Forum > VOETBAL

Champions League

(1/52) > >>

KanariePiet:
Vandaag start de eindfaze van de Champions Leauge (8ste finales) met de volgende matchen:

Manchester City - Barcelona 
Bayer Leverkusen - Paris Saint-Germain 

Morgen spelen:

AC Milan - Atlético Madrid
Arsenal - Bayern München

Volgende week is het de beurt aan:

Olympiakos Piraeus - Manchester United   
Galatasaray - Chelsea 
FC Schalke 04 - Real Madrid 
Zenit St. Petersburg - Borussia Dortmund 
 
Bayern München, Real Madrid en Barcelona zijn de 3 topfavorieten voor de eindzege.
Persoonlijk hoop ik dat AC Milan voor de verrassing kan zorgen. De Rossoneri doen het niet goed in de Serie A, maar hebben in het verleden al vaker verrast in de CL.
Verder is het voor ons Belgen uitkijken naar de prestaties van Kompany, Courtois, Vermaelen, Fellaini, Hazard en Van Buyten.

Let the games begin! ;D 8)

foots:
Is Manchester City hetzelfde als Manchester United of zijn het 2stadsrivalen ?
Groet, Foots

mechelen:

--- Citaat van: foots op 18 februari 2014, 13:41:59 ---Is Manchester City hetzelfde als Manchester United of zijn het 2stadsrivalen ?
Groet, Foots

--- Einde van citaat ---

Oei Foots  :017: :-\

KanariePiet:

--- Citaat van: foots op 18 februari 2014, 13:41:59 ---Is Manchester City hetzelfde als Manchester United of zijn het 2stadsrivalen ?
Groet, Foots

--- Einde van citaat ---

Ik ben er niet zeker van of bovenstaande serieus is, maar kom ;) 8): het zijn 2 stadsrivalen zoals je in België Cercle Brugge en Club Brugge hebt, in Nederland Feyenoord Rotterdam en Sparta Rotterdam, in Spanje Atletico Madrid en Real Madrid, in Italië AC Milan en Inter Milaan ...

foots:
Ah ok dank, ik dacht het, maar ik had nog nooit van City gehoord.
Gelukkig heb ik van andere zaken meer verstand.


Groet, Foots

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie