Forum > S I X S E N S - Vaals/Lemiers

Katty ( Poolse )

(1/1)

Dolfie:
Naam : Katty

Haarkleur/-lengte : Blond / Tot aan schouders

Lengte dame : +/- 1.70

Postuur/Cupmaat : Slank, B-cup

Nationaliteit/Taal : Poolse / Duits

Leeftijd : +/-30 jaar

Tatoeages/Piercings : Nee / Nee

Service : Super FT

Deze prachtige ranke Deerne is een vriendin van de Poolse Monica.
Ze lag op een bepaald moment languit in de kino en ik besloot om me ernaast te leggen.
We zijn niet aan een kamer toegekomen ;)
Na wat gefoefel begon ze aan een hemelse pijpbeurt waarbij ik voelde dat ze volop ging voor een FT.
Ze deed erg goed haar best,ze bleef lekker doorzuigen,likken,eierlicken tot een geweldige explosie volgde. :-P
En dan de verassing van de dag : aangezien ik niet vooraf had onderhandelt over extra = 25 of 50 € voor een FT vreesde ik voor het volle pond.
Echter ze vroeg gewoon het standaardtarief 1/2 uur : 50€
Dit doet ze zoals ze zelf aangaf enkel bij klanten die graag heeftMijn avond kon niet meer stuk... ;D
Later stond ze in de bar nog lekker geil te dansen en kon ik voldaan huiswaarts keren. :bud

Grtz,Dolfie

raze495:
Mercredi 22/05/2013

En dessert :

Je part à la recherche de la jolie KATY.PO (l’amie de Monika)
Charmante polonaise blonde de 26 ans, de corpulence mince elle doit faire dans les 1M70 et est très timide dans le club.
Nous faisons les présentation dans les divans du bar pour ensuite aller nous allongé dans le coin orientale.
Endroit ou elle décide de me montrer ses talent de fellatrice baveuse et douce.
Au bout de tente minute de chauffe, nous partons en chambre
et là ce fût une explosion de douceur nous nous somme trouvé directement,
il faut dire que Katy est d’une folie incroyable lorsqu’elle prend son pied.
C’est pour moi une récidive certaine au vu de notre première rencontre.

Mercredi 5/06/2013

En redescendant au bar, je recharge mon fusil et dégaine directement sur KATY.RO.
Après une petite demie heure dans les sofas a se caresser sous le regard de Manuella.
Nous partons en chambre pour une très belle session identique a la semaine passée,
fille à la base qui n’a pas confiance en elle, elle cherche a ne pas fixé du regard.
Mais une fois en chambre une GFE de rêve. Bref la douceur en personne.

Laurent74:

--- Citaat van: Dolfie op 20 mei 2013, 13:27:09 ---
Nationaliteit/Taal : Poolse / Duits -Engels

Na wat gefoefel begon ze aan een hemelse pijpbeurt waarbij ik voelde dat ze volop ging voor een FT.
Ze deed erg goed haar best,ze bleef lekker doorzuigen,likken,eierlicken tot een geweldige explosie volgde. :-P
 
--- Einde van citaat ---

Uitstekende sessie met Katty.  Zij pijpt inderdaad goed. Met geweldige "eierlicken"  :cochon

Dolfie:
Ik kon deze keer niet weerstaan aan Katty :douchen
In de orientaalse ruimte wat presalen en hopsakee naar de kamer.
Tja als zij begint te pijpen ben je in een andere wereld.Doe er jullie voordeel mee.
Deze dame pijpt gewoon door tot je komt.Je moet haar echt aangeven dat je ook wil neuken. :lol_hitting:
Ik wou dat heerlijke kontje eens zien in doggy profile,superlekker :-P

Grtz,Dolfie

Laurent74:

--- Citaat van: Laurent74 op  4 augustus 2013, 10:41:34 --- Uitstekende sessie met Katty.  Zij pijpt inderdaad goed. Met geweldige "eierlicken"  :cochon

--- Einde van citaat ---

Katty is teruggekomen na een maand in Poland.
Eerste kamer van de dag. Ze blijft in mijn top drie.
Ze zou nu twee maanden blijven.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie