Forum > PARADIES FKK - Erfurt

BUITENPARADIJS/VROUWENPARADIJS: CLUBIMPRESSIE SEF

<< < (2/2)

seksenfun:
[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]

[attachimg=4]

[attachimg=5]

[attachimg=6]

[attachimg=7]


Vooreerst nog even aanstippen dat dezelfde prijzen gehanteerd worden als in de meeste clubs verder door in Duitsland.  Dat betekent dus € 50 per halfuur (€ 100 per uur).  Een FT kost € 50 extra, anaal kost € 100 extra en op het lichaam spuiten (tussen de borsten bijvoorbeeld) kost € 35 extra.  Het is maar dat je het weet.
De dames besteden doorgaans zeker niet meer dan 10' aan de pre sales.  After sales zijn bij de meeste dames totaal onbekend.  Kom je na je sessie nog even wat drinken bij je dame, vraagt ze onmiddellijk of je nog eens wil en zo je nee zegt, loopt ze snel weg.  Je moet deze club dus zeker niet bezoeken als je lang wil bankhangen met een dame, zonder dat je ze er voor betaalt.  Uitzonderingen bevestigen natuurlijk de regel, maakte ik trouwens mee.  Anderzijds is het zeker ook zo dat vaste klanten meer pre and after sales cadeau krijgen.  Het blijft natuurlijk een commerciële bedoening.  Een club is geen liefdadigheidsinstelling. 
De service is gelijk aan de meeste saunaclubs.  De ene dame doet aan tongzoenen en de andere dame niet.  De ene dame doet FT en anaal, de andere niet.  Ze pijpen er allemaal zonder condoom.  De minimumservice is dus beperkt tot PZC, NMC.  Je dient dus te polsen bij de dame in kwestie en tijdens het intake gesprek na te gaan of ze wat voor jou zou kunnen betekenen op kamer.  Als de club alleen maar dames zou gehad hebben die lange sales doen en die allemaal tongzoenden zou de club van mij een cijfer 11/10 krijgen. 

Nog even naar het buitengedeelte.  Dat is enorm groot en mooi ingericht.  Je kan er volleyballen als je wil, een duik nemen in het zwembad, de HWP, de sauna, mooie ligweide, neukhokjes, overdekt terras....

Nog een bemerking.  Ik ga alvast de eerstvolgende party van deze club in het oog houden want ik denk dat die super moeten zijn en vermits ze veel kamers hebben zal het wachten op kamer op zo'n dagen ook wel meevallen, schat ik in.

Hoef ik nog te vermelden dat deze dag mij enorm bevallen is.  Ik zou er zo weer heen kunnen trekken.  Het is de afstand die mij tegenhoudt en het feit dat de nabij gelegen club Traumland geen leuke club is.  Als ik ga zal het dus een zaterdag en zondag worden in die club (een weekend).

Ik veronderstel dat meerdere leden wel eens zo'n megatent willen ontdekken (deze of een ander die ver weg gelegen is).  Misschien een ideetje voor het forum om eens met een (mini)bus of zo met een groep daarheen te trekken  :douchen. 

seksenfun:
[attachimg=11]

[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]

[attachimg=4]

[attachimg=5]

[attachimg=6]

[attachimg=7]

[attachimg=8]

[attachimg=9]

[attachimg=10]


 :douchen

seksenfun:
[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]

[attachimg=4]

[attachimg=5]

[attachimg=6]

[attachimg=7]

[attachimg=8]

[attachimg=9]

[attachimg=10]


 :douchen

seksenfun:

--- Citaat van: seksenfun --- Hoef ik nog te vermelden dat deze dag mij enorm bevallen is.  Ik zou er zo weer heen kunnen trekken.  Het is de afstand die mij tegenhoudt.
--- Einde van citaat ---

Dat deed ik dus een dikke week geleden op een zaterdag.  Een topdag in clubland, normaal gezien. 

De club is op zich eigenlijk nog niet veel veranderd.  Waarom ze het volleybal terrein omgetoverd hebben tot een megagrote visvijver, ik weet het niet.  De visvijver is groter dan het buitenzwembad in Planet Eden.  Stel je voor.  Er is natuurlijk de plaats in die tuin die bijna zo groot is als de tuin van PE maar toch.  Je komt toch niet naar een club om vissen te zien zwemmen.  Verder was het stoombad buiten werking (renovatie maar ik zag geen werkzaamheden) en was de "oude" sauna ook buiten gebruik.  Ook de "oude" HWP lag er gesloten bij. 

[attachimg=1]

Voor de sauna en HWP werd verwezen naar het nieuwe wellnessgedeelte.  Verwacht geen grote ruimte.  De ruimte is dubbel zo groot als "de gang" van vroeger maar blijft erg klein en benepen.  Op de site wordt geadverteerd met een verwarmd binnenzwembad.  Ze bedoelen dus een HWP die nog groter is dan die van PE maar maar weinig broebelt en na een halve minuut slaagt de motor steeds af en moet je opnieuw drukken.  Om te zwemmen is het water niet diep genoeg.  Wel goed warm.  Bij de HWP en sauna staat welgeteld 1 douche.  De sauna is zeer heet en zeer aangenaam om in te vertoeven, dat wel. 

[attachimg=2]


[attachimg=3]


[attachimg=4]


[attachimg=5]

Veel belangrijkere verandering.  De dames!  Er was helemaal niets te doen in die club op zaterdagavond.  Geen DJ, geen toffe dansbeats, altijd hetzelfde muziekbandje, geen atmosfeer, zeer weinig dames (maximum 15 en nog minder heren)....  Wat een afgang.  Was dat even verschieten.  Ik merk zelfs dat de club op zondag voortaan gesloten is.  Tja, doorgaans is het op zondag nog niet de helft van wat het op zaterdag is.  Verstandige beslissing dus.  Ik hoorde een stamgast zeggen dat de club aan het afstevenen is op een definitieve sluiting, zijn gedacht.  Als je wil avondeten moet je € 5 extra opleggen, wat geen geld is want je mag zoveel eten als je op kan.  Het eten is wel erg eenvoudig.  Ook de brunch.  De striptease bar en het laufhause is nog wel geopend en van dezelfde eigenaar.  Misschien moet hij zich daar op toe spitsen.  1 dame wou zelfs niet pijpen zonder condoom.  1 Hongaarse dame blonk uit tussen de GND-types, die nam ik.  Ze blonk uit in schoonheid (topmodelletje) maar niet in service.

24/05/15 ben ik in de grote omgeving maar ga ik wijselijk Traumland FKK met een tweede bezoekje vereren en mijn steentje er toe bijdragen dat deze club rustig aan definitief sluiten kan gaan denken, door ze links te laten liggen.  Ik hoorde wel zeggen dat het er best leuk is als het top zomerweer is.  Kan ik me levendig voorstellen maar wat als je dan wil gaan neuken en er zijn maar een tiental dames waarvan acht geen stunners?  Dagje Center Parcs?  Wie prachtige dames in deze club wil bewonderen, gaapt beter naar de foto's op de site  :douchen.   

[/color]

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie