Forum > VAN GOCH - GOCH

Van Goch bezoekjes

(1/25) > >>

noglangnietuitgewandeld:
Pas nog een avondje in van Goch doorgebracht. Dat huis blijft toch iets aparts hebben. Niet alle dames vallen bij me in de smaak, dus die slaan we gewoon over. Ik kies altijd een van de knapste uit, in mijn ogen dan, en heb daarmee altijd nog goede tot zeer goede dates gehad. In de meeste andere clubs ben ik daar wat voorzichtiger mee, daar tref je nog wel eens tantes die denken dat mooi zijn wel voldoende is en dat ze dan wel een loopje kunnen nemen met de service. Zo niet bij van Goch, soms moet je wel eens een kleine concessie doen aan de optiek, maar ook niet meer dan dat, slechte ervaringen heb ik hier niet.

 Mijn favo van de laatste tijd, Brigitta was niet aanwezig helaas. Dus kwam het er automatisch van om eens iets nieuws te proberen. Aan de bar met Sabrina in gesprek gekomen, Roemeens meisje, normaal postuur en een grote rugtattoo. Nu 7 maanden bezig hier. Even verhuisd naar de bank, lekker zitten zoenen, waarna ze om een drankje vroeg. Daar ga ik nooit op in, dus nu ook niet, die centen vind ik beter besteed aan een kamerbezoekje. Prima half uur gehad, dame bleek zeer likbaar, voor befliefhebbers een aanrader. De rest van de handelingen ook tiptop. Half uur afgerekend, hoewel we er naar mijn meting iets overheen waren, netjes van haar.

 Sauna was deze keer loeiheet, prima. Al is het me nog altijd een raadsel waarom de opgietemmer aan de ketting ligt. Het buffet als altijd, geen haute cuisine, maar een stevige hap. Tijdje uit liggen rusten, totdat ik me realiseerde dat ik de enigste gast was om 21 uur. Enkele dames vertrokken maar bij gebrek aan klandizie. Ik wendde me tot de op dat moment knapste van de overgeblevenen. Manuela was voor de vijfde dag hier en had ook geen verdere clubervaring. Mooi meisje, goede borsten, C cup en heerlijke billen, mollig en zacht, de handen meer dan vol. Ook best een aardige meid, probleem was alleen dat ze geen enkele hier te lande gangbare taal kende. Communicatie alleen mogelijk in het Roemeens. Daar ken ik echter slechts twee woorden van, die allebei met een P beginnen, en die meestal garant staan voor de nodige hilariteit wanneer ik ze in gezelschap van Roemeense dames te berde breng. Intussen werden er wel weer de nodige lekkere zoenen uitgewisseld. Ze toonde geen haast om naar de kamer te gaan, vond het geloof ik wel leuk om de concullega’s goed te laten zien dat ze de enigste aanwezige klant van het verder lege huis had gescoord. Uiteindelijk kwamen we toch wel op een matras terecht, en wederom uitstekende sex gehad met alles erop en eraan. En weer netjes een half uur, de presales niet meegerekend.

 En zo staan er toch weer twee dames op het herhaallijstje, in deze club waar ik noglangnietuitgewandeld ben, en dat steeds langer wordt.

noglangnietuitgewandeld:
Druk weekend, wat door omstandigheden al begon met een shift van 24 uur nonstop. De schaduwkant van de job. Maar hij brengt me ook wel eens ergens, dat dan weer wel, dus mij hoor je niet klagen. Zaterdagochtend twee uur kunnen slapen, de rest van de dag weinig om handen, zondagochtend weer aan de bak. Niet fit genoeg om ver te rijden voor een heftige clubdag en ’s nachts weer terug, je moet ook je verstand een keer gebruiken. Maar wel werd het tijd om de aardappels weer eens af te gieten, dat was alweer een week geleden. Zo kwam ik op het lumineuze idee om nog eens bij van Goch te gaan kijken, dat was hooguit een half uurtje, en zou met een blikje redbull erbij net te doen moeten zijn. Er valt veel over te zeggen, maar de club heeft voor mij in ieder geval één ijzersterk punt: enkele van de beste sessies van de laatste jaren hebben zich wel tussen deze muren afgespeeld. Even vluchtig de meest recente paspoortjes doorgenomen, lijstje maken was niet nodig, slechts een dame, Steffi viel door de mand omdat ze niet zoende. Die onthoud ik zo wel. Of beter, ik schrijf haar even in mijn handpalm.
 
Redelijk veel autos, stukje verderop geparkeerd. Theke Nora had dienst, altijd een leuke vrolijke meid. Vrij veel gasten binnen, goed teken. Enkele vrouwen met latent overgewicht die daar altijd rondliepen waren er nu niet. Daarentegen veel nieuwe gezichten. Waren zelfs een paar knappe slanke dames bij, die zo in elke club aan de slag zouden kunnen. Nu heb ik lang geleden al gemerkt dat de mooiste meiden het mooi zijn op zich nog wel eens genoeg vinden, en dan denken dat het dus met de inzet wel wat minder kan. Hoeft niet altijd zo te zijn, maar dit wetende ga ik vaak voor de iets mindere optiek, hoewel dat uiteraard ook een ondergrens heeft. Geprobeerd te douchen, en meteen maar besloten om de volgende keer zelf een flesje douchegel mee te nemen, want die zeepautomaten staan op crisisstand afgesteld. Tien keer drukken voor een spetter zeep, nou ja.
 
Op de terugweg begroet door Helena en meteen maar bij haar gaan zitten. Niet de slankste, ook niet uitgesproken dik, maar wel een hartelijke meid met een hoge zoen en knuffelfaktor. Gezellig wat zitten kletsen over het een en ander, tot de stilte inviel omdat onze monden elkaar vonden. Kwartiertje later was het eerste woord: de sleutelvraag. Dat zijn nog eens pre sales, dan kun je niet zeggen dat je je tijd hebt zitten verlullen. Al zoenend schuifelden we naar het kamertje toe. Een uur later strompelde ik achter haar aan naar de douche. De tussenliggende tijd was het halve sexhandboek doorgenomen met als eindresultaat een FT die halverwege werd onderbroken, zodat de laatste stralen de lucht in vlogen. Waarbij ze wijselijk de ogen dicht hield, want de vorige keer had ze de volle laag in haar oog gekregen, dat was minder. We rekenden af en ik ging me wat ontspannen in de sauna, die deze keer wel goed heet was.
 
Ik was benieuwd wat voor exquise gerechten de chef op zou dienen. De paella zag er niet slecht uit. Alleen had ik een verkeerd moment uitgekozen, want het spul was net uit de diepvries in de warmhoudbak geflikkerd en nog niet opgewarmd. De stukken ijs zaten er in. Je zult er niets aan overhouden, maar het smaakte naar niks op deze manier. Ik hield het dus maar bij iets uit de saladbar en een broodje. Vervolgens zakte ik eens lekker onderuit op een van de banken.

Ik moest in slaap gevallen zijn, want ik zat nog steeds met een slaaptekort, na die afgelopen rommelnacht. Werd wakker toen een van de Roemeense dames eens kwam kijken of het wel goed met me ging, ze dacht dat er drank in het spel was. Niet dus, ben al jaren geheelonthouder. Kwam toch wel een leuk gesprek op gang, met Ramona, een vrouw van ik schat achter in de dertig, maar met goede looks, zeker voor die leeftijd. We kropen steeds dichter tegen elkaar aan, tot de eerste zoen, die ook meteen weer minstens een kwartier duurde. Nonstop zitten muilen met deze tongzoenfreak. En wederom een uurlang de heftigste sex. Waarbij er amper gesproken werd omdat de monden vrijwel ononderbroken op elkaar gekleefd zaten. Na een clitoraal orgasme bij haar een een laatste schot in de lucht bij mij kwam ook aan dit avontuur een eind. Ramona, eentje om te onthouden. Het gaat nog moeilijk kiezen worden de volgende keer ben ik bang.
 
Tegen achten maar vertrokken en heelhuids aangekomen. Ondanks alle hectiek van de laatste tijd toch nog een zeer geslaagd weekend gehad dank zij Helena en Ramona, twee dames met uitstekende service, waarbij ik dan ook noglangnietuitgewandeld ben.

foots:

--- Citaat van: noglangnietuitgewandeld op 17 maart 2013, 10:31:43 ---
Ik was benieuwd wat voor exquise gerechten de chef op zou dienen. De paella zag er niet slecht uit. Alleen had ik een verkeerd moment uitgekozen, want het spul was net uit de diepvries in de warmhoudbak geflikkerd en nog niet opgewarmd. De stukken ijs zaten er in. Je zult er niets aan overhouden, maar het smaakte naar niks op deze manier. Ik hield het dus maar bij iets uit de saladbar en een broodje. Vervolgens zakte ik eens lekker onderuit op een van de banken.

--- Einde van citaat ---


Ik was verbaasd te lezen dat je denkt dat je paella vanuit de warmhoudbak gaan "koken"  :-\ .
Eerlijk met een opmerking als dit zien ze mij hier dus nooit. Eten moet je eerst klaarmaken voordat het in de warmhoudbak kan. Zulke cullinaire fouten kan ik geen enkele club vergeven, sorry,


Groet, Foots  O0

noglangnietuitgewandeld:
@foots

Eten is een zwak punt in deze club, Tom Kroes weet er alles van. Voor een verblijf van 12 uur 's middags tot middernacht vind ik van Goch daarom ook niet erg geschikt. Maar, aangezien het voor mij dichtbij is, en de service van veel dames erg goed is, loop ik er wel eens binnen voor een paar uur. Moet je van ver komen en heb je toch de tijd, dan zijn er idd betere opties.

stephan:
Afgelopen maand een tweetal bezoekje aan deze club gebracht. Ten aanzien van het eten klopt het hiervoor gemelde, maar dit wordt door de dames meerdan goed gemaakt. Voor mij is dit een goede club aangezien de hoofdzaak uitstekend is verzorgd.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie