Auteur Topic: CORONA  (gelezen 362605 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #450 Gepost op: 3 juni 2020, 18:58:42 »
Het staat vast.  Voor 69 euro rijdt ik met de trein enkel naar Oberbuchsiten.  Gratis inkom.  Als ik anderen mag geloven is het in Zwitserland 10 keer beter in de saunaclubs dan in Duitsland.  Betere services, mooiere vrouwen.  Enkel het halfuurtarief met de dame kost 90 euro (ongeveer).  Gezien de gratis inkom, valt dat te proberen, of ze echt beter zijn.  Duitsland- Oostenrijk doen geen controle.  Duitsland - België doet de Duitse politie geen controle en ik zag nooit eerder Belgische politie op Duitse treinen (dat zal niet mogen?).  Het zou dus moeten lukken dat ik er niet geraak of niet teruggeraak.  Valt te riskeren.  Een week later mag het sowies, dus wat is een week verschil  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #451 Gepost op: 3 juni 2020, 19:31:25 »
Het staat vast.  Voor 69 euro rijdt ik met de trein enkel naar Oberbuchsiten.  Gratis inkom.  Als ik anderen mag geloven is het in Zwitserland 10 keer beter in de saunaclubs dan in Duitsland.  Betere services, mooiere vrouwen.  Enkel het halfuurtarief met de dame kost 90 euro (ongeveer).  Gezien de gratis inkom, valt dat te proberen, of ze echt beter zijn.  Duitsland- Oostenrijk doen geen controle.  Duitsland - België doet de Duitse politie geen controle en ik zag nooit eerder Belgische politie op Duitse treinen (dat zal niet mogen?).  Het zou dus moeten lukken dat ik er niet geraak of niet teruggeraak.  Valt te riskeren.  Een week later mag het sowies, dus wat is een week verschil  :douchen .
Soms maakt 5 cm al een hele wereld van verschil, SEF  ;D ;D ;D

Wat ga je in Zwitserland doen als het in Antwerpen vol lekkere stoten zit die niet onderdoen voor de service, integendeel ....

Maar ja, jij en dicht bij huis, dat kan niet goed zijn uiteraard ....  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #452 Gepost op: 3 juni 2020, 19:50:22 »
Nog eentje voor de verzameling


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #453 Gepost op: 3 juni 2020, 20:15:15 »
Naturaliseer hem tot Amerikaan.
Dan heeft Trump in november concurrentie ...

De dorpsgek of de dorpsgek, dat zou wat geven met de verkiezingen  ...  ik schat in dat Van Ranst daar Trump met een grote meerderheid zou verslaan

Of steek een raket in zijn kont en vuur hem af naar Noord-Korea  ;D ;D ;D ;D ;D

Bart de Wever moet toch in zijn vuistje lachen als die de dorpsgek bezig hoort .... wacht maar, die slaat alles op in zijn koker en MVR gaat nog wat meemaken  :lol :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #454 Gepost op: 3 juni 2020, 20:27:02 »
Het staat vast.  Voor 69 euro rijdt ik met de trein enkel naar Oberbuchsiten.  Gratis inkom.  Als ik anderen mag geloven is het in Zwitserland 10 keer beter in de saunaclubs dan in Duitsland.  Betere services, mooiere vrouwen.  Enkel het halfuurtarief met de dame kost 90 euro (ongeveer).  Gezien de gratis inkom, valt dat te proberen, of ze echt beter zijn.  Duitsland- Oostenrijk doen geen controle.  Duitsland - België doet de Duitse politie geen controle en ik zag nooit eerder Belgische politie op Duitse treinen (dat zal niet mogen?).  Het zou dus moeten lukken dat ik er niet geraak of niet teruggeraak.  Valt te riskeren.  Een week later mag het sowies, dus wat is een week verschil  :douchen .

Ik kijk al uit naar je verslagen, seksenfun! Bedankt om de praktische kant al te hebben nagekeken. :great:
Ga je net zoals de Duitse FKK saunaclubs vroeger, nu ook ALLE Zwitserse clubs uitkammen? ;D

Enkele keren per jaar zie ik zo'n tripje naar den Schweiz wel zitten. Duitsland gaat toch naar de kloten, van CDU/SPD verwacht ik weinig goeds. Die openen pas als het hun uit komt en er hangt tegenwoordig ook nog eens de dreiging van een permanent sexkaufverbot boven het hoofd.
« Laatst bewerkt op: 3 juni 2020, 20:39:03 door Shakir »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #455 Gepost op: 3 juni 2020, 21:56:15 »
Edit : je mag dus elke week 10 andere mensen kiezen. Met wat zijn we dan nog bezig ? Stop die zever en laten we het gewone leven weer opnemen.
Je bent niet de enige die je die vraag stelt.... Het lijkt wel een soap, waarmee men niet ineens kan stoppen. Er moeten nog enkele afleveringen bijgemaakt kunnen worden. Wat ik niet begrijp is, dat sommige mensen daar nog heilig in geloven.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #456 Gepost op: 3 juni 2020, 21:56:16 »
@ sexmachine: in het SKW zitten geen stoten en zaken waar geen afstand kan gehouden worden zullen ten vroegste openen op 01 september.  Het woord nachtleven durft ze in haar mond nemen.  Het woord sekswerkers écht niet.   Bovendien is er een hemelsbreed verschil tussen de service/price in het SKW en de saunaclubs (en zoals ik mag ondervinden de privés).

Anderzijds zegt ze dat je met 10 personen close mag reuniëren.   Ze bedoelt hiermee allicht niet samen plassen.  Elke week mag je met 10 personen uitbreiden.  De privé's kunnen dan toch open.  Langzaam weer opbouwen.  Of mis ik hier iets?

Triest vind ik dat onze Minister maar op 1 moment kan lachen en dat was op het moment dat ze zei dat we een ommekeer gemaakt hebben, waarbij alles mag, (en toen moest ze geniepig smilen) behalve hetgene we expliciet niet toelaten.  Over prostitutie heeft ze geen woord gerept, dat is dus gewoon toegelaten vanaf 08 juni.  Of mis ik hier nu weer iets.

@ Shakir: Het wordt nog een beetje spannend natuurlijk.  Ik heb geen vrees voor politiecontroles in Duitsland naar Swiss.  Enkel gebeurt het wel eens dat er douane op de trein tussen Aachen en Köln zit.  Zei vragen echter (ik heb al eens een controle gehad, twee keer zelfs - voor Corona -) enkel vluchtig wat gegevens van je.  Hoe lang ga je weg?  Waar ga je heen?  Ze controleren je antwoord niet.  1 keer wilden ze wel in mijn handbagage kijken want blijkbaar zie ik er als een drugdealer uit  :lol_hitting: .  Dus is er eigenlijk maar 1 probleem en dat zou zijn als er controle op de trein in het Belgische gedeelte tot Luik zou zitten maar dat ben ik in heel mijn leven nog nooit tegengekomen en zoals de pers vermeld is er eigenlijk zo goed als geen grenscontrole tout cour meer.
Volgende week ga ik een gewone toeristische toer doen in Köln.
De volgende weken is er geen grensprobleem meer.  Totaal niet.  De gunstige prijzen (met mijn BahnCard) vanaf grote omgeving Köln (want tot daar had ik al tickets om in de zomermaanden Elsdorf aan te kunnen doen), zullen maken dat ik inderdaad Zwitserland zal bezoeken tot 1 september, wanneer ook in Duitsland de saunaclubs weer zullen opengaan (als de cijfers goed blijven).
Verslagen zullen wel volgen.  Hopelijk worden mijn stoutste verwachtingen (en info's hierover op vele fora) ingewilgd en worden het geen (gedeeltelijke) teleurstellingen  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #457 Gepost op: 3 juni 2020, 22:00:24 »
Edit : je mag dus elke week 10 andere mensen kiezen. Met wat zijn we dan nog bezig ? Stop die zever en laten we het gewone leven weer opnemen.
Je bent niet de enige die je die vraag stelt.... Het lijkt wel een soap, waarmee men niet ineens kan stoppen. Er moeten nog enkele afleveringen bijgemaakt kunnen worden. Wat ik niet begrijp is, dat sommige mensen daar nog heilig in geloven.

Die er nog heilig in geloven, kan je op 1 hand tellen.  Die BANG zijn voor de boetes daarvoor hop je vele handen, heel veel handen nodig.  Zo simpel is het.  Denk je nu echt dat er iemand op een halfleeg perron van de trein bij 28° C een masker zou opzetten als er geen boetes op stonden  :douchen?

Ik deed dat al niet.  Ik hield wel mijn ogen open sinds mijn 2 boetes.  Vanaf morgen kijk ik er helemaal niet meer naar.  Ze kunnen ook niets zeggen want Wilmes (of hoe heet die minister) heeft vandaag bij de persconferentie letterlijk gezegd dat een mondmasker moet bij drukte waar je geen 1,5 m van mekaar kan blijven.  Dat is niet gelijk aan: op de trein moet je het dragen.  Een belangrijke nuance.  De eerste flik die dat tegenspreek zal ik vriendelijk laten zien op de digitale media wat de minister de mensen heeft verteld  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #458 Gepost op: 3 juni 2020, 22:12:09 »
Ik heb geen vrees voor politiecontroles in Duitsland naar Swiss. 
Ik denk dat je de correcte stipheid van de Helvetische Zöllner onderschat. Vergeet niet dat de grens D - CH een buitengrens is en geen EU binnengrens. Geluk hebben helpt altijd, behalve als je pech hebt. Ook vrees ik een beetje dat je een nogal roos ingekleurd beeld hebt van wat er te beleven valt. Maar in elk geval: veel geluk en we horen het dan wel. Hopelijk zitten wij daartegen al lang terug te schipperen in het kwartier.  ;D ;D ;D

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #459 Gepost op: 3 juni 2020, 23:02:55 »
Ik heb geen vrees voor politiecontroles in Duitsland naar Swiss. 
Ik denk dat je de correcte stipheid van de Helvetische Zöllner onderschat. Vergeet niet dat de grens D - CH een buitengrens is en geen EU binnengrens. Geluk hebben helpt altijd, behalve als je pech hebt. Ook vrees ik een beetje dat je een nogal roos ingekleurd beeld hebt van wat er te beleven valt. Maar in elk geval: veel geluk en we horen het dan wel. Hopelijk zitten wij daartegen al lang terug te schipperen in het kwartier.  ;D ;D ;D
Seksenfun is nu eenmaal de grootste avonturier onder ons. ;)

Bon, als ik fase 3 goed nalees komt 1 juli uitdrukkelijk naar voor als een datum waar veel activiteiten weer kunnen (eventueel zonder 1.5 m).

Ik durf erop te wedden dat het SKW dan ook op 1 juli zal heropenen. OK, dan zal ik nog een extra inspanning leveren om de rit seksloos uit te lopen, wat voor mij een persoonlijk record zal zijn: 4 maanden zonder geplets!

=> Dus, de neukplanning voor deze zomer:
     - Elke weekend naar het SKW, liefst nog veel meer. Ik pak dan alles wat er los loopt. (PMC en geen tongkussen neem ik dan maar voor lief).
     - Een seksvakantie naar de Alpenlanden, bij voorkeur FKK Wellcum in Oostenrijk.

Tegen september komt de tweede golf er waarschijnlijk aan, en dan is het terug naar af. Maar goed, de zomer heb ik dan maar schonekes gehad, dat pakken ze me dan niet meer af.  ;D
Wel ben ik bang dat die mooie tijd dat je over de grens nog voor een appel en een ei full service kan krijgen weleens voorgoed voorbij zou kunnen zijn...


Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #460 Gepost op: 3 juni 2020, 23:30:41 »
En op basis van laatste bericht gaan we allemaal weer hopen op 1 juli terwijl er dus eigenlijk voor 1 september niks open gaat?
Vat ik goed samen?
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #461 Gepost op: 3 juni 2020, 23:34:18 »
Wel ben ik bang dat die mooie tijd dat je over de grens nog voor een appel en een ei full service kan krijgen weleens voorgoed voorbij zou kunnen zijn...
Verdomme he...en nu had ik net een appelboom in mijn tuin geplant en een stel legkippen gekocht... Dan zal ik maar beter in het SKW blijven rondjes draaien zeker....  ;D ;D ;D

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #462 Gepost op: 3 juni 2020, 23:41:49 »
En op basis van laatste bericht gaan we allemaal weer hopen op 1 juli terwijl er dus eigenlijk voor 1 september niks open gaat?
Vat ik goed samen?
Op 1 juli plechtige heropening. Wilmes komt het lintje knippen aan het begin van de SS, Bartje DW zal de eerste kwak leggen, Maggie De Block verdeelt de mondmaskers voor de believers,  en Van Ranst staat op het pleintje klaar voor onze andersgeaarsde medemensen, met de broek in de kelder en de kont omhoog. Hij wil als kont munist toch zo graag in de analen komen (of schrijf ik dat verkeerd).

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #463 Gepost op: 3 juni 2020, 23:54:39 »
In elk geval zal het optimistische scenario, zijnde 1 juli, voor een explosie aan sekstoeristen zorgen. De buurlanden zijn immers nog (minstens) twee maanden dicht.

Maar goed, ik ben al zodanig veel op een ander gaan neuken, dat ze nu ook eens naar ons Antwaarpe mogen komen. :pompe

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #464 Gepost op: 4 juni 2020, 12:13:20 »
Waar halen jullie 1 juli en 1 september?
Ik gok nog steeds op maandag 8 juni
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal