twijfelde even. SM en Aloewe type dus.... potentiele Lellebel verloofde  :lol
Leuke houding, grappige meid en prachtige ogen maar helaas met naar mijn smaak niet in verhouding zijnde neptieten. Mogelijk dezelfde verminker als die van Monika. Hoewel die nog meer buiten proportie zijn.
 :blonde
"Dezelfde verminker"! Die borsten van Sofia zijn wel héél goed gelukt. Ik zou het zelf gedaan kunnen hebben.  ;D
Ik begin nu toch echt te twijfelen aan jouw ogen. Misschien moet je ze eens laten onderzoeken door een welbekende rakker hier. Die kan er vast wel wat scherpere lenzen inzetten. :lol
Ik had een weddenschap lopen en inderdaad... dank voor jouw reactie  :lol_hitting:

Ze zien er prachtig uit maar, maar plastic valt mij steeds weer tegen en is niet aan mij besteed. Laatst nog bij Simona in Six, en die schijnen nog door een Vlaamse chirurgijn gedaan te zijn.
Iedere niet noodzakelijke medische ingreep is naar mijn mening per definitie een verminking.
Geef mij maar de kleinere tietjes, daar zie en voel je tenminste nog aan of de dame in kwestie zelf ook geil wordt.
De suggesties om eens langs te gaan bij den docteur (maar dan degene die het wel echt is) neem ik zeker in "ogenschouw"
Misschien kunnen we samen gaan, krijgen we kwantumkorting en kan jij daarna nog meer genieten van de real stuff  :-\
 :lol

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Weetjes en o-weetjes over de tieten van Sofia ....
« Reactie #5 Gepost op: 16 juli 2017, 19:53:34 »
Wenn Lellebel den Vergleich mit Monika (ich denke er meint Ex-Bab und jetzt
noch? in Sixsens) zieht,
kann er nur die Neue namens Alesia meinen.
Sofia's Titten sehen nicht nur schön aus, nein sie fassen sich auch fast natürlich an.
(Bericht folgt noch!)

vanKees

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Weetjes en o-weetjes over de tieten van Sofia ....
« Reactie #6 Gepost op: 16 juli 2017, 19:54:45 »
Klopt, twijfelde even. SM en Aloewe type dus.... potentiele Lellebel verloofde  :lol
Leuke houding, grappige meid en prachtige ogen maar helaas met naar mijn smaak niet in verhouding zijnde neptieten. Mogelijk dezelfde verminker als die van Monika. Hoewel die nog meer buiten proportie zijn.
 :blonde
Niet in verhouding zijnde tieten? Vergeleken met Sonja heeft Sofia inderdaad tieten, maar daarvoor noemen we die schepsels dan ook vrouwen ....
Kom kom kom, als je je stoort aan een perfecte 75 B, dan moet je dringend overschakelen naar "femboys"  ;D
Wat is er in hemelsnaam mis met deze borsten, Lellebel?????   :-\ :-\ :-\ :-\



Wat er mis mee is, is dat het lijkt alsof ze erop zijn geplakt. Niet natuurlijk... In welke positie ze ook staat, zit of ligt, haar borsten blijven altijd dezelfde vorm houden. Onmogelijk met puur natuur borsten.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Weetjes en o-weetjes over de tieten van Sofia ....
« Reactie #7 Gepost op: 16 juli 2017, 19:57:59 »
Als een dame teezakjes heeft klagen ze en vragen ze zich af waarom iemand die zo veel verdient niks aan die teezakjes laat doen ....
Laat de dame er iets aan doen, en heeft ze nadien mooie borstjes, is 't plastiek en ook weer niet goed ...    :-\ :-\ :-\

Ik begrijp geen snars van sommige mannen . ....     ;D ;D ;D



en die opmerkingen op youtube .....  "ze heeft aardige grote voor een uur geleden .... "   :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Weetjes en o-weetjes over de tieten van Sofia ....
« Reactie #8 Gepost op: 16 juli 2017, 19:59:29 »
Wat er mis mee is, is dat het lijkt alsof ze erop zijn geplakt. Niet natuurlijk... In welke positie ze ook staat, zit of ligt, haar borsten blijven altijd dezelfde vorm houden. Onmogelijk met puur natuur borsten.
Het wordt spannend........ :lol
Moeten we het niet eens over de borsten van Veronika hebben?!  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Weetjes en o-weetjes over de tieten van Sofia ....
« Reactie #9 Gepost op: 16 juli 2017, 20:03:50 »
Och erm, had ze eerst theezakjes?
Tja, dan kan ik mij de ingreep voorstellen.
Gelukkig zijn er fans genoeg en zit zij niet op mijn champagne en duiten te wachten.
D'r liep trouwens ook nog een forse rooie met silli's, was er bijna voor gevallen..tot bloed weer naar mn hersenen begon te stromen  :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Weetjes en o-weetjes over de tieten van Sofia ....
« Reactie #10 Gepost op: 16 juli 2017, 20:08:00 »
Wat er mis mee is, is dat het lijkt alsof ze erop zijn geplakt. Niet natuurlijk... In welke positie ze ook staat, zit of ligt, haar borsten blijven altijd dezelfde vorm houden. Onmogelijk met puur natuur borsten.
De volgende, nu eentje die van  hangtieten en dikke konten houdt .... de volgende aub ....
Niemand zegt toch dat het echte tieten zijn, tuurlijk zijn het er van den tettendokteur, niemand die beweert dat dit niet zo is ...

Dat het lijkt alsof ze erop zijn geplakt, dan moet je dringend mee naar een oogchirurg, niks bollen, gewoon mooie 75 B met sili .... echt niet erop geplakt maar mooi gedaan .... dat jij nepborsten niet mooi vindt en hangtieten prefereert, dat kan en mag ....  maar dan zit je in een verkeerd topic, en moet je naar Dani's topic hollen  :-\ :lol ;D


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Weetjes en o-weetjes over de tieten van Sofia ....
« Reactie #11 Gepost op: 16 juli 2017, 20:17:09 »
Morgenvroeg wordt alle borstengeneuzel btw afgesplitst van dit lekkertje haar topic ;). Ze verdient het dat haar 'nuttige info' niet te hard ondergesneeuwd wordt.

Maar in de tussentijd: A, B, C, D, E... Hangers, zoeferds, stekers... Sili of echt. Maakt mij allemaal niks uit. Zolang de meid er mij maar overvloedig mee laat spelen ;D.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Weetjes en o-weetjes over de tieten van Sofia ....
« Reactie #12 Gepost op: 16 juli 2017, 20:18:42 »
Tis gewoon niet mijn ding. Ik zoek liever een dame met natuurlijke borsten, klein of groot. Gelukkig is er vaak keuze genoeg in een club ;) Wil niet zeggen dat ik nooit een dame heb gehad met sillis, maar het zijn er inderdaad niet veel. Hieronder een lijstje:

Miriam (Pauschalclub Dortmund).
Kasandra (Pauschalclub Bochum en Dortmund en nu Ines in saunaclub Love).
Cindy (Pauschalclub Münster).
Claudia (Pauschalclub Bochum).
Nina (Pauschalclub Dortmund).
Jenny (LoveToxic). Ik kende haar van Totalclub Osnabrück (Jennifer), waar ze nog geen silis had. In LoveToxic haar weer ontmoet en waar ze wel silis had.
Florina (Dolce Vita). Deze dame heeft ook silis, maar bijna niet merkbaar. Ze heeft van nature grote borsten en heet deze wat laten verstevigen met siliconen. De vorm is gewoon natuurlijk en je voelt het aan de oppervlakte niet. Alleen wanneer je er goed in knijpt voel je iets.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Weetjes en o-weetjes over de tieten van Sofia ....
« Reactie #13 Gepost op: 16 juli 2017, 20:20:33 »
Morgenvroeg wordt alle borstengeneuzel btw afgesplitst van dit lekkertje haar topic ;). Ze verdient het dat haar 'nuttige info' niet te hard ondergesneeuwd wordt.

Maar in de tussentijd: A, B, C, D, E... Hangers, zoeferds, stekers... Sili of echt. Maakt mij allemaal niks uit. Zolang de meid er mij maar overvloedig mee laat spelen ;D.
Zijn haar lekkere borsten dan geen nuttige info? Alvast wel om mee te spelen  :-\ ;D
Het lijkt of ik terug in mijn eerste drie levensjaren zit, ik wil enkel nog melk  :lol :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Weetjes en o-weetjes over de tieten van Sofia ....
« Reactie #14 Gepost op: 16 juli 2017, 20:24:21 »
Och erm, had ze eerst theezakjes?
Tja, dan kan ik mij de ingreep voorstellen.
Gelukkig zijn er fans genoeg en zit zij niet op mijn champagne en duiten te wachten.
D'r liep trouwens ook nog een forse rooie met silli's, was er bijna voor gevallen..tot bloed weer naar mn hersenen begon te stromen  :lol_hitting:
Nope geen 'hangers'.....helemaal plat!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke