Auteur Topic: FICKFABRIEKVERHAALTJES  (gelezen 595620 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #255 Gepost op: 10 januari 2014, 00:36:12 »
Na zeven maanden afwezigheid had ik weer eens vieze goesting en besloot ik naar Gt af te reizen. Voor alle zekerheid een dag door de week gekozen en nog eens nagekeken dat het geen feestdag was in Duitsland. Om zo de drukte wat te vermijden , maar daar ben je nooit zeker van in de fick fabric. Het is altijd afwachten of je niet terecht komt in een uitgerookt opgefokt sardinne blik van witte badjassen ?

Aan de grensovergang A52 trapte ik het gaspedaal in en liet een vreugde kreet : Gjé Teé. Echter niet voor lang... Ik werd zowaar in rodeo-style klem gereden door een bordeaux BMW M5 , aan de rechterkant verscheen uit het raam een mini stopbordje en werd begeleid naar de afrit Elmpt. Twee agenten in burger toonden hun badge en vroegen of ik : drugs , wapens of organen bij had ? Nee, dus. Ik moest men papieren geven , kofferbak en handschoenkast open maken. De jongste snuiter was vrij nerveus en keek in men rugzakje , waar men toilet tas + slippers inzitten. Ondertussen vroeg de snuiter : waar ga je naartoe ? ik zeg saunaclub GT. Waar is je handdoek dan ? Antwoord de oudste : die krijgt hij daar ! Genoeg zo en ik mocht verder.

Eens aangekomen om 14u30 vond ik nog plaats op de parking van GT zelf. Binnen bleek dan ook de drukte goed mee te vallen. Als vieruurtje nam ik een vers gemaakte toast in de tent buiten. Me dan binnen op de bank gezet en even de kat uit den boom gekeken. Men oog viel op een onschuldige Aziatische meid. Ik twijfelde even , want had geen zin in GFE en rustige sex. Er toch maar op afgestapt en ze stelde zich met een vriendelijke lach voor als Victoria. Ga de sleutel maar halen en we zien wel welke richting het uit gaat...

Ze gaf even de prijsvoorstelling en we kwamen uit bij 75€/30min met FT. Een uur koste 100. Ik zei : eerst zien wat dat half uur brengt ? Man , man is dat een hete truffel ! Uiteindelijk een stomend uurtje beleefd.

Tijd voor een sauna nu. Wat later loop ik de Poolse Meggi tegen het lijf. Ze is verbaasd dat ik haar naam nog ken.Natuurlijk : wat zou ik jou vergeten ! We duiken de kamer op en beleven een intense topsessie.

Even pauze en wat barhangen. Een Belg spreekt me aan en begint wat te lullen over de vrouwen en hoe lang hij al in GT komt. Hij zegt drie zaken te hebben , bla? bla... Ach ja , als al je zaken goed gaan wat kom je dan in een budget tent neuken ? Typische café praat. Ik verplaats me strategisch naar een bank , zodat ik goed overzicht heb over de barruimte. Op een bepaald moment vraagt een Nederlander lijkend op Quasimodo of hij naast mij mag zitten ? Nou doe maar. Hij verteld wat een sexgod hij wel is : Ik had hier ooit eens een meid haar klit te pakken , ging die uit de bol. Ach ja....dream on !

Ik maak enkele rondjes , waarbij ik regelmatig aan de badjes getrokken wordt. De afwerkertjes , ze horen er nu éénmaal bij. Maar als ervaren beer trap je daar niet meer in. Tweemaal benaderd voor een trio rip off. Ook nog lastig gevallen door een afwerkster die me de vraag stelde : you have to go to the room here , not only look ! Ik antwoord : i come only for look ! En opzouten pekelteef. Er liepen ( of zaten op de barkruk ) zeker een twintigtal van deze dames. Goed voor GT-toeristen of geile Japaners met een kleuterpik.

Daar ik een goed geheugen heb voor gezichten viel het me toch weer op dat na zeven maand afwezigheid , je weer een hoop dezelfde gezichten ziet van bezoekers. Toeval ? Nee , ik denk het niet. Ook weer een hele hoop die voor de deur staat te wachten op hun dame. En dan de achtervolgers tot aan de lockers om hun dame te contacteren.

Ze konden het toch weer niet laten de kermis top 10 te draaien en 4x dezelfde nummers. Later op de avond herkende ik een mix van dj Sonny , alvast veel beter.

Ik kon best terug een hapje gebruiken en ging richting de tent. Een uitstekende kip met rijst en saus werd voor geschoteld + een lekker dessert. Zo kon ik er terug tegenaan. Eens binnen trof ik een Pools onderonsje en Meggi stelde me voor aan Joanna. Hmm , hmmm...ergens wist ik dat dit een favoriet was van The Saint en verwachte een GFE-service. Ach ja , misschien fijn om de nacht af te sluiten ? Nou haar string en knap achterwerk gaven de doorslag.

Deze Poolse blaasde me van men sokkel ! Voor alle zekerheid vroeg ik even of ze het wel goed vond ? Ja , hoor. Men laatste krachten boven gehaald en pompen maar. Zeer gelaagde sessie.

Om 23u45 Gt verlaten en geloof het of niet : aan Tierpark stoppen en alcohol controle. Ik had geen druppel gedronken , dus geen probleem. Vertelde dit ook , maar toch moeten blazen : negatief. De vlucht verder gezet na een geslaagd dagje clubben in GT.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Wijze grijze

  • Gast
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #256 Gepost op: 17 januari 2014, 18:43:43 »
Na (te) lange tijd mocht ik nog eens Golden Time bezoeken. Bij aankomst om 12:30 was de parkeerplaats al vol en werden auto’s naar de overkant bij de bouwmarkt verwezen. Voor Wijze Grijze was echter nog één plaatsje vrij. Nou, da’s genoeg. Meer heb ik er ook niet nodig.
 
 Ik kreeg zelfs een sleutelbandje voor een locker op de onderste rij, maar dat vond ik toch wel onhandig. Was er geen meer vrij op de bovenste rij? De receptioniste ging even graven in de berg resterende sleutelbandjes en warempel, ook dat probleempje weer opgelost. Wie vraagt, kan geholpen worden….
 
 Ontbijtje? Aber sicher! Zit ik met mijn broodje en roereitje rustig te eten, word ik ineens gesmoord door twee flinke borsten, terwijl een krakende stem zegt; “Do you like some milk with your breakfast?”. Het was Lulu die me op die manier nog een gelukkig Nieuwjaar toewenste. “Please eat a lot of eggs. Today you’re gonna need a lot of protein, cause I’m gonna suck it all out”. Zei ze, met een grote grijns op haar exotische gezicht. Hmmm, mooie vooruitzichten.
 
 Ik draaide m’n eerste verkennende rondje, werd bij de kino nog even behoorlijk onzedelijk betast en zag dat de ligbedden bij de whirlpool onbezet waren. De ideale plek om bij daglicht de krant te lezen en over de rand van m’n (lees)bril de langs paraderende dames te bekijken en af en toe een praatje aan te knopen. Nadat ik na een tijdje een drankje was gaan halen, was deze plek echter door iemand anders in beslag genomen. De barruimte is dan het enige alternatief en dat bleek (voor mij althans) toch niet zo’n fijne plek. Je kunt er natuurlijk wat aan de bar gaan hangen en het een na het andere drankje gaan wegtikken. Als je echter wat socialer bent ingesteld en een praatje wilt aanknopen, dan ontaardt dat al snel in elkaar wat in het oor staan schreeuwen omdat je anders niet verstaanbaar bent. Het muziekvolume staat hier gewoon veel te hard.
 
 Dan maar eens kijken, of het hier inderdaad zo dramatisch gesteld met het afwerkniveau en de presalesinspanningen van de dames. Zoals al eerder gesignaleerd, klopt het inderdaad dat veel dames binnen luttele minuten de buit binnenhebben en ruime tijd voordat een half uur verstreken is weer op hun (vaste?) kruk zitten. Afwerksters pur sang dus. Naar mijn inschatting, ligt dat echter ook aan de desbetreffende beren. Blijkbaar weten ze niet beter en zijn ze desalniettemin tevreden. Dus geen probleem, toch.
 Zelf maar eens de proef op de som genomen en hier en daar wat verkennende gesprekjes met de dames in kwestie aangeknoopt. En inderdaad, er is dus een bepaalde groep dames die zeer opportunistisch te werk gaan. Met zo min mogelijk inspanning een maximaal resultaat behalen. Terwijl je met hun praat, scannen ze met hun ogen over je schouders de omgeving en wegen hun kansen af. Nog even doorgaan met deze ouwe saaie leuterbaas, of afkappen en het volgende slachtoffer proberen te werven? Zo werkt het bij mij in elk geval niet, dus ik val graag buiten de doelgroep van dergelijke lady’s. De kunst is dus om een meid te vinden die wel nog een beetje haar best wil doen om haar waar aan de man te brengen. Hoe moet dat dan WG? Vertel, vertel, we willen het weten. Met vallen en opstaan. Dwz wie zoekt zal vinden. Ze zijn er wel, zoals het vervolg van dit verslag zal uitwijzen.
 
 Er waren verder geen bekende forumleden, dus ik moest mezelf maar entertainen. Nu is een groot voordeel in Golden Time de jacuzzi die altijd perfect op temperatuur en je komt er gemakkelijk met andere interessante mensen in gesprek. Tussen 15:00 en 18:30 werd het ineens ongelofelijk druk, waarbij opviel dat het leek alsof er een invasie van Franstaligen had plaatsgevonden.
 
 Aangezien ik niet kon inschatten hoe lang deze drukte zou aanhouden, moest ik dus maar eens naar een bedpartner op zoek. Er liepen meerdere taille-meiden rond die volgens WG’s optische beoordelingscriteria zonder meer in aanmerking kwamen. Ok. Let’s start een serieuzere inventarisatie. Sommigen vielen al snel af, waaronder één dame die qua service niveau hoog aangeprezen wordt, maar ik knapte af op haar profi-aanpak. Na 2 minuten werd al gezinspeeld of er wel of niet gekamerd zou gaan worden. Alsof je tegenover een vertegenwoordiger zit, die nog voor het eerste kopje koffie zijn koffer opendoet, zijn orderbonnenblok eruit haalt en vraagt wat je allemaal wenst te gaan kopen. Pas dan zal hij beslissen of hij het kopje koffie accepteert en eventueel nog een koekje erbij. Ja, pleurt vooral effe op zeg. Gelukkig is er concurrentie genoeg.
 
 Een leuk, spontaan, vriendelijk, WG-proof girl vond ik in Bulgaarse Martina. Zij kwam absoluut niet gejaagd over. Integendeel, meteen aanhankelijk, teder en naturel. M’n basic Bulgaarse platitudes braken het ijs en m’n voorstel om de conversatie naar de kino te verplaatsen, vanwege het lawaai, werd (oh surprise!) als een goed idee ontvangen. En ons luchtige gesprekje ontwikkelde zich aldaar op een (uiteraard gespeeld) natuurlijke wijze tot een erotische uitwisseling van tongzoenen, intiem gefriemel en uiteindelijk een uitgebreid sample van haar pijpkwaliteiten, waarbij mijn klokkenspel ook overvloedig bevochtigd werd. Kijk, zo doe je dat meid en natuurlijk ga ik nu dit spelletje met je op de kamer vervolgen. “Schlüssel bitte”. Martina kwam terug en deelde me mee dat er, nu tegen +/- 16:00 al wachttijden waren. Deze wachttijd werd netjes met verdere presales overbrugd en na 20 minuten op de kamer vervolgd. Ik prijsde me gelukkig in de kamer tegenover de receptie te belanden. 2 Grote bedden en 2 sofa’s aanwezig. (Wijze Grijze toptip: Met het oog op het kamergebrek in GT, lijkt het me geen al te grote ingreep deze kamer in tweeën te delen. Een tussenwandje is snel geplaatst en een deur naar de gang maken, mag ook geen probleem zijn)
 
 Met haar grote donkere ogen en ravenzwarte haren mocht Martina natuurlijk op haar knietjes Wijze Stijve oraal verwennen. Daarna het grote bed op voor een rondje 69, met royaal uitzicht op dat lekkere tienerlijfje via de spiegel. Aansluitend mocht Martina op haar knietjes op de sofa haar malse poesje in doggy style aanbieden. Het heeft me nog behoorlijk moeite en zelfbeheersing gekost om het halve uurtje vol te maken. Navenant heftig was dan ook de ontlading. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 
 
Tegen 18:00 ging ik lekkere oerduitse Sauerkraut met Kasseler en Kartoffelpuree eten, kom ik toevallig met twee Nederlanders in gesprek. We zitten samen te eten en we praten over de verschillende clubs waar we geweest waren en welke dan favoriet is. Nu steek ik mijn voorliefde voor Pauschalclub Bochum niet onder stoelen of banken, dus ik werd meteen ontmaskerd met de woorden: “Dan moet jij wel Wijze Grijze zijn”.
 “Correctemundo, en jij bent?” “
 ACE2 en neef Seqoya”.
 
 Lekkere toetjes hadden ze ook. Pudding met een frambozen/kersenmengsel er overheen. Helaas was de slagroombus leeg, maar een van de Poolse tafelhulpen was zo vriendelijk me meteen een nieuwe te halen. Mijn opmerking: „und jetzt spritz mir bitte deine Sahne über mich“ leidde tot een harde gillende lach en tot aandacht van de hele tent. Leuke meid en uit zichzelf bracht ze nog een tweede toetje, uiteraard weer met een grote dot slagroom gegarneerd.
 
 Om mezelf op nog een toetje te trakteren, besloot ik me maar weer in het gewoel te begeven. Ik belandde naast Denisa uit Roemenië. Interessante meid, met een interessant verhaal en een killer tienerbody met 1,70 mtr en 48 Kg en slechts 20 jaartjes. Goede talenbeheersing en een verleden als studente en model. En zeker een meid waar je een zinnige conversatie mee kunt voeren. Echter niet in de bar, maar ……, juist; in de kino. Oooh en hoe subtiel weet Denisa het spel te spelen. Haar gezicht kwam steeds dichterbij en haar ranke vingers zochten zich een weg naar daar waar het het lekkerst is. Heel langzaam begon ze me te kussen en tergend subtiel kwam haar tongetje af en toe mijn mond binnengedwarreld. En helemaal zonder pressure of sleutelvraag. Heel natuurlijk, speels en erotisch weer. OK, Denisa, dat schreeuwt om een kamerfeestje. Helaas, (of lucky me, het is maar hoe je bekijkt) was er nog steeds een wachttijd. Deze werd dus verder gezamenlijk in de kino doorgebracht. Denisa gaf wel aan, dat ze geen voorstander van een public blowjob was en dat respecteerde ik. Des te groter de voorvreugde.
 Op de kamer kleedde ze zich lekker onschuldig uit. Een feestje om te zien, want ze droeg ook een jarretelsetje. Daarna hebben we uitvoerig gekust. Denisa begon me te pijpen, maar heel snel vroeg ik om in 69 te wisselen om de feestvreugde nog wat te verhogen. En wat een genot was dat om zo’n smakelijk tienerpoesje te beffen. Eigenlijk was ik daar veel te lang mee doorgegaan, want simultaan genoot ik uiteraard van haar hemelse tongetje en haar kriebelende, friemelende vingertjes. Toen ik haar vroeg om in cowgirl op me te komen zitten, gaf ze aan dat de tijd er eigenlijk vrijwel opzat. “But did you enjoy my activities with you?”, vroeg ik haar retorisch. Dat beaamde ze en we maakten het feestje af door nog snel even te wippen en haar daarna tussen m’n benen te laten plaatsnemen en me met haar tong en handje en heerlijk spuitorgasme te bezorgen. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 
 Om wat te chillen, maar in de whirlpool gaan zitten, waar we uiteindelijk als groep van 5 Nederlanders een enerverend gesprek voerden over de verschillende clubs in NRW. De heren nog maar eens geattendeerd op de voordelen van het lezen en schrijven op een forum en na 1 ½ uur mijn vloeistofpeil maar weer eens gaan aanvullen. De pilsjes die een van de heren was gaan halen waren “verboten hier zu trinken” waar we door de masseur weinig subtiel op werden gewezen.
 
 Waren er dan nog opties? Tsja, Lulu had me meerdere malen eerder die dag op een zijspoor geparkeerd; de haaibaai had mij misschien als “a sure bet” ingecalculeerd. Dat was het zeker geworden als ze eerder op de dag op mijn avances was ingegaan. Zij vertroostte me echter tot 2 maal toe met de belofte zo bij me te komen. So aber nicht mit mir, mrs Haaibaai!
 
 Dan nog even in de kino m’n opties overdenken. Komt er nog een Bulgaarse dame met een geweldige Slavische Engelse uitspraak naast me zitten. En na een kort inleidend gesprekje, begint ze me aardig heet te maken door haar tong in m’n mond te steken en haar hand onder m’n badjas te steken. Ik zei haar nog dat ik het voor vandaag voor gezien hield en niet meer zou kameren. Maar dat hoefde niet, deze activiteiten, moest ik dan maar als een proeve van haar bekwaamheid voor een volgende keer zien en ze ging nog even door. Wilde ik een free sample van haar pijpskills? Schat, met alle respect en for the love of god, dat zou te ver voeren. Een volgende keer graag.
 
 Met een, niet nader te noemen, dame heb ik ook nog over de service ontwikkeling en damesattitude gesproken. Er is inderdaad een soort tweedeling te constateren die de “oudgedienden”met lede ogen aanzien. Er is een aantal “nieuwe” meiden die aan hun kruk lijken te zijn vastgegroeid en met hun hautaine houding toch nog een aantal klanten weten aan te trekken. Feit is wel, en dat bevestigde deze lady nog maar eens, dat de bezoeker die daar genoegen mee neemt zich niet moet beklagen en het eigenlijk zelf schuld is. Dus, wie deze schoen past, trekke hem aan. Anders overtuigt bovenstaand relaas hopelijk dat het in Golden Time gelukkig ook nog anders kan. Je moet er alleen naar zoeken en misschien je lot een beetje sturen.
 
 Positief viel me verder op, dat de, ooit door mij bekritiseerde, belachelijk korte doucheinterval nu gelukkig aangepast is.
 
 Kortingskaartjes Living Room? Ja vandaag lagen er EUR 10,= kaartjes in de lockers.
 
 Bij het verlaten werd ik gevraagd of ik me vandaag geamuseerd had. Dat kon ik niet ontkennen, maar gaf eerlijk toe dat ik Golden Time voor de donkere dagen toch minder geschikt vind. Je kunt alleen maar binnen rondhangen en daar is het te lawaaierig en veel te verrookt voor. In de zomer, bij mooi weer, kom ik er echter graag nog eens terug.
 
 En in de auto kreeg ik opeens een geniale ingeving: Waarom niet nog even naar de Vulkaan in Duisburg rijden? Kan toch wel binnen een half uurtje? Dit vervolg lees je HIER verder.
 
 Wijze Grijze sexapproval™ voor Golden Time vandaag: 7,0/10
 
 Adieë tsezame
 Wijze Grijze

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #257 Gepost op: 19 januari 2014, 08:24:30 »
Op 27/12 heb ik 2013 afgesloten in GT. 2014 ben ik gestart in Haus Panthera en ondertussen zijn er ook al bezoekjes aan Dolce Vita, Sixsens en Planet Eden gevolgd.

Een eerste bezoek aan GT in 2014 kon uiteraard ook niet lang op zich laten wachten, zeker niet aangezien ik daar nog een vrijkaartje voor liggen had (bedankt Relaxxxboard!!  yourock) en eergisteren was het dan ook weer zover.

Ik ben thuis om 9u30 vertrokken, heb onderweg collega ijsbeer Vendezz opgepikt en we zijn, naar aloude gewoonte, om stipt 11u de parking van GT binnen gereden.

We zijn naar binnen gegaan, waar we aan de receptie al onmiddellijk kennis maakten met ilovethaigirls en diens 2 kameraden.

Vendezz heeft braafjes zijn 60€ betaald en ik heb mijn vrijkaartje afgegeven (dat grondig en langdurig gecontroleerd werd :o, maar zonder problemen werd aanvaard 8)). We kregen beiden onze badjas en sleutel en trokken richting kleedkamers. We trokken snel ons ijsberenvel aan en begaven ons naar binnen.

In de bar heerste was het om 11u nog heel rustig. Er waren slechts een handvol mannen en vrouwen aanwezig. Lorena zat al op een krukje en verwelkomde me met een paar kusjes :)). Lorena was mijn voorlaatste meid van 2013, een uitstekende ervaring als altijd. Een herhaling zou er gisteren echter niet van komen. Telkens ik zin in haar had, was ze nergens te vinden. Ze heeft de kamergangen gisteren weer aan elkaar geregen :-\.

Ook nog ff goeiedag gezegd tegen Andrea die me verweet dat ik 'haar niet meer graag zie'. Ik ben immers al heel lang niet meer met haar op de  kamer geweest. Waarom toch ::). Ik heb haar maar gezegd dat er in GT nu eenmaal veel te veel mooie vrouwen zijn om uit te proberen, ik heb haar nog een kusje gegeven en ik heb afscheid genomen.

Vendezz en ikzelf hadden honger, dus we zijn snel doorgewandeld naar de tent, waar we beiden een lekker ontbijtje genuttigd hebben: ik een broodje met verschillende soorten kaas en vleescharcuterie. Vendezz ook een broodje met charcuterie. Simpel maar lekker. Bij dat lekkere ontbijt dronk ik mijn eerst pintje van de dag. Vendezz hield het voorlopig bij een fruitsapje (geen water! ;)).

Nadat we de innerlijke mens versterkt hadden, begaven we ons terug naar binnen. We hadden elkaar al langere tijd niet irl gezien en moesten nog een beetje bijpraten. En waar kan je dat beter doen dan aan de toog, met een frisse pint voor je neus en met zicht op al die mooie vrouwen :)).

Eerst hebben we nog ff verder kennis gemaakt met Ilovethaigirls en heeft Vendezz me voorgesteld aan Duitse Michelle, die hij nog kende van in YY. Aangezien we rustig wilden bijpraten, verplaatsten Vendezz en ik ons vervolgens echter naar de andere kant van de toog.

De bezetting in de bar wisselde tussen 11u45 en 12u30 voortdurend. Variërend van 4 mannen tegenover 15 vrouwen naar een 20 man tegenover een handvol vrouwen.

Tijdens mijn gesprek met Vendezz zat Michelle aan de andere kant van de toog en ze maakte voortdurend op een speelse manier oogcontact met Vendezz en mij. Op een bepaald moment deed ze teken naar me of ik geen zin had in een kamergang. Gefascineerd door haar lieve gezicht en haar intrigerende ogen, deed ik teken terug dat ik wel interesse had, maar dat ik eerst mijn pint wou leegdrinken.

De moment dat mijn pint leeg was, stond Michelle plots naast me en vroeg of we nu op kamer gingen. Een beetje verrast door het plotse aandringen op een kamergang, zonder enige vorm van voorpraatje, deed me nog even twijfelen, maar aangezien er veel druk op de ketel zat (Piet kon weer niet wachten ::)) en aangezien Michelle een heel lieve uitstraling had, dacht ik: waarom niet. Ik dus snel een douche genomen en 5 minuten later zaten we op een kamer.

De kamergang zou jammer genoeg teleurstellend verlopen, mede omdat Michelle een telefoontje van haar vriendje, halverwege de sessie, blijkbaar absoluut moest beantwoorden :o. Ik heb de kamer uiteindelijk ongepopt verlaten. Voor meer details over de kamergang, zie Michelle haar topic.

Na de kamergang met Michelle begaf ik me tegen 13u terug naar de bar en ging ik in gesprek met onder andere Vendezz en Ilovethaigirls.

Ik was nog aan het mopperen over mijn lichtelijk mislukte kamergang en over het feit dat ik nog steeds dringend een eerste spritz van de dag nodig had, toen ik Jana plots op een krukje zag zitten ;D. Het was sinds april 2013 geleden dat ik nog eens met haar gekamerd had, maar tot dan ben ik zeker 20 keer met haar op de kamer geweest en ze heeft mij nooit ontgoocheld 8).

Ik ben naast Jana gaan zitten, we hebben zo'n 15 minuutjes bijgepraat en ik heb Jana een sleutel laten halen. Ff een nieuwe douche gepakt en niet veel later lagen we in een huisje buiten op bed.

Als vanouds werd de kamergang met Jana een uitstekende ervaring met zalig tongzoenen, een uitstekende pijpbeurt, leuke, gevarieerde sex en een stevig orgasme yourock. De druk was eindelijk van de ketel! Nog ff nagepraat en na exact een half uur heb ik de kamer heel tevreden verlaten ;D.

Ondertussen was het iets na 14u geworden en zocht ik Vendezz terug op aan de toog. Tussen 14u en 1530 hebben we veelal aan de toog gehangen en pintjes gedronken. We hebben sporadisch een paar rondjes doorheen de club gewandeld en ik heb korte gesprekjes gehad met onder andere Michelle, Angelina en Nastya.

Om 15u30 zijn we aan de toog nog in gesprek geraakt met een groepje jonge, Hollandse ijsberen die GT voor de eerste keer bezochten. Ze dachten werkelijk dat ze het paradijs op aarde gevonden hadden  ;) 8).

Rond 16u hadden Vendezz en ik zin in de jacuzzi. Wij dus naar daar en we hebben een half uurtje genoten van het water, dat lekker warm was. De jacuzzi was de ganse tijd goed gevuld met mannen, maar dit was op geen enkel moment storend.
Ideaal aan de jacuzzi: terwijl je lekker ontspant in dat warme water, zie je de ene na de andere mooie meid passeren. Super ;D!

Na een half uurtje van de jacuzzi te hebben gebruikt gemaakt, kregen Vendezz en ik plots honger. We hebben een douche genomen en zijn richting tent getrokken. Ik heb er een spaghetti gegeten, niet slecht maar ook niet super: grootkeuken kwaliteit. Vendezz heeft een tiental stukjes cake/taart gegeten. Ik heb hem niet gevraagd of hij het lekker vond, maar gezien de hoeveelheden die hij binnengesmikkeld heeft en gezien de snelheid waarmee de happen in zijn mond verdwenen, ga ik er toch maar vanuit dat het lekker was :lol_hitting:.

Iets na vijven zijn we terug richting bar getrokken. We hebben nog een half uurtje aan de toog gehangen en onze lust om nog eens te kameren in GT verdween jammer genoeg langzaam maar zeker. De sfeer in de bar op dat moment leende er zich gewoon niet toe.

Rond 17u30 zou 007 ons nog vervoegen en het komende anderhalf zouden Vendezz, 007 en ik eerst in de bar en afsluitend in de tent nog doorbrengen met; ouwehoeren, drinken en naar mooie vrouwen kijken 8).

Het enige feit, nog de moeite van het vermelden waard: op een bepaald moment zie ik Lavinia op een krukje zitten. In het voorjaar en de zomer van 2013 had zij zich opgewerkt tot mijn favorietje in GT. Ik had haar sinds ergens in de zomer niet meer gezien, maar als er eentje mij eergisteren in GT nog tot een kamergang had kunnen verleiden, was zij het wel geweest. Ik stapte dan ook op haar af en ging een gesprekje aan. Maar... vreemd genoeg vlotte het gesprek absoluut niet. Van de leuke klik die we destijds hadden, bleef er niks meer over :017:. Na enkele minuten heb ik het gesprek dan maar gelaten voor wat het was en ben ik mijn collega ijsberen terug gaan vervoegen.

Rond 19u hebben Vendezz en ik afscheid genomen van 007, ik ben Lavinia toch maar 3 kusjes gaan geven, want ik zou ooit toch nog eens met die heel mooie meid willen kameren, klik weg of niet, en om 19u15 zijn we vertrokken richting HP, waar zowel Vendezz als ikzelf nog uitstekende kamergangen zouden beleven.

GT: we hebben minder gekamerd dan verwacht, maar we hebben ons wel degelijk goed geamuseerd :)). Tot binnen enkele maanden 8)!


Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Again and Again

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #258 Gepost op: 5 februari 2014, 23:06:49 »
Na mijn verslag gisteren van mijn ontgroening in de saunaclubwereld die vorige week zondag in Acapulco plaatsvond, is het nu de hoogste tijd voor het verslag van mijn bezoek aan GT van afgelopen zaterdag 8)

Mijn ontgroening was nog maar een prille 6 dagen jong of ik zat al weer in de auto richting het mooie Duitsland, begeleidt door opzwepende muziek, wederom was die heerlijke adrenaline tot in al mijn vingertoppen toe te voelen  :-\

Met telefoonnavigatie tot aan de grens en een printje van het stuk in Duitsland dacht ik er wel te komen, helaas ::) In Brüggen moest ik de weg echter vragen aan een Duitse vrouw die haar kwispelende hondje aan het uitlaten was, hun onwetende van mijn snode plannen vroeg ik naar de Heidweg. De vrouw vroeg: was suchst du da? Einen Firma? Oeps ik viel door de mand  :lol_hitting: Lekker belangrijk ;D Jah ich suche saunaclub Golden Time. Aha du gehst  Spaß machen?  Ja sicher antwoordde ik met een glimlach. Ze wees me keurig de weg, ik was 1 afslag te ver gereden. En binnen 2 minuten zag ik al behoorlijk wat bedrijvigheid op de Heidweg, ik werd keurig door een zeer toffe Roemeense "parkeerwacht" richting een mooi parkeerplekje gedirigeerd, hij gebaarde dat ik mijn auto maar pontificaal recht voor het hek strak naast de muur moest zetten, ik manoeuvreerde mijn auto naar de gewezen plaats en het feest kon beginnen  :035: Na een leuk praatje met die parkeerwacht begaf ik mij richting de ijzeren deur en belde aan, ik hoorde buiten al het gegil van wulpse DVP's wat mij natuurlijk direct gunstig stemde :))

Eenmaal binnengelaten, melden mijzelf bij de balie alszijnde nieuw GT bezoeker en zelfs daar krioelde het al van de mooie dames, keiharde goede muziek klonk vanuit de barruimte en er heerste al gelijk een goede sfeer. Bij de balie stond een hele sympathieke Belgische man die mij al heel wat info gaf over deze club, hij was daar al jaren stamgast, hij ging even voor een paar uurtjes naar Acapulco omdat daar een goede bekende van hem werkte, hij zou rond 21.00 uur weer terug zijn, helaas heb ik hem niet meer gezien die dag/nacht. Echt jammer want ik geloof wel dat dat een hele gezellige ijsbeer is om mee te lachen, bier te drinken en kut te roepen O0 Ik zal hem vast nog wel een keer tegen komen.

Eenmaal gehuld in het ijsberenkostuum, ging ik de club verkennen  :sign0144:, waarna ik al zeer snel gespot werd door de opvallende Alice, och och wat een lichaam heb zij zeg pfffffffff   :-\  Ze ging dicht tegen me aan staan en begon mij al direct te verleiden. Eerlijkheidshalve was ik wel degelijk in staat om mij direct aan haar te vergrijpen en dat ze zou roepen: maar buurman wat doet u nu?!?!  :o Maar ik besloot wijselijk om toch eerst maar alle paden in deze club te verkennen. In den wandelgangen kwam ik tussen het vrouwelijk schoon kijken door een aantal Nederlanders tegen, waaronder een maat van Quadsss, leden van dit forum (Q kwam ik later tegen) deze man liet mij een en ander zien in de club maar ik kon mijn aandacht er slecht bij houden door alles wat er om mij heen gebeurde  ;D Later kwam ik weer een Nederlandse niet schrijvende beer tegen die mij ook veel info gaf en we hebben wat gegeten, het eten was overigens prima gemaakt door een hele aardige zorgende kok, vele male beter dan Aca vorige week zondag.

Toen werd het zachtjes aan weleens tijd voor wat actie ;) Ik ging gericht zoeken in de zaal naar een lekkere DVP waarmee ik de geneugten des levens in de ruimste zin van het woord kon gaan beleven. En wat denk je, staat die slanke den Alice met haar geile voorkomen ineens weer voor me en begint tegen me aan te rijden ::) Ok ok ok dacht ik, wat let je nou jongen???? Physiek helemaal super, oh ja de hamvraag: TZ !!! No sorry zegt ze. WTF! :017: Dat meen je niet! :o Maar we hebben hier met een hele slimme vrouw te maken die misbruik maakte van mijn groenheid. Ze zegt voor 100 euro doen we alles  :ladyred Gloeiende gloeiende dacht ik, wat is dit voor knip en scheerbeleid?! :017: Waarom dan niet voor een half uur dacht ik?? Ze had natuurlijk allang door dat ik haar maar al te graag wilde bestijgen en zodoende lukte ze het haar dan ook om 100 euro uit mijn zak te kloppen. Aankomend in de blokhut hadden we een aardig valse start, bij mij kwam het wel op gang, maar zij deed het allemaal kalmpjes aan en toonde weinig initiatief. De feeling was er niet zo als de 2 dvp's van Aca die week ervoor. Na een minuut of 15 kwamen we eindelijk op een acceptabel niveau van pzc, tz, rollenbollen en was ik lekker aan het grazen in haar open weide, wat echt een proeverijtje was 8) Toen kwam het moment waar ik zo benieuwd naar was, is ze nog krap of heeft ze er 1 ter grote van een hooischuur?! Het 1e was het geval!! Man man wat een wrijving, kanonnen!!! Dat voelde wel extreem goed!! En het stemde haar ook bijzonder gunstig was aan alles te merken  :dance2 We hebben elkaar een behoorlijke tijd flink uit elkaar getrokken maar op een gegeven moment was haar poesje even toe aan een break (ik stiekem ook wel) en ze switchte en begon mij weer lekker te kluiven  :035: wat ook naar believen verliep. Toen we ongeveer zo'n 45 minuten in de sessie zaten was het tijd om ons op te maken voor de eindspurt, ik vertelde haar dat ik heel de week iedere dag 4 gekookte eieren had gegeten, ze keek me enigszins waterig aan en ze begreep niet waarom ik dat gedaan had  :017: Asjemenou  :017: Condoom erom en daar gingen we, alle standjes weer even kort herhaald en vertelde haar dat ik doggy wilde ontladen en zei dat ze dan maar eens goed in de spiegel (hing een hele grote) naar mij moest kijken als ik klaar zou komen  ;D Alice op z'n hondjes is afschuwelijk lekker, hoe zij haar kontje positioneert voor je :-\ Veel beter dan dat gaat het echt niet worden! M'n opgespaarde afgeladen puddingbuks ging in de 6e versnelling op z'n hondjes en na nog een laatste beetje uitstellen kon ik het echt niet meer houden en blafte volgas het condoom royaal vol met mijn opgeklopte Hollandse warme serum  :beer: Zij maakte ook bijzonder aangename geluiden, vooral op het laatst en ikzelf gaf ook een niet te missen bulder toen ik kwam  :)) Een prima sessie maar zou het niet zo snel over doen met haar want de sessie was niet zoals die 2 van Aca plus dat ze rest van de avond mij niet zo vriendelijk meer aankeek, kan zijn omdat ik heel veel praatjes met verschillende dvp's heb gehad wat zij zag, logisch toch? Ik kom niet in GT om te klaverjassen ::)

Enfin, op een gegeven moment sprak ik een Poolse dame, leuk aardig en ik vroeg of zij toevallig Jana was, Nee maar die was er wel zei ze, ik heb veel goede berichten gelezen over Jana op dit forum dus ik was wel benieuwd wie zij was. Ze was waarschijnlijk steeds bezet op een kamer. Toen liet ik mijn oog vallen op een 22 jarig Bulgaarse meid, van 1.50m! Die meid had iets wat mij enorm aantrok. Het was alleen die gokkast die haar méér aantrok ipv van mij  :017: haha. Toch een praatje gemaakt en ik vroeg of tz in het pakket zat van een half uur, jazeker lachte ze vriendelijk naar mij, waarop mijn jonge heer direct te plaatse doorbloedde  :-P Ik moest nog even bijkomen van de sessie met Alice en dan zou ik zeker voor haar gaan (dacht ik). Ondertussen kwam ik dus Quadsss tegen van dit forum, onzettend leuk mee gesproken en hij moedigde mij dan ook aan om lid te worden van dit forum. Toen ik weer enigszins opgebeurd was van de 1e sessie liep ik in 1 regelrechte streep richting dat kleine poppetje achter de gokkast totdat die ene Poolse meid mij aanhield en naar een blonde meid wees die daar lief op een krukje zat, kijk dat is nou Jana ;) Helaas keek die Bulgaarse precies achterom vanaf de fruitautomaat en zag mij neervleien naast Jana. Inderdaad zoals hier beschreven een hele rustige lieve meid. En na een korte eerste ontmoeting en uiteraard de vraag of tz in het pakket zat, wat ze direct beaamde, vroeg ik haar om een sleutel en ze kwam al snel terug met de sleutel van de blokhut met alleen maar spiegels  waar je ook keek en een bed waar wel 6 man op kon, wat een super ruimte was dat  :035: Het ging allemaal heel erg soepel, lekker wild tz, kroelen, ik bestudeerde haar ook vaak via de grote spiegel die aan het plafond hing  ;D toen pzc en tegelijkertijd was ik haar poesje aan het plezieren met mijn tong en ook zij vond het zeker geen probleem dat ik nog wat lager uitschoot 8) Pzc was prima, ze kreunde ook lekker geil, nmc ging wel op niveau, ze is absoluut capabel om een man stevig te berijden! Uiteindelijk na wat leuke variaties kwam ik intens tz missionaris klaar, zaaaaaaaaaaaaaaalig  :-\ Geen moment begon ze over tijd, we hebben nog leuk gekletst en nog een sigaretje gerookt in de blokhut waarna we voldaan weer richting de mensenmassa trokken. Zeker voor herhaling vatbaar! Als ik heel eerlijk ben (nog) geen PSE maar wel een super ervaring!

Toen na wat opladen zat die 22 jarige kleine Bulgaarse nog steeds te gokken en ik dacht dan ga ik met haar de dag afsluiten ;D Wederom had ze meer oog voor de gokkast dan voor mij, waarschijnlijk omdat ze me niet meer serieus nam na mijn recente acties, ik vroeg of ze met mij een uur op de kamer wilde en bevestigde direct dat ze daar voor in was maar wilde haar punten nog even opmaken, wat denk je, wint ze weer wat punten, ja nog even wachten hoor zegt ze tegen me. Ik zit daar een beetje naar die lompe spinning reels te turen todat mijn ogen ineens contact hebben met Victoria, een half NL/ Chinese meid, een gruwelijk lekkere dvp, ze vond mij ook duidelijk interessant, ik vertelde dat ik zat te wachten op die Bulgaarse, ze zegt slim: je kan je plannen toch wijzigen? Je ben niets verplicht (had nog geen physiek contact gehad met de Bulgaarse). Ze bracht me daardoor nog wel even aan het twijfelen maar ik dacht als ik nu weer zo'n actie onderneem als net met Jana dan kan ik goede sex wel bekijken met die Bulgaarse, dus ik zei tegen Victoria dat ik haar zeker nog een keer zal zien, want oei joei wat een meid is dat zeg!!!! Weer aankomend bij de gokkast zei ik vriendelijk doch dringend, nog 1 minuut dame en anders ga ik wat anders doen, die boodschap was helder en ze stopte direct en ging een sleutel halen. Toen ik achter haar aan liep zag ik dat ze idd wel HEEL erg klein is!! Als dat maar goed gaat  :017: We belandde in een blokhut ergens achter in die tuin en het was a la minute actie  ;D Ook lekker ruig knuffelen, rollenbollen, tz, pzc, grazen (nieuw werkwoord op dit forum?? ;) ) en na een kwartier dan het moment supreme: zou mijn penis in haar inimini vagina passen??  :017: Dat ging dus totaal niet van harte, wel super geil uiteraard  O0 maar na verloop van tijd en variaties verdween mijn jonge heer toch steeds dieper in dat kleine fragiele Bulgaarse lijfje, ongelooflijk, ze ging op me zitten en draaide zich om, die begint even een paaldansshow te geven op mijn jonge heer  :-\ :-\ Echt klasse meid! Zeer soepel, gevarieerd en behendig en wat een heerlijk contrast dat slanke lijfje van 40 kg. op mijn 93 kg. Hollandse lijf te zien stuiteren  :dance2 Enfin niet al te lang daarna ook weer super al tz missionaris klaar gekomen (duidelijk mijn 1 van mijn favoriete finales). Het uur was nog niet voorbij en we hadden nog zo'n 20 min. dus na wat gekroel, gestreel wilde ik na een minuut of 10 nog wel een vluggertje om zo voldaan de dag af te sluiten. Dat vond ze een goed idee, maar na een tijdje graven in haar tasje kwam ze tot de conclusie dat ze geen condooms meer had  :017: :017: Gloeiende gloeiende dacht ik :o Ze had ze dus echt niet meer. Ze begon weer lekker aan mijn jonge heer te kluiven en na wat handvaardigheid en ballengestreel heb ik ook haar tot mijn grote opluchting onder mogen en kunnen nevelen  8)

Na het douchen zag ik dat het 02.05 uur was, dus het was de hoogste tijd om weer richting NL te gaan, zeer moe, voldaan en tot de laatste druppel toe leeggemolken vervolgde ik mijn weg naar huis.

Ik heb zo'n 11 uur rondgehangen in GT, ontzettend veel meiden gesproken, waaronder zeker 5 die totaal niet opdringerig waren en ook echt leuk waren ondanks dat ze dan zagen dat ik toch met een andere dvp ging kameren, ik heb hun gezichten goed onthouden en hoop ze weer eens te zien bij een volgend bezoek >>> hoogstwaarschijnlijk a.s. zaterdag al weer  O0 :035: Zijn er nog andere gezellige beren dan in de GT??

Dit was mijn anekdote over mijn 1e GT experience.

I hope you've enjoyed the story  ;)

Greetzzz
« Laatst bewerkt op: 5 februari 2014, 23:16:05 door Again and Again »

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #259 Gepost op: 6 februari 2014, 00:06:07 »

Met telefoonnavigatie tot aan de grens en een printje van het stuk in Duitsland dacht ik er wel te komen, helaas ::) In Brüggen moest ik de weg echter vragen aan een Duitse vrouw die haar kwispelende hondje aan het uitlaten was, hun onwetende van mijn snode plannen vroeg ik naar de Heidweg. De vrouw vroeg: was suchst du da? Einen Firma? Oeps ik viel door de mand  :lol_hitting: Lekker belangrijk ;D Jah ich suche saunaclub Golden Time. Aha du gehst  Spaß machen?  Ja sicher antwoordde ik met een glimlach. Ze wees me keurig de weg, ik was 1 afslag te ver gereden.



Zeldzaam die beginners(fout eerder ontwetendheid) en wat een humor, tja dat het tegenover de Baumarkt was had je niet gelezen vooraf, maar ik vind het des te leuker dat je gewoon Golden Tiime zegt en die Duitse dame begreep je goed "Spass machen" haha topdame en zeer zeer amusant.


Groet, Foots  O0


P.S. TIP: de dames recensies kun je hier uit knippen en dit stuk bij de dame plakken in haar topic, want nu weet je de namen nog.
Zo krijgen we een goed overzicht van alle dames en heb je er nog jaren plezier van.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline le Seigneur des anus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 56
    • Bekijk profiel
Golden Time, am Mittwoch den 12.2 2014
« Reactie #260 Gepost op: 15 februari 2014, 17:59:57 »
Hallo Kollegen,

Am Mittwoch den 12 Februar haben le Seigneur des anus, Ne le dis à personne, Yoyo596 und Luffyx, alle aus Lille in Frankreich, wieder den Golden Time besucht. Mein letzte besuch zum Klub in Sommer 2012 geschah. Da ich eine Freie Karte durch Relaxxxboard gewährt worden war, habe ich die Gelengenheit ergriffen, einen ganzen Tag im Klub zu genießen. Wie gewöhnlig, war der Empfang nett. Meine Freie Karte wurde ohne Problem von der Thekefrau angenommen : nachdem wir unsere BadeMantel und Badetuch erhalten hatten, kam das übliche « Vielspaß ».

 Als ich im Golden Time ein wenig spazieren ging, bemerkte ich einige Veränderungen gegenüber dem Vorjahr. Die bemerkswerteste besteht in der Möglichkeit irgentwan etwas in dem Zelt draußen zu essen. Anstatt um sieben Uhr Schlange zu stehen, um einen Gericht zu erhalten, darf man von jetzt den reichhaltigen Buffet durchgehend nutzen. Das ist zweifellos eine beteutende Verbesserung : vielleicht hat die Eintrittspreiserhöhung (60 € statt 50 € zuvor) sie zu schaffen erlaubt.

Ich konnte nur festellen, dass der Golden Time immer gutbesucht ist und das bereits zur frühen Stunde. Bald darauf unserer Ankunft haben wir zufällig Stammgäste aus Belgium und Mitglieder entweder von Relaxxxboard oder von Youppie begegnet : vor allem, superwescoast, Neptoura, Altavista, Omega6. In der Zwischenzeit der Mädchen-Buchungen haben wir uns also angenehm über verschiedene Thema unterhalten.

Da viele Damen abwesend waren, schien mir eigentlich das Line-up zunächst nicht so richtig nach meinem Geschmäckt. Ich bemerktete allerdings eine hübsche junge brünette Frau, die ich zuvor getroffen hatte. Ich konnte mich aber nicht am Anfang erinnern daran in welchen Umständen mein Treffen mit dieser jungen Frau geschehen hatte. Plötzlich konnte ich mich wieder erinnern : sie war Gabriela, die freundliche Kelnerin vom Living Room, die mein favorites Bier zu trinken nur einen Monat vorher, gegeben hatte. Da sie nur als Kelnerin damals arbeitete, hatte sie meine vorsichtige Annäherungsversuche nett abgelehnt. Seitem hatte ich von ihr geträumt. Ohne zu weiter zögern,  schlug ich also ihr ins Zimmer zu gehen vor.

Ungefähr zwanzig Jahre alt, Gabriela stammt aus Ungarn. Sie spricht ein bisschen englisch und besser deutsch. Sie ist schmal und schlank, hat ein schöne und fröhliche Gesicht. Sie trägt ihre mittellange braune Haare am Hinterkopft festgesteckt. Ihre Titten sind klein.

Ihr freundliches Verhalten im Zimmer gefiel mir so, dass ich sie zweimal im Tag gebucht habe. Meiner Meinung nach ist ihrer Dienst überzeugend : tolles, langsames und gefühlvolles Gebläse, enger Geschlechtsverkehr, vieler Sanftmut. Sie gab mir keine Zungenküssen, aber ich habe nicht eigentlich die zu bekommen versucht. Außerdem habe ich den Eindruck dass sie nicht gern das Sperma in dem Mund aufnehmen würde. Ich hatte aber dafür früher keinen Aufpreis angeboten. Deshalb hatte sie vielleicht gedacht dass ich nicht diesen zusätztlichen Service erwartete.

Gabrielas Preise entsprechen den offizielen Empfehlungen vom Golden Time : halbe Stunde 50 €, eine Stunde 75 €. Ich empfehle sie.

Ganz zufrieden haben wir den Golden Time um 21 Uhr verlassen. Wir werden wiederkommen.
« Laatst bewerkt op: 16 februari 2014, 16:50:57 door le Seigneur des anus »

Offline Hunziker

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 20
  • Be selective ladies do the same
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #261 Gepost op: 24 februari 2014, 20:14:28 »
23 februari
--------------

[attachimg=1]

Onder het mom van binnen een paar jaar kan het wel eens heel goed gebeurd zijn met het fenomeen SC/FKK op weg naar GT. Voor diegene die nu beginnen te fronzen, ja serieus.  Volg het nieuws, er is een behoorlijke ontwikkeling gaande in de EU wat ook Duitsland aan gaat. Battle of de feministische Anti-SC-organisaties die in Duitsland hun sterke voet tussen de deur bij de EU in Brussel hebben gezet.

[attachimg=2]

In vergelijking met 6 februari, waar de line-up dramatisch (ever)  was en toen nog voorzien was van hier van dames die absoluut niet de standaard GT-look bezaten, was de line-up nu beter en voorzien van bekendere dames die wel in bezit waren van het uiterlijk wat je behoort tegen te komen in een club als GT. The golden ship is weer op koers. Ook is er een 'was goed kom terug actie' gaande: meerdere dames die voorheen uit GT waren gestuurd, keren terug. Toeval?

[attachimg=3]

Een ding wist ik zeker, zondag geen Zoll/Lka-Kontrolle-Tag. De verhouding mannen vrouwen was  50/50. De zon scheen goed, 12 graden en het was voor 20 minuten goed te doen in de tuin voordat ik mijn nodige kamer bezoekjes ging voltooien. Ik heb de GT- zomer even kunnen aanraken bij wijze van spreken. Lang leven de eerste pasjes van het ‘nieuwe voorjaar’ en de global warming. Zet die ‘high consumers’  Yankees en Canadezen maar lekker daar in de kou. Zondag is ook de dag van de lelijkste mannen, sorry guys. Ik ben helaas niet de enige die de vele lelijke mannen opmerkten een totaal ander 'plaatje'  ;) dan een door de weekse dag.  Even dacht ik dat ik een afslag te vroeg had genomen www.altenheimbrueggenbracht.de  Mij viel het direct op en met mij meerdere dames die dit absoluut bevestigden en hele verhalen lachend vertelden dat op bepaalde dagen wel  duidelijk een patroon inzit qua type/lelijke/aantrekkelijke mannen.  Het heeft in elk geval menig dame doen lachen. Ook veel stamgast volk zoals je op een zaterdag ook veel tegen komt.  Veel Fransen zonder brede taalkennis, what is new? wat door heel veel dvps als een flinke manco wordt gezien. Houden zo!  Het komt in elk geval de sfeer; het sociale niet ten goede. Het handgebaar-seks van; wat wil de Fransman op de kamer is ook zo gezellig voor een dvp. De dames denken dan om de tijd te doden aan tal van andere dingen en alles behalve die Fransman met zijn stokbrood tussen zijn benen.

[attachimg=4]

En de terugweg? Zoals ik op 6 februari met spectaculair blauwlicht achter mij aan aan de kant werd gezet door een Polizei-busje, heey eindelijk beetje sensatie in het van oorsprong ‘dachziegel produktion dorpje’ Brüggen. Het oponthoud duurde toen hooguit 2 minuten voordat ik zonder problemen weer verder mocht rijden, het was enkel een papieren controle. Altijd leuk die reactie in het gezicht van de politie agent als je hen super nuchter in Hoogduits te woord kan staan. Op 23 februari werd ik ook weer met een stop teken maar nu voor mij aan de kant gezet. Het oponthoud duurde geen 20 seconden, nadat ik twee vragen weer origineel had beantwoord, mocht ik weer verder rijden.  Enige training doet blijkbaar wonderen en buitengewoon heerlijk die extra aandacht en pitstop. Ik zou er haast GT-ster-allures van gaan overhouden. Het blijft een veilige bewaakte weg maar die knappe polizei-agente in Kreis Viersen is in de verste omgeving nog niet gespot; allemaal lelijke kerels met een zaklamp.

[attachimg=5]
« Laatst bewerkt op: 24 februari 2014, 20:43:48 door Hunziker »

Wijze grijze

  • Gast
Verjaardag in Golden Time
« Reactie #262 Gepost op: 25 februari 2014, 17:01:09 »
Maandag 24 februari. Wijze Grijze was weer een jaartje grijzer geworden en dat gaf gelegenheid om van de “gratis entree op je verjaardag” actie van enkele clubs gebruik te maken. Eerder op de dag was ik al in Yin Yang (Zie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=15.msg46131#msg46131 geweest. Ik arriveerde tegen 20:30.

Boy69 had me al gewaarschuwd. De Maandag is de slechtste dag om te gaan clubben. Maar ja, ik kon de dag van m’n verjaardag nu eenmaal niet uitzoeken. Moest ik bij Yin Yang nog een paspoortkopie inleveren, hier volstond een korte blik in m’n paspoort en ik kreeg een badjas, sleutelbandje en felicitaties. Douchen hoefde ik niet meer, had ik immers net van tevoren gedaan. Ik stapte de barruimte binnen en was onaangenaam verrast. Vrij leeg. Dat had ik al kunnen vermoeden, want op de parkeerplaats was nog plek genoeg geweest, maar ook het aantal aanwezige dames was niet om over naar huis te schrijven. In elk geval niet wat ik anders van GT gewend ben. Ik miste bijvoorbeeld de hele brigade jonge spontane Roemeentjes. De professionaliteit van de aanwezige ladies straalde er te zeer vanaf. Qua bezoekers viel het grote aantal Aziaten op. Deze waren natuurlijk een makkelijke prooi voor de geslepenere DVP’s. De Chinezen hadden in ieder geval genoeg commentaar en praatjes onder elkaar.

Ik ben nog ca. een half uur bij de whirlpool gaan liggen, maar in die tijd zag ik slechts één andere gast ervan gebruik maken en het aantal voorbij paraderende dames was ook zeer gering. Idem dito in de kino. Af en toe zat er één dame op het stoepje ervoor en de twee keer dat ik in de kino keek, was er niemand. Buiten was het overdag wellicht wel aangenaam geweest, want ik zag dat de ligbedden nog buiten stonden en ook de kussens lagen er nog op.

Na pakweg een uurtje hield ik het voor gezien en ik besloot naar Living Room te vertrekken. Typisch gevalletje van wrong day, wrong place. De Theke vroeg me nog waarom ik zo vroeg al weer wegging, maar ik legde haar uit dat het niet aan GT lag, maar eerder aan mijzelf. De line-up vandaag had me niet zo aangestaan en ik had geen geschikte dame kunnen vinden, misschien was ik mijn “mojo” wel kwijt? Volgens haar waren er toch een 80-tal dames aanwezig, maar dat getal houd ik voor schromelijk overdreven. In de tijd dat ik er was, heb ik er zo’n 35-40 geteld. Laat er in die tijd nog een 10-15 op de kamer geweest zijn. Maar ja, als de ware er dan niet tussen zit, is dat mijn probleem en niet het probleem van GT. Dus door naar Living Room. (Zie.....)

Wijze Grijze sexapproval™ voor Golden Time vandaag: 6,5/10
 
 Adieë tsezame
 Wijze Grijze

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #263 Gepost op: 6 maart 2014, 09:07:47 »
Rosenmontag im GT

Entgegen aller Erwartungen traf ich ein vergleichsweise leeres und ruhiges GT an. Deutlich reduzierte Gästeanzahl (natürlich immer noch mehr als montags woanders) und auch Dls waren mit ca. 40 bis 50 ebenfalls unter dem sonstigen Level. Folgerichtig keinerlei Zimmerwartezeiten.

Nach dem obligatorischen Spiegeleierfrühstück erstmal die Lage gecheckt. Drei (Silli-)Hammerblondinen wären allemal eine Sünde wert gewesen. Leider disqualifizierten sie sich allesamt mit durchschnittlichen Zimmerzeiten von rd. 15 Minuten, da machte sich nun wirklich kein gutes Bauchgefühl breit. Rein optisch also alles beim alten im GT, das Line-up ist nach meinem Dafürhalten nach wie vor das Maß aller Dinge in unserer Clubregion, ein ständiges Fest für die Augen. Leider oft nicht im Einklang mit dem Service, der damit nicht Schritt hält. Die Bezeichnung „Fickfabrik“ kommt nicht von ungefähr, scheint aber viele Gäste nicht sonderlich zu stören.

Buchung 1: Elisa, Tschechische Republik/Bulgarien

Die hübsche Elisa, seit zwei Wochen im Club, fiel mir auch deshalb auf, weil sie eben nicht – wie viele andere – nach 20 Sekunden die Schlüsselfrage stellt.

ZK gehören wahrlich nicht zu ihren Stärken, eine Knutschweltmeisterin ist an ihr nicht verloren gegangen; der Tagesordnungspunkt war mehr als zügig abgearbeitet. Also arbeitet sie sich langsam nach unten vor und beginnt mehr als gekonnt zu blasen, tief, eher in langsamem Tempo, mit noch vertretbarer leichter Handunterstützung. Sehr variabel, nie monoton. Es dauert nicht lange, dann muss ich sie dringend bremsen, sonst wäre ich vorzeitig durch's Ziel gelaufen. Ein, zwei Minuten Pause, dann kann ich Elisa wieder auf mein bestes Stück loslassen, ohne gleich Gefahr zu laufen, sie nach kurzer Zeit schon wieder bremsen zu müssen.

Elisas intensive Vorarbeit lässt keine großen sportlichen Aktionen mehr zu, aber immerhin schaffe ich es, noch ein paar Minuten durchzuhalten, bevor sich das Tütchen füllt.

Fazit:
Per Saldo recht ordentliche Nummer mit einem Gebläse im Highendbereich.

Kurzübersicht Elisa

CZ/BG, 27
längere glatte blonde Haare, KF 34/36, A-Cups
ca. 165 cm, einige Tattoos, gutes Deutsch


FO: Aufreizend langsam, sehr variabel und mit hohem Zungeneinsatz, schlürfend und sabbernd, top!
EL: Auch im Programm
Augenkontakt: Ja, geiler Hammerblick
ZK: Nicht der Rede wert
Lecken: Drauf verzichtet
Fingern: Kein Problem
GV: Gefühlvoll und härter, sie kann beides
GF6-Faktor: Niedrig
Porno-Faktor: Niedrig
Professionalitätsfaktor: 70%
Illusionsfaktor Optik: Attraktive Blondine
Illusionsfaktor Nähe: Professionelle Nähe (ohne GT-typischen Zeitdruck)


Buchung 2: Gina, Deutschland

Im Laufe des Abends wurden zwei Neuzugänge durch den Club geführt, wovon eine meine gesteigerte Aufmerksamkeit weckte. Gina, 31-jährige ostdeutsche Blondine, zuvor paar Wochen (als Claudi) im Samya, wo ihr deutlich zu wenig los war. Nun, da dürfte sie im GT andere Voraussetzungen vorfinden. Nicht wenige andere Vorgängerstationen, u. a. Globe (CH), Harem und Oase. Hochsympathisch, lustig, offen und ohne Zimmerdruck, also war zwingend eine Clubentjungferung angezeigt, die dann in Blockhütte 20 vollzogen wurde.

Noch im Stehen ging’s sofort mit tollen ZK los. Wow, das waren ZK, von denen man nur träumen kann, tief und heftig, gleichzeitig aber auch ohne Ende gefühlvoll. Auf diesem Niveau ging’s auch beim FO/EL unvermindert weiter. Absolut hammermäßiges FO, wobei sie den Spannungsbogen durch provozierenden Blickkontakt und gezielte Unterbrechungen mit Knutsch- und Tittenfickeinlagen immer wieder neu aufzubauen wusste. Es hätte nicht viel gefehlt und meine zweite Ladung wäre fast nur durch ihr göttliches Gebläse gezündet worden.

Nach einer ambitionierten Doggy endete die superbe Nummer dann in einem furiosen Ritt, wobei sie immer wieder geschickt das Tempo variierte.

Fazit:
Ich behaupte mal: das Beste, was man derzeit im GT kriegen kann. Nur Stärken, keine Schwächen. Vorbildliche Jobeinstellung mit Hingabe und Leidenschaft ohne Verzicht auf eigenes Vergnügen. Nach langer Zeit wieder mal eine Highlightnummer im GT.

Kurzübersicht Gina

GER, 31
Lange glatte blonde Haare, KF 36/38, B-Cups (fest)
Ca. 170 cm, Nippel-, Bauchnabel- und Intimpiercings


FO: Absolut top; mal zart, mal kräftiger, sehr variationsreich, hoher Zungeneinsatz
EL: Ausdauernde und gefühlvolle Eierschleckerin
Augenkontakt: Immer wieder mit schelmischem Blick
ZK: Sehr gefühlvolle Schmusekatze, höchste Illusion
Lecken: Viel Feuchtigkeit ihrerseits, allerdings auch für den Leckliebhaber eine ambitionierte Aufgabe; ausgeprägte Schamlippen
Fingern: Nicht probiert
GV: Doggy und Reiter mit geschickter Tempovariation und höchster Intensität
GF6-Faktor: Mittel bis hoch
Porno-Faktor: Niedrig bis mittel
Professionalitätsfaktor: 60%
Illusionsfaktor Optik: Attraktives blondes Vollweib
Illusionsfaktor Nähe: Da passte alles

Wie fast immer das GT zufrieden verlassen, diesmal sogar mit einer absoluten Topnummer.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #264 Gepost op: 9 maart 2014, 12:57:01 »
 17° Celcius, favo elders nicht anwesend, kein Bock auf weit Autofahren, de fickfactory was een alternatief en gezien de elders geuitte downward spiral (gedateerd, jaartje té laat  ;D) een prima optie...Aankomst rondom 13 uur, ontvangst sagen wir mal afstandelijk doch mits overgave van 60 lentebriesjes komt zowat elke kleurloze erin, dus ook ss. Aanwezige heren uit München: Hector the Clubinspector en Tomba la Bomba, viespeuken eerste klas en voorts hadden ze de dag ervoor ook al alles wat losliep en minsten B-cup tieten had gevogeld, naja, prima gezelschap en doorheen de dag weer een boel gekletsmajoord enkel onderbroken door kamersessies van ss ( die ga 'k niet herhalen, te vinden in topics van Julia/Elektra/Gina mits uitwat muisberoering in chronoloische volgorde), voorts een Cabalachtige ter quatschen, ss zat gebeiteld en voorts wegens plausibele redenen enkele luitjes uit de lage Landen laten voorbijwandelen of voorbijrollen waarbij dat het me aan m'n kont kon roesten, the everpresent compagnie auch da, naja...Waar men het elders dus heeft over dramatische omstandigheden is daar niks van aan, eindelijk ns wat dametjes met inhoud qua babbels, enkele Poolsen die goede luim als middle name meedragen, opvallend dat Marta sinds kort dus ondersteboven wordt geboekt, ze kan zich niet meer vertonen in de bar of wordt al in de umkleide gebucht. Silliefans kunnen hun hart ophalen, een derde der dames had tieten gekocht gok k stellig, voorts een mix qua milfs en jonge kukens en alles dazwisschen, behalve leute die vrolijk worden van elvendutzend zigeunerbonestaken met middellange zwarte haren, té veel make-up en voorts weinig servicelevelkunde kon eenieder wel wat vinden dunkt me stellig. Exotisme da: een mooi (nieuw) donker meisje (drukgeboekt), enkele Aziatische dames, enkele latina's, veel Duitse dames en de usual Roemeense crew die het doorgaans dienden te stellen met of vastgeroeste stammies, of Koleaanse bezoekels of bezopen stumperd die lijden aan het Liebeskaspersyndroom...Line-up was dus weinig verkeerds mee, optische stunners in minieme mate aanwezig, doch een rits mooie dames ohne frage. Enkele gewichtigere dames ook dabei, mir egal, daar is ook een markt voor en enkele van hen performen goed ohne frage...

Eten kan als volgt worden samengevat:

ontbijt: leckere Omelette, referenz met fijne broodjes dabei, orangensaft, pff, erg keurig
avondeten: geopteerd voor lasagna: eetbaar
pizza: geen idee, toen vertrok 'k ter kameren met Gina
rondom middernacht: een soort van gepaneerd vleesgedoe met mosterd/ketchup: vullend

Barbediening voortreffelijk as ever, umkleide en kamers spic&span as ever, ontvangstdames ok zonder meer. Tuin was prima om in te toeven, muziek in de bar somtijds té luit, gelukkig is die dommige DJ niet (meer) da, meerwaarde was toch 0,00 en voorts scheelde dat een zitbank...Er wordt gemeld dat het rustiger is in GT, naja, daar was weinig van te merken: drukjes, somtijds lastig een zitplek te bemachtigen, een 60/70-tal dames schat 'k in, kamerwachttijden tussen 17 en 21 uur die niet lang opliepen maar alla, voorts een opmerkelijk contrast tussen 22.30 uur (pizza) met een volle bar, en 23.45 uur waar men molenwiekend terugkomend door de bar slechts enkelingen zou verwonden, erg komisch hoe dat gaat. De dames die dan geen leibeskasper aan de haak hebben hangen moeten de "programm-zit" letterlijk uitzitten lijkt me voor het meerendeel, natuurlijk zijn er ook gekken die sessies van 6 uur ondernemen, naja, zo is het leven...

3 sessies: lang geleden in GT, en op de koop toe 2 tot bijna gehele tevredenheid, éénmaal zelfs publiek tongzoenen in de bar enzo, en dan verhaalt men over lamentabele tijden elders, ss is niet voor een half gat te vangen en stelt simpelweg vast dat er in GT een kentering ingezet is met een opvallende stijging der social time bij een rits dames, ik veronderstel dat de clubleiding na een jaar terugval tot in het quasi extreme ditaangaand toch ns heeft aangegeven dat er een bepaalde limiet bereikt was... Zéér opvallend, ook kollegen hadden weinig te klagen ditaangaand, doch uiteraard zijn er nog altijd een rits stumperd die genoegen nemen met een half minuutje quatschen en sleutelritsen maar moppie, wie weet gaan ze het ooit ns snappen... Wel gelachen toen 'k de stomverbaasde tronies en afkeurende blikken over me heen kreeg bij de uitgesponnere presales, naja, jochies, verbreedt ns je horizon en be fookin' amazed wat er elders al ns voorvalt...GT lijkt op de weg terug en hopelijk worden de mutsjes ook aangezet tot performen, dan lijkt een gunstige clubzomer in Bruggen in het verschiet te kunnen liggen...Tot zover ss z'n kijk op de zaak, peace out!

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #265 Gepost op: 11 maart 2014, 11:32:03 »
De continuïteit van de hemel

In het nieuwe jaar al diverse bezoeken gebracht aan het (voormalige?) lustparadijs zonder daarvan kond te doen. Drukke werkzaamheden weerhielden mij van een tijdige berichtgeving. Mea culpa, ik trek met schaamte het boetekleed aan. Bij deze dan alsnog.

Sinds de jaarovergang GT een keer of vier bezocht. Kan ook vijf zijn. Op mijn leeftijd laat het geheugen me wel eens in de steek. Twee dames vormden een rode draad gedurende deze bezoeken. Jana en Joanna. Mijn muzen. Met Jana stem ik altijd aanwezigheid af en het toeval wilde dat Joanna weer actiever is geworden en vaker in GT te bewonderen is. Dat is voor mij goed nieuws. Met beide dames heb ik een meer dan uitstekende band én (bijna) altijd fabelhafte sessies. Zo ook in de afgelopen maanden.

Het nieuwe jaar begon tussen Jana en mij niet bijster goed. Bij mijn bezoek ergens medio Januari flikte ze me een kunstje waarvan ik niet verwacht had dat ze dat zou doen. Een milde ruzie (niet in de club, maar ‘uitgevochten’ via WhatsApp) was het gevolg. Ik zal geen details verstrekken, maar gelukkig kwam ze snel met duizend excuses en de verzekering dat het niet weer zou gebeuren. Laten we het maar op miscommunicatie houden. Wie ben ik om jegens zo’n lief meiske dan haatdragend te zijn? Bovendien – als ik alles nuchter beschouw (en dat is soms wel eens moeilijk) – kon ik haar achteraf niet hélemaal ongelijk geven, hoe pijnlijk de ervaring ook was. Inmiddels is alles weer koek en ei tussen ons. De sessies blijven zich kenmerken door een zeer hoog GFE gehalte. De sex is altijd waanzinnig, maar wordt niet meer elke keer beter. Als er al iets tegenvalt is dat meer in de persoonlijke sfeer. Kwetsbaar ben je, als beer met een zwak voor een dvp… De teller staat inmiddels boven de zestig en sex is allang niet meer mijn voornaamste reden om tijd met haar door te brengen. Gevaarlijk ? Ja. Heerlijk? Ook.

Met wie de sex wél nog elke keer beter wordt is met Joanna. Wat een kanjer is dit toch. Absoluut topwijffie! Ik heb haar de laatste maanden gelukkig weer wat vaker mogen ‘zien’ en dat draagt duidelijk bij aan een wat inniger ‘relatie’. Wanneer je haar handleiding een beetje kent en er sprake is van een klik, neemt dat de kwaliteit van de sessies met haar echt naar een level hoger. Of twee levels. Of meer… Bijzondere vrouw. Bijzondere sex. Bijzonder aangenaam. The best. Hoop nog lang van haar te mogen genieten.

De laatste maanden had ik een aantal maal een nieuwe blondine gespot. Tot twee maal toe kwam het er niet van (andere prioriteiten mijnerzijds, dan wel onbeschikbaarheid harerzijds, maar vorige week liep ik haar tot mijn vreugd weer tegen het mooie lijf. De blondine bleek Julia te heten en afkomstig uit Roemenie te zijn. Julia heeft een erg lief gezicht en een betoverende glimlach, assets die deze rakker doen smelten en waartegen hij weinig weerstand kan bieden. Ik vind haar een prachtige verschijning. Haar voorkomen is weinig Roemeens, ik schatte haar vooraf in als Poolse. Ze is niet superslank, maar heeft een heerlijk strak lichaam, met mooie naturelle B-cups. Loopt - in mijn observatie - altijd rond in mooie zwarte lingerie met dito kousen, wat haar een zeer sexy uitstraling heeft. Aan het eind van de avond - het was rond middernacht - haar dan eindelijk 'geschaakt' en omdat ik dra huiswaarts moest keren kwam de sleutelvraag van mijn kant redelijk rap. Op de kamer ging de lingerie uit en haar borsten waren mooier dan ik had verwacht ("alles naturel" verzekerde ze mij, "dat is toch het mooist"). Lichamelijk naar mijn maatstaven een topper, met een heerlijk engelensnuitje en een allerliefste glimlach.
Helaas is dat al het goeds wat ik over deze dame te melden heb.
Ik zal het kort houden, maar alles wat er mis kon gaan in deze sessie ging mis: natte doekjes, een flinke klodder glijmiddel, een pijpbeurt van net aan 2 minuten (die 2 minuten waren an sich goed, dus ze beheerst het wel), tongzoenen dat de naam écht niet dragen mag, gekibbel over tijd (na een kwartier meldde ze dat ik nog 3 minuten had; na enige terechtwijzing mijnerzijds erkende ze dat dat beneven de waarheid was en haalden we toch nog bijna 30 minuten, maar de discussie was uiteraard funest voor de sfeer, voor zover die er nog was), te vaak me aanspreken met 'baby' en ga zo maar door, de lezer kan zich er wellicht een voorstelling bij maken. Wellicht ook niet, en dan boft de betreffende lezer. Wonder boven wonder nog wel klaargekomen maar al met al was de sessie een complete flop en één van de mindere in mijn saunaclubloopbaan. Dat zo'n engelensmoeltje zo kan tegenvallen....
Toen Julia me na afloop vroeg of het goed was moest ik daarop dan ook negatief antwoorden. Ik denk dat ze zelf ook wel doorhad dat het beneden peil was, want ze verontschuldigde zich min of meer door te melden dat ze al sinds 's ochtends 11 uur aan het werk was, bijna 14 uur dus. Ofschoon ik me kan voorstellen dat de pijp dan wel leeg is, deed me dat toch niet veel beter voelen. Bij het afrekenen de fooi dus maar achterwege gelaten, en dat gebeurt niet snel...

Ook had ik een bizarre ontmoeting met Bianca (of Bianka). Zit op de bank naast het Photo-play geraet, steekt er plots een tong in mijn oor. Aan die tong zat een uiterst geile verschijning vast luisterend naar de naam Bianca. Voluptueuze, donkere dame, naar eigen zeggen uit de Dominicaanse Republiek. Al snel blijkt dat ze Nederlands spreekt. Geil gesprek, geile blik, geile body, zéér uitnodigende voorgevel. Ze haalt wat te drinken voor me en zit me flink op te geilen. Ik voel dat dit een kamergang gaat worden. Het gesprek komt op haar woonachtigheid in NL. Pas een jaar of drie zegt ze. Haar Nederlands is in dat geval van een hoog niveau. Toen echter duidelijk werd dat Bianca in dezelfde stad blijkt te wonen als ik brak er lichtelijk paniek uit. Niet bij mij, wél bij haar. Van een kamergang kon geen sprake meer zijn. Ik informeer nog beleefd of er sprake is van een grapje, maar dat bleek niet het geval. Ik kwam te dichtbij, ze was bang me buiten de muren van dit oord tegen te komen. Terwijl het toch een verdomd grote stad is voor Nederlandse begrippen. Er ging niets gebeuren tussen ons. Verbouwereerd was ik. Voor het eerst sinds jaren was ik weer in de mood voor een donkere dame, loopt het zo af… Hilarisch. Memorabel. Volgende keer doe ik gewoon of ik haar nog nooit gezien heb en zeg ik dat ik uit Appingedam of Schin op Geul kom. Mogelijk dat ik dan toch nog bij haar kan scoren, want nu ze eenmaal in mijn koppie zit moet ik haar hebben ook.

Ik maak me zorgen. Zorgen om mijn favoriete hangout. Mijn favoriete poel des verderfs. Niet vanuit een facilitair oogpunt (ik vind de voorzieningen prima, meer heb ik niet nodig) en zelfs niet - an sich - vanwege een neergaande servicetrend of een opwaartse prijstrend die menig rakker schijnt waar te nemen. Ik maak me zorgen om de continuïteit van de hemel. Omdat ik zie dat de bezoekersaantallen in rap tempo over de volle breedte teruglopen. Ik hoor dit ook van de meisjes. Ze klagen. Steeds meer. Maandag, dinsdag en woensdag zijn inmiddels zó rustig, dat het voor veel meiden niet meer loont. Donderdag en vrijdag zijn ook stukken rustiger dan voorheen. Het weekend kan ik niet beoordelen, dan ben ik er nooit. Als dit zo doorgaat gaan de betere dvp’s hun heil elders zoeken vrees ik. Het begin van een neergaande spiraal? Of is het begin al achter de rug? Staat het instituut GT op ploffen? Hebben we de beste dagen achter ons?

Niet alleen de bezoekersaantallen lopen terug, ook de animo om over GT te berichten lijkt veel minder geworden. Waren er vroeger nog wel dagelijks nieuwe interessante epistels of recensies over GT te lezen op de diverse fora, tegenwoordig is de spoeling dun. Ouwe getrouwe rapporteurs zijn met vervroegd schrijverspensioen lijkt het wel. Steeds minder bezoekverslagen, steeds minder live verslagen, steeds minder actuele damesrecensies.

GT moet iets doen om het tij te keren, voordat het te laat is. Maar wat??
« Laatst bewerkt op: 11 maart 2014, 11:39:36 door Teiresas »

Offline Again and Again

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #266 Gepost op: 15 maart 2014, 17:31:06 »
Via deze weg wil ik mijn belevenissen van mijn 2e bezoek aan GT van vorige zaterdag met jullie delen O0. Deze ronde speelde de zenuwen gelukkig geen parten en kon ik redelijk volgens planning vertrekken om zo rond 15.00 uur te arriveren bij GT :steeringwheel:, met de nodige pitstops kwam ik rond 15.30 uur aan bij de instuif :dance2. Het was al behoorlijk druk met parkeren, wat resulteerde in dat ik mijn auto helemaal achteraan de heidweg moest gaan parkeren, geen ramp. Mij meldend aan de balie viel mij direct iets op: de muziek stond niet zo hard in vergelijking met mijn 1e bezoek aan GT wat ook op een zaterdag was en rond dat tijdstip. Ik hou wel van lekker beukende beats :lostit, maar dat zal niet voor iedereen gelden. Even omkleden en toen nog fris en fruitig begon het volgende avontuur voor mij 8). Er waren al aardig wat beren maar ook dames aanwezig constateerde mijn speurende ogen. Het was natuurlijk fantastisch weer en vele genoten dan ook van het heerlijke zonnetje. Ik wilde lekker rustig beginnen, praatjes maken, beetje rondkijken, happie en een bijbehorend drankie doen etc. Leuke gesprekken gehad met diverse binnen en buitenlandse beren, hoop gelachen, Gelukkig een paar DVP’s gespot die ik bij mijn 1e bezoek niet tussen 4 houten schotten heb getroffen, maar destijds wel degelijk op de verlanglijst waren geplaatst :035:. De Poolse Kasia onder andere herkende mij direct en kwam gezellig met mij babbelen :happy, niet gelijk over de kamer gepraat bla bla, gewoon leuk en gezellig, top! Ook de Bulgaarse Vanessa herkende mij nog van de vorige keer :039:, wat een lekker ding vind ik dat zeg!! Misschien zal niet iedereen deze mening delen maar ik vind dat ze echt aantrekkelijk is, een MEGA mooie lange bos met blonde krullen sieren haar mooie gezicht en voor de rest heeft ze in mijn ogen een zeer sexy lichaam, ze liep wederom topless en ook al zijn haar borsten niet groot, ik vind haar voorgevel daarentegen wel ongelooflijk sexy!  :great: Daarbijkomstig had zij een zwart kante broekje aan waar ik overduidelijk haar flamoesje oftewel haar volle glorie door heen zag schitteren :13:. Ik ontmoette haar buiten, ik stond lekker in het zonnetje te praten met een buitenlandse beer, genietend van het weer, een peukie en een drankje en dan staat zij ineens voor je, what a wondurfull life dacht ik !!!! O0 Mijn temperatuur steeg ook al a minute na het zien van haar in die verheerlijkte omstandigheden. Enfin zij begon wel over de kamer na verloop van tijd en ik fluisterde haar in dat wij die dag nog wel gezellig samen zouden komen (wordt vervolgd)  Lekker buiten op de loungebankjes vertoefd en een hele tijd met een Belgische en Nederlandse beer lopen grappen en grollen over het oh zo mooie (voor mij prille) wandelleven. Ook sprak ik 2 jonge beren uit NL die ik ’s nachts onder minder leuke omstandigheden tegenkwam. (wordt vervolgd) Ondertussen werd het wel hoog tijd om de innerlijke mens te gaan voeden, zodoende gingen ik en de nietschrijvende Belgische Ijsbeer richting de tent om daar te genieten van een echt wel heerlijke maaltijd, het eten is heel goed geregeld daar, zo smaakvol  en genoeg keus en voldoende voor iedereen, in dat opzicht is het ook prima te doen in GT. Na het consumeren van behoorlijk wat lekker en gezond voedsel werd het zo langzamerhand weleens tijd om te zoeken naar een geschikte DVP om de 1e sessie van de dag mee in te luiden :inlove, het was zo rond 19.00 uur en er liepen meer dan voldoende dames rond op dat moment, al zoekende stuitte ik op een bekende ijsbeer die ik bij mijn 1e bezoek aan GT ook al had gezien maar niet had gesproken, ik sprak hem aan, een vriendelijke sociale beer, veel besproken, gelachen. Ik zei ik o.a. tegen hem dat van de sessies die ik tot nu toe had gehad in die 6 weken groene tijd waren de pzc sessies voldoende tot zeer goed maar niet extreem en dat mistte ik toch wel! :017: Waarop hij zei: ja dat is lekker maar het is nog lekkerder als je ziet dat ze jou ook ECHT WIL pijpen! :sexxx We hadden het ook over een aantal GT dames waaronder de Poolse Kasia, een 22 jarige nu roodharige dame, met een geweldig sexy figuur, hij gaf aan dat zij zeker van wanten wist, zodoende met mijn eigen sociale ervaring met haar deed mij besluiten dat ik met haar mijn 1e sessie van de dag wilde gaan delen :017a. Ik sprak haar aan en helaas had ze net met een andere ijsbeer plannen gesmeed dus ik moest even wachten :017:, na ongeveer een half uur ging ik maar eens opzoek naar haar in de wandelgangen van GT, geen spoor van haar te bekennen, tot ik haar weer aan de bar spotte met een nieuwe ijsbeer :-\, ze zag me en verontschuldigde zich, 2 minutes zei ze, ik liep door en inderdaad na 2 minuten kwam ze aangehuppeld en na een korte presale, verdwenen we richting een kamer ipv de blokhut. Ik kan wel zeggen dat het al direct behoorlijk knetterde tussen ons 2 en we begonnen lekker wild te TZ met elkaar, strelen, kroelen het GFE gevoel was direct aanwezig t4517! Lekker muziekje aangezet op de telefoon en toen kwam het!!! ::) Ze neemt mijn jonge heer ter monde en ze begint me als een beest te kluiven!! :17: Ze zoog zowat de lakens door m’n reet! :-\ Man man wat een pzc Queen is Kasia! :dance2 Ik kon het allemaal heel goed volgen als ik naar beneden keek of rechts in de spiegel van het aangezicht meegenoot. Ik wilde haar na verloop van een fijne tijd ook plezieren en we stapten over op 69, ik kon me zowat niet eens op haar flamoesje concentreren zo hard zooooooog ze me, niet normaal maar ooooow zo lekkah! ;D Ik wilde haar poesje voelen en binnen no time zat het rubber erom en daar gingen we missionaris 000006, dat was een zeer plessant standje gezien haar gelaatstrekken en bijkomende geluidseffecten :lol, we hebben ontzettend lekker gevarieerd, alles voelde super en ik heb natuurlijk weer m’n uiterste best gedaan om niet voortijdig klaar te komen en dat ging hartstikke goed en jawel terug van weggeweest ::), net als bij de 1e dvp van Aca wilde ik lekker missio klaarkomen bovenop Kasia, kon ik weer niet ontladen?!?! :017: Krijg nou wat d8 ik, hoe kan dat nou??? :banghead: Was het dat ik al wat biertjes achterover had gegooid? Aan haar lag het in iedergeval niet. Toen schoot het briljante idee FT door m’n hoofd en ze gaf aan dat ze dat heel graag wilde :sexxx, condoom eraf en daar ging ze weer, wat een extreme suck power komt er uit dat geile Poolse mondje en serieus binnen een minuut voelde ik m’n ontlading al opkomen maar kon hem nog een beetje weg houden om zo lang mogelijk te genieten van deze gigantische service O0, ze gaf aan dat als ik zou komen ik haar even een tikje op de schouders moest geven en na nog een tijdje intens genieten liet ik alle remmen los en wat er vanaf dat moment door mij heen ging zou iedere man eens moeten voelen :-\, of er een golfslagbad serotonine in mijn lichaam vrij kwam, een werkelijk onbeschrijflijk euforische ontlading x 1.000 yourock en het gevoel bleef maar aanhouden en ze bleef maar doorgaan, non stop, het zou me niets verbazen als mensen mijn brul in de wandelgangen hebben vernomen. Toen ze werkelijk alles wat ik in me had eruit had gezogen viel ik stil op bed neer, dit kan toch niet waar zijn dacht ik?! ::) Wat snel door mijn hoofd ging was: ok FT gaan we vaker vragen aan een dvp :dance:, dat moge duidelijk zijn :lostit. We hebben nog lekker gekletst en wat gerookt en liepen na de sessie langs de bar naar de lockers, mijn gezicht sprak duidelijk boekdelen, dat had een blinde nog wel gezien ;D. Netjes betaald plus fooi en het was de hoogste tijd om een douche te pakken en op te frissen. Herhalingsgevaar met Kasia: een definitieve JA!!

Eenmaal weer terug in de barruimte vertelde ik de daarvoor ontmoette beer wat mij overkomen was met Kasia :o, zijn woorden waren: ik zei toch dat ze goed was en daar had hij duidelijk een punt :13:. Ondertussen zag ik voor mij de o zo aantrekkelijke Krullenbol Vanessa voorbij paraderen en ik vertelde mijn collega dat ook zij hoog op mijn verlanglijst stond maar ik moest eerst nodig opladen. Na wat drankjes en praatjes voelde ik me weer klaar voor de start en zocht Vanessa op, ik had al redelijk wat praatjes gemaakt met haar die dag en ze dacht wederom dat ik voor een praatje kwam, nu meer voor een opmerking, je mag een sleutel gaan halen als je zin hebt en het was rechtsomkeert en daar ging ze :dance2. Vrij vlot kwam ze terug in een badjas en ook deze sessie verliep in een kamer ipv een blokhut, oooooooh wat heerlijk toen ik na het ontdoen van onze badjassen tegen dat mooie naakte lijfje van haar aan stond te rijden 8), gelijk volop TZ, ze is wel behoorlijk klein, maar wel heel fijn! 1.60m en volgens mij is ze 26, PZC deed ze goed maar niet zo bizar als Kasia, ook op 69 overgegaan en wat een uitzicht was dat zeg, fiiiiiiieeeeeeet fiiiiieeeeeewww , heerlijk en geil om haar ook zo te verwennen, ze maakt overigens lieve zachte geluidjes. Het NMC was geweldig, het potje paste zeer goed op het dekseltje, Lucky me dacht ik! O0 Op z’n hondjes was ook zo heerlijk met haar, maar het mooiste was het einde (na weer leuke variaties) we lagen lepeltje lepeltje en toen ik nog in haar zat draaide ik haar een kwartslag zodat ze met haar rug op mijn buik lag, toen liet ik haar een soort van bruggetje maken en zo begon ik lekker diep te stoten en weer was het fantastisch meegenieten kijkend in de grote spiegels op de kamer :great:, met mijn handen hield ik haar mooie kontje vast en terwijl ik volgas aan het stoten was en wat ze ogenschijnlijk kon hebben want ze vond het maar als te lekker was aan alles te merken, ging ik deze ronde niet mijn klaarkomen te lang uit stellen, maar hij was al heel dicht in de buurt, 6e versnelling erop en nog kijkend naar rechts in de spiegel naar haar beeldschone lijf en dan in die positie :-\, mijn penis in haar poesje zien verdwijnen en dan die prachtige bos met haar op haar hoofd die als een gek alle windrichtingen opvloog, het was sensationeel en ik kwam dan ook echt magistraal klaar O0. Na afloop een hoop gezucht van beide partijen maar zeer zeer voldaan, weer een geweldige sessie gehad, nog lekker een tijdje met haar ge TZ en na wat complimenten over haar uiterlijk van mij richting haar gingen we naar de lockers, de welbekende kus en knuffel en het was weer tijd voor een lekkere douche. Ik kan gerust zeggen dat het herhalingsgevaar met Vanessa zeer groot is! :bonken

Ik kwam zeer voldaan weer in de barruimte en ik zag mijn collega in de verte al weer zwaaien  :039: waarna we onder het genot van een drankje mijn sessie en zijn ondertussen genoten sessie hebben besproken. Het was zo rond een uur of 0.00 en we naderde sluitingstijd, ik zei dat ik toch nog wel  een 3e sessie wilde aangezien mijn portefeuille dat ook gelukkig nog toeliet :13:. Na weer een beetje opladen liep ik wat rondjes door de club en constateerde dat er al heel wat dames weg waren en dat het aanbod schaars was :017:. In de gang viel mijn oog op een zeer jong ogende DVP en begon een praatje, Een Duitse dame die zich als Nes identificeert, half lang donker haar, beetje krullend, +-1.60m, ze vertelde dat ze 26 was, klonk niet echt plausibel :017: maar goed, ik vond het allemaal wel prima natuurlijk ;D, want ik vond haar zeeeer aantrekkelijk 8). Jammer te noemen was dat ik totaal geen klik voelde, ze vertelde dat ze een vriend had en er vielen ook een paar nare stiltes tijdens het gesprek, een beetje ongemakkelijk :017:, dus ik besloot nog een rondje te lopen maar kwam al snel weer terug bij haar en liet toen merken dat ik wel in was voor een sessie met haar :inlove, waarop ze een sleutel ging halen. Ik kreeg ontzettend veel zin ondanks de puntjes van net plus dat ik me al behoorlijk had ingespannen tijdens de andere 2 sessies, weer een kamer ipv blokhut, (mijn 1e keer GT waren 3 sessies in de blokhut). Aankomend op de kamer transformeerde ze COMPLEET naar een super lieve meid :happy, heerlijk met gevoel TZ, zachtjes bijten, knuffelen, strelen, handsfree PZC, ook naar wens, 69, wederom een prachtig aanzicht! Het NMC was zeer gevoelig :-\, zo wel bij haar als bij mij :great:, vooral lepeltje lepeltje leek het er toch sterk op dat ze klaar kwam  :cheer: maar het niet helemaal willen laten blijken ::), ze kreeg vuur rode wangen en het was intens genieten zo net voor sluitingstijd, er moest een raam open zei ze plots want ze had het behoorlijk warm gekregen :-\, ook weer schitterende variaties met haar gedaan en continu TZ waar mogelijk, ook hondjes en tegelijk TZ , beetje vooroverhangen, super!!! ;D En ik merkte al vanaf het begin van het NMC dat klaarkomen er ook deze ronde er duidelijk nog in zat en jawel 8), als klap op de vuurpijl, afsluiter van een geweldige dag GT kwam ik traditiegetrouw al heftig TZ missionaris in haar klaar :pompe. Ik had niet gedacht dat deze sessie zo zou verlopen, ik had het echt niet willen missen! :13: Ook bij de 26 jarige Duitse Nes is het herhalingsgevaar ERG groot! We liepen naar de lockers waar we mijn collega wederom tegenkwamen, het was duidelijk te zien dat we niet terugkwamen van een potje ganzenborden, maar dat we heerlijk van elkaar hadden genoten. :1rij:

Het was de hoogste tijd om naar huis te gaan, ik zag tijdens het omkleden nog een zeer aantrekkelijke dvp afrekenen met een ijsbeer, haar gezicht heb ik goed onthouden, zij zag er zeer appetijtelijk uit. Klein, slank, blond stijl haar in een staart.

Een dame bij de balie meldde dat de polizei volop stond te controlieren C:-), ik blies voor de zekerheid bij GT op een apparaat en die gaf ok aan gelukkig aangezien ik begin van de avond wat gedronken had. Bij het verlaten van de Heidweg zag ik ze al staan en zag iemand vanuit het busje druk gebaren naar mij, het was 1 van de jonge NL beren, hij was voor de somma van 1.054 euro geknipt en geschoren door de duitse polizei voor het rijden onder invloed van drank en ander soort geestverruimende middelen, gezien zijn auto kon hij het waarschijnlijk wel leien maar hij mocht niet meer rijden en z’n maat ook niet die ik later zag. De polizei sprak mij aan of ik ze ergens af wilde zetten, ik werd niet eens gecontroleerd, uiteindelijk hebben ze een taxi naar een hotel genomen.

En ik vervolgde super voldaan mijn weg naar huis :steeringwheel:, terug naar de serieuze samenleving, altijd weer even wennen die volgende dag als je wakker wordt!! :017:

Deze 4  bezoekjes in slechts 6 weken tijd kostte mij opgeteld 1.100 euro, bierviltjes verzamelen is een goedkopere hobby, maar kom op, vrouwen kosten geld, waar je ook ben maar die heerlijke onvergetelijke ervaringen met die schatjes die ik zelf met groot plezier uit heb mogen kiezen pakt niemand mij meer af :13:, plus dat ik ook ontzettend van alle andere dingen in de clubs geniet, lekker relaxen, eten, drinken, socialiseren en vooral veel lol maken.  :great:

Until the next story!

Greetzz ;)
« Laatst bewerkt op: 15 maart 2014, 17:54:13 door Again and Again »

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #267 Gepost op: 23 maart 2014, 08:44:02 »
Eergisteren, na een korte saunaclub pauze van 7 weken, voor het eerst sinds 17/01 nog eens in GT beland.

007 kwam me om 11u30 oppikken :steeringwheel: (waarvoor nogmaals dank! yourock), onderweg zou Vendezz ons ook nog vervoegen en na een rit van net geen anderhalf uur, reden we tegen 13u de parking van GT. We hadden geluk, want de laatste vrije plaats was voor ons 8).

We hebben braafjes onze 60€ betaald, kregen onze badjassen en lockersleutels overhandigd, kleedden ons om en stonden niet veel later in de bar. Het was er nog niet echt druk en we zagen vooral veel wit. Een paar nieuwe vrouwelijke gezichten, maar niks echt interessants.

We hadden allen nog niks gegeten, dus we trokken eerst naar de tent voor een ontbijtje. 007 liet zich een lekker omeletje maken. Vendezz en ik hielden het op broodjes met charcuterie. Het heeft gesmaakt :))!

Na een deugddoend ontbijt pakten we onze eerste pintjes en gingen we terug naar binnen. Niet veel later zouden we Cupido en Rex leren kennen: 2 toffe Nederlandse mannen met wie we later op de dag nog regelmatig een praatje zouden slaan. We zijn oa Ilovethaigirls en Picasso ook nog tegengekomen, maar door uiteenlopende omstandigheden hebben we met hen niet veel kunnen praten.

Tussen 14u en 17u30 hebben we meestal aan de toog gestaan. De ganse tijd verwonderden we ons over de zeer matte sfeer en aan het mannelijk overwicht :017:. Interacties met vrouwen waren er zo goed als niet. 2, max 3 vrouwen zijn op ons toegestapt, maar telkens kwam na nog geen 10 seconden al de kamervraag. Tja, dan hoeft het voor ons niet.

Tussendoor hebben Vendezz en ik ook nog gebruik gemaakt van de welness. Eerst hebben we een kwartiertje gebubbeld en daarna zijn we in de sauna gaan liggen. Vendezz had de sauna iets te warm gemaakt, dus hij verliet hem al redelijk snel. Ik bleef echter liggen en zei: 'ik ben een echte vent, zo een beetje warmte deert mij niet 8)'. Dat had ik uiteraard niet mogen zeggen, want vooraleer hij de sauna verliet, goot Vendezz nog snel 5 scheppen water op de hete kolen. Gevolg: een verzengende hitte :o. Ik heb nog even geprobeerd om toch in de sauna te blijven liggen, maar het viel er echt niet meer uit te houden. Ik dus toch maar, zo rood als een kriek uitslaand, naar buiten, waar Vendezz me glunderend stond op te wachten. 1-0 voor de Hollander :98:.

Om 17u30 was de lust ons alle drieën door de matte sfeer en het gebrek aan interessante vrouwen in de schoenen gezonken, dus besloten we om een warme maaltijd te gaan nuttigen. Ik heb penne arabiata met parmezaan kaas gegeten, Vendezz en 007 aten een mij onbekend vleesje met groentjes en aardappelen. Het was heel simpele kost, totaal niet te vergelijken met het eten dat je in oa HP en PSR voorgeschoteld krijgt, maar bon, het voldeed.

Tegen 18u30 begaven we ons weer naar binnen in de hoop nu eindelijk een eerste kamergang te kunnen maken. 007 zou niet veel later met 1 van zijn favorietjes, Mimi, gaan kameren en ik wierp me na nog een leuk gesprekje met Vendezz en Rex in de armen van Lavinia.

Hoewel ze niet zoent, ben ik er sinds mijn eerste kamergang met haar, net geen jaar geleden, ondertussen toch al een zevental keer mee op kamer beland en het zijn telkens uitstekende ervaringen geweest. Ook gisteren heeft Lavinia me weer uitgebreid verwend. Ze pijpt als de beste, 69 met haar is een genot, ze neukt heel enthousiast :pompe en het is daarenboven een heel knappe meid om naar te kijken. We zijn een uurtje op kamer geweest en ik heb enorm genoten. Ik heb met een oerknal de sessie afgesloten ;D en ik ben samen met Laviana met een big smile richting lockers getrokken. Daar heb ik Lavinia haar dik verdiende centjes (100€) gegeven.

Na een verfrissende douche begaf ik me terug naar de bar. Het was ondertussen voorbij half negen. 007 viel nergens te bekennen en Vendezz zat met een pint voor zich aan de toog. Hij amuseerde zich wel, maar hij had blijkbaar nog steeds niet gekamerd :017:. Hij had nog met niemand een goede klik gehad.

Tussen 20u30 en 22u15 heb ik vooral gezeverd met oa Ilovethaigirls, Rex, Cupido en een groepje Antwerpenaren dat ik al meermaals ben tegengekomen in GT. Toen gaf 007 plots aan dat hij de club waarschijnlijk tegen middernacht wou verlaten. Het werd dus tijd om op zoek te gaan naar een meid voor een tweede kamergang.

Ik maakte een korte wandeling door de club en al redelijk snel viel mijn oog op blonde, Hongaarse Mira die eerder op de dag al uitstekend (maar tevergeefs) had gepresaled met Vendezz en die nu een beetje verveeld op een krukje zat. We hebben zo'n 20 minuten leuk gepraat, waarna ik haar vroeg een sleutel te gaan halen. Er was een wachttijd van 15 minuten en uiteindelijk belandden we tegen 22u45 in hut nummer 10, dat hutje met de leuke spiegels.

We trokken onmiddellijk nadat we op kamer waren richting bed en Mira ontdeed zich van haar kledij. Mira is ietsje voller, maar ze heeft een heel mooi lichaam: een leuke, stevige kont  :shakekontje en een zalige, stevige B-cup :showtits1. De kamergang begon een beetje aarzelend, met voorzichtig kussen en knuffelen, maar al snel werd alles heviger en inniger. Nadat we een tijdje stevig getongzoend hadden (altijd extra leuk als de meid een tongpiercing heeft zoals bij Mira het geval is), vroeg ik Mira me te pijpen. Dat deed ze zacht, maar met heel veel gevoel. Uitstekend ;D.

Na een tiental minuten vroeg ik haar dan om te neuken. We begonnen met een cowgirl, waarbij Mira leuk varieerde en bij momenten hevig te keer ging. Ondertussen bleef ze me ook innig tongzoenen en kon ik leuk met haar zalige borsten spelen. Mira heeft de cowgirl een dik kwartier volgehouden en, moest ik zelf niet aangegeven hebben dat ik van standje wou wisselen, zat ze nu waarschijnlijk nog altijd op me ;).
 
Overgeschakeld op missio en hondjes, waarbij ik lekker mocht tekeer gaan. Het was ook een genot om me in de spiegels met die mooie meid bezig te zien. Uiteindelijk ben ik zalig klaargekomen tijdens hondjes ;D.
 
Er waren ondertussen 45 minuten gepasseerd. De laatste 15 minuten hebben we al knuffelend doorgebracht en na exact een uur heb ik de kamer heel tevreden verlaten. Mira vroeg 75€ voor de kamergang. Ik heb haar een tip gegeven, want die had ze dubbel en dik verdiend!

007 zat ondertussen op kamer met Helena en Vendezz zat weer aan de bar. Blijkbaar had hij nog steeds niet gekamerd :-\ en dat zou er gisteren ook niet meer van komen. Maar niet getreurd: hij was donderdag ook al in GT geweest en hij is gisteren naar YY getrokken. Geloof mij maar: hij is deze week heus wel voldoende aan zijn trekken gekomen.

In afwachting van 007 zijn terugkeer van de kamer, ben ik nog een half uurtje gaan welnessen. Toen ik me terug naar de bar begaf, kwam 007 ook net aan. Hij had een uitstekende kamergang met Helena achter de rug.

We hebben nog even nagepraat en besloten tegen 0u45 dat het goed was geweest en dat het tijd was om GT te verlaten. Het was nog een hele onderneming om Vendezz mee te krijgen die de ene meid nog een afscheidskusje wou geven, de andere een voetmassage, de derde... Enfin, uiteindelijk slaagden we er in hem mee te krijgen en iets voor 1 stonden we aan 007's auto.

We praatten buiten nog even na met een Nederlander die ons enkele vragen stelde over oa HP en ACA, we wuifden Cupido en Rex uit die de club op dat moment ook verlieten en we vertrokken iets na de enen met een heel voldaan gevoel richting heimatten.

Conclusie van het bezoek van gisteren: de algemene sfeer in GT viel een beetje tegen, de line-up, hoewel niet slecht, was een stuk minder dan ik in het verleden gewend was op vrijdagen, het avondeten was maar simpel, en toch hebben we ons uitstekend geamuseerd. 007 en ik hebben daarenboven elk 2 super kamergangen gehad. Wat kan je je meer wensen 8).

Op 4/04 ga ik een andere club bezoeken, maar op 18/04 is GT waarschijnlijk weer aan de beurt ;D!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #268 Gepost op: 14 april 2014, 17:29:53 »
In GT worden (uiteraard) drugs gebruikt, zowel softdrugs als harddrugs, zowel door mannen als door vrouwen. Maar... niet meer en niet minder dan in de gemiddelde andere saunaclubs (HP, ACA, VV, Sharks...).

Druggebruik is jammer genoeg vaak verweven met prostitutie.

Ik denk ook niet dat GT meer geviseerd wordt door de politie dan andere Duitse saunaclubs. Ik heb toch al in bijna alle door mij bezochte clubs verhalen gehoord over politiecontroles (paspoortcontroles, drugscontroles...).

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #269 Gepost op: 15 april 2014, 22:49:50 »
Opgelet: nu vrijdag en zaterdag is GT pas open vanaf 14u!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum