Auteur Topic: Weetjes en o-weetjes over de tieten van Sofia ....  (gelezen 11571 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Weetjes en o-weetjes over de tieten van Sofia ....
« Reactie #15 Gepost op: 16 juli 2017, 20:24:53 »
Zijn haar lekkere borsten dan geen nuttige info? Alvast wel om mee te spelen  :-\ ;D
Het lijkt of ik terug in mijn eerste drie levensjaren zit,........

Toen ik dit las, dacht ik dat ie "Ik wil enkel nog Duplo" zou gaan zeggen  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Weetjes en o-weetjes over de tieten van Sofia ....
« Reactie #16 Gepost op: 16 juli 2017, 20:28:55 »
Zijn haar lekkere borsten dan geen nuttige info? Alvast wel om mee te spelen  :-\ ;D
Het lijkt of ik terug in mijn eerste drie levensjaren zit,........

Toen ik dit las, dacht ik dat ie "Ik wil enkel nog Duplo" zou gaan zeggen  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Toen ik je zag komen, wist ik dat je ging zeiken over hangtieten en opplakbollen .... en als Sofia naar je kijkt schiet je in je broek van goesting    :lol ;D ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Weetjes en o-weetjes over de tieten van Sofia ....
« Reactie #17 Gepost op: 16 juli 2017, 20:51:10 »
Zijn haar lekkere borsten dan geen nuttige info? Alvast wel om mee te spelen  :-\ ;D
Het lijkt of ik terug in mijn eerste drie levensjaren zit,........

Toen ik dit las, dacht ik dat ie "Ik wil enkel nog Duplo" zou gaan zeggen  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Toen ik je zag komen, wist ik dat je ging zeiken over hangtieten en opplakbollen .... en als Sofia naar je kijkt schiet je in je broek van goesting    :lol ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Dat laatste zou nog wel eens kunnen kloppen ook  :lol :lol :lol
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Weetjes en o-weetjes over de tieten van Sofia ....
« Reactie #18 Gepost op: 16 juli 2017, 21:04:35 »
Als een dame teezakjes heeft klagen ze en vragen ze zich af waarom iemand die zo veel verdient niks aan die teezakjes laat doen ....
Laat de dame er iets aan doen, en heeft ze nadien mooie borstjes, is 't plastiek en ook weer niet goed ...    :-\ :-\ :-\

Ik begrijp geen snars van sommige mannen . ....     ;D ;D ;D



en die opmerkingen op youtube .....  "ze heeft aardige grote voor een uur geleden .... "   :lol :lol :lol :lol

Naturel lovers zullen nooit en nimmer aan een dame zeggen om iets aan haar theezakjes te doen.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Weetjes en o-weetjes over de tieten van Sofia ....
« Reactie #19 Gepost op: 16 juli 2017, 21:06:04 »
Morgenvroeg wordt alle borstengeneuzel btw afgesplitst van dit lekkertje haar topic ;). Ze verdient het dat haar 'nuttige info' niet te hard ondergesneeuwd wordt.

Maar in de tussentijd: A, B, C, D, E... Hangers, zoeferds, stekers... Sili of echt. Maakt mij allemaal niks uit. Zolang de meid er mij maar overvloedig mee laat spelen ;D.
Zijn haar lekkere borsten dan geen nuttige info? Alvast wel om mee te spelen  :-\ ;D
Het lijkt of ik terug in mijn eerste drie levensjaren zit, ik wil enkel nog melk  :lol :lol :lol :lol :lol

Melk zul je nooit treffen in plastic tenzij je het koopt in een supermarkt.  :lol

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Weetjes en o-weetjes over de tieten van Sofia ....
« Reactie #20 Gepost op: 16 juli 2017, 21:12:23 »
Naturel lovers zullen nooit en nimmer aan een dame zeggen om iets aan haar theezakjes te doen.
Denk jij dat IK iets zeg aan een dame om iets aan haar tieten te laten doen dan?  :-\
Dames mogen dat allemaal lekker zelf beslissen van me.

Deze discussie kan ook alleen in het board van Babylon, in de meeste andere clubs verdoezelt 100 percent hun tieten met lingerie, en dat valt dikwijls tegen op kamer  ... maar dan gooien we die tieten toch op de rug, zodat ze de toegang niet belemmeren (zou Taylor zeggen) ... in Babylon is het "WYSIWYG" 
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Weetjes en o-weetjes over de tieten van Sofia ....
« Reactie #21 Gepost op: 16 juli 2017, 21:16:04 »
Naturel lovers zullen nooit en nimmer aan een dame zeggen om iets aan haar theezakjes te doen.
Denk jij dat IK iets zeg aan een dame om iets aan haar tieten te laten doen dan?  :-\
Dames mogen dat allemaal lekker zelf beslissen van me.

Deze discussie kan ook alleen in het board van Babylon, in de meeste andere clubs verdoezelt 100 percent hun tieten met lingerie, en dat valt dikwijls tegen op kamer  ... maar dan gooien we die tieten toch op de rug, zodat ze de toegang niet belemmeren (zou Taylor zeggen) ... in Babylon is het "WYSIWYG"

Ja inderdaad de uitvinder van de push up bh mogen ze wat mij betreft hangen aan de hoogste boom. Ook de uitvindef van silliconen overigens.  ;D

Ik zeg niet dat jij het zegt, maar vele mega boob lovers zeggen het wel wat ten koste gaat van het zelfvertrouwen van een dame met mini boobs.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Weetjes en o-weetjes over de tieten van Sofia ....
« Reactie #22 Gepost op: 16 juli 2017, 21:18:35 »
Melk zul je nooit treffen in plastic tenzij je het koopt in een supermarkt.  :lol
Waar haal jij deze "onzin" vandaan? Implantaten doet niks af aan de melkproductie van dames ... maar dan ook niks, ze snijden echt die melkklieren niet weg ( er zijn zelfs transkes die melk geven, pret ....  ;D   )

note sm: niet dat ik naar melk op zoek ben in saunaclubs, ik doneer mijn melk in rubber ....    ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Weetjes en o-weetjes over de tieten van Sofia ....
« Reactie #23 Gepost op: 16 juli 2017, 21:22:20 »
Tieten zijn net als een geloof. Je blijft erover discussiëren, maar je komt er nooit uit  ;) ;D :lol
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Weetjes en o-weetjes over de tieten van Sofia ....
« Reactie #24 Gepost op: 16 juli 2017, 21:47:14 »
1 beeld zegt meer dan 1000 woorden ;D t4533

[attachimg=1]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Weetjes en o-weetjes over de tieten van Sofia ....rben
« Reactie #25 Gepost op: 16 juli 2017, 22:26:24 »
Nou ja zeg.... topic gestart door Lellebel... ik zou niet durven !

Maar ik lig wel in een deuk dat een opmerking die alleen maar prikkelend bedoeld was om iemand uit z'n tent te lokken (de weddenschap is niet eens aangegaan want we waren er beiden van overtuigd dat hij zou happen) zo "uitvergroot" wordt  :lol_hitting:





Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Weetjes en o-weetjes over de tieten van Sofia ....
« Reactie #26 Gepost op: 16 juli 2017, 22:40:31 »
Nee LellebeL, dat zie je verkeerd.
Deze topic gaat over jouw gebrek aan ruimtelijk inzicht.  :lol

Vandaar dat ik jou ook adviseer de Romeinse Keizer eens te bezoeken voor een paar nieuwe lenzen. Geloof me, de wereld gaat voor je open.
Neem Kinga....die is SLANK! Volgens jouw ogen is ze 'dik'! het moet toch niet gekker worden.
De borsten van Sofia zijn mooi en lekker.......jij ziet daar weer van die chipolata puddinkjes is.
Die pocket bulgaartjes en roemeentjes....die zijn broodmager! Maar jij vind die weer slank.
Zucht....moet ik nog even doorgaan.
Wij zijn allemaal bezorgd over jouw gezichtsvermogen en ruimtelijk inzicht. Zie jij personenauto's aan voor vrachtwagens?  :lol
  :douchen
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Weetjes en o-weetjes over de tieten van Sofia ....
« Reactie #27 Gepost op: 16 juli 2017, 22:47:27 »

Wij zijn allemaal bezorgd over jouw gezichtsvermogen en ruimtelijk inzicht. Zie jij personenauto's aan voor vrachtwagens?  :lol
  :douchen
Heb altijd gedacht dat ik jou in een Hummer zag rijden...
Was dat dan toch een gogomobil met plastic bumpers en spoilers?!
 :lol

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Weetjes en o-weetjes over de tieten van Sofia ....
« Reactie #28 Gepost op: 16 juli 2017, 22:59:24 »

Wij zijn allemaal bezorgd over jouw gezichtsvermogen en ruimtelijk inzicht. Zie jij personenauto's aan voor vrachtwagens?  :lol
  :douchen
Heb altijd gedacht dat ik jou in een Hummer zag rijden...
Was dat dan toch een gogomobil met plastic bumpers en spoilers?!
 :lol
Ik lig toch in een breuk nu, jij hebt echt complexen, een oogarts helpt niet en blijkbaar een dikke brolbak zelfs niet .... tekort aan tieten compenseren met een wagen ... voer voor een psychiater, dit gaat zelfs een oogarts zijn petje te boven ...

Ik heb de laatste maanden toch al wat onzin moeten aanhoren van Lellebel .... Lucy niet mooi, Kinga te dik en geen mooie tieten bij Sofia .... volgens mij durft ie op geen van die dames op .... faalangst ... oftewel toch echt slechte ogen  :lol :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Weetjes en o-weetjes over de tieten van Sofia ....
« Reactie #29 Gepost op: 16 juli 2017, 23:14:15 »

Wij zijn allemaal bezorgd over jouw gezichtsvermogen en ruimtelijk inzicht. Zie jij personenauto's aan voor vrachtwagens?  :lol
  :douchen
Heb altijd gedacht dat ik jou in een Hummer zag rijden...
Was dat dan toch een gogomobil met plastic bumpers en spoilers?!
 :lol

Blijkbaar trekt zo'n goggomobil toch mooie dames aan  :lol_hitting:

[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.