Auteur Topic: Milena (Russische)  (gelezen 2501 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
Milena (Russische)
« Gepost op: 11 mei 2012, 17:42:18 »
Naam : Milena

Haarkleur/-lengte : Blond halflang (net over schouders)

Lengte dame : ca 1.70m

Postuur/Cupmaat : B-cup

Nationaliteit/Taal : Russisch / Duits en Nederlands (Engels matig)

Leeftijd : ca 22-24 jr (schatting)

Tatoeages/Piercings : nee

Service : PZC, NMC, TZ (FT, AV onbekend)

Bijzonderheden : Erg lieve meid, enorm enthousiasme, sublieme service


Mijn oog werd getrokken naar een dame die ik nog niet eerder had gezien in GT. Ze zat de hele tijd moederziel alleen op één van de banken bij de bar, kreeg nul aandacht van anderen (beren noch collega’s ), maar was slank en blond, had een lekker lijfje en een lief bekkie én – en dat werkt op mij al sinds mijn puberteit als een rode lap op een stier – was gehuld in een spannend lingeriesetje including jarretels, gordeltje en kousen.  Hoog tijd voor een nadere kennismaking…

“Hello”, zei ik, en in mijn beste Engels zocht ik naar een gespreksopening. Dat Engels bleek niet geheel een goede keuze – hetzij vanwege mijn beperkte beheersing er van, hetzij – en daar hou ik het maar even – vanwege de hare. Na een aantal zinnen, die over en weer niet goed begrepen werden, zei ze plots “maar ik spreek ook Nederlands”.  Verrast door deze wending ging het vervolg van het gesprek een stuk makkelijker. Ze heet Milena vertelde ze me, komt uit de Oeral , woont tegenwoordig in Duitsland en had drie jaar in Nederland gewoond.  Hoe prettig is het eigenlijk toch in het Nederlands te kunnen praten met een (potentiële) bedgenote. Ik kan mijn fysieke tekortkomingen dan veel beter compenseren met wat grappen en grollen, iets wat me in het Duits überhaupt niet lukt. Milena was vandaag voor haar derde dag in GT. Dat verbaasde me niet, want ik had haar nooit eerder gezien. Daar ik om een of andere reden toch verwachtte dat ze enige ervaring in haar huidige beroep had, informeerde ik naar haar verleden. Had ze wellicht hiervoor in een andere saunaclub of iets soortgelijks gewerkt? Haar ervaring bleek zeer beperkt te zijn. Hiervoor had ze welgeteld één week gewerkt in een privatclub in het noorden van Duitsland, maar daar hield het mee op.   

Milena bleek een erg vriendelijke meid, dus – gecombineerd met haar bevallige verschijning en haar sexy outfit - mag het geen verbazing wekken dat we snel in een tuinhuisje belandden. Gezien haar nog jonge carrière in de wereld van de prostitutie verwachtte ik geen technische hoogstandjes, maar och, jarretelles met kousen hè. Wie kan dat weerstaan? Ik niet…

Op de kamer gekomen bleek al zeer snel dat ik mijn verwachtingspatroon radicaal kon bijstellen. In de bar nog wat schuchtertjes en bleu, bleek Milena op de kamer een heuse wolvin in schaapskleren. In plaats van wat aftastende kusjes viel ze op mij aan als ware ik een copieus diner, opgediend aan iemand die zojuist twee weken hongerstaking achter de rug heeft. Met een ongekende gretigheid probeerde ze met wijd opengesperde mond mijn tong te verzwelgen en daarna op zoek te gaan naar mijn huig. Een zoenpartij met een dergelijke vurigheid ben ik echt zelden tegengekomen in mijn wandel carrière, die toch meerdere decennia beslaat.

Wat volgde is onbeschrijflijk. Zonder overdrijven kan ik stellen dat dit mijn beste dvp ervaring ooit was. Als opener likte Milena mijn hele lichaam af, van boven tot onder en weer terug. Hijgen en likken in mijn oren (erg opwindend!) en pijpwerk als een godin (wat is dat toch met Russinnen? Zit het in de genen of is het wellicht een verplicht eindexamenvak op de middelbare school?).  En het beste moest nog komen…

Ik krijg altijd veel voldoening en genot uit het laten genieten van mijn bedgenote. Een zichtbaar opgewonden vrouw is mijn grootste afrodisiac. Welnu, toen ik Milena terugbetaalde voor haar zo prettige lik- en pijpwerk, bleken mijn orale pogingen haar niet onberoerd te laten. Weldra danste haar lichaam op mijn tong en kronkelde het alle kanten op in. Milena stuurde haar lichaam in elk denkbare bocht om zo mijn tong elk gevoelig plekje te laten bereiken.  Ze nam bepaald geen genoegen met half werk (kaakkrampen en tongspierverlamming lagen nadrukkelijk op de loer), maar -  hallelujah! -  wat een pay-back!  Niet eerder heb ik iemand zo horen, zien en voelen genieten aan het uiteinde van mijn tong. Veronica – onze Limburgse GT duivelin - is er niets bij!  Klets en kletsnat was ze. Oh verrukking !

De sessie kon voor mij al niet meer kapot en ik had mijn zaad nog niet eens verschoten! Na het langdurige likwerk mijnerzijds volgde nog wat extra pijpen (en diep hè !) en diverse standjes neuken. Uiteindelijk belande ik op mijn rug en besteeg ze mij om de sessie in cow-girl af te ronden. Ook dit deed zij buitengewoon vaardig. Niet alleen op- en neer, maar ook heen en weer, uitmondend in een spetterend orgasme.  Van een onervaren dvp had ik dit echt niet verwacht. Aan de andere kant, misschien kreeg ik wel zoveel moois voorgeschoteld, juist ómdat ze nog onervaren is.  Ik kan natuurlijk niet uitsluiten dat er sprake was van enig (of misschien zelfs veel) acteerwerk. Mocht dat het geval zijn, dan verdient zijn subiet Oscar nominaties voor zowel de beste vrouwelijke hoofdrol als de beste vrouwelijke bijrol! 

Na afloop nog even wat nagekletst uiteraard. Ze bleek het (nog) niet heel erg naar haar zin te hebben in GT. Ze vond het wat druk vergeleken met de privatclub waar ze eerder werkzaam was en ik had ook het gevoel dat ze wat eenzaam was. Nog geen (pseudo-)vriendinnen in de club en ook nog niet erg veel aandacht van de gasten. Ik heb de hoop uitgesproken dat ik nog héél lang van haar mag genieten in GT, maar ik vrees met grote vreze. God, wat hoop ik dat ze niet na een paar weekjes de brui er aan geeft en ik haar nooit meer zal zien…

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
Milena (Russische)
« Reactie #1 Gepost op: 21 mei 2012, 15:03:51 »
je ziet het er niet aan af, maar Milena schijnt al 31 jaar oud te zijn...

Offline NikXXX

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 38
  • Tettenzot
    • Bekijk profiel
Milena (Russische)
« Reactie #2 Gepost op: 27 oktober 2012, 11:56:01 »
Gisteren opgedoken in PHG. Foutje!