Auteur Topic: mijn eerste bezoek aan Sauna club Sixsense  (gelezen 9780 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Spikey73

  • Gast
mijn eerste bezoek aan Sauna club Sixsense
« Gepost op: 7 februari 2016, 01:29:12 »

De eerste bezoek tot "Sauna Club Sixsense"

Na mijn topic wat kan ik verwachten bij sixsense, en recensies heb gelezen. zijn we dan samen onze eerste bezoek wezen brengen tot Sixsense.

En ook hier weer een kritische verslag

Het parkeer terein was perfect.
Bij ontvangst was niks op aan te merken.
Inderdaad zoals het vermeld staat, oppassen op de automatische opengaande deur..

De balie medewerker was vriendelijk en merkte al op dat het onze eerste keer was. Ondanks nieuwe gezichten.

Een man legde dan uit wat nodig was en ook vriendelijk.

De badjassen. Toch wel een punt bij mij was bij deze club niks op aan te merken.

De omkleed gedeelte zoals elders gelijk en de lockers met magneet, ideaal systeem. Het bandje wat de balie medewerker dan ook om je pols doet is gelijk je sleutel. En zit dan ook meteen goed vast aan je pols. Door dat het als een soort pompnagel vast geklikt word.

Het is wel effe wennen om je door dit gebouw te bewegen.

Eenmaal bij bar gedeelte zag ik al in een oog opslag dat de dames er goed uitzagen, ofwel boven verwachting. Ook bezetting al voor 14:00 ook boven verwachting.

Ik ben nog al begaan met Koffie.
koffie was goed.

"De inrichting en sfeer"

Wat mij persoonlijk het meest opviel waren die vele aantal leuke twee zit banken. Ook elders in deze club. Erg ideaal.

"De dames"

Zoals ik de recensies heb gelezen viel er natuurlijk eentje op en dat was de enige Nederlandse, Gina.

Je kon haar dus ook niet over het hoofd zien. En tot paar keer zagen we haar dan bij het bubbelbad. Ze lachte ook nadat ik vooraf zei toen ze voorbij liep dat is dan Gina.

Later op de dag heb ik een klein gesprek gehad met deze leuke spontane meid.

"Sauna gedeelte"

Persoonlijk heb ik niks met die sauna's nog turkse stoombad. Maar bubbelbad was lekker chillen. En ook grotendeels voor mij alleen deze dag.
Ik was al behoorlijk moe bij aankomst en dus goed gebruik van gemaakt.

De vloer is bij deze niet als elders glad. Echter bij het betreden van de bubbelbad is t wel effe oppassen. Een rek zit los. En de opstap wel in acht nemen.

"Restaurant"

Ontbijt was ons ontgaan, en een vriendelijke man vertelde me dat er toch nog cake of fruit te verkrijgen was. En vertelde dat je ontbijt bij volgende bezoek niet mocht overslaan zo lekker zei hij. Dus volgende keer meteen door na restaurant gedeelte.

Bij middag buffet was het eten erg lekker
Alleen een minpunt was toch wel de (plastice glazen)die niet schoon waren. Ook zag ik een dame er eerst na kijken en zelfs aan ruiken.

Het is ook hier wel dat je niet met zijn alle meteen kunt gaan eten zoals ik dit aan de bar hoorde. En men beter even kan wachten tot grotendeels heeft gegeten..

"Douche"

Hier niet zoals elders in een kamer waar je de horizontale of standjes vericht in de kamer zelf. maar aparte gedeelte met hier wel een constante warmte. Ook beter na mijn idee.

Sixsense heeft mijn vorige favoriete sauna club overmeesterd in alle opzichten met name tot twee zit banken. En binnen ruimte. Je zou van buiten zeggen klein maar indd je gaat nog zoveel meter dieper onder het maaiveld.

En buiten terras oogt ook super al was het het weer vandaag er niet voor. Hoorde dat er ook nog schutting of dergelijke omheen gebouwd word??

Ik ben erg te spreken over deze leuke sfeervolle en praktische sauna club.





Offline lekkere_vent

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
mijn eerste bezoek aan Sauna club Sixsense
« Reactie #1 Gepost op: 9 mei 2016, 22:45:42 »
goh dat moet ergens kort na dat het sixsens geworden is geweest zijn;... ondertussen is dat de eerste saunaclub bezocht als alternatief voor yingyang, ik vind het zeer gemoedelijk in sixsens, ik sta ook goed met de barvrouw kristina, die is altijd blij als ze mij terug ziet, waarom weet ik niet, kon ik ze maar inpalmen want het is een speciale dame. Als die vroeger de andere kant van de bar deed, dan was waarschijnlijk veel naar sixsens gegaan maar ik heb het nooit meegemaakt, ik heb enkele favo's, en altijd zijn er wel enkele van daar, zo ook de bulgaarse alicia, lekker wijfke groetjes