Forum > VOETBAL

Champions League

<< < (2/52) > >>

KanariePiet:

--- Citaat van: foots op 18 februari 2014, 16:44:55 ---Ah ok dank, ik dacht het, maar ik had nog nooit van City gehoord.
Gelukkig heb ik van andere zaken meer verstand.


Groet, Foots

--- Einde van citaat ---

Je kan niet van alles verstand hebben hé! ;) ;D

Manchester City is btw de ploeg van de kapitein van de Belgische nationale ploeg: Vincent Kompany, 1 van de beste verdedigers van de wereld.

sexmachine:

--- Citaat van: KanariePiet op 18 februari 2014, 13:02:48 ---Vandaag start de eindfaze van de Champions Leauge (8ste finales) met de volgende matchen:

Manchester City - Barcelona 

Let the games begin! ;D 8)

--- Einde van citaat ---
Manchester City - Messi 1 - 4
Helaas voor Vincent, maar Messi scoort minstens 3 keer vandaag  :pica :cheer:
     

RAUL7:

--- Citaat van: sexmachine op 18 februari 2014, 17:22:45 ---Manchester City - Messi 1 - 4
Helaas voor Vincent, maar Messi scoort minstens 3 keer vandaag  :pica :cheer:

--- Einde van citaat ---

Logisch dat Messi 3 keer gaat scoren, want Kompany gaat zich volledig richten op het winnen van het WK in Brazilië! :dance2

Kompany: "Liever wereldkampioen dan de CL winnen"
...
De vraagsteller van dienst wilde ook weten wat Kompany zou verkiezen: eindwinst in de Champions League of op het WK in Brazilië. Kompany pakt uit met een compromis: "Dan kies ik zonder twijfel voor de wereldbeker. We winnen de Champions League volgend jaar wel", besloot hij al lachend.  ;D

http://www.hln.be/hln/nl/14796/WK-2014/article/detail/1795905/2014/02/18/Kompany-Liever-wereldkampioen-dan-de-CL-winnen.dhtml

KanariePiet:

--- Citaat van: sexmachine op 18 februari 2014, 17:22:45 ---
--- Citaat van: KanariePiet op 18 februari 2014, 13:02:48 ---Vandaag start de eindfaze van de Champions Leauge (8ste finales) met de volgende matchen:

Manchester City - Barcelona 

Let the games begin! ;D 8)

--- Einde van citaat ---
Manchester City - Messi 1 - 4
Helaas voor Vincent, maar Messi scoort minstens 3 keer vandaag  :pica :cheer:
   

--- Einde van citaat ---

 :o Ik kan enorm genieten van het tiki-taka voetbal van Barcelona en uiteraard ook van Messi, zonder twijfel 1 van de beste voetballers van de voorbije decennia, maar vanavond hoop ik toch dat Kompany Messi aan banden legt en dat City Barcelona verslaat. Ik zou al onze Belgen (Van Buyten of Vermaelen vliegt er uiteraard sowieso uit) graag minimum nog 1 ronde verder zien geraken! 8)

KanariePiet:
De uitploegen doen het

Barcelona is met 0-2 gaan winnen in Man City na goals van Messi en Alves. City, met oa een sterk spelende Kompany verdiende een gelijkspel, maar werd genekt door een efficiënt Barcelona.

PSG heeft zich nu al verzekerd van een plaats in de kwartfinales na een 0-4 overwinning op het veld van Leverkusen. De onvermijdelijke Ibrahimovic maakte 2 doelpunten.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie