Forum > S I X S E N S - Vaals/Lemiers

MANUELA (Pools - donker bruin)

(1/1)

supermario:
haarkleur/-lengte: donker bruin/kort
ogen: blauw
lengte dame: 1,70 m
postuur/cupmaat: slank/mooie, natuurlijke B/C
nationaliteit/taal: Pools/Pools+Duits+Engels
leeftijd: 38/lijkt maar 30 te zijn
tatoeages/piercings: ?/?
service: knuffelen, strelen, zoenen, tongzoenen (heel goed), PZC (erg goed), NMC (zeer goed), beffen, vingeren
voordelen: erg ervaart, sympathiek, GFE
nadelen: onvindbaar
opmerkingen: uitzonderlijk dienst door deze Poolse MILF, ook na-dienst, herhalingsfactoor 100%

raze495:
Mercredi 5/06/2013

Je décide donc d’aller moi-même chercher une clef a la réception
et revient prés de MANUELLA.PO en lui disant « tu viens ont vas en chambre »
voila donc mon deuxième coup de feu de la soirée
Une très bonne suceuse, au cuni elle assure grave et veux réellement prendre son pied.
Cette heure fut passer a ses cotés d’en le plus pure registre GFE et tout y est passé, elle m’a léché sur tout le corps .
pour finir le SAB est assez sympa en partageant quelque œillades et rire complice durant le reste de la soirée.
Elle devient pour moi une référence du club.

Dolfie:
Ik ben het volledig eens met supermario en raze!
Deze geile MILF heeft niet alleen een erg mooi lichaam,bovendien is zij zeer sympathiek en pre/after sales zijn prima te noemen.
Op de kamer viel 1 ding een beetje tegen,namelijk toen ze haar push up uit deed vielen de B cupjes erg slap naar beneden. :laughingchick
Maar dit is slechts een detail want haar servive is echt goed.TZ,vrij diep,goed pijpwerk en lekker neuken. :dance2
Eerste keer in doggy en de tweede keer,tevens laatste sessie ging het wat moeizamer met kleine Dolfie en heb ik gecumd op haar hangtietjes en hiervoor vraagt ze geen meerprijs.
Dus ook nog eens een erg correcte dame!

Grtz,Dolfie

sexmachine:

--- Citaat van: Dolfie op 24 augustus 2013, 11:46:00 ---Op de kamer viel 1 ding een beetje tegen,namelijk toen ze haar push up uit deed vielen de B cupjes erg slap naar beneden. :laughingchick


--- Einde van citaat ---
Als ikd at vermoed mag ze haar PUSH-UP aanhouden, dat is lekker geil, en dan trek je gewon die slip opzij en stoot je haar af, lekker geil, een griet in lingerie pakken  :pompe :dance2
Ik weet het, ik ben een vetzak, maar ik heb altijd liever een griet in sexy lingerie gezien dan helemaal bloot, is veel geiler en dan hangen die tieten niet in de weg ha ha  :17: :lol_hitting:

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie